BAD_MF Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Desi nu prea se recunoaste, in majoritatea accidentelor cunoscute cu logan, ma refer aici la evenimente cat de cat nu impacturi pe la 150 km/h, masina s-a comportat bine adica s-a sifonat mai mult sau mai putin insa pasagerii au iesit teferi! Link to comment
BogdanG Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 HA HA HA asta este gluma nu ??? cum sa te lovesti de un refugiu si sa consideri ca o masina are 1,2,3,4 sau 5 stele ,este normal ca la o aterizare pe planseu sa ai daune minime dar sa fim seriosi LOGANul nu este deloc o masina sigura si 3 stele pentru anul 2006 nu inseamna siguranta . Asta este purul adevar despre LOGAN Link to comment
ovi_jer Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 S-a crezut in ferrari la test soferul?Am impresia ca reclamele dacia le-a sucit mintile la toti. Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Ce zice maximus acolo? Ca s-a comportat bine? Sunt eu singurul care observa ca s-a rasturnat IN ORAS de la niste amarate de SPEED BUMPS? Link to comment
CT_ZDB Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Foarte de acord cu Zmeu... Cum de s-a rasturnat de la bordura refugiului de tramvai??? Link to comment
woulfy Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Foarte de acord cu Zmeu... Cum de s-a rasturnat de la bordura refugiului de tramvai??? Hmm cand intrii cu 50-60 la ora in refugiu cred ca si un jeep se rastoarna. Pe mine m-a impresionat cel mai mult e ca baietii au iesit din masina rasturnata singuri fara mari pb. Ma intreb cum de n-au avut pb cu gatul? Doar au cazut in cap practic cand s-a rasturnat masina. Oricum Doamne fereste ! Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Cati stalpi de refugii de tramvai ai vazut rupti pana acum? Cred ca nu exista refugiu in Bucuresti care sa fie inca virgin. De cate masini ai auzit ca s-au rasturnat in urma impactului, sau crezi ca aia nu au tras tare de volan la viteze mari? Se iese bine si dintr-o Dacie Break rasturnata, am exemplu la munca. Drept vorbind, se iese si din Trabant. Link to comment
bobo77 Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Nu inteleg cum poti da spui ca s-a comportat bine, poate te referi la faptul ca au scapat pasagerii, dar bine in nici un caz, hai sa fim seriosi auzi "se rasturna si un jeep".Cred ca nu-i mai trebuie logan omului din test drive cit o trai, cu toate ca vina banuiesc ca a lui a fost. Link to comment
john Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Am vazut ieri pe Splai - podul Cotroceni un semafor rupt. Acolo s-a intamplat cumva 'tragicul'? Link to comment
woulfy Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 (edited) Cati stalpi de refugii de tramvai ai vazut rupti pana acum? Cred ca nu exista refugiu in Bucuresti care sa fie inca virgin. Corect De cate masini ai auzit ca s-au rasturnat in urma impactului, sau crezi ca aia nu au tras tare de volan la viteze mari? Nu am stat sa fac un recensamant, dar stiu ca relativ curand s-au mai rasturnat in situatii similare un citroen c3 si un clio pe mihai bravu. Ca o observatie a fost mai mult sange prin zona decat la logan desi citroenul avea airbag (de clio nu mai stiu). Chiar eu am avut o experienta relativ similara. Cand am facut scoala de soferi, tin minte ca odata cand am vrut sa opresc urma sa urc o bordura de maxim 5 cm la o viteza de ~20-30 la ora. Cand a vazut soferul din dreapta a tras violent de volan si mi-a zis ca sunt nebun daca vreau sa urc bordura la viteza aia ca ne rasturnam. Masina era cielo si nu uita ca era o bordura de doar 3 si aveam 20km/h. Se iese bine si dintr-o Dacie Break rasturnata, am exemplu la munca. Drept vorbind, se iese si din Trabant. Eu inteleg ca urasti loganul, dar nu ma asteptam il compari cu un trabant... Edited May 8, 2006 by woulfy Link to comment
zack Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 (edited) Cred ca din orice masina iesi fara aproape nici o zgarietura. Bineinteles daca porti centura. Edited May 8, 2006 by Mircea Link to comment
BAD_MF Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 (edited) F multe cazuri am vazut de masini intrate in regufii si rasturnate, a fost recent pe la stiri si un BMW parca asa ca.. Nu cred ca iesi teafar din orice masina, daca esti intr-un tico?! Edited May 8, 2006 by BAD_MF Link to comment
icet Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Eu tot nu inteleg ce legatura are cauza rasturnarii cu efectul asteia.De rasturnat o masina este usor,mai greu e cu partea de siguranta pentru pasageri.De murit poti sa mori si in cea mai sigura masina,poate ea sa aiba si 10 stele,important e cate zile au pasagerii . Link to comment
BogdanG Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Bravo Osirus este prima data cind sunt deacord cu tine Oricum problema ramane citi greierasi aveti voi loganisti dupa 15k km ? Link to comment
