Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

Cred totusi ca era vorba despre un Golf 2 .

Cit despre scumpirea Loganului sa o tina tot asa ,oricum deabia astept sa le vad peste 2 ani cum pica pe capete si cum se umple Vitanul de ele :D

 

:o fftopic:

Pina la urma tu ce preferi LGN sau Octavia ...ca ma roade rau curiozitatea de "membru rautacios" ce sunt

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca eu n-am vazut decat schimbarea cauciucurilor...

Asta a fost cea mai vizibila.Din cele mai greu vizibile,a fost recablarea cutiei de sigurante de la motor si repozitionarea ei ca la dsn sau slz(mie unu i-mi placea mai mult prima varianta atat ca design,cat si ca accesibilitate,e drept ca la prima varianta face corp comun cu UCE motor),aparitia srumierei fixe(in portiera spate)la variantele superioare,schimbarea materialului mochetei(la inceput era unu mai lucios,acum e unu cu o concentratie mai mare de cauciuc in el si mai aderent,nu mai aluneca covorasele asa usor),elemente noi de insonorizare habitaclu sub mocheta si acoperirea bordului cu material fonoabsorbant in partea din stanga la pedale(sub bord mai ai acces doar pe la pasager si acolo doar putin),o antifonare mai groasa pe dedesubt(pe tabla),contragreutati suplimentare pe cablul de ambreiaj(pentru preluarea trepidatiilor pedalei),aparitia discurilor ventilate(la unele modele),dar se va extinde la toate..era sa uit..schimbarea retetei de preparare a vopselurilor care s-au exfoliat(rosu pasion si albastru marin)si mai era ceva,tot asa minor,dar am uitat.

ps..BogdanG,Vitanul era plin inca de la inceperea vanzariilor,deh,bisnitarii si o sa mai fie mult timp de acum in colo..si vw era G 3 /1.9tdi.

Edited by osirus
Link to comment

si ce e de ales?

Asta : http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=95406&hl= ?

Nu, chiar nu.

Am un prieten cu cielo din 2004, am mai scris pe aici despre el si e vai de capul ei masina. Si totusi are grija cat de cat de ea. Adica nu e genul ca s-o spele zilnic, insa in limita bunului simt nu o tureaza la 7000-8000, nu da cu ea prin gropi..etc. Cu toate astea nu trec 2 luni fara sa dea prin service cu probleme serioase.

Cat despre service pe langa multe altele sunt si cam inconstienti. Facuse primii 20k km si zicea ca nu-i nevoie sa-i schimbe placutele de frana si i-am zis eu sa le spuna ca vrea el sa le schimbe, iar dupa ce in fine le-a schimbat parca avea o alta masina...

In concluzie NU ai ce alege ca sa iesi in castig, sunt 2 variante mai mult sau mai putin perdante

Link to comment

La Loganul pe care il conduc acum (rented) are doar in stalpul din stanga greieras, dar nu ma dispera atat pe cat scartaitul de la schimbatorul de viteza mai ales cand e rece, dar 1,2,5 si R chitaie mai tot timpul la bagare in viteza. Eu personal nu as cumpara Logan sub nici o forma dupa aceasta experienta..., dar asta e...

Link to comment

Dacia arunca bomba: monovolum Logan cu 7 locuri

Curierul National, 14 Decembrie 2005

 

 

Conform unor surse externe, pentru Renault versiunea break a Daciei Logan n-ar mai fi o prioritate. Specialistii francezi s-ar ocupa acum de o varianta monovolum. Avantajele acestei versiuni constau in spatiul mai generos din habitaclu, posibilitatea de luare la bord a 7 persoane si interiorul modulabil. Logan monovolum ar putea avea, in varianta de dotare de top, inclusiv tractiune integrala. Totusi, ideea unui monovolum Logan se contrazice oarecum cu imaginea creata pana acum de noul model Dacia, aceea de masina ieftina, avand in vedere ca monovolumele sunt automobile cu preturi destul de mari.

