ToPser Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Asta nu ar fi chiar o problema eu am doi prieteni cu scaunele rupte la Cielo!!! Link to comment
VAXXi Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Din prinderea de pe podea ?!? FYI, asta nu e o chestie de gluma; in caz de modificari la structura de rezistenta a scaunelor (adica, prinderile lor - de exemplu cand pui alte scaune), poti sa ai probleme chiar la RAR. Link to comment
icet Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 A zis cineva de prinderea de la podea ?Scaunele ca si banchetele,sunt facute la Timisoara si din cate se pare,sudura de la spatar,in cazul unor socuri mai puternice sau a "suportarii" unei greutati mai mari(o persoana ceva mai solida),nu rezista si se rupe.Bine ca au descoprit din timp problema si nu sunt multe masini vandute cu astfel de probleme.Eu unul zic ca e ceva normal si chiar trebuie apreciat faptul ca recunosc viciile de fabricatie la unele subansamble,asa cum fac si firmele care se respecta! ps..si eu stiu un vecin care a patit "necazul" ,la un cielo din '96 dupa 3 ani de la achizitionare,dar omu' e ceva mai bine dezvoltat(140kg si 1.95 m). Link to comment
body Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Si chiar credeti ca pentru scaune sunt chemate ? Hai sa fim seriosi! Deci nu cheama pt vopsea ...unde s-a vazut ca sunt problemesi cheama pt scaune... Si data trecuta le-au chemat pt cric si au umblat la soft ( informatie de la un service autorizat din Ploiesti)! Link to comment
Florinut Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Este vorba totuşi de 3000 de dacii. Aici se poate vedea cum cine se scuză se acuză: http://www.evz.ro/eveniment/?news_id=20364...1e92adf7eb8f57f Link to comment
Tommy Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 @osirus:Eu unul zic ca e ceva normal si chiar trebuie apreciat faptul ca recunosc viciile de fabricatie la unele subansamble,asa cum fac si firmele care se respecta! ha ha eu cred ca tu nu stii cu ce procese se pot pricopsi eu tot nu inteleg cum se poate .. pe banii tai.. sa-ti dea ceva defect.. si tu sa spui: e ok, a gresit dar a recunoscut.. e firma care se respecta.. ca si cum ar veni nevasta acasa.. am gresit.. dar am recunoscut incredibil... unii isi merita soarta dupa cum am mai spus.. salut cu aceasta ocazie fanii logan si le urez "Drum bun!" Link to comment
Cristaky Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 http://www.9am.ro/revistapresei/Actualitat...nuri-in-service Mama lui de sudor, cum arunca el o umbra de neincredere asupra marcii Dacia ... Link to comment
Tommy Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) sursa: un sudor ce lucreaza pentru acest furnizor a gresit procesul de fabricatie, lucru neobservat la timp de catre departamentul de control al calitatii.Vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, confirma aceasta versiune, spunind ca sudorul va fi pedepsit, insa nu va fi concediat deocamdata. Daca se mai intimpla, acest om are o singura alternativa: poarta, a spus Stroe. 1.daca CTC-ul doarme.. ce incredere sa mai ai ca in rest isi fac treaba? 2.astia ne cred idioti pe toti .. daca facea o asemenea paguba.. clar zbura! 3.dar .. un singur sudor lucreaza intr-o saptamana (5 si 12 septembrie anul curent) la 3000 masini? ticalosia.. doar prin minciuna sau prin alta ticalosie si mai mare se poate acoperi Edited November 18, 2005 by Tommy Link to comment
Mircea Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Asta este cel mai tare BANC pe care l-am auzit! Stroe a cam dat in mintea copiilor! Cine dracu crede ca un singur sudor face suduri la toate scaunele care echipeaza productia unei uzine! Pana acum au declarat ca vezi Doamne este vorba de un furnizor care a produs niste scaune defecte, acum e un sudor... Link to comment
Satori Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Saruman, poate sa explice mai bine aceasta problema. Chiar, Sarumane, esti chemat? Link to comment
Tommy Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) alt mister.. 18 Aug 2005, 11:55 data postului.. o fi tot din lotul 5 - 12 septembrie anul curent sudat de acelasi .. nea gelu? dar nu-i nimic .. ne spune @osirus.. "Eu unul zic ca e ceva normal si chiar trebuie apreciat faptul ca recunosc viciile de fabricatie la unele subansamble,asa cum fac si firmele care se respecta!" Edited November 18, 2005 by Tommy Link to comment
andreib Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) Concluzi dasiaforum e ca e perfect normal, scaunul a fost ,,gandit'' sa se deformeze controlat ca sa absoarba socul si numai geniul dasia l-a salvat. Asta e dea dreptul ridicol si penibil. Daca as pati asa ceva si i s-ar rupe scaunul i-as da in judecata pe fabricanti si le-as cere daune serioase Edited November 18, 2005 by andreib Link to comment
