Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

ma indoiesc de acest aspect cu caseta de directzie sau fuzete sau ce s'a mai semnalat prin forumuri..

orice mushamalizare transpira pana la urma shi atunci chiar ca se pierde orice credibilitate.. nu cred k UAP se baga la mushamalizari nasoale, totushi..

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am auzit si eu chestia cu primul producator...

in mod ciudat, daewoo aia este considerati coreeni, pe cand Dacia este considerata frantzuza cand vine vorba de reclama si romaneasca cand este vorba de premiere.

Link to comment

reportaj de mare angajament la stirile pro despre faptul ca de fapt Loganurile n-au fost chemate prin service-uri pt cric si niscaivai cablaje. problemele sunt altele si sunt tinute sub mare secret.

se mai citau si diverse afirmatii de pe forumul dacia vizavi de credibilitatea redusa pe care a generat-o chemarea din partea pitestiului a unui nr de 15.000 de loganuri. oricum, pitestiul citeste la greu forumul, poate vor avea si invataminte.

Link to comment

:shock: dar se cam contrazic, in prima zi mie mi-au declarat ca vor fi 21.000 pe urma au redus la jumatate... nu stiu ce sa zic, oricum gratie voua am avut exclusivitate :banana: Inca o data forumu isi dovedeste utilitatea

Edited by keluboss
Link to comment

a chemat daewoo masini in service pt a remedia defecte de fabricatie? nu intreb cu rautate dar eu nu am auzit de asa ceva. si am fost fan cielo inca din 95 cand au aparut pana mai deunazi, m-am interesat de toate aspectele acestei masini, chiar am vrut sa-mi iau in 98 cand se mai ieftinisera putin dar consumul urban m-a oprit...

se stie clar ca, atunci cand nu au date concrete si complete, mass-media inventeaza unele proprii. din cauza asta apar diferente in declaratii in functie de post, zi, comentator, ziar.

 

@expero: io zic ca e bine sa se aprinda plafoniera in curba pt a putea sa gasesti bricheta ce ai pierdut-o sub bord acum 2 luni... :)

La mine nu se aprinde in curbe, am sa ma duc in service sa remediez pb...

:) )

 

@flex: am programare la service sambata dimineatza. oricum intentionam de mult sa ma duc sa-i fac o verificare si un schimb de ulei (am aproape 9000km) si nu vreau sa merg cu primul ulei 15k km. dupa primul, da. si mai fac si o verificare sumara, nu cred ca strica. si la 400k lei verificare + schimb ulei, nu mi se pare mult. chiar putin.

Link to comment

:-W ce mi se pare mie de toata jena sunt articolele din mass-media, iar aici sunt alaturi de alx si afirm si eu: sunt in mare majoritate niste cretini care nici macar nu consulta DEX-ul cand scriu un articol...si sa va spun de ce sunt nervos :D ... articol in presa cu titlul: "Dacia Renault retrage de pe piata 15.000 de Loganuri" ... :-W astia or face diferenta intre rechemare si retragere?... or cunoaste oare adevaratul sens al acestor cuvinte, si diferenta dintre ele? :dizzy:

Link to comment
Tocmai vin de craiova si am inebunit pe drum. Era plin de logane si TOATE, absolut TOATE aveau stopul de ceata aprins. Ce naiba se intampla? Unde este butonul pentru el? Nu isi dadeau seama ca il au aprins? La un moment dat m-am enervat de unul atat de rau ca am incercat sa ii sugerez ce se intampla (proiectoare aprinse, blitzuri, avarie, depasit si aprins stop de ceata pentu 2 sec) dar nu m-am facut inteles sau tipul nu stia sa il inchida ca nu s-a intamplat nimic, tot aprins a ramas.  X(

 

 

d-abia acum mi-a picat fisa... era ceatza afara?

Link to comment

Nu cred ca in aceste momente mai trebuie sa aducem in discutie Dacia vs Daewoo: nu este cinstit.

 

Parerea legata de franele care blocheaza rotile foarte usor este o problema pe care si posesorii au subliniat-o si nu pricep de ce Renault insista pe o idee evident proasta (frana care tine mult prea sus). Ganditi-va de exemplu cati se pot abtine sa nu se infiga in frana pana la blocarea rotilor pe ploaie (de ex): e o chestie de sange rece; daca si masina are tendinta de a bloca rotile esti cam dus. Si nu cred sa fie o problema foarte costisitor de rezolvat: se modifica setarile la pompa de servofrana!

 

De problema cu directia nu spun nimic. La fel si cu franarea diferentiata pe roti: stanga frana mai bine decat dreapta! Astea nu sunt lucruri minore fratilor!

 

Ciudat este ca nu ma bucur deloc ca am avut dreptate! :( Portbagajul incapator, bordul modern nu prea mai conteaza acum. Si cum am anticipat nu trebuie sa hulim noi, posesori de la "concurenta", caci o vor face proprietarii indeajuns!

