mongoose Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Am vazut si io masina in trafic. Nu stiu ce motorizare avea, dar era destul de spintena. Am bagat piciorul in acceleratie sa o ajung din urma sa ma uit la ea. Eu mergeam incet ca eram pe langa arcul de triumf prin zona aia cu piatra cubica. Mie mi-a placut. Sincer. Parea inalta, ciudata, dar mi-a placut. Arata mai a masina decat Solenza. Astept un drive-test, ca sa imi fac o opinie. Bine, de cumparat nu imi cumpar, mai e pana sa imi schimb masina. Dar cand o fi sa fie, peste cativa ani, cred ca un model break(sigur va arata si mai bine) si o motorizare diesel 1.5 dci 80 cai o sa fie be-ton. Link to comment
VAXXi Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 http://renault-logan.eastrolog.com/ Surprinzător de la obiect site-ul, cred că-i mai detaliat decât al celor de la Dacia. Ce nu pricep eu la poza ataşată, la ce folosesc unele indicatoare din bord ? Avem aşa: pe ceasul din stânga, de la stânga la dreapta şi de sus în jos: fază scurtă, fază lungă; airbag, centură, nu îmi dau seama, dezaburire. În mijloc: benzină, semnalizări laterale, temperatură apă, presiune ulei, necunoscut - mi se pare că are treabă cu închiderea uşilor, martor preîncălzire bujii incandescente - asta e pentru viitor la Diesel, baterie, engine check, frâna de parcare. În ceasul din dreapta: proiectoare ceaţă faţă, proiectoare ceaţă spate, iar cele din rândul de jos iarăşi necunoscute. Par a fi un volan mic, şi ceva nedesluşit. Vroiam să săr cu gura că nu există indicator pentru temperatura apei, după aia am văzut că este prezent pe LCD, împreună cu cel ce indică nivelul de benzină. Nice touch Link to comment
strumfuadi Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 necunoscut - mi se pare că are treabă cu închiderea uşilor este semnul pentru STOP, care se aprinde in caz de major fault... Link to comment
SYL Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 1. un schimb de ulei cu tot cu filtre (ulei, aer) + manopera trece de 25 de euro, deci din start avem 25 x 10 = 250 euro3. reviziile periodice costa sa zicem 10 euro x 10 = 100 euro Un mic amanunt: la Logan reviziile se fac la 15mii km, nu la 10mi km. Link to comment
SYL Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 N-am mai auzit de nici o masina la care diferenta dintre varianta cheala si cea de varf sa fie de 60% din pretul celei dintai... Sunt o groaza de modele la care diferenta de pret intre cel mai ieftin model si cel mai scump e de 200-300%, poate mai mult. Dar cine s-a obisnuit cu AC, servodirectie si geamuri electrice greu sa revina la dotarile spartanei Dacii de 5000 de euro... Pai iti dai sema ca nu ala cu Mercedes S-Classe o sa cumpere Logan in dotarea de baza. Berlina avea doar dotare de baza; la DSN, SLZ, Tico, Matiz, Cielo, etc. exista o dotare de baza care tot asa e "cheala". Daca se va dovedi macar pe jumatate de fiabila decat Cielo atunci va fi o masina de luat in seama. Pe jumatate fiabila decat Cielo? Adica Loganul va fi mai putin fiabil decat berlina?? "> Link to comment
zalmoxis Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Hai mai las-o draq adica ne aberam acum sa comparam Cielo cu Berlina ce draq trecem la bascalie!?!? Logan-ul arata cel putin a anul 2000 ca Cielo zici ca-i facuta in 1980 sa dea draq cu barile alea enorme si-n fatza si-n spate ...DA' oricum decat berlina oricare din noi ar fi preferat Cielo este!?!?! Link to comment
hitman Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Cel putzin nu va mai ruginii tabla :? ''Va mai rugini repede? Logan are garanţie de 6 ani împotriva coroziunii. Protecţia tablei se face prin injecţia de ceară în cavităţi. Un chit de etanşeitate e aplicat sistematic pe îmbinările spre exterior ale habitaclului, iar partea de dedesubt beneficiază de o protecţie ranforsată.'' de la http://www.gazetasporturilor.ro/index.php?c=31 Link to comment
