Zmeul cel rau Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet) Link to comment
luisspeed Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Hello. E copil de Reno..aia au pile la stelutele alea, tot pt ei se si scoate a6-a steluta : Am vazut destul de multe loganuri pocnite...si nu mi-a placut! Nu zic ca chevy sunt mai grozave...dar...dupa o grindina mai seriosa...loganu..lasa de dorit(exemplu concret..eu am av masina exact langa un vecin(care are logan) asta vara si..la grindina a mea nu a avut nimic si a lui arata groaznic ) Link to comment
Laurycã Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 (edited) Dupa cate Loganuri si Chevy-uri Aveo(Kalos) am vazut rasturnate eu zic ca Loganul e mai sigur la "cascadorii". Concluzia pe care am tras-o eu e ca Aveo e cutie de chibrituri - no offence, e doar o parere personala. Edited November 29, 2008 by Laurycã Link to comment
tolin Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Asa-i, o vaca se rastoarna mai greu decat o caprioara. Eu zic sa nu-ti faci probleme pentru altii, automobilele se rastoarna din vina exclusiva a soferilor. Link to comment
Laurycã Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Vorbeam de vaca rasturnata! Link to comment
cararama Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Asa-i, o vaca se rastoarna mai greu decat o caprioara. Eu zic sa nu-ti faci probleme pentru altii, automobilele se rastoarna din vina exclusiva a soferilor. ajutati bineinteles si de masina.. oricum pun pariu ca atunci cand chevi o sa scoata punctaje mari la euroncap, vom vedea pe aici multi insi convertiti la religia securitatii pasive > bine , asta peste 10-20 de ani .. cred Link to comment
tolin Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 A vorbi despre securitate la cel mai ieftin autoturism de pe piata, poate ati uitat, e masina de 5000 euro, e ca si cum te-ai certa cu o surdo-muta (dai din maini inutil). Masinile de la care se pune aceasta problema costa incepand de la 4x mai mult. E nostim sa auzi discutandu-se despre securitate la un auto care se duce ca sania cand ii calci frana sau la care rugineste tabla dupa doi ani. Daca stai sa asculti un loganist, risti sa-i crezi nebuni pe cei care dau zeci de mii de euro pe o masina cand pot sa aiba una la fel la doar 5.000. Unul care nu stie sa conduca, dar o frige ca inecatul prin curbe nu trebuie ajutat, gaseste singur cel mai scurt drum spre miriste si spre stirile de la ora 5. A stii sa conduci inseamna sa faci exact invers decat esti tentat sa faci, adica, a misca volanul usor pe directia spre care are tendinta masina s-o ia, din cauza inertiei si a calca acceleratia. Cei care se plang de stabilitatea autoturismelor se lasa prada "tentatiei" si fac exact invers. Link to comment
cararama Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 fara suparare insa de bine de rau unele autoturisme nu te ucid una doua, cum dai intr-un zid, la 64 la ora.. Link to comment
tolin Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Zilele trecute ai avut ocazia sa vezi rezultatul coliziunii dintre o masina "rau cotata" si un tramvai. Culmea, era un Aveo sedan. Placa aia s-a tocit rau, mai schimbati-o. Vedeti-va de franele voastre si nu mai purtati grija altora. Franele de la Logan au ajuns in trafic la un scartait ce-l credeam apus. Nu credeam ca in 2008 sa ajungem din nou sa ne ferim sa avem in spate o masina Dacia, Logan de data asta. Link to comment
tarzy Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 (edited) ... E nostim sa auzi discutandu-se despre securitate la un auto care se duce ca sania cand ii calci frana sau la care rugineste tabla dupa doi ani ... cred ca am mai precizat de cateva ori ... la Logan nu franele sunt pba ci cauciucurile cu care este livrata masina ... incalta orice alta masina cu rahaturile alea de gume si se va comporta la fel si apropo loganul meu are 3,5 ani si pana acum doamne ajuta nu prea a ruginit, si nici pe strada nu prea am vazut Logane de pe care sa curga rugina. ... Placa aia s-a tocit rau, mai schimbati-o. Vedeti-va de franele voastre si nu mai purtati grija altora. Franele de la Logan au ajuns in trafic la un scartait ce-l credeam apus. Nu credeam ca in 2008 sa ajungem din nou sa ne ferim sa avem in spate o masina Dacia, Logan de data asta. nu cred ca franele "scartie" ci cauciucurile ... eu nu prea inteleg de unde atat suparare si frustrare la cate unii ... Loganul este o masina "cinstita" - la bani ei pur si simplu nu are concurenta. Edited November 30, 2008 by tarzy Link to comment
