Satori Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 am terminat facultatea de istorie, nu sunt injiner auto. iar ca utilizator al masinii, nu ma intereseaza daca si unde are un anumit lucru inafara de rezervorul de solutie pentru parbriz. Pentru restul am cardul si certitudinea ca aia din service fac treaba buna. Bravo! Ai toate sansele sa mori cu zambetul pe buze. PS: Ai facut si cursuri de sex? Cum te-ai descurcat cu nevasta ta? Trebuie neaparat sa faci o facultate in domeniu ca sa ai grija de tine? PPS: Ceea ce iti spun nu are legatura cu masina pe care o ai. Indiferent ce masina ai avea, mai putin una ce vine cu injiner auto la pachet, tot asta ai auzi de la mine. ----- Prea multa inversunare pe aici. Let Logan be Link to comment
Elfu Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 (edited) ...Prea multa inversunare pe aici. Let Logan be vazand postul tau imi vine in minte un slogan mai vechi de prin alte parti cu ceva mai multa libertate de exprimare. DACIA ! PENTRU CA MERITATI ! P.S. Sato, vezi ca esti offtopic si faci glume "proaste". Poate-ti iei warn si tu cum mi-am luat eu pe aici din motive legate de crivaturi prin logan. Edited January 30, 2008 by andreib eu zic sa-ti controlezi ,,entuziasmul'', iar ceea ce ai facut tu era mai mult decat o gluma proasta, era o marlanie pe care vad ca insisti Link to comment
Satori Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Bai, ce nu ai inteles tu e ca libertatea de exprimare se aplica gandirii. In rest, ai dreptate. In totalitate. Link to comment
RaZoR-07 Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Un coleg de-al meu de birou s-a trezit ieri cu luneta sparta din senin, fara lovitura, in mers. Pur si simplu s-a facut "panza de paianjen". Nu e singurul. Stiu si eu unul. Dar, asa cum mai spunea cineva, se intampla si la case mai mari, VW Vento. stergatoarele care sterg foarte putin din parbriz si lasa un triunghi exact in fata soferului din care se scurge apa pana jos Triunghiul ala e la multe masini, dar la Logan e mare rau. comparam masini cu haion cu masini in 3 volume ... e cam la fel cu a compara mere cu ... corcoduse - ca la pere se mai gasesc si chestii comune Nu. Comparam masini ieftine, cu masini si mai ieftine. Si ca pret, si la intretinere, si la reparatii. Link to comment
alx Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Am mers ieri cu panda de 1.2. Pai loganu e limo sport pe langa ascutitoarea aia cu motor... Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Si daca o compari cu o motocicleta comenzile climatizarii sunt chiar bine plasate. In alta ordine de idei, fabrica nu a catadicsit sa dea un raspuns colegului meu privind rezolvarea in garantie a lunetei sparte desi primise promisiuni ca in cel mult o zi va primi un raspuns. Casco it is. De fapt a raspuns acum, a zis ca nu se aplica garantia. Link to comment
guru Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Dacia îşi schimbă „faţa“ şi strategia Dacia lucrează la schimbarea siglei, ca parte a strategiei de repoziţionare pe piaţă, prin atragerea clienţilor tineri şi activi, potrivit datelor obţinute de EVZ. Noua siglă Dacia, prezentată în companie la sfârşitul săptămânii trecute, este o combinaţie între identităţile vizuale ale Renault şi Nissan, grupul din care face parte Dacia, dar păstrează aceeaşi formă. Schimbarea nu este radicală, fiind mai degrabă un „facelift“. Albastrul siglei vechi va fi înlocuit cu gri metalizat, iar centrul va fi alb, similar siglei Renault. De la Nissan, logoul Dacia a păstrat plasarea numelui mărcii pe o bandă gri, cu litere negre. Oficialii companiei au refuzat să confirme aceste informaţii. Dacia intenţionează să schimbe profilul clienţilor şi să poziţioneze Logan pe piaţă ca maşină ideală pentru tinerii între 25 şi 35 de ani. Procesul de schimbare a publicului-ţintă a început în urmă cu cel puţin un an. În mesajele transmise până acum pe diverse canale de comunicare, Loganul este asociat cu o maşină „generoasă“ ca spaţiu şi „inovatoare“, pentru că are toate dotările unei maşini scumpe, la preţuri mult mai mici. A patra siglă Aceasta este a patra siglă pe care o vor purta autoturismele produse la Mioveni. Prima siglă a Dacia (UAP) a folosit imaginea unui vultur, sigla cu tentă „chirilică“ a început să fie folosită din 1975, iar cea albastră, asemănătoare unui scut, a fost adoptată după achiziţia Dacia de către Renault şi este folosită în prezent. „De regulă, schimbarea logoului unei companii