 

 

am trait sa o vad si pe asta logan monovolum =))

logan

logan break

logan pick-up si utilitara

logan monovolum...urmeaza

...logan SUV

logan TIR

si dacia o sa fabrice numai logan :D

Link to comment

eu intru la pariu, asta nu va mai tine

de altfel nici nu cred ca ei sunt siguri ca vor lansa un astfel de model,

arunca doar zvonul sa vada reactia pietei

romanu' vrea logan ieftin dom'le, nu alte minuni

Link to comment

Momentan nu se stie sigur daca va fi break sau monovolum,cu toate ca sansele celui din urma sunt mult mai mari decat ale break-ului.Si se are in vedere varianta 4x4 ca dotare standard cu motorizare diesel.2006 e ultimul an in care se va mai fabrica actualul papuc,dar se pare ca cel derivat din logan nu va fi produs in tara.Oricum in primavara,cel mult vara,va iesi pe piata 1.6,16V si spre sfarsitul anului vom vedea exact ce model va fi,monovolum sau break(eu de pe acum zic ca va fi monovolum,dar poate ma insel :D ).

ps..nu am nici o legatura profesionala cu dacia sau renault.

Link to comment

Din punct de vedere strict economic ar fi normal ca Dacia sa nu mai scoata nici un alt model si asa nu mai fac fata cererii fapt care a dus la cresterea pretului la "frigidere" .Odata cu scaderea cererii ar fi normal sa diversifice oferta ,cel mai simplu ar fi sa scoata un break care eu nu-l voi mai considera "frigider' pt ca ar arata chiar bine si cred ca s-ar vinde fara probleme mai ales ca marimea conteaza mult la romani .

Link to comment

Pai din ce zici tu,te cam contrazici.Alt model ar fi sa zicem break-ul,dar trebuie scoasa si utilitara.La mioveni nu se poate face fata,atata timp cat cererea e peste capacitatea de productie.Cel mai bine ar fi sa se diversifice cat mai mult motorizarile si caroseriile,dar asta inseamna ca unele modele sa fie fabricate in afara tarii.

Link to comment

Unde este contradictia in ceea ce am spus eu ? Este economie pura ...adica ...daca ai un produs care se vinde nu incerca sa te complici fabricand alte produse

Tu ai idee de notiunea de logistica ?Pai Dacia nu este in stare sa mute masinile din curtea fabricii in cea a dealerului si tu vorbesti de importuri =)) pai si-ar taia craca de sub picioare adica ai ajunge la un timp de asteptare ...de Ferrari :)

Link to comment
Din punct de vedere strict economic ar fi normal ca Dacia sa nu mai scoata nici un alt model si ar fi normal sa diversifice oferta ,cel mai simplu ar fi sa scoata un break.

Cam cu asta te-ai contrazis.Dar nu asta e important,pentru ca oricum un alt model(nu se stie inca sigur care)de caroserie se va face in afara tarii.Asa ca poate la un moment dat o sa se faca si import de logan ,cum am vazut eu saptamana trecuta un logan renault(cel facut in rusia)in brasov(evident cu numere rusnace) :D .

Link to comment
Cam cu asta te-ai contrazis.Dar nu asta e important,pentru ca oricum un alt model(nu se stie inca sigur care)de caroserie se va face in afara tarii.Asa ca poate la un moment dat o sa se faca si import de logan ,cum am vazut eu saptamana trecuta un logan renault(cel facut in rusia)in brasov(evident cu numere rusnace) :D .

Bai tu citesti pe sarite si mai si tai ...mai citeste de 10 ori ce am scris eu ...adica pe scurt :

-cel mai simplu este sa produca modelul actual ...am scris intr-o propozitie

-cel mai simplu DACA SCADE CEREREA este sa faca un break pentru pastrarea pozitiei pe piata (cota de piata)

Unde ma contrazic ??????

Costurile de import per bucata cresc cu multe sute de euro ceea ce ar duce logic la cresterea pretului ,adica ar ajunge un Logan IMPORTAT mai scump decit un Clio Symbol tot importat .

Link to comment
Costurile de import per bucata cresc cu multe sute de euro ceea ce ar duce logic la cresterea pretului ,adica ar ajunge un Logan IMPORTAT mai scump decit un Clio Symbol tot importat .

Nu e asa cum gandesti tu.Hai sa luam un exemplu.Arcticul importa piese de schimb de la Beko si asambleaza electrocasnice la gaiesti,unele sub denumirea arctic(pentru noi)restul pentru beko.Cam asa ceva face si renault cu logan si iese mult mai ieftin decat i-ti poti tu imagina.Sunt asa de zgarciti frantuzii...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...