adostar Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 @tarzy - Intra pe alt forum auto, nu dau nume si spune acolo ca vrei sa-ti cumperi cielo sau aveo sa vezi ce se intampla . Asta e...forum daewoo..doar nu vrei sa se vb. de logan ca de mercedes si ca o paranteza, loganul are frane mult mai bune decat orice daewoo sau kalos/aveo, spun asta din propria experienta, fara suparare ! Da, anvelopele sunt de kko ca si cele de pe matizurile mai noi (2006-2008), franele scartaie la cei ce folosesc placute altele decat cele originale, asa se intampla si la alte masini de ex. la ticozaurul meu. Link to comment
tolin Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 (edited) Voi ignorati un singur lucru (voit sau nevinovat): cea mai ieftina masina de pe piata este si masina cea mai proasta de pe piata. Daca cineva este atat de naiv incat sa creada ca francezul doteaza masina lui cu tehnologie mai valoroasa decat pretul pe care-l cere pe ea, e liber s-o faca, dar e pacat s-o faca public. Daca cineva crede ca masina asta este mai ieftina pentru ca se fabrica in Romania, se inseala a doua oara. Daca se fabrica in alta tara costa 5000 de euro, pentru ca se fabrica in RO costa mai mult. Edited November 30, 2008 by tolin Link to comment
adostar Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 (edited) La ce te referi cand zici ca este o masina proasta ? Edited November 30, 2008 by adostar Link to comment
tolin Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 (edited) Pe o scara valorica, cea mai ieftina masina este si cea mai proasta, in raport cu celelalte. Pe romaneste, atatia bani dai, atata primesti. Daca vrei s-o raportezi la o masina care costa mai putin, e mai buna. Edited November 30, 2008 by tolin Link to comment
adostar Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 MCV-ul de la mine de la serv. e condus de 4..6 soferi si inca rezista , are 110kkm si in afara de consumabile nu s-a schimbat/umblat la nimic, deci nu e chiar asa de proasta. Link to comment
tolin Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Fiecare se multumeste cu ce are, dar nu poti afirma ca o masina mai ieftina este mai buna ca una mai scumpa, doar daca crezi in Mos Craciun. Daca termenul de mai putin buna este mai ingaduitor, n-am nimic impotriva, schimbam scala: de la cele mai bune masini pana la cele mai putin bune. Dacia Logan este cea mai putin buna dintre masinile de pe piata. Link to comment
tarzy Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 (edited) Voi ignorati un singur lucru (voit sau nevinovat): cea mai ieftina masina de pe piata este si masina cea mai proasta de pe piata. Daca cineva este atat de naiv incat sa creada ca francezul doteaza masina lui cu tehnologie mai valoroasa decat pretul pe care-l cere pe ea, e liber s-o faca, dar e pacat s-o faca public. Daca cineva crede ca masina asta este mai ieftina pentru ca se fabrica in Romania, se inseala a doua oara. Daca se fabrica in alta tara costa 5000 de euro, pentru ca se fabrica in RO costa mai mult. Depinde ce intelege prin masina "proasta" Eu am luat masina (Logan) in acelasi timp - adica prim mai 2005. Cu alti 2 colegi, unul a luat Opel si altul Ocatvia pana acum eu, cu exceptia reviziilor si reparatiilor la caroserie datorita juliturilor, eu am ajuns in service ptr urmatoarele: 1. schimbat sezut scaun sofer ptr ca scartia - de 2 ori - odata constatare si a 2 zi inlocuire (cred ca se stia de pba si aveau pe stoc gata pregarite) 2. schimbat rulment roata dreapta spate la 55.000 Km in rest nimic, iar acum ma apropii de 70.000 Km si am folosit masina zilnic Colegul cu Opelul (Astra hatch) 1. in primele 3 luni de cand a ridicat masina a fost saptamanl in service ptr ambreiajul hidraulic care refuza sa cupleze ... in final dupa certuri & reclamatii la OPC au schimbat cilindru piston 2. la fel in al 2lea an cu senzorul de turatie ... saptamal timp de cateva luni vizita la service ... aia il curatu si-l puneau la loc ... pana cand in sfarsit s-au indurat sa-l schimbe Colegul cu Octavia (1,6 de 105 cp) 1. nu mai stiu ce pbe la o electrovalva de aer ...ii consuma si 30 litri / 100 in oras - timp de jumatate de an a tot schimbat piese in garantie (piese dupa care astepta intre 10 si 15 de zile) pana cand in sfarist a ajuns la liman cu ea nu mai vorbesc de faptul ca eu am 70.000 Km