Alezz Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 D'aia dupa ce sunt recipuite parca sunt alte masini . Link to comment
icet Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Mai,eu am mers cu una cipuita,si nu am sesizat mare diferenta.Parca tragea un pic mai bine,adica crestea mai repede in turatii,dar nu cu mult. Link to comment
NFS Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 AND said: Eu nu sunt Daciot , NU SUNT FAN LOGAN ..intelege cineva? EU NU SUNT FAN LOGAN ,! ! )"> Mi se pare mie sau colegul AND a inceput sa semene cu nenea ala din reclama cu halatu' ?!? Link to comment
AND Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Scump domnle scump! Dincolo era mai ieftin!!!!! Link to comment
Gica Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 (edited) De cand l-am inchiriat am facut 2 drumuri cu Loganul la Azuga si unul la Adjud (perioada dificila de munca grea), asa ca am reusit sa imi fac o parere. Am impresia ca masina asta a fost facuta ca oamenii de la noi din tara sa nu resimta prea greu trecerea de la Dacia clasica. Adica pedala de acceleratie e TARE. La vechiul model Dacia parca era un fier ce iesea din podea, la Logan arata mai bine, dar e aproape la fel de tare. Apoi pedala de ambreiaj are cursa extrem de lunga (dupa parerea mea) si tine sus, adica ajunge sa o calc cam jumatate. Tot asemanare cu fosta Dacie e si claxonul asezat pe maneta de faruri. Inrebare de baraj acum : cati litri are rezervorul ? ? Cine stie sa imi zica ? woulfy, sa stii ca masina nu e cazatura, are mai putin de un an si 30 000 de km facuti. @BAD MF : sunt convins ca cel de 1.6 e mai vanjos, dar interesant ca pana acum am depasit zeci de Loganuri (poate si de 1.6, nu m-am uitat), insa nici unul nu m-a depasit. Deci, asa cum ziceam, soferii sunt in mare masura cei ce strica imaginea acestei masini. Nu accelereaza peste 100 la ora, sau la curbe incetinesc excesiv. Eu am incercat sa o conduc asa cum as fi mers cu Nubira, bineinteles nu am reusit, e net inferioara, dar nu m-am moscait deloc, mai ales ca pana la 120 km/h e acceptabil si zgomutul interior, la 130 inca mai merge , iar 140 e sport extrem. Iar curbele, chiar si fara servo le-am abordat un picut sportiv, insa acum deja ma doare incheietura mainii drepte - pe care o tin pe volan la viraje. Edited December 5, 2005 by Gica Link to comment
Alezz Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Rezervorul de Logan are 60 de litrii + 10 rezerva...au fost cazuri in care au intrat si 73 de litrii . Link to comment
Gica Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Uauuu... ! Asa mult ?! Pe bune? Link to comment
ali Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 http://www.cronicaromana.ro/dacia-a-dat-lo...esti.html?#comm Felicitari si la mai mare pt autorii articolului de mai sus , pt obiectivitate a si echidistanta cu care l-au redactat si un mare bravo pentru consumul realizat de numai 4.16l/100km. Link to comment
Wolfman Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Glumesti, sper... Mie articolul respectiv mi-aduce aminte de emisiunile omagiale de pe vremea impuscatului. Link to comment
ticolino Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 hahaha Calculul "profesionist" de consum: Masina noastra, in ciuda faptului ca nu era echipata cu computer de bord care sa ne arate consumul instantaneu, a reusit sa parcurgs in medie in circuit extraurban aproximativ 200- 205 km cu o singura liniuta si nu trebuie uitat faptul ca in total sunt noua. aoleu, ce spaga si-o fi luat autorul,seamana cu elogiile aduse conducatorului mult-iubit... Dacia Logan dCI dispune de o caroserie mult mai spatioasa, comfortabila si calitativ superioara si nu in ultimul rand un tren de rulare care sfideaza chiar si cele mai bune SUV-ul de pe piata Link to comment
Tommy Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 (edited) ... nu merita bagate in seama toate dejectiile din presa romana libera Atentie la exprimare! Edited December 5, 2005 by Wolfman Link to comment
ali Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Am fost ironic bineinteles iar urmatoarele ar trebui adaugate ca motto la acest topic: "insa 1.200 de km cu 50 de litri este un target care poate fi atins" sau "Si daca am fi testat Symbol-ul pe unde am mers cu Logan-ul cu siguranta nu am mai fi ajuns inapoi in Bucuresti" Link to comment
Satori Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Aloooo, Dacia, se aude? Cand le dati bani, dati-le si un test de inteligenta caci, altfel, tot voi picati. In Logan. Link to comment
Tommy Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 "Si daca am fi testat Symbol-ul pe unde am mers cu Logan-ul cu siguranta nu am mai fi ajuns inapoi in Bucuresti" astia ori s-au dus la furat .. ori pt clio era spaga mai mica si nu ajungea de benzina tur-retur ) Link to comment