Matizel Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 ma seaca pur si simplu la matiz scartaiala geamului de plastic care protejeaza instrumentele de bord am mototolit o hartie mica si am scapat...tipic romanesc am mers si cu un logan de 85.000 km si scartaia ceva la airbag pasagerului in concluzie nu pot trage nici o concluzie ba da toate scartaie mai devreme sau mai tarziu Link to comment
Alezz Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Oare isi mai cumpara Dacie sau nu . Link to comment
Relu Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Am mers si eu cu un Logan care avea vreo 15.000 km si scartia in spate de toata frumusetea, nu ma intrebati ce ca nu mai mersesem cu masina aia pana atunci, oricum era un scartait de cauciuc / plastic Link to comment
Satori Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Am vazut azi dimineata pe Antena 3 o emisiune in care il intrebau pe Stroe cum se face ca Loganul e mai ieftin in strainatate decat in Romania. Dupa balbe cat incape, a bajmajit ceva cu TVA-ul. Din pacate erau stirile alea financiare si nimeni nu a pus botul. Concluzia mea: cumparati Logan ca sa sponsorizati francezu si unguru ca este si ei saraci (raspuns la aia cu ajutati muncitoru' roman de la Dacia). Link to comment
BogdanG Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 (edited) Acum pe bune chiar nu ne zice nici un loganist daca e multumit de galagia din masina ? Fara off-topic tractor-diesel-vag aici ! Edited May 9, 2006 by ovi_jer Link to comment
andreib Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 In momentul integrarii in UE pretul va fi acelasi daca nu incalca reglementarile in domeniul concurentei. Link to comment
icet Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Oricum problema ramane citi greierasi aveti voi loganisti dupa 15k km ? Ma eu nu am nici un greieras si nici nu ma deranjeaza zgomotul motorului sau al masinii la viteze mari pentru ca il acopera casetofonul automat(creste nivelul volumului in functie de viteza).Acu nu stiu daca eu sunt mai surd de urechi sau nu sunt super pretentios,dar am mai mers cu golane peste 15 mii si benzinare si dizelare si nici acolo nu am auzit,dar acu nu stiu daca au fost redusi la tacere de proprietar sau chiar nu au fost deloc.Stiu ca sunt destui loganisti care se plang de greieri,dar la fel de bine cunosc si masini mult mai scumpe si cu pretentii care au aceiasi greierasi ca si cei de la dacia.Totul depinde si de noroc... Link to comment
Tommy Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Osirus: "Totul depinde si de noroc..." Asta ramane Motto-ul si Mitul Dacia. Mitul, nu MIT-ul. Link to comment
gonty Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 (edited) Am fost provocat atunci cand am prezentat masina daca nu vreau sa fac si o comparatie cu Matiz-ul din dotare si am spus ca nu, ca nu vreau sa starnesc flame-uri aiurea. Una peste alta, sunt foarte multumit de Logan, cu micile imbunatatiri pe care i le-am adus si, inca o data, nu vreau sa ma apuc sa fac comparatii cu Cielo-ul lui sora-mea sau cu Kalos-ul unor prieteni de la care am luat Matiz-ul, sau cu Passat-ul unchiului meu (care, intre noi fie vorba a costat in Germania mai putin decat Logan-ul imbunatatit cu GPL) sau... si nu cumva sa-mi raspunde-ti plini de superioritate ca nu fac astfel de comparatii ca oricum as iesi in pierdere, ca nu tine. Fiecare ne luam masina pe care o consideram potrivita la momentul respectiv, si vrem sau nu sa o recunoastem, tot timpul va exista ceva mai bun. Hai sa ne traiasca tinichelele si sa lasam atacurile la o parte ca nu fac bine la ten Edited May 9, 2006 by andreib Link to comment
icet Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Tommy sa stii ca asta e un motto si mit universal(cel putin in ultima vreme).Se intampla peste tot.La orice marca care vinde un produs in cel putin sute de mii de exemplare,trebuie sa fie si unele defecte,e inerenta treaba.Asta nu inseamna ca acel produs e prost.Daca nimeresti unu cu probleme,nu poti sa fii decat ghinionist si sa te gandesti ca daca ai fi luat altceva,nu ai fi patit asa ceva ca era mai bun.Nu prea mai e asa,pentru ca poti nimeri si acolo unu cu probleme.Situatia se schimba odata cu cresterea valorii acelui produs,dar si aici se pot intalni defecte,e drept ca mult mai rar sau poate deloc(depinde de noroc ),dar exista si aici acest risc. Link to comment
Satori Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Pana una alta, se pare ca nu sunt doar defecte singulare. Nu ne-a crescut prea mult venitul pe cap de locuitor si Dacia pierde teren. gonty, daca nu vrei flameuri, abtine-te de la... stiu tu ce ai zis. Fii multumit cu ce ai in garaj si gata Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now