Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cand l-am inchiriat am facut 2 drumuri cu Loganul la Azuga si unul la Adjud (perioada dificila de munca grea), asa ca am reusit sa imi fac o parere.

Am impresia

ca masina asta a fost facuta ca oamenii de la noi din tara sa nu resimta prea greu trecerea de la Dacia clasica. Adica pedala de acceleratie e TARE. La vechiul model Dacia parca era un fier ce iesea din podea, la Logan arata mai bine, dar e aproape la fel de tare. Apoi pedala de ambreiaj are cursa extrem de lunga (dupa parerea mea) si tine sus, adica ajunge sa o calc cam jumatate. Tot asemanare cu fosta Dacie e si claxonul asezat pe maneta de faruri.

 

Inrebare de baraj acum : cati litri are rezervorul ? ? Cine stie sa imi zica ?

 

woulfy, sa stii ca masina nu e cazatura, are mai putin de un an si 30 000 de km facuti.

 

@BAD MF : sunt convins ca cel de 1.6 e mai vanjos, dar interesant ca pana acum am depasit zeci de Loganuri (poate si de 1.6, nu m-am uitat), insa nici unul nu m-a depasit. Deci, asa cum ziceam, soferii sunt in mare masura cei ce strica imaginea acestei masini. Nu accelereaza peste 100 la ora, sau la curbe incetinesc excesiv. Eu am incercat sa o conduc asa cum as fi mers cu Nubira, bineinteles nu am reusit, e net inferioara, dar nu m-am moscait deloc, mai ales ca pana la 120 km/h e acceptabil si zgomutul interior, la 130 inca mai merge , iar 140 e sport extrem. Iar curbele, chiar si fara servo le-am abordat un picut sportiv, insa acum deja ma doare incheietura mainii drepte - pe care o tin pe volan la viraje.

Edited by Gica
Link to comment

hahaha

 

Calculul "profesionist" de consum:

Masina noastra, in ciuda faptului ca nu era echipata cu computer de bord care sa ne arate consumul instantaneu, a reusit sa parcurgs in medie in circuit extraurban aproximativ 200- 205 km cu o singura liniuta si nu trebuie uitat faptul ca in total sunt noua.

 

aoleu, ce spaga si-o fi luat autorul,seamana cu elogiile aduse conducatorului mult-iubit...

Dacia Logan dCI dispune de o caroserie mult mai spatioasa, comfortabila si calitativ superioara si nu in ultimul rand un tren de rulare care sfideaza chiar si cele mai bune SUV-ul de pe piata

Link to comment

Am fost ironic bineinteles iar urmatoarele ar trebui adaugate ca motto la acest topic:

"insa 1.200 de km cu 50 de litri este un target care poate fi atins"

sau

"Si daca am fi testat Symbol-ul pe unde am mers cu Logan-ul cu siguranta nu am mai fi ajuns inapoi in Bucuresti"

Link to comment

"Si daca am fi testat Symbol-ul pe unde am mers cu Logan-ul cu siguranta nu am mai fi ajuns inapoi in Bucuresti"

 

astia ori s-au dus la furat .. ori pt clio era spaga mai mica si nu ajungea de benzina tur-retur :) )

Link to comment

"De asemenea conceptia diesel-ului dCI este ultramoderna respectiv un sistem de injectie common-rail circular de generatia a treia si nu in ultimul rand o supraalimentare corecta." Wauuu, ma asteptam sa fie gresita

 

"... condusul sportiv in mediu urban fiind acum unul din punctele forte ale masinii in comparatie cu versiunile pe benzina care necesitau o turare excesiva a motoarelor" Asta vine in continuarea spotului publicitar de la TV, in care "bestia" trece pe rosu? Sau nu? :o

 

"Trenul de rualare nu este suprasolicitat la verisunea dCI deoarece conceptia masinii a presupus si echiparea cu un motor diesel" Va dati seama? Renault a pus pe versiunea dCI motoare diesel ... Cata imaginatie, dom'le... i-au ars pe nemti, cu dCI-urile lor pe benzina cu tot :spumelagura:

 

"In cadrul drive test-ului am intrat chiar si pe un drum forestier unde multe masini de teren au facut cale intoarsa" Deci NFS, Maniaku si multi alti "snobi" (in viziunea autorului articolului) au dat aiurea nshpe mii de euro pe SantaFe, pentru ca nu se pot fugari de la egal la egal cu Loganul prin padure. Cred ca sufera saracii ...

 

"In incheiere despre acest Logan putem spune ca este cea mai buna masina pentru romani in acest moment, deoarece motorul este suficient de puternic pentru un condus relaxant in conditiile unui consum de motorina incredibil de mic" Bunicul meu va fi incantat. El e un tip relaxat. In genere.

 

Cred c-a mancat o ciorbita domnu' L. Dumitrescu pt acest articol ... toata stima, maestre! :osanale:

Link to comment
  Cristaky said:
"In cadrul drive test-ului am intrat chiar si pe un drum forestier unde multe masini de teren au facut cale intoarsa" Deci NFS, Maniaku si multi alti "snobi" (in viziunea autorului articolului) au dat aiurea nshpe mii de euro pe SantaFe, pentru ca nu se pot fugari de la egal la egal cu Loganul prin padure. Cred ca sufera saracii ...

 

 

=)) M-am spart de ras !!!! Inseamna ca tre' sa dau SantaFe-ul inapoi si sa ma duc sa-mi recuperez Loganul :dizzy: @NFS Vezi "snobule", ti-am zis eu ca n-am facut bine ca ne-am luat SantaFe-uri :D

Link to comment

In Evenimentul zilei,editia de azi,a aparut Loganul break.Citez din ziar:'Un proiect secret-Logan 4x4 cu 7 locuri.Dacia pregateste un succesor al modelului Logan,denumit R90 Aventure,din clasa monovolumelor'.Conform articolului respectiv,tractiunea integrala va fi de tipul 4wd,inaltimea masinii 160 cm,iar motorul va fi unul de 1,6 litri cu 16 valve si 110 cai putere,prezent acum pe Renault Megane.Daca fotografiile din ziar sunt reale,parerea mea este ca arata mai bine decat in versiunea berlina.Mai are in plus,ca element de design,un mic 'gemulet' lateral,de forma triunghiulara, intre oglinda retrovizoare si montant

Link to comment

@Esperatul, tocmai te-ai facut cu o punga de seminte + un pahar de suc :D

Aici vroiam sa ajung ,cum pot spune "inginerii" de la Dacia ca acest frigider pe care mai platesti si 8800E are 90 Cp cind el deabia are 86Cp ,este strigator la cer ceea ce se intimpla la aceasta firma numita Dacia ,cum poti pacali mii de oameni cu un produs pe care tu il promovezi ca avind 90 Cp cind de fapt sint 86 ,adica ai din start 4Cp mai putin .

Nu cred sa mai existe in lume o astfel de hotie ordinara adica pt cei de la Dacia 64kW=90CP sau la ei se fac altfel de masuratori.

RUSINE DACIA ...VEZI CA NU ESTI PE DRUMUL CEL BUN ...

Edited by BogdanG
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...