SYL Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Hai mai las-o draq adica ne aberam acum sa comparam Cielo cu Berlina ce draq trecem la bascalie!?!? Logan-ul arata cel putin a anul 2000 ca Cielo zici ca-i facuta in 1980 sa dea draq cu barile alea enorme si-n fatza si-n spate ...DA' oricum decat berlina oricare din noi ar fi preferat Cielo este!?!?! Daca ai citi mai atent ai vedea ca era vb de fiabilitate, adica da sunt de acord ca berlina e mai putin fiabila decat Cielo. Dar intrevine aici si un lucru f importnat: PRETUL ! Normal ca dintre berlina si Cielo as alege Cielo, dar comparatia asta si-ar avea rostul daca Cielo nou ar costa 4000 euro. Exceptind prestul si costurile de intretinere si exploatare berlina Cielo e cu mult peste berlina. Nu tin partea nici Daciei nici Daewoo. Fiecare are caliatile si defectele lor. Dar pt ca este un forum Daewoo nu trebuie sa se ridice in slavi acesta marca si restul sa fie considerate nimicuri. S-a ajuns pana acolo a se afirma ca Cielo are frane bune sau ca e mai stabila pe drum, in contextul in care franele lasa mult de dorit, iar masina are suspensi f moi, nici nu se pune pb sa o compari la stabilitate cu Nova/DSN care are suspensii f tari. (evident acest lucru se traduce in comfort; Cielo este cu mult mai comfortabil la drum derept decat DSN). Cum ar fi sa vin aici si sa spun ca la DSN aerul conditionat raceste mult mai bine decat la Cielo, cand e exact invers (AC e una din calitatile pe care o apreciez la Cielo). Link to comment
iso Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 @SYL Lasa nu te supara chestia e ca eu am avut Nova '99 tzipla da' n-am reparat la oltcit '93(luat sh '97) cit am reparat la nova . Am avut si d'aia si d'aia dar crede-ma pe cuvint dacia sau renault nu mi-as mai lua . Cielo - opel kadet cu mpfi , suspensie reglata la Porshe(cu bibliografie) - masina facuta din piese GM si koreea Ce-ti potzi dori mai mult si apoi dacia n'a avut variante de berlina(in ultimii 30 ani) cite modele a facut Daewoo la toate toate clasele . Deci comparatia dacia-daewoo e de'a dreptu' fara rost . Link to comment
panzer Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Parca discutaram ca din 2000 pana in prezent Cielo a adoptat suspensia Heavy Duty (s-au adaptat la drumurile noastre). SRN are si el o astfel de suspensie mult mai indicata la drum lung. Dar SOLENZA? Ea ce suspensie are? Si inca ceva: ai vazut preturile la Logan acolo unde nu concureaza cu Cielo? Dupa ce le afli aduti aminte ca Logan Laureate a fost facut sa iasa sub pretul Executive (7500 + 160 < 8090) si asta din cauza geamurilor electrice pe spate care costa cam 100euro fiecare. In rest dotarile sunt identice. Ambition este peste Executive la pret pt ca are ABS. In rusia si iran cielo nu exista si vezi ce preturi are Logan cu aceleasi optiuni. Daca Cielo iese din productie vor raporta Logan-ul la Hyunday Accent sau Fiat Albea care sunt cam 10.000 cel putin pana se deschide fabrica Hyundai in Slovacia. Nu cred ca tzi-ai dori asta. Si pot sa o faca linistiti: schimba motoarele (si au un motiv) si hopa ai un Clio Symbol care are in Turcia aceleasi preturi cu Hyundai Accent ambele fabricate local! Si o sa mai discutam in timp ca masina este asamblata manual, ca tratamentul anticoroziune este de fapt o incercare de izolare decat un tratament corespunzator al tablei. Sa vedem care vor fi costurile reale de intretinere a masinii si dupa aia sa ne bucuram de bordul mai modern, de fapt singurul lucru in plus pe Logan. Consumul sunt convins ca va fi acelasi cu Cielo. Concluzia mea: pana nu apare Diesel-ul Logan-ul nu are multe in fata lui Cielo. Si nu preaslavim Woo: Nubira n-a fost un model prea reusit. Link to comment
