cararama Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 @Cararama, concurenta chiar face Pick-upuri, astea de la Dacia sunt de jucarie. Un Pickup adevarat trebuie sa poata cara 1T . si care ar fi concurenta aia ce ofera pick-up-uri la aceleasi preturi ca loganul? Link to comment
Elfu Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Avand in vedere ca tocmai s-a lansat fratiorul mai mic al loganului la Geneva, nu pot sa zic decat atat. Salut uzinele dacia pentru ca au reusit in final sa construiasca o masina sau mai bine zis ceva care chiar seamana cu o masina. Design-ul exterior chiar e dragut foc. Nu credeam ca o sa zic vreodata asta dar chiar imi place noua Dacie. Sper sa fi pus macar la asta tabla de calitate care sa nu mai rugineasca dupa 2 ani. Oricum, o mare bila alba de la mine pentru Dacia. P.S. Odata cu ea s-a lansat si noua sigla Dacia. Facem pariu ca o sa vedem multe logane tunate cu noua sigla? Link to comment
alx Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Pe naiba, au lansat noul desfacator de sticle, nu noua sigla... Link to comment
VFX Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Pe naiba, au lansat noul desfacator de sticle, nu noua sigla... asta? Link to comment
Mircea Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 He he, pai da, pusa pe portbagaj, poate servi si drept maner de deschidere, asa ca uite inca o economie! Link to comment
VFX Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 (edited) Pai nu, ca fiind HB nu are maner deloc (aici e economia ) I-au lasat loc sa bagi mana sa-l ridici. Edited March 4, 2008 by s0r|n3l Link to comment
alx Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Bai nene, in pozele astea nu arata rau... Link to comment
elprypas Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 acum sa s`a lansat si varianta scurta a loganului ce mai urmeaza?? sa facem o scurta trecere in revista : bernlina avem (desi arata ca un frigider pe roti) a urmat Mcv`ul care parca mai arata a masina, vanul il avem, pickup avem, varianta pt CNR avem, mai lipseste un SUV, un cabriolet... hmm sunt curios pana unde va mai continua istoria logan. Pana in momentul de fata de pe margine sunt uimit de progresul realizat. Link to comment
tolin Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Da, toata caroseria este un amestec de forme geometrice, pare conceput de catre un manelist in materie de design. Link to comment
VFX Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Hai sa pun mai multe foto oficiale... Link to comment
rm.popa Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 mai lipseste un SUV Cică vine şi SUV-ul, la anu'. Link to comment
Satori Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 ... pare conceput de catre un manelist in materie de design. Avand ce anume, ca sistem de referinta? Caci mie mi se pare ca arata FOARTE BINE in compartie cu dracia pe care o avem acum. Link to comment
rm.popa Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 (edited) I-auzi la ei: "Protecţia anti-coroziune a făcut obiectul unei atenţii deosebite; în acest sens, au fost utilizate diverse dispozitive: * ceară injectată în cavităţile din partea inferioară a caroseriei şi în portiere * etanşeizare cu mastic la exterior * utilizarea de ceară suplimentară pentru protecţia pieselor mecanice expuse * protecţie împotriva criblurii la nivelul părţii inferioare a vehiculului şi al pasajelor roţilor." Sursa. LE: Şi încă ceva interesant: "Vehiculele Dacia sunt produse şi în Maroc, pe platforma industrială de la Casablanca. Pentru a răspunde cererii foarte mari, o a treia uzină, instalată tot în Maroc, în oraşul port Tanger, va produce, începând din 2010 vehicule Dacia, alături de modele Renault şi Nissan." Sursa. Jos pălăria! Edited March 4, 2008 by rm.popa Link to comment
andrei_xxl Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Hai sa pun mai multe foto oficiale... Atat loc liber pe manerele de la usi si botoanele de la geamuri tot in bord le-au bagat. Damn! Link to comment
trebor271074 Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Mi se pare draguta Dacia Sandero. Si pretul e mai maricel. Dar cred ca se va misca mai bine, fiind si mai usoara. Mai ales versiunea cu motor Diesel de 85 cp. Interesant. dar scump. Link to comment
Leone Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Ce frumos o învârt băieţii în jurul preţului, prin textul lor, dar iată că acum nu mai avansează nici o cifră, după ce s-au fript cu maşina de 5000 de euro. Până la urmă, cât costă mititica asta? Link to comment
costinel Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Acum 1 minut, la Stirile de pe Prima, au anuntat un pret de plecare de 9.500 Euro... si ca vor exista 4 variante de motorizare. Sper sa fi auzit bine. Link to comment
tolin Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 (edited) Avand ce anume, ca sistem de referinta? N-am inteles intrebarea. Un design bun al unei forme se considera desenul cu cat mai putine linii prin care forma poate fi identificata. Amestecul de forme geometrice, cerc, romb, trapez, triunghi, elipsa, plus nenumarate suprafete neregulate si irepetabile oboseste ochiul, creaza redundanta inutila si senzatia de kitch. Senzatia acesta se accentueaza cand recunosti paternuri specifice altor modele si ti se asambleaza in minte un mix produs de o lipsa de inspiratie sau de personalitate. Apropo, pozele prezentate sunt deformate. Eu am privit masina la prezentarea oficiala in raport cu formele si inaltimea premiantelor din jurul ei. In realitate, masina este mai inalta si mai scurta decat in "pozele" de mai sus. Grila radiatorului prezinta niste complicatii tehnologice inutile si pare mai mult o incercare de a conferii masinii o masivitate pe care nu o poseda. Melanjul de forme distincte ale componetelor alaturate creaza franturi (fracturi) obositoare in incercarea de memorare a formei. Daca modelul Logan parea taiat din topor, Sandero pare taiat la traforaj. Edited March 4, 2008 by tolin Link to comment
Satori Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 La masinile cum ar fi Dacia incepi designul cu costurile de fabricatie. Apoi... da, ai dreptate. Dar esti prea pretentios, nu intri in target. Link to comment
tolin Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 (edited) ... Dar esti prea pretentios, nu intri in target ... Au declarat-o la prezentarea oficiala: "masina se adreseaza tinerilor si varstei a treia", adica celor care, inca, n-o au si celor care, tocmai, au pierdut-o. Edited March 4, 2008 by tolin Link to comment
hawkeye Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Claxonul tot pe maneta de faruri a ramas? Link to comment
john Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Nu faceti un topic nou? Asta e deja destul de mare si se vor incurca discutiile intre Logan si Sandero. Sau macar il redenumiti in Dacia si gata. Link to comment
Amentys Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 (edited) De fiecare data cand ma uit la imaginea asta, am impresia ca masina e lovita in portiere . Edited March 4, 2008 by Amentys Link to comment
Mircea Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Hai sa pun mai multe foto oficiale... De remarcat si apreciat totusi ca si-au insusit unele critici! Comenzile climatizarii sunt mai sus si mai accesibile, usile au maner si combinatie plastic textil, manerele de la usi au alta forma si par mai solide decat plasticele de la Logan. Una peste alta, este o evolutie, si se pare ca Dacia incepe sa urce usor usor catre o gama de autoturisme mai evoluate decat cele cu care ne obisnuisera. Citeam mai deunazi intr-o revista ca se pregateste si un hatch back mare, bazat pe Logan, o berlina cu haion, gen skoda octavia si ca elementele de design care sunt pe sandero vor fi transferate si pe logan incepand cu a doua jumatate a anului (faruri, stopuri, grila, interioare)... Hai ca se poate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now