Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

Mai,cand cumperi un produs nou,indiferent de destinatia lui,semnezi un certificat de garantie!In acel document sunt stipulate drepturile cumparatorului si obligatiile vanzatorului.Au fost cazuri cand masina a luat foc,noua fiind,vina fiind a instalatiei electrice.Fabricantul a reparat masina pe cheltuiala lui si nu e obligat de nimeni sa schimbe acea masina.Adica tu daca ai 15 mii km si ai calarit masina prin toate gaurile si se cojeste vopseaua,fabricantul e obligat sa-ti dea masina noua?Scrie undeva ca vopseaua are regim special?

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt anumite conditii in care se inlocuieste masina

ma indoiesc ca cei de la dacia-renault o inlocuiesc prin contractul de garantie

 

eu unul.. iti spun cu mana pe inima ca m-as judeca cu ei in locul cetateanului respectiv, si sunt convins ca am multe sanse sa castig, chiar daca nu e stipulat direct asa ceva

Link to comment
Tot din acelasi material e si acum!Daca ei au considerat ca nu e nici o problema,din acest punct de vedere,eu zic sa avem incredere in ei.

 

Eu unul am incredere ca nu e nici o problema PENTRU EI ®, pot oricind sa escamoteze 2-3-10 incidente cu costuri mult mai mici decit reproiectarea unui reper minuscul; multumesc, de asta imi era si mie frica. Problema nu e foarte serioasa statistic vorbind, dar nu vreau ca eu sau apropiatii mei sa fim cifre in statistici, chiar si cifre mici.

 

Cit despre vopsea, io am inteles 2 lucruri pina acu:

- stratul e subtire si face plici destul de usor

- pregatirea suprafetelor de vopsit nu e constanta de la o masina la alta - celebrul "noroc de Mioveni"

 

Cetateanul care nu accepta revopsirea e cam exagerat, e maximul ce poate obtine in conditiile date; alte defecte la vopsea sint mult prea particulare pentru a generaliza ca "defect de fabricatie".

Link to comment

Tommy ai dreptate,sunt anumite conditii,in care un bun de folosinta indelungata se schimba cu altul nou sau cumparatorul i-si primeste banii inapoi!Dar nu o sa se intample asta niciodata la noi in domeniul auto!Daca ai fi tu in locul celui cu vopseaua,i-ti zic eu ca te-ai judeca cu fabricantul cat doresti tu,atata timp cat el vrea sa i-ti remedieze defectul si tu refuzi,indiferent care ar fi acel defect!Singurul lucru care l-ai castiga ar fi revopsirea in totalitate a masinii,deci remedierea defectului!Dar tare curios as fi sa stiu daca s-a intamplat pana acum la noi in tara sa primeasca un cumparator o masina noua in schimbul celei cu defectiuni de fabricatie!

Viper,cu dacia aia arsa...i-ti dai seama ca in momentul in care a iesit din fabrica arata ca noua!Dar tu ca proprietar ai asa un sentiment ciudat cand stii prin ce a trecut masina.

Flex cu vopseaua cam asa e!Defapt e cam marea si singura problema a Daciei in general si saracu logan a cazut si el victima :D .Dar ce e interesant,si aici ma refer la acel reper din caseta de directie,ca e acelasi material si la loganurile produse in Rusia si Columbia!Ca sa nu mai zic ca e mostenire de la vechiul clio.Daca nu ar fi fost bine presat/asamblat,s-ar fi intamplat ceva incidente cu mai multe exemplare pana acum si s-ar fi luat masurile necesare,ca doar s-au vandut peste 80 mii de unitati intr-un an si eu zic ca e o cifra care spune multe.

Link to comment
Viper,cu dacia aia arsa...i-ti dai seama ca in momentul in care a iesit din fabrica arata ca noua!

 

Ai idee cum se deformeaza tabla cand e supusa caldurii unui incendiu? Iti spun eu! Capota unei Dacii 1300 o pliezi in 2 cu mana, fara s-o lovesti! Si vrei sa-mi spui ca o masina arsa, spalata si revopsita mai are aceleasi caracteristici constructive??? haida de!

Link to comment

Mirciulica,tu chiar crezi ca aia nu au schimbat anumite componante care s-au facut scrum sau nu au mai putut fi remediate?Iar masina in cauza,nu a ars decat la motor si incendiul a fost stins inainte sa se extinda sau sa faca pagube mai mari.Daca tu crezi ca poti indoi capota asa cum sustii te invit la o demonstratie pe viu!AAAA,daca te referi la o aripa sau ceva care nu are alte intarituri,poate reusesti :D ,asta in cazul in care nu oi fi un NICU VLAD 2 :) ) !

Link to comment

Sorry, nu ma convingi... am vazut Dacie arsa, cei drept 90% si exemplul cu capota a vrut sa intareasca spusele referitoare la stricaciunile aduse tablei. Lonjeronul care a fost supus unor temperaturi inalte in anumite zone nu mai are aceleasi caracteristici. La asta m-am referit. Ma ducea si pe mine capul ca au schimbat si ei o capota sau o aripa.

:o fftopic: nu sunt Nicu Vlad...85 kg "calitate superioara" :) )

Edited by Mircea
Link to comment

Ai masurat tu?Ciudat ,trebuie sa anuntam firmele bune sa puna sarma ca merge mai usor.

La logan nu mai trebuie una sa tina furca sa nu mai sara in sus si in jos?

Nu de alta dar e o suma de bani kitul de ambreiaj si nu sare de 100k km.

Link to comment
Din cate stiu eu,da.E mult mai usor de apasat asta pe cablu decat ala hidraulic.

 

Te referi in general sau doar la Logan? Pe Tata il doare in permanenta genunchiul stang de la kktul de ambreiaj de la batrana Dacie. Iar la mine ambreiajul cred ca poate fi actionat si daca sufli pe el! Si la Espero era foarte cuminte, de asemenea.

 

Legenda: Dacie = sarma, restul = hidraulic...

Link to comment

Eu ma refer stric la ce a produs Dacia de la DSN in coace,adica de cand sunt cutii de viteza renault!Nu se pune la socoteala vechea berlina,nici nu ma refeream la ea :) ) !Primele supernove aveau hidraulic si nu se cunostea o diferenta intre el si la una straina,e dar cand am vazut cum e asta pe cablu,la inceput am ramas putin socat prin usurinta cu care se apasa,am crezut chiar ca e stricat ceva pe acolo :D .

Edited by osirus
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...