saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 1. la plastice... 1. Nu, dar cloncane la frig air-bag-ul pasager si manerele de la usi (astea le-am rezolvat), plus diversi greierasi de mai mica intensitate, pe care n-am avut rabdare sa-i identific. Diferenta este ca la Logan nu am avut si nici nu am (48kkm) nici cel mai mic zgomot prin bord sau la usi. 2. Puntea spate a Lgn-ului de conceptie moderna asigura un comportament dinamic mai bun (nu este doar parerea mea, cu cateva posturi in spate am citat parerea unor jurnalisti auto) 3. ? Probabil are oaresice legatura cu cauciucurile, nu stiu ce sa zic, par a frana la fel, insa la Kalos intr-adevar are un comportament liniar, la Lgn trebuie sa te acomodezi, la actionari normale actioneaza foarte puternic. 4. Aici totul e discutabil, pana nu le vedem testate in conditii identice, putem doar sa ne dam cu parerea 5. Nu stiu daca s-a dorit neaparat reducerea costurilor, dar rezultatul este ca la Logan fluxul luminos este mult mai omogen si are o forma mai buna decat la Kalos (mii de km facuti noaptea cu ambele). Adevarate si celelalte aspecte remarcate de tine. Nu foarte dureroase dar adevarate. Subscriu la parerea referitoare la Albea. Link to comment
Satori Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Ai rabdare si vei vedea ca greierasii vor disparea. Esti in perioada de acomodare a imbinarilor. Oricum, din experienta, cu cat e mai liniste intr-o masina cu atat e mai usori sa auzi chestii de genul asta 2. Cum naiba? Da-mi si mie sa vad. Asta ar inseamna ca Clio este cu 41% (daca imi aduc aminte bine) mai bun decat Kalos ceea ce este... aberant. Link to comment
Tommy Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 'saruman': 2. Puntea spate a Lgn-ului de conceptie moderna asigura un comportament dinamic mai bun (nu este doar parerea mea, cu cateva posturi in spate am citat parerea unor jurnalisti auto) poti detalia te rog, in ce consta acest concept modern? Link to comment
Alezz Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Modern pa dracu' tot ce e pe Logan e din '96 de Clio...intradevar e al dracu' de modern fata de "clasica" berlina care si-a pastrat aceleas caracteristici din '77 pana in '02 parca. Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) @satori @tommy Pagina 143 a prezentului post. #2859 Nu inteleg, daca sunteti interesati de subiect, de ce nu cititi toate posturile? Sau, si mai bine, cumparati masina! edit: si @Alezz, scuze, sunteti foarte multi interesati de masina asta, si suntem atat de putini care o avem si va putem raspunde Edited January 25, 2006 by saruman Link to comment
Tommy Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 stimate domn, nu te mai uita in fundul gurii ziaristilor suspensia e cu brate independente cu mai multe telescoape pe roata controlata electronic? NU asta inseamna o suspensie moderna Link to comment
Pedala Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 La ce te referi cand spui mai multe telescoape? Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) @Tommy Asta inseamna o suspensie moderna si scumpa Mai multe telescoape? Mda. Aici vorbim despre Logan. Masina ieftina si solutii ieftine. Rezultatul e destul de bun, nu? Edited January 25, 2006 by saruman Link to comment
Tommy Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 saruman, masina e ok din multe puncte de vedere, sunt de acord, dar nu e o minune a tehnicii Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Bineanteles! E o masina ieftina. Cum avem cei mai multi pe forumul asta. Link to comment
george03 Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 ...5. Nu stiu daca s-a dorit neaparat reducerea costurilor, dar rezultatul este ca la Logan fluxul luminos este mult mai omogen si are o forma mai buna decat la Kalos (mii de km facuti noaptea cu ambele). Dragu' de Logan ... acu' are si faruri bune Poate pentru cel de la volanul Logan-ului ... nu pentru noi ceilalti ... amaratzii care am dat banii pe alte masini mai proaste ... Merg foarte mult noaptea si deja recunosc de la distanta orbitul de faruri de la Logan ... e mai rau decat la un break de tzashpe ani incarcat cu cartofi care pleaca la piatza. Aia cu break-urile ... in mare parte ... au bunu' simt sa inchida si faza scurta cand stiu ca bat dupa avioane. Loganishtii ... sa fim seriosi ... poate iti baga si o faza lunga ... vezi tu doamne ... le-ai jignit super farurile. Gata ... m-am racorit ... ca de mult o tineam pe asta cu farurile ... si nu gaseam momentu' sa-i dau drumu'! Sau .. cine stie ... si cu farurile e tot problema aia veche ... masinile fabricate in perioada ... cutare ... au probleme cu farurile ... a fost luat proiectu' de la ghidaju' de aterizare la avioane si modificat ... de' sa iasa masina ieftina ... si au uitat sa modifice si unghiu' de inclinare fata de verticala!! Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 In numele posesorilor de Logan, scuze, mii de scuze, 150000 de scuze, (si mai multe). Vom stinge farurile de acum inainte si vom lasa doar pozitiile! Proiectoarele deranjeaza? Sa le stingem si pe alea! Poate e din cauza sacilor de cartofi din portbagaj. Si am uitat cu totii ca exista reglaj al farurilor. Asta suntem. O categorie. Niste ... vinovati. Auzi tu, sa luam rapciuga aia de Logan. Link to comment
