Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

@AND @FLEX

Pai nu va dau eu dreptate "statisticile vorbeste" reno este cea mai vinduta marca de import ...mai ales prin vinzarile de Symbol ..care au o pondere de 11.6% din piata masinilor de import ...adica locul I .

Dacia Logan nu gasesc inca date dar faptul ca deja au inceput ofertele spune ceva :D si anume ca nu prea se mai merge ca unsa treaba la Colibasi .

Si pentru mine faptul cel mai important este ca unul din prietenii mei posesor de Logan NU va cumpara inca un Logan pt sotie ci un AVEO ...astea pentru mine spune multe ...el inca nu a comentat nimic de fiabilitatea Logan care a inceput sa scartaie ...si masina inca nu are 20.ooo km ...a zis doar atit AVEO arata bine ,e koreana ,si e la acelasi pret cu Logan ...el s-a hotarit la varianta cea mai ieftina de AVEO cu motor de 1.2 ...si 7317E FINAL ...ca plateste soacra TVA ul :) )

Edited by BogdanG
Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spune-i prietenului tau sa se uite si la testele euroncap ale celor doua masini, s-a discutat si aici se discuta si pe daciaclub. Eu personal nu agreez Loganul insa cele 3 stele ale sale mi se par un mare plus chiar daca mai scartaie el la alte capitole.

Link to comment

:o fftopic: ce mi-e 2 ce mi-e 3 stele...tot p-acolo > :) pe mine nu m-ar convinge nimeni sa iau logan. as lua orice masina(bineinteles noua) numai dacie sa nu fie !!!

revenind ontopic...

ps : ati vazut la promotor cum arata logan break fara "briz-brizurile" care erau la concept ?! daca nu uitati un link : http://www.promotor.ro/Logan_Break,_varianta_mai_realista

urat mai e =))

Link to comment

Mi se pare ca arata putin ca un mini-van si putin cu un SUV, daca ar fi fost mai mare clar SUV. Abia astept sa-l vad in carne si oase si sa-mi dau parerea finala.

Link to comment

Azi au dat la francezi la telejurnal un reportaj de la un targ de masini SH. Revelatia editiei: Logan. La SH, masina rulata cateva aproape un an si peste 10.000km, 10.500E!!!! :dizzy:

Secretul? Pentru una noua ai de asteptat cateva luni bune... asa ca SH-ul se vinde mai scump decat cea noua, pentru ca se ia pe loc!

:dizzy:

 

Pret de dealer belgoid, de azi:

 

Au inceput sa vanda si versiunea dCI, pretul incepe de la 9500 euroi. E plin orasul de bannere publicitare la el :)

 

In plus, sunt de vanzare si jantele alea pe care le-au descaltat francezii la testul elanului si care nu se comercializeaza in vest. Insa in Nord merge :) )

post-1523-1142716379_thumb.jpg

post-1523-1142716449_thumb.jpg

Link to comment

@e2K ...sotia prietenului meu are acum Matiz asa ca AVEO va fii un upgrade ca stelute de impact ...si oricum tot Loganul le va ramane masina de mers in afara localitatii ..pt ca e extrem de mare ...incape si caruciorul pt copil si toate accesoriile acestuia :D

Link to comment
@e2K ...sotia prietenului meu are acum Matiz asa ca AVEO va fii un upgrade ca stelute de impact ...si oricum tot Loganul le va ramane masina de mers in afara localitatii ..pt ca e extrem de mare ...incape si caruciorul pt copil si toate accesoriile acestuia :D

 

O sa isi schimbe parerea cand o sa le zambeasca fuzeta. (knock on wood).

Link to comment

Si-a luat un prieten de-al meu saptamana trecuta un Logan 1.5 DCI si pot sa spun ca merge destul de frumos, trage binisor (se simte diesel-ul) iar consumul mediu a fost de 7,2 la 400km parcursi in conditiile in care stilul lui de condus nu este unul tocmai batranesc.

Link to comment

Performantele masinii se ating dupa 3000km referitor la consum, totusi nu inteleg cum o calca toti in picioare? condu intii lgn dci si mai vorbim, pina atunci ce ai spus tu nici parere nu pot sa o consider.

Link to comment

Probabil o calca pasagerii cand se urca in ea :P .Pana pe la 130 se misca destul de bine,in ciuda celor 65cp,pentru ca o ajuta mult cutia.Mie chiar i-mi place cum se infige si eu zic ca 140 e o viteza suficienta,mai ales ca nu prea avem sosele.

