Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

Hehe, tare! Renault nu se dezminte, masinaria de marketing mere unsa ... in loc de break-ul standard, au preferat sa prezinte acest concept spectaculos, ca sa atite potentialul client : "... ai vazut ma, cum e viitorul Logan Break? imi iau si io cind apare, ca e misto rau ...". Practic, praf in ochi ce au prezentat la Geneva.

 

Corect. Si n-ar fi exclus ca din "anumite motive" Renault sa lanseze oferta de "avans" ptr break lasand imaginatia romanului sa zboare la pliantele oferite cu generozitate si sa se creada intr-un X5 intr-un viitor apropiat. Si uite asa va lua romanasu a 2-a teapa cu loganu. Luati aminte ce va spun ;)

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu astept cu interes sa il vad pe primul ministru cum se duce la palatul Victoria in noul concept, pt ca din declaratia lui reiese ca isi va achizitiona cu siguranta unul. Ce penibil mod de reclama. Probabil in prima sedinta de guvern dupa lansarea pe piata vor purta toti tricouri cu Logan Break... :) )

 

P.S.: Sunt tare curios daca se va repeta scena penibila de pe vremea lui Constantinescu parca, cu masina cu autocolante de la dealer pe ea... Orice lucru pe lumea asta are un pret. Teoretic cel putin, oricine care are bani l-ar putea determina pe presedinte sau pe premier sa faca reclama la un anumit produs. Oare mai are sens in acest context sa speram la un viitor pozitiv al DWAR? La o eventuala preluare de G-M... Cred ca este clar pentru toata lumea in ce cercuri de interese se invarte industria auto romaneasca.

Edited by silviustel
Link to comment

Un pret estimativ al prototipului de la geneva este undeva in jur de 12000E!Are aceleasi dotari ca si un ambition de acum(in mare...2 air bag-uri,abs,4geamuri electrice+faruri xenon,stopuri transparente).Vor fi 2 variante de caroserie,una ca cele din imagini(cu geamuri) si una fara geamuri(adica furgonul),iar varianta de serie va avea cele 2 usi batante din spate inegale(deja sunt destul de des vazute variantele de caroserie in fabrica).Pe varianta de serie o sa vedeti cam 80% din ce se vede pe actualul prototip,cu alte cuvinte Dacia intra pe drumul cel bun,chiar daca or sa fie si acum destui carcotasi!Pretul de vanzare la noi nu o sa depaseasca 11000E in varianta full,motorizare dci de 80cp!

ps...va dispare si by renault...va ramane doar dacia :D !

Edited by osirus
Link to comment

Arata bine, totusi cred ca 80% este cam mult sa se regaseasda pe modelul de serie.Cred ca proportia care se va regasi pe masina de serie va fi mult mai mica fata de conceptul actual.Nu-mi plac usile din spate sint oribile, dar surprinzator chiar i-mi plac jantele.O sa vedem ce va fi.

Link to comment

Ba mie chiar usile alea imi plac, pt ca sunt practice si salveaza fundu' de care se legau toti pana acum. Eu cred ca au reusit sa combine binisor Logan, Megane break si Kangoo intr-o masina noua.

 

Lasand la o parte chestia aia de prins snowboarduri de pe capota si bordul nerealistic (si probabil prea scump) de futurist, care erau pt efectul expozitional, m-as baga la un ssteppe din'asta full option, cu diesel dCi de 1.9 si neaparat all wheel drive.

Edited by vasilet
Link to comment
Eu astept cu interes sa il vad pe primul ministru cum se duce la palatul Victoria in noul concept, pt ca din declaratia lui reiese ca isi va achizitiona cu siguranta unul. Ce penibil mod de reclama. Probabil in prima sedinta de guvern dupa lansarea pe piata vor purta toti tricouri cu Logan Break... :) )

 

 

e in interesul tarii ca in romania sa se vanda cat mai multe produse autohtone, si nu de import. si daca se poate, sa si exportam. ca prim-ministru este de datoria lui sa faca reclama economiei propriei tari.

Link to comment
Un pret estimativ al prototipului de la geneva este undeva in jur de 12000E!Are aceleasi dotari ca si un ambition de acum(in mare...2 air bag-uri,abs,4geamuri electrice+faruri xenon,stopuri transparente).

 

Pret estimativ dat de cine, de tine ? mi-e greu sa cred ca tot SF-ul ala de masina (pentru ca, sa fim seriosi, e departe de o masina de serie actuala, mai ales Logan) costa doar cu 3-4000 mai mult decat un Logan actual. Si de cand are Logan-ul stopuri transparente si faruri xenon ? Sa fim seriosi.

Link to comment

Mai stii ce materiale economicoase gasesc frantujii?

Chiar si-asa, Loganul nu prea s-a adresat celor care erau dispusi sa dea 12000 pe masina.

Strategia castigatoare a fost:

1. pret;

2. by reno.

 

Va fi cam greu la vanzari fara astea doua..

Link to comment

La 12.000 eur nu cred ca-ti da 3 monitoare lcd si toate echipamentele de pe showcar. Este posibil sa se situeze pe acolo DAR aceeasta este un concept car, diferentele fata de modelul de serie vor fi f mari.

Link to comment

Nu domnule...tocmai se fereau de ai®bag...picioarele...

 

Supercool interiorul... cu exceptia eleronului ala de deasupra ceasurilor. Ce ideie naspa! Daca-l faceau normal dadea mult mai bine.

Eu zic ca arata ca un cozoroc de la "cashcheta" din generala... eu aveam numarul matricol 423... asta il are by renault

Edited by masterbobs
Link to comment

Loganul Break va avea acelasi interior cu cel al berlinei Logan. Nu cred ca au investit in proiectarea interiorului la acest model: va avea acelasi bord, aceleasi plastice la usi si nu numai. Ca sa salveze pretu, sa nu fie asa ridicat, tot Logan berlina va fi, doar cu spatele modificat, plus un motor "nou" de 1.4 16V. Confirmarile pentru dieselul de 1.5dci si 80cp, si AWD, nu s-au dat publicitatii...

Pentru un concept car arata bine, dar pana la modelul de serie cale lunga mai este... sunt curios ca mai toti sa vedem in toamna Steppe-ul la Operatiunea Portilor Deschise... cu concursul ala banal cu incercatu' cheilor de contact... doar ca acum se vor incerca alte treburi... deh marketingul asta face ravagii inspre bine la Dacia (by Reno)

Edited by dan22y
Link to comment

"e in interesul tarii ca in romania sa se vanda cat mai multe produse autohtone, si nu de import. si daca se poate, sa si exportam. ca prim-ministru este de datoria lui sa faca reclama economiei propriei tari."

 

Ca sa se intample acest lucru e necesar sa producem cat mai multe lucruri la noi in tara, ceea ce necesita sprijin mai mare din partea guvernantilor pentru investitorii adevarati, si nu pentru tzepari. Ca un liberal adevarat ce se pretinde trebuie sa creeze conditii ptr. manifestarea liberei concurente. Pana n-o sa avem concurenta n-o sa avem productie interna!

Link to comment

Pretul va fi fata de versiunile actuale cu 20% mai mare, pt aceeasi versiune la break.Hai sa vorbim mai serios, multi dintre voi sinteti off topic.Este doar un concept, afost anuntat deja ca se pastreza cam 80% din actuala caroserie si dotari.Este clar ca nu va avea monitoare , ce tot faceti atit tamtam pt nimic.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...