hawkeye Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 imposibil, la 40km/h logan diesel se baga intr-a 5-a. remember? consum urban de 6? Link to comment
BogdanG Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Pai tocmai de aia scotea fum pt ca omu mergea subturat probabil si avea mai mult motorina decit aer ) Link to comment
icet Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 imposibil, la 40km/h logan diesel se baga intr-a 5-a. Daca la benzinara poti sa mergi si la 50(si chiar mai jos un pic)cu a5a fara probleme,la dizelar nu prea poti ca incepe sa tremure pentru ca are alte rapoarte.De la 60 in sus se poate,asa ca nu tine vrajeala Link to comment
tolin Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Daca la benzinara poti sa mergi si la 50(si chiar mai jos un pic)cu a5a fara probleme ... Chiar asa sa fie, fara probleme ? Asa s-a nascut o intreaga pleiada de tractoristi care dieselizeaza motoarele OTTO si care la venirea sezonului rece asalteaza forumurile auto cu postari disperate de innecati in propria iluzie ( "Help ...."). Oare pentru cine s-au umplut rafturile magazinelor in ultima vreme de tot felul de cleanere ? Link to comment
BogdanG Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Stai sa vezi ce probleme apar dupa 20.ooo km mers subturat cu dCI ul ..sa vezi atunci probleme adevarate Link to comment
icet Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Din cate stiu eu,turbina care este pe loganul nostru nu are geometrie variabila,deci nu are nici un fel de problema la mersul subturat!La aceasta "categorie"(ca sa zic asa)se incadreaza si benzinarele(nu ca la alte marci )asa ca nu am auzit si nu am vazut persoane care sa foloseasca cleanere pt injectoare sau supape(cum se fac la alte marci )cu toate ca Dacia a inceput sa recomande(oficial)acest lucru in ultimul timp. Chiar astazi am avut un drum extra urban cu dci-ul de aproximativ 400km si facand o compratie cu benzinarul(1.6),pot sa zic ca demarajul(in treapata 4 sau 5)e net superioara si se simte impulsul turbinei(ca sa nu mai zic ca nu simte zgomotul motorului<ca la benzinar>pana pe la 3500rpm).Daca mai merg mult cu dci-ul ma indragostesc de el(cu toate ca nu dau demarajul si consumul la benzinarul meu pe multe alte masini) ! Link to comment
BogdanG Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Cine ti-a spus ca daca nu ai VNT sau geomtrie variabila ...poti merge subturat ) ma intreb daca ai auzit de wastegate ) Un turbodiesel se conduce ca atare nu conteaza daca ai turbina mai mare sau mai mica ...faptul ca ai turbo impune acest lucru ...sa mergi corect ...se poate rupe axul turbinei si la una cu wastegate nu numai la cele variable nozzle . Oricum m-am distrat copios ...soferi de benzinare ...devin usor usor tractoristi ) Link to comment
icet Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 (edited) Fara suparare,din "cunostintele mele"(si cine are dovezi clare sa ma contrazica)turbinele pentru Renault(cele de 65 si 80cp)se fabrica la noi ca si cele pentru WAG si Mercedes(ca sa nu mai zic de alte componente cum ar fi cablaje,etc...).Ca nu se specifica acest lucru pe produsul finit,e lesne de inteles,dar reperele respective se fabrica in romania... Acum sincer vorbind,nu cred ca te-ai distra copios,indiferent ce masina as conduce ) ,ci te-ai minuna ! Edited April 5, 2006 by osirus Link to comment
EXE Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Oricum m-am distrat copios ...soferi de benzinare ...devin usor usor tractoristi ) Si ce ai vrea, ma rog, (si eu merg putin turat pt. ca tin la masina, la maxim 3-3500rpm schimb treapta) sa schimbam la 6000 doar pentru ca poate? De ce sa consumam putere inutil? bine, daca ai de facut o depasire dai pana la vreo 4500-5000rpm Link to comment
BogdanG Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 @Osirius e VAG nu WAG ) Este adevarat ca se fabrica si la noi turbine pentru VAG ...VNT 15 ...si cablaje se fac pentru Golf si Octavia ...si fac si amortizoare dar asta chiar nu are nici o legatura cu ce vorbeam noi adica de faptul ca si o turbina cu wastegate pica ...nu numai cele VNT si mai mult cele cu wastegate scot mai mult fum cind sunt subturate . Link to comment
VAXXi Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Cum e dom'le cu fuzeta, ca tot nu m-am lamurit ? Link to comment
Tommy Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Facatura a baietilor de pe daewooclub, de buna seama. Link to comment
tolin Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 E trucaj pe calculator, domle. Clar. Asa ceva nu exista. Link to comment
Tommy Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 (edited) Parcarea? Edited April 9, 2006 by Tommy Link to comment
Satori Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Daca se intimpla la 120 km/h? Bate in lemn. S-a intamplat la 90 si nu a iesit bine. Link to comment
john Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Tare numarul...cred ca e prescurtarea de la JUNGHI Link to comment
BogdanG Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Inca o data Dacia ne dovedeste fiabilitatea si trainicia lucrului bine facut Link to comment
adrian_r5 Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 cum si de ce a urcat masina cu rotile din stinga pe bordura? Link to comment
zack Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 poate ca a vrut s-o urce mai mult pe bordura... ps: nu e facatura. daca va uitati bine, cauciucul(dezmatat) > e putin lasat in zona de "contact" cu solul(bordura) Link to comment
andreib Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 cum si de ce a urcat masina cu rotile din stinga pe bordura? Pentru ca asa a vrut. Tu nu ai parcat nicioadata cu rotile pe bordura? Sau scrie in carte la lgn ca nu e voie ? Link to comment
adrian_r5 Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 andreib, bineinteles ca am parcat cu rotile pe bordura, dar niciodata in pozitia din poza (adica cu jumatate de roata pe bordura si jumatate in aer) ce nu inteleg eu este cum a ajuns in pozitia asta Link to comment
andreib Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Uite ca eu am parcat si asa, dar cu masina cu roti mai late decat matizul si nu a patit nimic . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now