Link to comment

Credeti-ma ca nu am reusit sa depasesc un dci pe traseul Buzau-Ploiesti , eu fiind intr-o Solenza ( 2 persoane la bord ) .Am mers in spatele lui cam tot drumul , nu am avut "loc" sa depasec 140 "din pacate" .

La demaraj de la viteza mica pana pe la 100-110 parca aveam un mic avantaj asupra lui , dupa asta se cam marea distanta intre noi.

Daca nivelul de zgomot este accepatbil la turatii mari ( chiar asa , stie cineva ? ), eu zic ca merita dci-ul .Eu cred ca depinde mai mult de sofer cat de bine se misca dci-ul.

Link to comment

De sofer depinde la orice masina.

15.5 secunde suta, timpul dat de producator,

cu .5 mai slab ca la clio simbol, aceeasi motorizare.

Mie mi s-a parut foarte lenes motorul asta 1.5L Dci de 65 cai.

Nu cred ca o fi rau, dar rapid nu e.

Link to comment

Nu cred ca vei vedea degraba asa ceva,

ei nu pun nici motorul de 80CP 1.5 Dci,

existent pe alte modele reno.

 

Inca ceva.. noul clio nu are motorizari diesel.. de ce?

Hehe.. politica .. probabil il vor lansa cu trambite peste juma de an.

Apropo, motorizarie de 1.2, 1.4 de la clio asta frumuselu',

au cuplu maxim la 4250 ture.. puterea maxima obtinandu-se la 5500 respectiv 5700.

Link to comment

Ba nu sunt putini deloc pentru ca nu e o masina de curse.Este adevarat ca altfel ar fi cu 80cp,dar eu,care merg cel putin o data pe saptamana cu asa ceva,sunt destul de multumit,mai ales in oras(sa nu mai zic de consum ca nu trece de 6% urban).O sa apara cam intr-un an si cel de 80 cp.Motor de 1.9 nu o sa vezi niciodata pe logan.

Link to comment
Inca ceva.. noul clio nu are motorizari diesel.. de ce?

Hehe.. politica .. probabil il vor lansa cu trambite peste juma de an.

Apropo, motorizarie de 1.2, 1.4 de la clio asta frumuselu',

au cuplu maxim la 4250 ture.. puterea maxima obtinandu-se la 5500 respectiv 5700.

 

Dar exista motorizari diesel pe noul clio. Au spus-o chiar azi la promotor. E un motor de 1,5l cu 65, 80 si 105CP. Ei au zis ca e altul fata de cel vechi de pe clio, dar ma intreb daca oare asa e :-?

Pe de alta parte am auzit ca in slovacia se va continua productia de clio 2 si nu mai inteleg deloc unde o sa aiba loc. Renault-ul ar avea 4 masini cam pt acelasi segment de piata: Clio 2, Clio 3, Logan si Modus

Link to comment

Din motive care tin de ... pretul la un Logan a crescut cu 50-60 EURasi

de banii astia s-a "dotat" masina cu stingator si triunghi + trusa medicala

http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/cum-cumpar/preturi,F8

 

Cel mai ieftin - "cheliosul" 6280

cu servo 1,4 6980

Cel mai scump benzinar 8800

si 9620 Ambitionul DCi

Fara vopsea si garantie extinsa

Garanţie extinsă 3 ani sau 100 000 Km pentru Logan MPI 195 euro

Vopsea metalizată 190 euro

parca vopseaua era 255 pana acum. Deci de aici mutarea de pret.

 

Comparatie cu daewoo

Cielo standard 7000 (dar are servo si garantie 3 ani)

Cielo exe 8400 (fara gaz)

Nubira SX 9700 euro

Edited by cpop
Link to comment
Performantele masinii se ating dupa 3000km referitor la consum, totusi nu inteleg cum o calca toti in picioare? condu intii lgn dci si mai vorbim, pina atunci ce ai spus tu nici parere nu pot sa o consider.

Si daca o sa conduc LGN diesel ce o sa se intimple ?O sa creasca performantele dinamice ?Tot in 16 sec prinde suta ...asa ca tot la capitolul puturosi se incadreaza ...Tu te referi de fapt la cuplu care este mai mare decit la benzinare si repriza de 80-120km/h este mai buna ...dar dupa 140km/h ce faci ? Motorizarea de pe Logan este super puturoasa dar cu putini bani se poate ajunge la 80CP si atunci e altceva ...dar pina atunci nu avem ce discuta de sportivitate la LGN dCI .

 

Deja cresterea pretului la LGN mi-se pare nesimtire ...anul 2006 a fost anuntat ca an al ofertelor auto pentru Romania ...iar cei de la Colibasi au inteles asta exact pe dos :o

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...