BigMe Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 @Concluzi dasiaforum e ca e perfect normal, scaunul a fost ,,gandit'' sa se deformeze controlat ca sa absoarba socul si numai geniul dasia l-a salvat. , astia nu stiu cum sa se mai minta... Link to comment
Tommy Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 nu mai rade ! e o masina exclusivista! Link to comment
Mircea Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) Ceva asemanator cu asta am vazut eu asta vara... Un coleg cu un logan a fost lovit din spate (el stationa ) de un Oltcit in aripa stanga spate. Rezultatul a fost catastrofal pentru masina... Aripa spate sifonata in asa hal incat a blocat roata stanga spate, capota portbagaj facuta praf, luneta asemenea si... CUTE pe plafon... mai precis 3 cute, ultima dintre ele in dreptul stalpului dintre usi... Am mai vazut asa ceva la un Tico lovit frontal in service la radacini... Reparatia la Loganul respectiv a costat 88 de milioane si a durat vreo 40 de zile (pana au venit piesele etc...), iar masina a fost vanduta imediat dupa. Cand a fost lovita avea 45 de km rulati... Asa ca cine a cumparat la inceputul lui septembrie un Logan Gri perla Ambition 1,4...din targ de la vitan evident... S"> Later edit Laureat in loc de ambition, sa le ia dracu', modelul cu electrice fata fara jante Edited November 18, 2005 by Mircea Link to comment
Tommy Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) si cine stie daca seria recall-urilor la logan s-a terminat aici.. urmeaza un strungar, apoi un mecanic.. Edited November 18, 2005 by Tommy Link to comment
Alezz Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Parca vad "Un lot de 5.000 Loganuri nu au mai putut fii rechiemate in service datorita uitarii strangerii busonului de la baia de ulei de catre un angajat nou" . Link to comment
Esperatul Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 (edited) When I visited the Dacia plant in Pitesti, about 100 miles southwest of Bucharest, Romania’s capital, shortly after the acquisition, it was one of the scruffiest car assembly operations I had seen in years. Dark, dismal and more like hell’s kitchen than a manufacturing operation, it was hardly conducive to producing quality products. The last major investment there had been made in the 1960s when Dacia start to assemble the Renault 12. ... 65 percent of parts bought in from suppliers are produced locally. In all, 26 of Renault’s frequent suppliers agreed to set up in Pitesti, seven of them inside the supplier park. ... The solution was to design Logan body sides using taro pieces of steel, which are easier to handle, joined using traditional welding techniques and sculled with mastic. http://car-freaks.net/wordpress/index.php?s=Logan Edited November 21, 2005 by Esperatul Link to comment
BogdanG Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Am mers aseara cu un prieten cu un Logan 1.4 MPI si omul era foarte incintat de masina lui ,are 9300km in 10 luni si omu nici nu si-a dat seama ca motorul tremura la relanti ,ca a inceput sa scirtiie o fata de usa ,cica tot eu sunt circotas zice el "ce vrei ma de la o masina de 6700euro ?" la a ta s-au ars 3 becuri ...la mine nici unu Link to comment
BigMe Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 stii tu, sa recunosti e cam greu la roman... Link to comment
Tommy Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 bogdanc: Am mers aseara cu un prieten cu un Logan 1.4 MPI si omul era foarte incintat de masina lui ,are 9300km in 10 luni si omu nici nu si-a dat seama ca motorul tremura la relanti asta nu-i nimic.. stai sa vezi la faimosul 1.5 diesel.. tractor Link to comment
AND Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 S-a tinut surprinzator de bine dupa mine un Logan dCi la semafor! A trebuit sa-i dau 5000rpm ca sa incep sa ma indepartez .. Link to comment
Esperatul Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 (edited) Cand zici 5000rpm parca zici ca ai apasat butonu de Power, s-au intarit suspensiile, turbo a intrat in overspeed, NOS a intrat in cilindri, setarile computerului s-au setat pe Aggresive, s-au aprins afterburners, etc. In felu asta ai fost nevoit sa deconspiri bolidul aflat sub o comuna carcasa de Logan 1.4 Edited November 21, 2005 by Esperatul Link to comment
Satori Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Omu' are dreptate. Pacat ca ala cu 1,5dci nu si-a dat seama ca AND are chef de liniute. Link to comment
tolin Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Ontopic: AND-ule, bine ai revenit, greu a fost fara tine. Sa nu ne mai parasesti. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now