se întâmplă în momentul în care sunt necesare aduceri la zi. În 2000, Dacia a schimbat sigla nu doar pentru că avea un nou proprietar, ci şi pentru că lansa o nouă gamă de produse şi ţintea un nou public“, ne-a declarat Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia. Dacia va lansa în această primăvară o nouă variantă de pick-up, al patrulea model derivat din Logan - după berlină, break (MCV) şi utilitară (VAN). În toamna acestui an va începe şi producţia unui model hatchback, derivat din Sandero, autoturism lansat la sfârşitul anului trecut în America de Sud. Se speculează că în curând se va lansa şi un SUV derivat din Logan. SURSA: EVENIMENTUL ZILEI Link to comment
Marius* Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Interesant ...si in completare o fotografie. Link to comment
closchkutza Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 (edited) Ceva de genul lupului care se duce si-si pune blana pe bigudiuri, sa semene mai mult a oaie ... Edited February 1, 2008 by closchkutza Link to comment
tolin Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Ce sansa are o sigla gri in fata uneia aurii ? Link to comment
Alezz Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 http://www.gsp.ro/stire/dacia-locul-1-la-f...anta-51147.html Minunati-va :- Link to comment
LemonDemon Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Nu e nicio greseala , cititorii Autoplus au completat un chestionar dupa care s-a facut acest studiu. Acum exista urmatoarele intrebari: 1.Cati cititori de Autoplus au Logan? 2.Cati cititori de Autoplus au Logan si au si raspuns la chestionar? 3.De cat timp se vinde Loganul pe piata din Franta? 4.Nu era normal sa se faca un top dupa anul de fabricatie/model/clasa? Poate ca un posesor de Mercedes/Audi/Honda/Nissan are un model de 10 ani care a fost de 3 ori in service pentru probleme.Un posesor de Dacia are masina de 1 luna si a fost in service => Dacia mai fiabila ca modelele de mai sus? In alta ordine de idei , nu am nimic cu modelul produs la Pitesti , chiar din contra , la banii care este vandut este avantajos , insa vorbim de cea ieftina masina de pe piata , lucru care se reflecta in calitatea si fiabilitatea modelului. Link to comment
closchkutza Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Eu tot ii aud pe toti ca "Vai, este o adevarata afacere la dotarile pe care le are si banii pe care ii dai pe ea!". Si in articolul ala, la comentarii, aceasi poveste, bani putini, dotari multe, numai ca eu nu vad dotarile alea, asa multe. Nu vad nimic care sa-mi sara in ochi. Pana la urma, care sunt dotarile alea iesite din comun pe care Dacia le da "moca"? Ca are un aer conditionat? Ca are un ABS? Ca are o saracie de comp de bord care ii afiseaza consumul? Ca are un MP3 de 2 mil jumate? NU vreau sa par rau, da si chinezii scosera masinuta aia care la 10.000 euro avea clima, piele, etc. De ce nu zice nimeni ca si aia are o carca de dotari la bani putini? Link to comment
LemonDemon Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 La banii care este vandut este avantajos prin prisma faptului ca poti sa te bucuri de o masina noua , de dimensiunile Loganului , la pret de SH.Atat ofera Loganul , in rest este clar sub echipat fata de ce ofera un SH la acelasi bani ,insa el se adreseaza celui care vrea o masina noua insa nu isi permite un sedan cu dotari/calitate standard.Asa ca apeleaza la solutia Dacia.Oricat de mult isi doresc unii sa nu fie asa Dacia este pentru Europa ce este masina aceea indiana pentru Asia.Este o masina fabricata partial automat , cu un plastic de proasta calitate si dotari submediocre , dar pentru multi este exact de ce au nevoie.Sunt destui care au nevoie de o masina care sa ii duca din A in B fara confort sau cine stie ce solutii tehnice deosebite. Link to comment
closchkutza Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Foarte ok ce spui tu, se vede ca nu ai logan. Dar cum ii faci si pe posesori sa priceapa chestia asta? Link to comment
salmontes Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 sunteti rautaciosi mai eu am logan , am dat 6500 de euro pe el si l-am tinut 2 ani . in tot acest timp nu am cheltuit cu el decat o revizie si benzina poate puteam sa-mi iau un SH cu super dotari si piele de crocodil inauntru dar problema SH-urilor este ca nu poti sa prevezi cheltuielile ce pot aparea . piese , reparatii etc . poti sa nu patesti nimic in 2 ani sau poti sa incepi sa schimbi piese dupa nici o saptamana . banuiesc ca asta e motivul pentru care anumite persoane prefera o masina noua , fie ea si Logan Link to comment
