Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

@Cararama, concurenta chiar face Pick-upuri, astea de la Dacia sunt de jucarie. Un Pickup adevarat trebuie sa poata cara 1T .

 

si care ar fi concurenta aia ce ofera pick-up-uri la aceleasi preturi ca loganul? :o

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Avand in vedere ca tocmai s-a lansat fratiorul mai mic al loganului la Geneva, nu pot sa zic decat atat.

 

Salut uzinele dacia pentru ca au reusit in final sa construiasca o masina sau mai bine zis ceva care chiar seamana cu o masina.

 

Design-ul exterior chiar e dragut foc. Nu credeam ca o sa zic vreodata asta dar chiar imi place noua Dacie. :D

Sper sa fi pus macar la asta tabla de calitate care sa nu mai rugineasca dupa 2 ani.

 

Oricum, o mare bila alba de la mine pentru Dacia.

 

P.S. Odata cu ea s-a lansat si noua sigla Dacia.

Facem pariu ca o sa vedem multe logane tunate cu noua sigla? =))

Link to comment

acum sa s`a lansat si varianta scurta a loganului ce mai urmeaza?? sa facem o scurta trecere in revista : bernlina avem (desi arata ca un frigider pe roti) a urmat Mcv`ul care parca mai arata a masina, vanul il avem, pickup avem, varianta pt CNR avem, mai lipseste un SUV, un cabriolet... hmm sunt curios pana unde va mai continua istoria logan. Pana in momentul de fata de pe margine sunt uimit de progresul realizat.

Link to comment
... pare conceput de catre un manelist in materie de design.

 

Avand ce anume, ca sistem de referinta? Caci mie mi se pare ca arata FOARTE BINE in compartie cu dracia pe care o avem acum.

Link to comment

I-auzi la ei:

"Protecţia anti-coroziune a făcut obiectul unei atenţii deosebite; în acest sens, au fost utilizate diverse dispozitive:

* ceară injectată în cavităţile din partea inferioară a caroseriei şi în portiere

* etanşeizare cu mastic la exterior

* utilizarea de ceară suplimentară pentru protecţia pieselor mecanice expuse

* protecţie împotriva criblurii la nivelul părţii inferioare a vehiculului şi al pasajelor roţilor."

Sursa.

 

LE: Şi încă ceva interesant:

"Vehiculele Dacia sunt produse şi în Maroc, pe platforma industrială de la Casablanca. Pentru a răspunde cererii foarte mari, o a treia uzină, instalată tot în Maroc, în oraşul port Tanger, va produce, începând din 2010 vehicule Dacia, alături de modele Renault şi Nissan."

Sursa.

Jos pălăria!

Edited by rm.popa
Link to comment

Ce frumos o învârt băieţii în jurul preţului, prin textul lor, dar iată că acum nu mai avansează nici o cifră, după ce s-au fript cu maşina de 5000 de euro. Până la urmă, cât costă mititica asta?

Link to comment
Avand ce anume, ca sistem de referinta?

N-am inteles intrebarea.

 

Un design bun al unei forme se considera desenul cu cat mai putine linii prin care forma poate fi identificata. Amestecul de forme geometrice, cerc, romb, trapez, triunghi, elipsa, plus nenumarate suprafete neregulate si irepetabile oboseste ochiul, creaza redundanta inutila si senzatia de kitch. Senzatia acesta se accentueaza cand recunosti paternuri specifice altor modele si ti se asambleaza in minte un mix produs de o lipsa de inspiratie sau de personalitate.

Apropo, pozele prezentate sunt deformate. Eu am privit masina la prezentarea oficiala in raport cu formele si inaltimea premiantelor din jurul ei. In realitate, masina este mai inalta si mai scurta decat in "pozele" de mai sus. Grila radiatorului prezinta niste complicatii tehnologice inutile si pare mai mult o incercare de a conferii masinii o masivitate pe care nu o poseda. Melanjul de forme distincte ale componetelor alaturate creaza franturi (fracturi) obositoare in incercarea de memorare a formei. Daca modelul Logan parea taiat din topor, Sandero pare taiat la traforaj.

Edited by tolin
Link to comment

La masinile cum ar fi Dacia incepi designul cu costurile de fabricatie. Apoi... da, ai dreptate. Dar esti prea pretentios, nu intri in target.

Link to comment
... Dar esti prea pretentios, nu intri in target ...

Au declarat-o la prezentarea oficiala: "masina se adreseaza tinerilor si varstei a treia", adica celor care, inca, n-o au si celor care, tocmai, au pierdut-o.

Edited by tolin
Link to comment
Hai sa pun mai multe foto oficiale...

De remarcat si apreciat totusi ca si-au insusit unele critici! Comenzile climatizarii sunt mai sus si mai accesibile, usile au maner si combinatie plastic textil, manerele de la usi au alta forma si par mai solide decat plasticele de la Logan. Una peste alta, este o evolutie, si se pare ca Dacia incepe sa urce usor usor catre o gama de autoturisme mai evoluate decat cele cu care ne obisnuisera.

Citeam mai deunazi intr-o revista ca se pregateste si un hatch back mare, bazat pe Logan, o berlina cu haion, gen skoda octavia si ca elementele de design care sunt pe sandero vor fi transferate si pe logan incepand cu a doua jumatate a anului (faruri, stopuri, grila, interioare)...

Hai ca se poate.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...