BogdanG Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 (edited) @AND @FLEX Pai nu va dau eu dreptate "statisticile vorbeste" reno este cea mai vinduta marca de import ...mai ales prin vinzarile de Symbol ..care au o pondere de 11.6% din piata masinilor de import ...adica locul I . Dacia Logan nu gasesc inca date dar faptul ca deja au inceput ofertele spune ceva si anume ca nu prea se mai merge ca unsa treaba la Colibasi . Si pentru mine faptul cel mai important este ca unul din prietenii mei posesor de Logan NU va cumpara inca un Logan pt sotie ci un AVEO ...astea pentru mine spune multe ...el inca nu a comentat nimic de fiabilitatea Logan care a inceput sa scartaie ...si masina inca nu are 20.ooo km ...a zis doar atit AVEO arata bine ,e koreana ,si e la acelasi pret cu Logan ...el s-a hotarit la varianta cea mai ieftina de AVEO cu motor de 1.2 ...si 7317E FINAL ...ca plateste soacra TVA ul ) Edited March 18, 2006 by BogdanG Link to comment
e2k Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Spune-i prietenului tau sa se uite si la testele euroncap ale celor doua masini, s-a discutat si aici se discuta si pe daciaclub. Eu personal nu agreez Loganul insa cele 3 stele ale sale mi se par un mare plus chiar daca mai scartaie el la alte capitole. Link to comment
zack Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 fftopic: ce mi-e 2 ce mi-e 3 stele...tot p-acolo > pe mine nu m-ar convinge nimeni sa iau logan. as lua orice masina(bineinteles noua) numai dacie sa nu fie !!! revenind ontopic... ps : ati vazut la promotor cum arata logan break fara "briz-brizurile" care erau la concept ?! daca nu uitati un link : http://www.promotor.ro/Logan_Break,_varianta_mai_realista urat mai e Link to comment
e2k Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Mi se pare ca arata putin ca un mini-van si putin cu un SUV, daca ar fi fost mai mare clar SUV. Abia astept sa-l vad in carne si oase si sa-mi dau parerea finala. Link to comment
Alezz Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Au uitat sa schimbe jantele,tot pe 15 raman... Link to comment
tolin Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Symbol a pierdut de mult in fata loganului. E ca la erdeesh tel, macar e ieftin ! Link to comment
mr_ Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Azi au dat la francezi la telejurnal un reportaj de la un targ de masini SH. Revelatia editiei: Logan. La SH, masina rulata cateva aproape un an si peste 10.000km, 10.500E!!!! Secretul? Pentru una noua ai de asteptat cateva luni bune... asa ca SH-ul se vinde mai scump decat cea noua, pentru ca se ia pe loc! Pret de dealer belgoid, de azi: Au inceput sa vanda si versiunea dCI, pretul incepe de la 9500 euroi. E plin orasul de bannere publicitare la el In plus, sunt de vanzare si jantele alea pe care le-au descaltat francezii la testul elanului si care nu se comercializeaza in vest. Insa in Nord merge ) Link to comment
BogdanG Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 @e2K ...sotia prietenului meu are acum Matiz asa ca AVEO va fii un upgrade ca stelute de impact ...si oricum tot Loganul le va ramane masina de mers in afara localitatii ..pt ca e extrem de mare ...incape si caruciorul pt copil si toate accesoriile acestuia Link to comment
DannyTheKid Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 va rog sa ma iertati dar logan asta break parca e masina mortuara Ma uit acum cu soacra-mea la ea si nici ea nu s-ar urca in ea "vreau sa mai traiesc maica" Link to comment
Satori Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 @e2K ...sotia prietenului meu are acum Matiz asa ca AVEO va fii un upgrade ca stelute de impact ...si oricum tot Loganul le va ramane masina de mers in afara localitatii ..pt ca e extrem de mare ...incape si caruciorul pt copil si toate accesoriile acestuia O sa isi schimbe parerea cand o sa le zambeasca fuzeta. (knock on wood). Link to comment
Leutzu Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Si-a luat un prieten de-al meu saptamana trecuta un Logan 1.5 DCI si pot sa spun ca merge destul de frumos, trage binisor (se simte diesel-ul) iar consumul mediu a fost de 7,2 la 400km parcursi in conditiile in care stilul lui de condus nu este unul tocmai batranesc. Link to comment
Alezz Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Si la drum lung ce face???ca in afara localitatii il calca toti in picioare... Link to comment
bobo77 Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Performantele masinii se ating dupa 3000km referitor la consum, totusi nu inteleg cum o calca toti in picioare? condu intii lgn dci si mai vorbim, pina atunci ce ai spus tu nici parere nu pot sa o consider. Link to comment
icet Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Probabil o calca pasagerii cand se urca in ea .Pana pe la 130 se misca destul de bine,in ciuda celor 65cp,pentru ca o ajuta mult cutia.Mie chiar i-mi place cum se infige si eu zic ca 140 e o viteza suficienta,mai ales ca nu prea avem sosele. Link to comment