Satori Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Aici saruman s-ar putea sa aiba dreptate (bineinteles, din punct de vedere al posesorului). La Kalos trebuie sa te dai jos si sa iti stergi farurile cam des. Se murdaresc si se simte. Link to comment
Pedala Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Io tot nu inteleg la ce te referi cand spui telescoape. Suspensia are brate... Telescoapele sunt la amortizoare. Stiu cum arata o suspensie multi-brat si sunt curios sa stiu si eu la ce va referinti cand spuneti telescoape. Link to comment
george03 Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) La orice masina se murdaresc farurile. Si la Nubira se murdaresc ... Cred ca mai tare decat la Kalos ... pentru ca sunt pozitionate mai jos (nu bag mana in foc ... da' nu cred ca gresesc). Eu vad problema din punct de vedere constructiv. Senzatia de orbire de la Logan este comparabila cu cea de la Matiz (E ... cel care are becul "neacoperit"). Farul are cam aceeasi structura si pozitionare ... mai sus ca la alte masini si "deschis" in partea superioara. Daca pe langa deficienta constructiva mai apare si "deficienta" in utilizare ... se intampla ce am scris eu mai sus ... Pe vremea cand aveam Matiz ... Van ... adica tot un E ... eram constient de faptul ca-i orbesc pe cei din fata ... si nu era vina mea, era a fabricantului ca a vrut sa faca o economie. Asa ca mi-am pus "ochelari" la faruri si aveam grija sa merg cu ele reglate la limita la care vedeam bine noaptea. Asta tine deja de cel de la volan ... nu de fabricant. Edited January 25, 2006 by george03 Link to comment
Satori Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Chiar, Logan nu are ochelari in nici o versiune, nu? Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) george03, ochelarii nu fac viata mai buna celor din fata. Daca vrei sa nu-i orbesti, si sa tii totusi fasciculul ridicat, trebuie sa obturezi partea de jos a farului. Asa ca faptul ca farul e "deschis" in partea superioara nu e o cauza. Aici e vorba de reglajul farurilor, unii nu vor, altii nu stiu iar pe altii nu-i intereseaza Edited January 25, 2006 by saruman Link to comment
andreib Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 2. Puntea spate a Lgn-ului de conceptie moderna asigura un comportament dinamic mai bun (nu este doar parerea mea, cu cateva posturi in spate am citat parerea unor jurnalisti auto) Hai ca asta e o prostie cat casa de mare. Daca la logan e moderna atunci la Nubira e futurista, cu brate independente . Nu luati de bun chiar toate prostiile si aberatiile pe care le cititi. Link to comment
FLEX Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 sarumane, puntea spate a Loganului este o banala punte in H, solutie foarte utilizata pe marea majoritate a masinilor mini/mici/compacte contemporane; simplitatea constructiva si capacitatea ei de a prelua si sarcinile pe care in mod "normal" le-ar prelua o bara stabilizatoare o fac foarte placuta fabricantilor de masini obisnuite; scuze, nu e o cucerire a tehnicii ultramoderne, ea vine "la pachet" de pe Micra si Clio3 - probabil foarte bine realizata pentru platforma B a grupului Renault. Nu zic, mi-a placut "cum face" puntea asta dar am senzatia ca e proiectata pentru o masina mai grea pe spate decit Logan. Io te intreb pe tine ca utilizator de Kalos si Logan care iti da o senzatie mai mare de siguranta ca tinuta de drum, esti cel mai in masura sa spui. Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) Daca la logan e moderna atunci la Nubira e futurista, cu brate independente . Nu luati de bun chiar toate prostiile si aberatiile pe care le cititi. Hihi. Asta e o prostie cat casa de mare. Pe Nubira e cam acelasi sistem ca la Dacia berlina. Cineva confunda tipurile de suspensie. Brate independente... auzi, dar cum ar trebui sa fie bratele? Sudate? Suspensia de pe Nubira este tip McPherson cu 2 brate transversale. Cum spuneai, nu voi mai lua in seama citez "prostiile si aberatiile pe care le cititi" @FLEX Eu am tot spus ca e super, dar unora nu le vine sa creada. Edited January 25, 2006 by saruman Link to comment
andreib Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Eu cred ca nu stii ce e aia suspensie independenta. La dacia veche e punte fixa, ca sa stii si tu, nu are nici un brat. PS: Suspensia independenta inseamna ca NU exista punte, este un principiu asemanator suspensiei fata, cu brate independente si bara de torsiune. PPS: NU va informati inainte, hai sa scriem numai de dragul de a scrie, era prea greu sa dai o pe gugal. Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) Eu cred ca nu stii ce e aia suspensie independenta. La dacia veche e punte fixa, ca sa stii si tu, nu are nici un brat. Vei fi surprins, puntea spate la berlina este "axa rigida, ghidata prin doua brate longitudinale si un brat superior asezat central" Sunt de acord cu ultima fraza din post. PS Si Nubira nu are suspensie independenta pe spate Edited January 25, 2006 by saruman Link to comment
Tommy Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) sarumane.. nu te supara ca-ti spun, eu nu cred ca te-ai uitat vreodata sub masina ti se pare ca sunt ceva diferente intre imagini? din ce ai scris mai sus se pare ca nu Edited January 25, 2006 by Tommy Link to comment
saruman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Ai fi uimit... Discutam despre Nubira si Dacia. Este un post cu poze de pe net? Dar tu te-ai uitat sub masina, sau vorbim asa.., sa treaca vremea? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now