iso Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 ... Cielo - fost clasa medie , actualmente clasa compacta segmentu' superior . Link to comment
andreib Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Solenza e subcompacta, Loganul compact, Matiz supermini dar Cielo nu cred ca e clasa medie (se trage din Kadett care era compact, are spatiu interior de masina din clasa compacta, in nici un caz medie ) Link to comment
VAXXi Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Şi dacă se trage din Kadett, asta înseamnă că trebuie să-i păstreze clasa ? Ok, Cielo e compact, atunci clasele medie şi mare cine le reprezintă ? Link to comment
andreib Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Pai la Daewoo Nubira 2 medie actualmente si Leganza a fost reprezentantul in clasa mare. Link to comment
FLEX Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Ooooofffffff mini = Matiz, Seicento, Twingo, Panda mica = DSN/SLZ, Clio, Polo, Ibiza, Punto compacta = Golf, Megane, Stilo, Lacetti, Cielo, Astra, fostul Kadett, serie1 medie = Vectra, serie3, Laguna, A4, Passat mare = serie5, E-klasse, VelSatis, A6 lux = serie7, S-klasse, A8, Phaeton superlux = Rolls, Maybach Astea sint clasele, fiecare se poate imparti in 3 categorii (mic, standard, mare); nu neaparat dimensiunea exterioara conteaza, cit PLATFORMA pe care e construita o masina; de exemplu, Octavia 1 e compacta mare (pe platforma Golf), desi dimensiunile o recomanda pentru clasa medie. Prin prisma celor expuse mai sus, Cielo e ACUM o compacta mica, fiind construita pe platforma Kadett, la vremea ei o compacta standard, dar clasele au evoluat in sus in ceea ce priveste dimensiunile platformei. Logan e mai degraba un cross-over, o masina cu pretentii de compacta construita pe o platforma de clasa mica (viitorul Clio, viitorul Micra = platforma B Renault); pentru cine sustine ca e o compacta, il invit sa o puna linga un Megane 2 si se va vedea unde se situeaza fiecare. Link to comment
panzer Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Ce ar fi totusi daca le-ati categorisi dupa ampatament decat dupa lungime (mai ales lungimea barilor). D'aia zice lumea cum ca ar fi in aceeasi clasa. Pe de alta parte Logan-ul poate intra la monovolume (ca-i sensibil mai inalta) Am mai evoluat clasele intr-adevar. Link to comment
arp Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Ora de service la Logan este mai nou 28 Euro...ieftin ca braga Link to comment
Satori Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Nu se poate. E prea mult. De unde stii? Link to comment
hellcat Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 ar trebui sa stiu eu, dar habar n-am. ma pot interesa si va comunic. oricum, la toti dealer-ii din tara trebuie sa fie acelasi tarif orar. Link to comment
arp Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Stiu, e enorm, de la un lucrator la service Dacia stiu...astept confirmarea...Dar nu ma mira, este stilul Renault... Link to comment
Satori Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Omule, e mai mult decat la Volvo... nu se poate! Hellcat, te rog intereseaza-te. Link to comment
arp Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Da, e aberant de mult, daca ala care mi-a spus e un bou si habar nu are atunci sunt si eu unul si mai mare ca m-am apucat sa zic mai departe...zilele astea ma interesez personal la service.. Link to comment
Satori Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Nu te grabi sa iti faci harakiri. Fiecare service poate sa practice ce tarife vrea, nu? O fi unul superciumeg... Link to comment
alx Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 my man, 28 de euro e revizia de 15k de km cu tot cu consumabile (alea din kitul dacia) si cu tot cu tva. si cu manopera. asta o spun ca am fost eu sa-mi schimb uleiul si scria MARE de tot cat costa revizia de 15000. Link to comment
ovi_jer Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 Pai si ce anume cuprinde kitul asta de 28 euro ? Link to comment
alx Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 here we go again... ulei dacia oil 10w40, filtru ulei si filtru aer + manopera si verificari. parca era cineva pe aici care zicea ca lucreaza la daci si ne poate confirma sau infirma. Link to comment
hellcat Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 reviziile la logan costa asa: 15.000, 45.000, 75.000 km - 30 Euro 30.000 km - 56 Euro 60.000 km (Preference) - 109 Euro 60.000 km (Ambiance, Laureate, Ambition) - 114 Euro 90.000 km - 80 Euro. Manopera Logan: - operatii cu grad normal de dificultate: 410.000 lei/ora; - operatii cu grad inalt de tehnicitate: 430.000 lei/ora; - operatii cu grad foarte inalt de tehnicitate: 450.000 lei/ora. Pt. autovehiculele din import (Renault, Daewoo, Fiat, Opel, etc.) - toate operatiile - 12 Euro/ora. toate tarifele includ TVA. Link to comment
Satori Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 ieftin, nu am ce zice. Link to comment
arp Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Deci am fost un... Asa cum am postat si la I'm sorry http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...=20entry51744 recunosc ca am fost mistretz.. Have merci! Link to comment
iso Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Pai la service IVECO unde se repara camioane si utilitare care fac bani , manopera/ora tot atit costa ... nu mai e nici o shmecherie sa ai Dacia ... Link to comment
FLEX Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 reviziile la logan costa asa:15.000, 45.000, 75.000 km - 30 Euro 30.000 km - 56 Euro 60.000 km (Preference) - 109 Euro 60.000 km (Ambiance, Laureate, Ambition) - 114 Euro 90.000 km - 80 Euro. <{POST_SNAPBACK}> Materialele/consumabilele incluse in pret? ... io n-as prea crede, spre exemplu revizia de 60k, la care se schimba kitul de distributie mi se pare cel putin aberant sa coste doar 4.000.000ROL. Cu ora de manopera, insa, m-au lasat paf ... cam mult ... 25% PESTE woo. Link to comment
hellcat Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 nu stiu, dar ma interesez si de treaba asta. adica ce intra in pretul reviziei. Link to comment
tolin Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Sigur cafeaua si suportul facturii. Link to comment
Shenck Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Materialele/consumabilele incluse in pret? ... io n-as prea crede, spre exemplu revizia de 60k, la care se schimba kitul de distributie mi se pare cel putin aberant sa coste doar 4.000.000ROL. Stai mai Flex, ca nu ajung multe pina la 60k > , asa ca privind ca o afacere globala e rentabil Link to comment
ovi_jer Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Pai toata lumea se lauda cu 350 de euro toate reviziile pina la 100 k km dar nimeni nu intreaba de cea de la 120k km care costa cat toate celelalte Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now