Dar tot nu ma bucur! :( Sunt indignat doar! :mda:

Link to comment

asta cu franarea mai mult pe stanga asa e. Am mers ieri vreo 60 km cu un logan cu abs, airbag samd la franarea brusca rotile din stanga se blocheaza. ca sa nu mai spun de suspensie care mi se pare foarte rigida, de stergatoarele care, atunci cand folosesti stropitoarea, nu sterge mijlocul parbrizului si tot se scurge zeama intr-una, la comenzile de climatizare la case accesul se face aplecandu-te destul de mult si ocolind obstacolul numit schimbatorul de viteza... Oricum, nu ma asteptam la prea mult...

Link to comment

Lasati, domnilor, ca inclusiv pe acest forum sint persoane care apreciaza frinele care te pun in cap daca le mingii, o caracteristica Renault se pare ... astea mai modulate nu e bune, vezi bine ... e slabe, ca sa blochezi trebuie sa apesi zdravan :dizzy:

Link to comment
Lasati, domnilor, ca inclusiv pe acest forum sint persoane care apreciaza frinele care te pun in cap daca le mingii, o caracteristica Renault se pare ... astea mai modulate nu e bune, vezi bine ... e slabe, ca sa blochezi trebuie sa apesi zdravan

Mie o sa-mi placa totdeauna mai mult franele renault decat cele daewoo din mai multe motive:

1. Mai fine la pasarea pedalei(mie asa imi place si am codus un Renault 20kkm si nu am blocat rotile decat 1 data si nu avea ABS)

2. Mai bine reglate fata/spate(tine si spatele dom'le)

3. NU SE BLOCHEAZA PUNTEA FATA SI FACI ECHILIBRISTICA/patinaj artistic

4.mai ferme, iti ofera sentimentul de siguranta ca se opreste masina in timp util

5. Nu am simtit niciodata ca masina nu vrea sa franeze sau ca il voi pupa pe cel din fata in fund(sentiment incercat f des la Matiz)

Aaaa si apopos toate masinile de firma au frane foarte fine, nu numai Renault(pe incercatelea, vw e mult mai nervos la franare). In afara de dacie nu am vazut vreo masina cu frana ,,elastica'' ca la Matiz.

Link to comment
asta cu franarea mai mult pe stanga asa e. Am mers ieri vreo 60 km cu un logan cu abs, airbag samd la franarea brusca  rotile din stanga se blocheaza. ca sa nu mai spun de suspensie care mi se pare foarte rigida, de stergatoarele care, atunci cand folosesti stropitoarea, nu sterge mijlocul parbrizului si tot se scurge zeama intr-una, la comenzile de climatizare la case accesul se face aplecandu-te destul de mult  si ocolind obstacolul numit schimbatorul de viteza...  Oricum, nu ma asteptam la prea mult...

 

@danuzz si panzer

 

1. la franare nu e nici-o pb. punct. daca ar fi fost mai tare pedala ziceati ca nu tine frana. compara cu tico la care rupi pedala si nu intra spatele in derapaj (ma refer la cazuri extreme). Daca te inveti cu ea nu ai nici-o pb. Asa e si la case mai mari - vezi audi.

2. daca la franare masina trage stg sau dr, nu e pb de conceptie ci e defect tehnic. daca studiati un pic sistemul de franare si modul lui de lucru veti constata ca NU ARE CUM sa traga stg sau dr daca totul functioneaza ok.

3. suspensia e rigida ca sa nu devina barca. e bine pt viteze mari in curbe dar e rau in buc. altu' zicea mai demult ca se inclina rau in curbe: pai hotarati-va, ori are suspensie tare ori moale? Eu nu va zic, ce stiu eu, sunt doar un posesor. Voi stiti mai bine cum e masina asta... Eu personal as fi preferat suspenzii moi dar asta e, u can't have all. Altii platesc bani grei sa rigidizeze suspensia...

4. daca actionezi stropitoarea NU pornesc stergatoarele DELOC. Mie imi place asta pt ca de multe ori, cand actionezi stropitoarea, nu e timp sa umezeasca cum trebuie geamul si stergatoarele merg pe "noroi" uscat. In addition, cand e geamul inghetat, il poti stropi cu lichid de parbriz si se dezgheata MUULT mai repede. daca ar porni stergatoarele, astea ar fi blocate de gheata si s-ar putea arde motorasul. Eu de multe ori am ridicat stergatoarele in sus pt a merge in gol si sa pot stropi parbrizul.

Ce ar fi de criticat, este faptul ca nu se poate regla temporizarea stergatoarelor, functie pe care eu o apreciam f mult la cielo.

5. cu climatizarea e adevarat, nu numai ca acesul e mai dificil dar si sensul in care pornesti ventilatorul este invers ca la orice masina normala. cu asta m-am obisnuit cel mai greu.

Link to comment

sa nu fiu carcotasi dar de ce oare s-au aruncat romanii cu capu inainte la logan? nu au stat si ei un an sa vada care sunt problemele cum se comporta ca doar nu e masina nemteasca sa ai incredere in ea cand apare un model nou ... cand citesc forumul daciaclub sunt asa inspirat ca am luat cielo si nu logan

 

si o chestie funny unchiul meu are un centru de alarme mai mare alarm service `96 cica clientii de logan sunt cei mai pretentiosi su impresia ca si-au luat super limuzina si au la fumuri si la idei in cap de te zapacesc total :D

 

pana se mai rup 3 fuzete, se mai produce o detonatie si mai cade un logan de pe cric hai sa :drinkers: pt. daewoo

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...