Cristaky Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 "De asemenea conceptia diesel-ului dCI este ultramoderna respectiv un sistem de injectie common-rail circular de generatia a treia si nu in ultimul rand o supraalimentare corecta." Wauuu, ma asteptam sa fie gresita "... condusul sportiv in mediu urban fiind acum unul din punctele forte ale masinii in comparatie cu versiunile pe benzina care necesitau o turare excesiva a motoarelor" Asta vine in continuarea spotului publicitar de la TV, in care "bestia" trece pe rosu? Sau nu? "Trenul de rualare nu este suprasolicitat la verisunea dCI deoarece conceptia masinii a presupus si echiparea cu un motor diesel" Va dati seama? Renault a pus pe versiunea dCI motoare diesel ... Cata imaginatie, dom'le... i-au ars pe nemti, cu dCI-urile lor pe benzina cu tot "In cadrul drive test-ului am intrat chiar si pe un drum forestier unde multe masini de teren au facut cale intoarsa" Deci NFS, Maniaku si multi alti "snobi" (in viziunea autorului articolului) au dat aiurea nshpe mii de euro pe SantaFe, pentru ca nu se pot fugari de la egal la egal cu Loganul prin padure. Cred ca sufera saracii ... "In incheiere despre acest Logan putem spune ca este cea mai buna masina pentru romani in acest moment, deoarece motorul este suficient de puternic pentru un condus relaxant in conditiile unui consum de motorina incredibil de mic" Bunicul meu va fi incantat. El e un tip relaxat. In genere. Cred c-a mancat o ciorbita domnu' L. Dumitrescu pt acest articol ... toata stima, maestre! Link to comment
Maniaku Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Cristaky said: "In cadrul drive test-ului am intrat chiar si pe un drum forestier unde multe masini de teren au facut cale intoarsa" Deci NFS, Maniaku si multi alti "snobi" (in viziunea autorului articolului) au dat aiurea nshpe mii de euro pe SantaFe, pentru ca nu se pot fugari de la egal la egal cu Loganul prin padure. Cred ca sufera saracii ... M-am spart de ras !!!! Inseamna ca tre' sa dau SantaFe-ul inapoi si sa ma duc sa-mi recuperez Loganul @NFS Vezi "snobule", ti-am zis eu ca n-am facut bine ca ne-am luat SantaFe-uri Link to comment
AND Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 http://www.evz.ro/topstory/?news_id=205197...eb996875e75c259 Poza din articol este clar un Scenic II facut in photoshop , insa ideea este interesanta. Sa vedem ce-o sa iasa... Link to comment
Tommy Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 pai pe linga un jip, merge si-un monovolum Link to comment
guru Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 In Evenimentul zilei,editia de azi,a aparut Loganul break.Citez din ziar:'Un proiect secret-Logan 4x4 cu 7 locuri.Dacia pregateste un succesor al modelului Logan,denumit R90 Aventure,din clasa monovolumelor'.Conform articolului respectiv,tractiunea integrala va fi de tipul 4wd,inaltimea masinii 160 cm,iar motorul va fi unul de 1,6 litri cu 16 valve si 110 cai putere,prezent acum pe Renault Megane.Daca fotografiile din ziar sunt reale,parerea mea este ca arata mai bine decat in versiunea berlina.Mai are in plus,ca element de design,un mic 'gemulet' lateral,de forma triunghiulara, intre oglinda retrovizoare si montant Link to comment
VAXXi Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Visul romanului: un autobuz personal pentru carat tot familionul + cartofii de la tara Link to comment
ticolino Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 pai da, acum incap si parintii si socrii! Link to comment
BogdanG Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Mai dragilor colegi de forum am si eu o intebare simpla ,citi CP are modelul LOGAN 1.6 MPI ? Cine raspunde corect primeste o punga de seminte+un pahar de suc .(joi la intilnire) Link to comment
Esperatul Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 ceva gen 64 de kw * 1.36 = 85.76 CP Link to comment
BogdanG Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 (edited) @Esperatul, tocmai te-ai facut cu o punga de seminte + un pahar de suc Aici vroiam sa ajung ,cum pot spune "inginerii" de la Dacia ca acest frigider pe care mai platesti si 8800E are 90 Cp cind el deabia are 86Cp ,este strigator la cer ceea ce se intimpla la aceasta firma numita Dacia ,cum poti pacali mii de oameni cu un produs pe care tu il promovezi ca avind 90 Cp cind de fapt sint 86 ,adica ai din start 4Cp mai putin . Nu cred sa mai existe in lume o astfel de hotie ordinara adica pt cei de la Dacia 64kW=90CP sau la ei se fac altfel de masuratori. RUSINE DACIA ...VEZI CA NU ESTI PE DRUMUL CEL BUN ... Edited December 5, 2005 by BogdanG Link to comment
tolin Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Nu fii asa de indignat ca, oricum, nu sunt HP, ci doar PP (poney power). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now