Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

Halo, de unde pina unde razboi intre forumuri? din cite stiu eu, intre de ce si DwC nu exista relatii de nici un fel, nici amicale nici inamicale, asa ca mai usor cu aceste aprecieri.

 

E adevarat ca Logan nu este apreciat pe acest forum, dupa cum pe celalat nu e Kalosul si nu a fost Matizul ... dar asta e, oamenii au pareri si le exprima cum pot ei ...

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu stiam tot de 50000km.Asta afost tare, de ce nu pot fii relatii amicale chiar nu inteleg? ca sint puncte de vedere diferite asta este alta problema ,fiecare are opinia lui mai subiectiva sau mai obiectiva, depinde fiecare cit este de realist.Eu totusi nu cred ca nu pot fi relatii amicale.

Link to comment

Daca scoti acoperisul ala, cromul, farurile cu xenon, stopurile, usile transparente, pragurile, accesoriile exterioare probabil se apropie de ce va fi.

Probabil va fi cu 10 cm mai inalta decat berlina iar forma spatelui si a geamurilor spate va fi cea din poza, desi s-ar putea sa nu faca usile de utilitara de acceasi dimensiune(adica vor fi inegale).

Ca o speculatie personala asupra pretului, cred ca va fi cu ~500 de euro in plus fata de berlina.

Edited by Esperatul
Link to comment

Arata f. bine dar in cazul in care se va produce modificarile vor fi uriase, ca si in alte cazuri, spre exemplu conceptul kalos si cel ce azi.

post-163-1141131666_thumb.jpg

 

Apropos de concep-cars, Renault si Kalos am gasit un..Renault Kalos Concept > :)

post-163-1141131725_thumb.jpg

Link to comment

Corect, arata bine, dar asta e conceptul, si intotdeauna trecerea la productia de serie aduce o "indulcire" substantiala (o banalizare) a trasaturilor. Daca ii faceau partea din spate cu o usoara arcuire, arata chiar ok.

Link to comment

Interesant. Minus usile alea de furgoneta, arata ok. Oare sasiul si suspensiile vor rezista la ce va pune romanul pe ele ? ca deh, acum are masina heavy-duty :mrgreen:

Link to comment

Este 4x4??? dupa cum arata ar fi nevoie... E concurent pentru Discovery/Pajero/SantaFe/etc sau concurent pentru utilitare genul Partner (5 usi) si restul???

In ce clasa sa intre oare?

Cred ca daca un tico o sa fie intre 2 Loganuri te simti ca si cum ai fi cu Cielo intre 2 Hammer-uri ...

E prea mare pentru ce vrea sa fie...

Link to comment

Hehe, tare! Renault nu se dezminte, masinaria de marketing mere unsa ... in loc de break-ul standard, au preferat sa prezinte acest concept spectaculos, ca sa atite potentialul client : "... ai vazut ma, cum e viitorul Logan Break? imi iau si io cind apare, ca e misto rau ...". Practic, praf in ochi ce au prezentat la Geneva.

Link to comment

Ha, asta e doar un concept si dupa cum arata e scump rau,break-ul care o sa apara,o sa fie fara clapari de schiuri si plasticele alea de jur imprejur,o sa fie o balarie mai mare decat actualul Logan in 3 volume,si mai scump.

Link to comment

Am vazut la stiri, putin mai devreme, un reportaj de la Geneva si ... intr-adevar ... modelul din poze arata bine. Dar numai in "dotarea" din poze!!!

Dar "se stie" ca nu va costa 5000 Euro ... nici macar 10.000 Euro.

Poate la 10.000 o sa fie versiunea cheala (ma refer la accesorii ... nu la dotari), cu faruri si stopuri normale ... nu futuriste ... etc.

Tineti cont ca se lauda ca vor pune si motorul de 1,6 16V ... asa ca mai sare si de aici putin pretul.

Link to comment

Vor renunta probabil la tot ce o face mai speciala. Din cate am vazut la TV, bordul chiar era interesant, ceasurile de bord la fel. Oricum cu 1,6 16V sau 1,9 DCi, sau poate 1,5 Dci 80 cp, pretul va sari lejer de 10000 de euro. Orice break e mai scump cu aprox. 600-1000 de euro de berlina. Oricum, e in sfarsit ceva nou. Poate la noul model vor scapa o vopsea mai buna si un control al calitatii mai atent.

 

Later edit: La cum arata masina expusa la Geneva, din punctul meu de vedere aduce cu ceva gen Audi Allroad, la clasa asta vor ei sa concureze. Oricum, desi nu am Dacia, si nu pot spune ca simpatizez Renault-ul, e bine ca le merge treaba, si ca poate in cativa ani Dacia se va ridica la standarde europene cu adevarat.

Edited by silviustel
Link to comment

Momentan modelul expus la geneva nu are decat tractiune fata si este numai un concept.Pana la aparitia pe piata(fabricatia de serie)vor mai fi unele modificari(dar mici) si este posibil sa se introduca si tractiune integrala(se are in vedere de mult asa ceva,dar inca se mai studiaza cu ce motorizare va fi oferita).Motorizare de 1.9 nu prea o sa vedem pe logan,deja cea de 1.6 existenta e un pic cam sub semnul intrebarii!Vor sa se axeze mai mult pe cea diesel si in toamna cel tarziu in primavara viitoare va apare cea de 1.5dci cu 80cp.

ps..cum pana mea poti sa zici ca fug taximetristii de logan ca numai dastea vezi pe sosele(si din ce in ce mai multe dci-uri)???Se vede ca nu ai avut dsn sau slz,ca nu stii ce probleme au avut alea...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...