Wolfman Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 De "fiabilitatea" berlinei m-am lamurit (am detinut din '95 pana in 2003 doua bucati) si mi-au papat la bani...Anual aveam de furca cu masina: anul asta-i fac motorul, la anul tablaria , apoi directia si iar de la capat! Am invatat atata mecanica pe cele doua dacii ca am ajuns sa desfac si cutii de viteza, sa refac instalatii electrice etc. Merci, dar m-am saturat! Timpul meu este mai important decat "placerea" de a mesteri cu surubelnitza pe la motor. De cand am masina actuala n-am bagat mai mult de 500 de euro in ea intr-un an, si asta cu tot cu CASCO, curele distributie, cauciucuri si mofturi gen jante sau eleron. Plus ca dupa 4 ore de condus pana la mare, n-am mai ajuns leoarca de transpiratie si cu genunchii intepeniti... Pentru mine costurile de intretinere sunt mult mai mici decat la berlina, in conditiile in care si Cielo este cumparat tot SH, cu 150.000 km la bord si 110 milioane (3300 USD in mai anul trecut)... Daca-s avea 8000 de euro de bagat intr-o masina n-as cumpara nici Logan nici Cielo NOI ci mi-as aduce o Astra din 2001 cu 100-120.000 la bord pe care-as putea-o tine lejer 3-4 ani fara sa bag bani in ea... Link to comment
ticolino Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 apropo de ce garantia anti-coroziune, s-au scris niste lucruri extrem de interesante pe daciaclub. citez: "Mai voi faceti o confuzie la garantia asta 6 ani la rugina... Este garantie 6 ani pentru tabla la perforare adica nu se gaureste tabla in 6 ani din cauza ruginei... Ca o sa apara semne de rugina asta sunt sigur, si tot asa de sigur sunt ca daca mergeti voi in garantie cu ea, si veti arata semne de rugina pe tabla, o sa va zica: Asta nu intra in garantie pentru ca tabla nu e perforata..." "Mai e un aspect al garantiei la coroziune, aspect care vad ca nu s-a discutat pana acum. Ca sa-ti acorde garantia, vopseaua trebuie sa fie in buna stare. Ce inseamna asta? Inseamna ca la reviziile tehnice se face si o inspectie vizuala a vopselei. Daca are locuri in care e sarita (de la criblura, de ex.), esti obligat sa o repari in acele zone, pe banii tai - sau CASCO, altfel pierzi garantia. Cu drumurile noastre, e mai greu sa nu apara ciupituri ale vopselei. Si atunci...?" daca-i adevarat, atunci tzeapa, by renault! Link to comment
zalmoxis Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Eu am intzeles de la un domn de la o companie serioasa ca acesta garantie la coroziune se refere doar la atacul tablei DINSPRE INTERIOR ...Deci e si mai naspa !....Desi intr-un fel e mai bine ca DIN INTERIOR VIN SURPRIZELE ..Oricum mai e un MARE PAS INAINTE !!Parerea mea !!! Link to comment
iso Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 De azi "porti deschise" la logan ca dupa ce cumperi ti le inchid in nas . Link to comment
body Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Salve Am fost la Porti Deschise! DE RAHAT , cam astea sunt cuvintele despre Logan In tablele de pe la motor te tai (la propriu ) , chederele de la usi de rahat , daca tin 4 ani e super, plasticele de pe la bord execrabile , la fel ca acelea de la usi. La portbagaj la sudurile laterale erau vre-o 2-3 mm intre table . Manerele din spate de la pasageri se MISCAU DIN SURUBURI iar plafoniera juca. Acum impresii de la mers , am stat in spate si e foarte rigida . Singura impresie buna e data de spatiul din interior , dar nu poate compensa ceea ce am vazut . Asta era varianta cea mai scumpa care costa 8000 de euro , asta era pretul afisat. Asa ca trebuie fie sa fii sau :alien: ca sa cumperi asa ceva . Parerea mea care este. Bafta Link to comment
VAXXi Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Singura impresie buna e data de spatiul din interior , dar nu poate compensa ceea ce am vazut E mai mare decât Espero ? Link to comment
