BogdanG Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Cred totusi ca era vorba despre un Golf 2 . Cit despre scumpirea Loganului sa o tina tot asa ,oricum deabia astept sa le vad peste 2 ani cum pica pe capete si cum se umple Vitanul de ele fftopic: Pina la urma tu ce preferi LGN sau Octavia ...ca ma roade rau curiozitatea de "membru rautacios" ce sunt Link to comment
Mircea Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 e drept ca la fiecare scumpire au aparut si unele imbunatatiri Care - s alea? Ca eu n-am vazut decat schimbarea cauciucurilor... Link to comment
icet Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 (edited) Ca eu n-am vazut decat schimbarea cauciucurilor... Asta a fost cea mai vizibila.Din cele mai greu vizibile,a fost recablarea cutiei de sigurante de la motor si repozitionarea ei ca la dsn sau slz(mie unu i-mi placea mai mult prima varianta atat ca design,cat si ca accesibilitate,e drept ca la prima varianta face corp comun cu UCE motor),aparitia srumierei fixe(in portiera spate)la variantele superioare,schimbarea materialului mochetei(la inceput era unu mai lucios,acum e unu cu o concentratie mai mare de cauciuc in el si mai aderent,nu mai aluneca covorasele asa usor),elemente noi de insonorizare habitaclu sub mocheta si acoperirea bordului cu material fonoabsorbant in partea din stanga la pedale(sub bord mai ai acces doar pe la pasager si acolo doar putin),o antifonare mai groasa pe dedesubt(pe tabla),contragreutati suplimentare pe cablul de ambreiaj(pentru preluarea trepidatiilor pedalei),aparitia discurilor ventilate(la unele modele),dar se va extinde la toate..era sa uit..schimbarea retetei de preparare a vopselurilor care s-au exfoliat(rosu pasion si albastru marin)si mai era ceva,tot asa minor,dar am uitat. ps..BogdanG,Vitanul era plin inca de la inceperea vanzariilor,deh,bisnitarii si o sa mai fie mult timp de acum in colo..si vw era G 3 /1.9tdi. Edited December 13, 2005 by osirus Link to comment
BigMe Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 @osirus nu te supara dar unde lucrezi? care dealer renault? Link to comment
VAXXi Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Probabil ca nu, dar cand ai Dacia ... inveti si lucruri d-astea cu mutat cutia de sigurante si mocheta Yes, yes, I'm mean. Link to comment
woulfy Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 si ce e de ales? Asta : http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=95406&hl= ? Nu, chiar nu. Am un prieten cu cielo din 2004, am mai scris pe aici despre el si e vai de capul ei masina. Si totusi are grija cat de cat de ea. Adica nu e genul ca s-o spele zilnic, insa in limita bunului simt nu o tureaza la 7000-8000, nu da cu ea prin gropi..etc. Cu toate astea nu trec 2 luni fara sa dea prin service cu probleme serioase. Cat despre service pe langa multe altele sunt si cam inconstienti. Facuse primii 20k km si zicea ca nu-i nevoie sa-i schimbe placutele de frana si i-am zis eu sa le spuna ca vrea el sa le schimbe, iar dupa ce in fine le-a schimbat parca avea o alta masina... In concluzie NU ai ce alege ca sa iesi in castig, sunt 2 variante mai mult sau mai putin perdante Link to comment
Esperatul Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Symbolul incepe pe la 7800 euro ddp, macar stii ca nu-i facuta de romani. Link to comment
Tommy Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 osirusssssssssss, helloooo!! alea nu-s imbunatatiri ce spui tu, sunt doar mici remedieri ! Link to comment
BogdanG Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 @Tommy ...unele sunt chiar imbunatatiri cum ar fi discurile ventilate de exemplu ...dar faza cu isonorizarea nu stiu cit de reala este o sa ma documentez . Clio Symbol chiar este o alternativa Link to comment
Gica Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 La Loganul pe care il conduc acum (rented) are doar in stalpul din stanga greieras, dar nu ma dispera atat pe cat scartaitul de la schimbatorul de viteza mai ales cand e rece, dar 1,2,5 si R chitaie mai tot timpul la bagare in viteza. Eu personal nu as cumpara Logan sub nici o forma dupa aceasta experienta..., dar asta e... Link to comment
razvanclub1 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Dacia arunca bomba: monovolum Logan cu 7 locuri Curierul National, 14 Decembrie 2005 Conform unor surse externe, pentru Renault versiunea break a Daciei Logan n-ar mai fi o prioritate. Specialistii francezi s-ar ocupa acum de o varianta monovolum. Avantajele acestei versiuni constau in spatiul mai generos din habitaclu, posibilitatea de luare la bord a 7 persoane si interiorul modulabil. Logan monovolum ar putea avea, in varianta de dotare de top, inclusiv tractiune integrala. Totusi, ideea unui monovolum Logan se contrazice oarecum cu imaginea creata pana acum de noul model Dacia, aceea de masina ieftina, avand in vedere ca monovolumele sunt automobile cu preturi destul de mari. am trait sa o vad si pe asta logan monovolum logan logan break logan pick-up si utilitara logan monovolum...urmeaza ...logan SUV logan TIR si dacia o sa fabrice numai logan Link to comment
Tommy Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 toate astea dupa neegalata explozie de vanzari care a avut loc anul trecut: logan jip! Link to comment
zalmoxis Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Mai baieti radeti voi radeti da' in vreme ce GM e in pragul falimentului uite DACIA metrge !!...Si hai acum pe bune care industrie mai merge in RO!?!...Asta cu monovolumul o sa fie iar o spargere pe piata !!..Facem pariu!?!? Link to comment
