Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca a fost ala prost sau nu s-a intrebuintat e altceva. Referitor la MM, am fost pe yaris, eu schimb mai bine ca ea. :D

Dar hai ca suntem offtopic.

 

Altceva e baiul, loganul vrea sa ia ochiul cu litere rosii, cand ei pun aceleasi frane si pe diesel si pe benzina de exemplu,

orice producator serios are dimensionate diferit discurile de frane, si probabil si altele.

Link to comment

Ce regandire? Ei au pus intercoolerul la 85 CP dci asa de bine, incat nu s-a mai potrivit spoilerul. Au pus apoi spoilerul de MCV pe berlina si a mers, dar intercoolerul este la nici 5 cm de grila, deci teoretic daca mucifici o mata sau un caine, esti mancat, ai pus-o!

Link to comment

Hai bre , la Logan conceptul de antidemaraj se aplica in doua situatii , o data pentru siguranta , iar a doua oara ...in dinamica :) )

 

Aygo poate ca prinde mai greu 100km/h , dar fiind o masina de oras , el se simnte bine la 0-50km/h unde am impresia ca se descurca foarte bine.

Link to comment

In plus, indicatiile de pe bordul gandacilor 107/C1/Aygo, sunt departe de adevar. Se pot urmari forumurile de profil, pentru a se vedea erori de genul + 20-25 km h

Edited by Mircea
Link to comment

Venom

14.9 eu am vazut la MM pe mai multe siteuri. Pune si tu linkul, ca pe www.toyota.ro eu nu l-am gasit :)

De altfel nu vad rostul comparatiei intre logan si aygo.. sunt 2 chestii.. si diferite.

 

Mircea, de asta am zis ca vreau sa vad si eu o masuratoare cu gps-ul la 90 si 100

Edited by Tommy
Link to comment

Eu am gasit asta

post-4428-1207166270_thumb.jpg

 

L.E.: Poate ma lamureste si pe mine cineva cam ce target ar avea dracia asta? Eu unul nu ii gasesc alta utilitate decat sa te dai mare ca esti bastan si iti permiti SUV, fie el si cel mai ieftin. Care e utilitatea unui SUV, astfel incat sa se justifice existenta unuia cu minim de dotari?

Edited by andrew
Link to comment

Eu stiu ce testez, nu am nimic de dovedit. In primul rand, eroarea de kilometraj exista si la logan nu doar la buburuze.

In testul meu, 12.5 secunde 0-105 km/h pe ceas, in treapta doua la ~6200 turatii. Benzina carerra 100 + aditiv. Si m-am luat cu destule loganuri sa stiu ca nu au sanse, ori din cauza masinii, ori din cauza soferului.

 

Offtopic: Acum o rodez pe a mea, 700 KM strict oras, si 500 afara. La 1200 o duc la revizie. Rodajul il fac asa: nu trec de 2/3 din turatia maxima, nu trec de 2/3 din viteza maxima in prima mie, urmatorii 2000Km vor fi facuti schimband la ~4500-5500 rpm -> o sa ma omoare consumul. La 3000 -> filtru aer sport+evacuare, la 10 mii dupa revizie -> flash tuning intre 75 si 79 hp.

 

In primii 700km am schimbat NUMAI la minim 3000, maxim 4000 (de doua ori 4200).Da, sunt maniac, imi plac lucrurile exacte. Stiu exact de ce am luat masina asta si exact ce vreau sa fac, sper numai sa nu intre careva in mine sa ma fericeasca.

Edited by Venom
Link to comment

Venom, nu vreau sa te contrazic fara dovezi.. dar intr-o saptamana viteza ta maxima in a 2-a a evoluat de la 95, apoi 100 azi vad ca ai ajuns la 105. E atat de greu sa iei un gps sa mergi contanta la 100 sa vezi cat ai in realitate, daca tot insisti cu cifrele astea. ca maine o sa ajungi probabil la 110. Iar despre liniutele cu loganul, ia unul care vrea sa faca si stie elementar sa schimbe, si apoi spui ca i-ai facut, altfel treci rogu-te pe topicul cu ce masini ne-am intrecut, ca aici se parleste de logan nu de bumburuza ta.

Link to comment

@Night Elf Stiu de mult timp site-ul, cat si altele in caz de te intereseaza, turbo, superchargere etc ;) Doar bani sa ai :D Inca ma gandesc ori turbo ori supercharger, in oricare in cazuri trebuie schimbat ambreajul cu unul sport, stock-ul nu e destul de fiabil peste 100 bhp. Astept sa mai treaca timpul sa scada preturile, nu ma grabesc :)

 

@Tommy Eu tot timpul am vorbit de viteza minus eroare, la 100 pe ceas ai 6000 rmp care e 95 km/h. Asta inseamna ca pot sa schimb la 100 (95 real) la fix 6000 rpm, unde sunt si caii putere cand am chef, fara sa crape motoru. Daca schimb a 3-a la 100 (95 real) pierd timp, daca las a doua pana la 105 (100 real), am aprox 6200 rpm, omor putin motorul, dar scot 12.5. Nu am facut asta decat de doua ori, cu exact acelasi rezultat, nu are sens sa omor motorul peste 6000 rpm.

Si, am spus ca am facut loganuri de fiecare data 'ori din cauza masinii, ori din cauza soferului.' Nu stiu si nu imi pasa din care motiv ;)

Edited by Venom
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...