Leutzu Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Inainte avea o skoda 120L si acum atrecut la logan DCI...e mutumit si oricum a zis ca nu va merge nicodata mai mult de 130...si il cred. Link to comment
alc2 Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Credeti-ma ca nu am reusit sa depasesc un dci pe traseul Buzau-Ploiesti , eu fiind intr-o Solenza ( 2 persoane la bord ) .Am mers in spatele lui cam tot drumul , nu am avut "loc" sa depasec 140 "din pacate" . La demaraj de la viteza mica pana pe la 100-110 parca aveam un mic avantaj asupra lui , dupa asta se cam marea distanta intre noi. Daca nivelul de zgomot este accepatbil la turatii mari ( chiar asa , stie cineva ? ), eu zic ca merita dci-ul .Eu cred ca depinde mai mult de sofer cat de bine se misca dci-ul. Link to comment
Tommy Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 De sofer depinde la orice masina. 15.5 secunde suta, timpul dat de producator, cu .5 mai slab ca la clio simbol, aceeasi motorizare. Mie mi s-a parut foarte lenes motorul asta 1.5L Dci de 65 cai. Nu cred ca o fi rau, dar rapid nu e. Link to comment
Esperatul Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Mi se pare mie sau le-au scumpit iar? Parca DCI ambiance era 7270 de euro , acum e 7440 DCI Preference era 7970 de euro acum e 8140 DCI Laureate era 8670 de euro, acum e 8900. Link to comment
DannyTheKid Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 sunt prea putini 65 CP pentru cat e de grea masina asta iar ca sa dai aproape 10000 euro pe dacia e pur si simplu un act de sinucidere astept cu interes motorul de 1,9 dCi pe slogan si atunci mai discutam...poate Link to comment
Tommy Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Nu cred ca vei vedea degraba asa ceva, ei nu pun nici motorul de 80CP 1.5 Dci, existent pe alte modele reno. Inca ceva.. noul clio nu are motorizari diesel.. de ce? Hehe.. politica .. probabil il vor lansa cu trambite peste juma de an. Apropo, motorizarie de 1.2, 1.4 de la clio asta frumuselu', au cuplu maxim la 4250 ture.. puterea maxima obtinandu-se la 5500 respectiv 5700. Link to comment
icet Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Ba nu sunt putini deloc pentru ca nu e o masina de curse.Este adevarat ca altfel ar fi cu 80cp,dar eu,care merg cel putin o data pe saptamana cu asa ceva,sunt destul de multumit,mai ales in oras(sa nu mai zic de consum ca nu trece de 6% urban).O sa apara cam intr-un an si cel de 80 cp.Motor de 1.9 nu o sa vezi niciodata pe logan. Link to comment
woulfy Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Inca ceva.. noul clio nu are motorizari diesel.. de ce?Hehe.. politica .. probabil il vor lansa cu trambite peste juma de an. Apropo, motorizarie de 1.2, 1.4 de la clio asta frumuselu', au cuplu maxim la 4250 ture.. puterea maxima obtinandu-se la 5500 respectiv 5700. Dar exista motorizari diesel pe noul clio. Au spus-o chiar azi la promotor. E un motor de 1,5l cu 65, 80 si 105CP. Ei au zis ca e altul fata de cel vechi de pe clio, dar ma intreb daca oare asa e Pe de alta parte am auzit ca in slovacia se va continua productia de clio 2 si nu mai inteleg deloc unde o sa aiba loc. Renault-ul ar avea 4 masini cam pt acelasi segment de piata: Clio 2, Clio 3, Logan si Modus Link to comment
cpop Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 (edited) Din motive care tin de ... pretul la un Logan a crescut cu 50-60 EURasi de banii astia s-a "dotat" masina cu stingator si triunghi + trusa medicala http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/cum-cumpar/preturi,F8 Cel mai ieftin - "cheliosul" 6280 cu servo 1,4 6980 Cel mai scump benzinar 8800 si 9620 Ambitionul DCi Fara vopsea si garantie extinsa Garanţie extinsă 3 ani sau 100 000 Km pentru Logan MPI 195 euro Vopsea metalizată 190 euro parca vopseaua era 255 pana acum. Deci de aici mutarea de pret. Comparatie cu daewoo Cielo standard 7000 (dar are servo si garantie 3 ani) Cielo exe 8400 (fara gaz) Nubira SX 9700 euro Edited March 28, 2006 by cpop Link to comment
BogdanG Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Performantele masinii se ating dupa 3000km referitor la consum, totusi nu inteleg cum o calca toti in picioare? condu intii lgn dci si mai vorbim, pina atunci ce ai spus tu nici parere nu pot sa o consider. Si daca o sa conduc LGN diesel ce o sa se intimple ?O sa creasca performantele dinamice ?Tot in 16 sec prinde suta ...asa ca tot la capitolul puturosi se incadreaza ...Tu te referi de fapt la cuplu care este mai mare decit la benzinare si repriza de 80-120km/h este mai buna ...dar dupa 140km/h ce faci ? Motorizarea de pe Logan este super puturoasa dar cu putini bani se poate ajunge la 80CP si atunci e altceva ...dar pina atunci nu avem ce discuta de sportivitate la LGN dCI . Deja cresterea pretului la LGN mi-se pare nesimtire ...anul 2006 a fost anuntat ca an al ofertelor auto pentru Romania ...iar cei de la Colibasi au inteles asta exact pe dos Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now