Shenck Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Am fost la Meridian si m-am jucat un pic la Logan. E o solentza mai crescuta la care se inchid bine usile. Muuuuult mai crescuta! Nu exagerez dar porbagajul e cam de 3 ori ca al Espero La oki cred ca daca ai rabdare sa aranjezi intra cam 16 baxuri de 2l in porbagaj. Link to comment
VAXXi Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Hehe moşule, s-o crezi matale că e mai mare ... doar *pare* mai mare, din cauză că are deschiderea mai mare la portbagaj. Logan are 510 litri, Espero 540 Link to comment
Lucman Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Stiti cum se acorda garantia de 6 ani la caroserie? ... Dinspre interior spre exterior!!! Cica toba e de Inox, asa zicea nenea reprezentantul de vanzari. Din pacate deja incepuse sa rugineasca la suduri. Apropo de suduri, parca erau facute de nenea mesteru care inchide balcoane. Link to comment
body Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Salve ! Chestia cu sudurile mi-a sarit si mie in ochi. Sa vedeti la inchizatoarea de la capota din fata. EU SUDEZ MAI BINE MAI TATAAAA MAI!!!!!!!!!! Link to comment
strumfuadi Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 shi io sudez :smoking: ... shi a doua zi dupa zici ca am sudat tooata noaptea.. sa o vedem la fiabilitate, oameni buni.. (fiabilitate=sa nu te lase in drum, sa nu porneasca sau asha, ca sa o tzinem o viatza nu cred k mai e cazul..) Link to comment
ticolino Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Poate sunt eu norocos dar dupa ce am pipait-o pe toate partile la dealer am ramas si mai incantat. alx, sunt foarte curios care-i si parerea ta acum, dupa ce te dai cu ea... Link to comment
danielson Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Lasa-ti-l mah pe alx in pace, ca si-asa a zis ca post-urile de calitate pe forumul "asta" sunt din ce in ce mai rare ... La cum are el scara valorica definita, si la cat de bine defineste el "calitatea", de ce va miratzi ca e asa de incantat de Logan ? Cu cat incerci sa convingi un om ca nu are dreptate, cu atat se incapatzaneaza sa se puna contra curentului. Insa mai e si vorba aia, "daca oamenii itzi spun ca esti beat, du-te si te culca" Link to comment
ticolino Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 @danielson: prima la mana, scara valorica e subiectiva si "de gustibus non discutandum" ( sau asa ceva ) a doua la mana, peste tot vad numai critici, sunt curios ce parere are acum, dupa ce a condus-o, un om care era incantat de ea din exterior. si a treia la mana, si eu sunt incantat de logan, in comparatie cu berlina/solnitza dar nu mi-as cumpara, din motive spuse anterior Link to comment
john Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 avand in vedere ca din cateva sute de robotei necesari unui proces de fabricatie modern, fabrica are numai unul, folosit parca pt parbrize (banuiesc ca la montarea acestora), si tinand cont si de reputatia manoperei romanesti, eu cred ca dacia logan este de o calitate mai mult decat indoielnica. am auzit ca renault vrea sa realizeze si teste euroNCAP pt logan. mie mi se pare normal ca o astfel de masina (nu am nica cu loganul), dar repet, o mashina produsa in conditiile astea NU are ce cauta la astfel de teste. pai daca masinile nu sunt sudate/lipite toate la fel, fiind facute dupa ochi (gigele, mai pune putin acolo...ca parca nu se tine bine, costele fugi la telefon ca termini pe urma) cum mama naibii sa faci un test care presupune un standard ? in legatura cu tratamentul impotriva coroziunii, nu prea exista. una e sa ai tabla galvanizata sau tratata prin alte metode si alta e sa torni cu palnia ceara. le doresc sa nu fie muscati de viespi, la cate zeci de kg de ceara or sa care dupa ei. parca imi si imaginez : - nu va suparati, tineti si piese de schimb pentru dacia logan ? - da - as dori si eu 30 de kg ce ceara Renault mde...by Renault Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now