iar colegii deabia trec de 30.000 ... banuiesc ca dupa ce achitau ratele nu prea mai ramanea si de benzina > In schimb este evident ca masionile lor sunt mai performante, mai putin zgomotoase, mai confortabile, numai ca totul are un pret. consider ca o masina e "buna" dupa fiabilitate si raport calitate/pret Fiecare se multumeste cu ce are, dar nu poti afirma ca o masina mai ieftina este mai buna ca una mai scumpa, doar daca crezi in Mos Craciun. Daca termenul de mai putin buna este mai ingaduitor, n-am nimic impotriva, schimbam scala: de la cele mai bune masini pana la cele mai putin bune. Dacia Logan este cea mai putin buna dintre masinile de pe piata. Stii ca ptr cei care aprecieaza un produs stric dupa pret exista un termen ... adica SNOB. @tarzy - Intra pe alt forum auto, nu dau nume si spune acolo ca vrei sa-ti cumperi cielo sau aveo sa vezi ce se intampla . Asta e...forum daewoo..doar nu vrei sa se vb. de logan ca de mercedes si ca o paranteza, loganul are frane mult mai bune decat orice daewoo sau kalos/aveo, spun asta din propria experienta, fara suparare ! Da, anvelopele sunt de kko ca si cele de pe matizurile mai noi (2006-2008), franele scartaie la cei ce folosesc placute altele decat cele originale, asa se intampla si la alte masini de ex. la ticozaurul meu. Eu cel putin am pretentia ca pot fi obiectiv. Nu o data au fost cazuri cand pe alte forumuri am sustinut cauza Ticoului in fata alktor masini. Este adevarat ca sunter pe un forum woo dar la un topic despre Logan, chiar nu cred ca este normnal sa tratam masina doar subiectiv. Pe acest topic mi-a fost dat sa cxitesc multe aberatii ... de la faptul ca la logan rugina curge siroaie la faptul ca intretinerea este enorm de scumpa. In masura experientei si cunostintelor mele am incercat sa corectez cu obiectivitate astfel de aberatii, atata tot Iar despre frane la woo, eu am cfondus doar Tico si din pacate pot confirma ca franele sunt de tot cacao, mai slabe chiar decat la Aro Edited December 1, 2008 by tarzy Link to comment
Tommy Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Corect, daca esti ieftin logan e o masina buna. Link to comment
Lucian M Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 De unde tragem si concluzia ca opel si skoda is niste tigai naspete la care mai mult schimbi piese. Hmmm- bijuteria romaneasca ruuuuulz- de departe. Tre' sa-mi trag si un aro- ca are frane faine. Link to comment
closchkutza Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Referitor la franele masinilor Daewoo: inca nu am gasit ACEL logan care sa ma puna in dificultate la vreo frana insa am gasit MAI MULTE LOGANURI care au fost puse in dificultate de catre vreo frana a mea, inlcusiv unul de care, pentru a ma feri, a trebuit sa ies pe contrasens, pe DN1. Referitor la comparatiile facute de colegu` tarzy: mestere, ti-ai si gasit cu ce masini sa dai de pamant, skoda octavia(tour presupun) si opel astra hatch(banuiesc ca este vorba de Classic) niste masini care si-au dovedit fiabilitatea. Link to comment
Laurycã Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Cât radicalism! Omul a spus doar ca pentru el a fost/este o masina buna, cu costuri acceptabile la intretinere si fara probleme mari de fiabilitate. De ce trebuie sa generalizati tot timpul? Link to comment
andrew Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Referitor la franele masinilor Daewoo: inca nu am gasit ACEL logan care sa ma puna in dificultate la vreo frana insa am gasit MAI MULTE LOGANURI care au fost puse in dificultate de catre vreo frana a mea, inlcusiv unul de care, pentru a ma feri, a trebuit sa ies pe contrasens, pe DN1. Acum sa fim seriosi, daca si Matizu are frane mai 'tari' ca un Logan . Link to comment
closchkutza Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Sunt in stare sa fac pariu ca un matiz opreste mai repede de la 100->0 decat un logan fara ABS. Link to comment
Laurycã Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Pierzi 1000%. Spun asta ca fost detinator de Matiz si conducator de Logan la serviciu. Link to comment
adostar Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 La matiz/cielo/nubira (cel mai nashpa la matiz) cand esti doar tu si cel din dreapta in masina frana este acceptabila, daca ai doua persoane pe bancheta din spate frana lasa de dorit, stiu ca multi dintre voi nu vor sa recunoasca dar asta e adevarul >- Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now