closchkutza Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Dar nu a contestat nimeni alegerea acestor oameni si nici nu i-a bagat cineva in vreo categorie, cel putin nu eu. Ideea era alta: de ce nu sunt realisti? De ce cand este sa vorbeasca despre masina lor se exprima de parca ar fi cumparat lamborgini cu 8000 de euro, singura diferenta fiind ca nu mai are sigla specifica si pe cea a Dacia? Link to comment
LemonDemon Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Dom'le , fiecare e liber sa isi cumpere ce masina vrea , si nimeni nu are dreptul sa comenteze alegerea facuta pe banii respectivului.Chiar am subliniat ca Loganul are atuurile lui , fiind cea mai ieftina masina de familie , cel mai ieftin sedan , cel mai ieftin Estate , iar acum urmeaza cel mai ieftin hatch.Asta e Dacia! Si daca vrem , si daca nu vrem , pe piata exista branduri ieftine, medii si scumpe.Cumparatorii de Logan sunt cei care nu vor sa cheltuiasca multi bani pentru dotari si calitate care nu ii trebuie , ei vor sa mearga din A in B cat mai ieftin.Toata lumea stie ca Dacia nu este un nume asociat cu fiabilitatea , din contra.Oricum fata de 1310 , Logan este un pas inainte enorm.Eu apreciez ca masina nationala nu mai este 1310 ci este Loganul , singura doleanta fiind sa nu mai asteptam 30 de ani sa o schimbam. Link to comment
Elfu Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 (edited) Eu am mai zis si mai zic. Degeaba e ieftina masina daca dupa 2-3 ani rugineste. Ganditi-va ca multi posesori de logan sunt oameni peste 40 de ani si care si-au luat masina asta prin programul rabla, s-au bagat pe rate la 7 ani si sperau sa tina masina ceva timp. Din punctul meu de vedere loganul (dCI) este ideal pentru firme. Costa putin, il rupi in doua cat e in garantie si il vinzi pana sa rugineasca. Nu te intereseaza confortul ca nu-l conduci tu, nu te intereseaza forma, te intereseaza doar sa-ti faci treaba cu el. De ce zic ca nu e recomandat familistilor? Simplu. Cati romani isi permit sa-si schimbe masinile la 2-3 ani? Ma refer in special la provincie unde salariile nu sunt tocmai mari. Mai bine mai strangi din fund cateva luni si te arunci la altceva sau iti iei un SH. Stai sa dispara taxa de inmatriculare ca mai vedem noi cum va sta loganul cu vanzarile. Personal mi-as dori ca fiecare roman sa-si permita macar un logan ca sa nu mai vad toate rablele cu ITP-ul masluit pe strazi. In rest, noi sa fim sanatosi. Edited February 1, 2008 by Night Elf Link to comment
andrei_xxl Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Topicul asta a ajuns sa aiba mai multe pagini decat Caterinca Link to comment
VAXXi Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 E absolut normal, tinand cont ca acopera: - primele fotografii ale unui model nou de masina - masina nou produsa in Romania - o masina despre care s-a zvonit ca va fi prima masina de 5000 euro, si de fapt costa 10000 - diverse poze spion - diverse poze photoshopuit-tunate - conceptul MCV - Logan MCV - fenomenul Logan in tara - conducatorii de Logan - nasterea verbului "a logăni" ... samd, samd. Link to comment
RaZoR-07 Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Totusi, mai trebuie sa contina ceva, eventual vizibil in subtitlu. Avem voie sa radem? Sau macar sa zambim... > Link to comment
george03 Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Desi i-ar sta mai bine la caterinca ... ia uitati articol biiine platit de reno ... Ce bine se vinde Loganul in Bulgaria Mi se pare o contradictie flagranta intre titlu si continut ... oare cand intra in vigoare legea aia cu reclama mincinoasa ??? Link to comment
laurentziu83 Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 (edited) Mai ales pentru reclama aia cu "Clio Symbol, de 7 ani campion la fiabilitate...". Daewoo-urile inseamna ca-s in clasa masinilor asamblate manual, ca Rolls-urile. Edited February 4, 2008 by laurentziu83 Link to comment
matias Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 (edited) Masina este super OK ca fiabilitate iar noua din 20 de masini nu ne-a ruginit nici macar una in schimb la vro 2-3 li s-au exfoliat vopseaua de pe bara fata. Ambele erau albe. Trenul de rulare este fiabil, motoarele le fel - multe din ele trecand de 80k fara probleme. O masina super OK. Edited February 4, 2008 by matias Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now