Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imposibil, la 40km/h logan diesel se baga intr-a 5-a.

Daca la benzinara poti sa mergi si la 50(si chiar mai jos un pic)cu a5a fara probleme,la dizelar nu prea poti ca incepe sa tremure pentru ca are alte rapoarte.De la 60 in sus se poate,asa ca nu tine vrajeala :mrgreen:

Link to comment
Daca la benzinara poti sa mergi si la 50(si chiar mai jos un pic)cu a5a fara probleme ...

Chiar asa sa fie, fara probleme ? Asa s-a nascut o intreaga pleiada de tractoristi care dieselizeaza motoarele OTTO si care la venirea sezonului rece asalteaza forumurile auto cu postari disperate de innecati in propria iluzie ( "Help ...."). Oare pentru cine s-au umplut rafturile magazinelor in ultima vreme de tot felul de cleanere ?

Link to comment

Din cate stiu eu,turbina care este pe loganul nostru nu are geometrie variabila,deci nu are nici un fel de problema la mersul subturat!La aceasta "categorie"(ca sa zic asa)se incadreaza si benzinarele(nu ca la alte marci :D )asa ca nu am auzit si nu am vazut persoane care sa foloseasca cleanere pt injectoare sau supape(cum se fac la alte marci :D )cu toate ca Dacia a inceput sa recomande(oficial)acest lucru in ultimul timp.

Chiar astazi am avut un drum extra urban cu dci-ul de aproximativ 400km si facand o compratie cu benzinarul(1.6),pot sa zic ca demarajul(in treapata 4 sau 5)e net superioara si se simte impulsul turbinei(ca sa nu mai zic ca nu simte zgomotul motorului<ca la benzinar>pana pe la 3500rpm).Daca mai merg mult cu dci-ul ma indragostesc de el(cu toate ca nu dau demarajul si consumul la benzinarul meu pe multe alte masini) :P !

Link to comment

Cine ti-a spus ca daca nu ai VNT sau geomtrie variabila ...poti merge subturat :) ) ma intreb daca ai auzit de wastegate :) )

Un turbodiesel se conduce ca atare nu conteaza daca ai turbina mai mare sau mai mica ...faptul ca ai turbo impune acest lucru ...sa mergi corect ...se poate rupe axul turbinei si la una cu wastegate nu numai la cele variable nozzle .

Oricum m-am distrat copios ...soferi de benzinare ...devin usor usor tractoristi :) )

Link to comment

Fara suparare,din "cunostintele mele"(si cine are dovezi clare sa ma contrazica)turbinele pentru Renault(cele de 65 si 80cp)se fabrica la noi ca si cele pentru WAG si Mercedes(ca sa nu mai zic de alte componente cum ar fi cablaje,etc...).Ca nu se specifica acest lucru pe produsul finit,e lesne de inteles,dar reperele respective se fabrica in romania...

Acum sincer vorbind,nu cred ca te-ai distra copios,indiferent ce masina as conduce :) ) ,ci te-ai minuna :P !

Edited by osirus
Link to comment
Oricum m-am distrat copios ...soferi de benzinare ...devin usor usor tractoristi :) )

 

Si ce ai vrea, ma rog, (si eu merg putin turat pt. ca tin la masina, la maxim 3-3500rpm schimb treapta) sa schimbam la 6000 doar pentru ca poate? De ce sa consumam putere inutil? bine, daca ai de facut o depasire dai pana la vreo 4500-5000rpm

Link to comment

@Osirius e VAG nu WAG :) )

Este adevarat ca se fabrica si la noi turbine pentru VAG ...VNT 15 ...si cablaje se fac pentru Golf si Octavia ...si fac si amortizoare dar asta chiar nu are nici o legatura cu ce vorbeam noi adica de faptul ca si o turbina cu wastegate pica ...nu numai cele VNT si mai mult cele cu wastegate scot mai mult fum cind sunt subturate .

Link to comment

poate ca a vrut s-o urce mai mult pe bordura...

ps: nu e facatura. daca va uitati bine, cauciucul(dezmatat) > :) e putin lasat in zona de "contact" cu solul(bordura)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...