Tommy Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 eu intru la pariu, asta nu va mai tine de altfel nici nu cred ca ei sunt siguri ca vor lansa un astfel de model, arunca doar zvonul sa vada reactia pietei romanu' vrea logan ieftin dom'le, nu alte minuni Link to comment
andreib Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Da, monovolum cu motor de 1.4 si 75 cp ) .Interesanta perspectiva. Link to comment
saruman Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Hmm, va exista si 16v-ul, si nimeni nu comenteaza ca papucii de la Dacia nu se descurca cu un diesel mai puturos decat cel de pe Logan, asa ca se poate. Si nici nu va arata asa rau... cred... Link to comment
icet Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Momentan nu se stie sigur daca va fi break sau monovolum,cu toate ca sansele celui din urma sunt mult mai mari decat ale break-ului.Si se are in vedere varianta 4x4 ca dotare standard cu motorizare diesel.2006 e ultimul an in care se va mai fabrica actualul papuc,dar se pare ca cel derivat din logan nu va fi produs in tara.Oricum in primavara,cel mult vara,va iesi pe piata 1.6,16V si spre sfarsitul anului vom vedea exact ce model va fi,monovolum sau break(eu de pe acum zic ca va fi monovolum,dar poate ma insel ). ps..nu am nici o legatura profesionala cu dacia sau renault. Link to comment
BogdanG Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Din punct de vedere strict economic ar fi normal ca Dacia sa nu mai scoata nici un alt model si asa nu mai fac fata cererii fapt care a dus la cresterea pretului la "frigidere" .Odata cu scaderea cererii ar fi normal sa diversifice oferta ,cel mai simplu ar fi sa scoata un break care eu nu-l voi mai considera "frigider' pt ca ar arata chiar bine si cred ca s-ar vinde fara probleme mai ales ca marimea conteaza mult la romani . Link to comment
icet Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Pai din ce zici tu,te cam contrazici.Alt model ar fi sa zicem break-ul,dar trebuie scoasa si utilitara.La mioveni nu se poate face fata,atata timp cat cererea e peste capacitatea de productie.Cel mai bine ar fi sa se diversifice cat mai mult motorizarile si caroseriile,dar asta inseamna ca unele modele sa fie fabricate in afara tarii. Link to comment
BogdanG Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Unde este contradictia in ceea ce am spus eu ? Este economie pura ...adica ...daca ai un produs care se vinde nu incerca sa te complici fabricand alte produse Tu ai idee de notiunea de logistica ?Pai Dacia nu este in stare sa mute masinile din curtea fabricii in cea a dealerului si tu vorbesti de importuri pai si-ar taia craca de sub picioare adica ai ajunge la un timp de asteptare ...de Ferrari Link to comment
icet Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Din punct de vedere strict economic ar fi normal ca Dacia sa nu mai scoata nici un alt model si ar fi normal sa diversifice oferta ,cel mai simplu ar fi sa scoata un break. Cam cu asta te-ai contrazis.Dar nu asta e important,pentru ca oricum un alt model(nu se stie inca sigur care)de caroserie se va face in afara tarii.Asa ca poate la un moment dat o sa se faca si import de logan ,cum am vazut eu saptamana trecuta un logan renault(cel facut in rusia)in brasov(evident cu numere rusnace) . Link to comment
andreib Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 E clar dpdv economic ca e mult mai rentabil sa produca la mioveni numai o singura varianta de caroserie, eventual sa faca fabrici specializate mono-model. Poate o sa faca frigider break la Craiova, mai stii . Link to comment
razvanclub1 Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 ar trebui sa scoata alta masina sub alta denumire,sa plictisit lumea de logan,iar trebui un design interior mai frumos pentru ca loganul chiar arata oribil Link to comment
BogdanG Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Cam cu asta te-ai contrazis.Dar nu asta e important,pentru ca oricum un alt model(nu se stie inca sigur care)de caroserie se va face in afara tarii.Asa ca poate la un moment dat o sa se faca si import de logan ,cum am vazut eu saptamana trecuta un logan renault(cel facut in rusia)in brasov(evident cu numere rusnace) . Bai tu citesti pe sarite si mai si tai ...mai citeste de 10 ori ce am scris eu ...adica pe scurt : -cel mai simplu este sa produca modelul actual ...am scris intr-o propozitie -cel mai simplu DACA SCADE CEREREA este sa faca un break pentru pastrarea pozitiei pe piata (cota de piata) Unde ma contrazic ?????? Costurile de import per bucata cresc cu multe sute de euro ceea ce ar duce logic la cresterea pretului ,adica ar ajunge un Logan IMPORTAT mai scump decit un Clio Symbol tot importat . Link to comment
icet Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Costurile de import per bucata cresc cu multe sute de euro ceea ce ar duce logic la cresterea pretului ,adica ar ajunge un Logan IMPORTAT mai scump decit un Clio Symbol tot importat . Nu e asa cum gandesti tu.Hai sa luam un exemplu.Arcticul importa piese de schimb de la Beko si asambleaza electrocasnice la gaiesti,unele sub denumirea arctic(pentru noi)restul pentru beko.Cam asa ceva face si renault cu logan si iese mult mai ieftin decat i-ti poti tu imagina.Sunt asa de zgarciti frantuzii... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now