Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

Gonty singura problema cu Loganul era alta si anume :Logan a fost masina promisa romanului la 5000E si se pare ca nu a fost asa ,deja cel mai ieftin Logan este 6300E si este chel asta este marea problema la aceasta masina .

Eram deacord cu Loganul daca avea un pret de 5000E adica o masina fara pretentii dar ieftina .

Edited by BogdanG
Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@BogdanG

Asa cum ceilalti producatori afiseaza pretul CIP (lucru pe care-l urasc) probabil si reno s-a gandit sa faca o masina la 5000 EUR CIP.

Si la inceput loganul cel mai ieftin costa 5800 EUR DDP, deci ~4850 EUR CIP. Acum cand e ~ 6300 DDP, pretul CIP e ~5300.

 

Pb din pacate e ca pe piata romaneasca nu are concurent pe moment si nici nu se intrevede. Daewoo-ul e totusi invechit. Un potential concurent din punctul meu de vedere ar fi noul accent, dar e totusi mult mai scump 7800 CIP si are si pb cu service-ul.

 

La turci industria auto se dezvolta vazand cu ochii de la an la an pe cand la noi, e chiar o involutie as putea spune.

Link to comment

Pai asa si este,o masina ieftina fara pretentii de limuzina si nu a fost promisa romanului ci au zis ca scot o masina de 5000 E!Ei bine masina asta exista si se vinde,dar nu la noi in tara,cu toate ca sunt si pe drumurile noastre.Intradevar cred ca se vindea si la noi destul de bine modelul asta,dar niciodata nu e timpul trecut,mai ales ca au inceput sa cam scada vanzarile si incep si cu promotiile.

Link to comment

Osirius arata-mi si mie Logan de 5000E in ce tara vrei tu si-l mananc :) )

Cel mai ieftin Logan este in Republica Moldova unde costa 5750E si nu are -AirBag

-casetofon

-rotile pe 15" au fost inlocuite cu 165/80/14

-bandouri laterale

 

Nu mai zic de faptul ca in Germania nu mai tine vrajala astfel Golanul vine standard cu ABS +2 Airbaguri si inca ceva interesant acei 64Kw sunt la nemti 87CP nu 90CP cum este in tarile din lumea a 3 a :) ).Revizia in Germania se face la 30k km la MPI si la 20k km la dCI

Edited by BogdanG
Link to comment

si cat costa in germania varianta cu 2 airbaguri si abs ? @-) doamne cat de porci pot fi francezii astia, pe zi ce trece ai urasc mai mult.

ps: io am vazut pana acum 3-4 loganuri cum ai descris tu bogdang !! probabil au fost aduse din R. Moldova sau cu pile...

Link to comment
Osirius arata-mi si mie Logan de 5000E in ce tara vrei tu si-l mananc :) )

Sper sa ai dinti de otel si stomac cu vidia =)) ...tocmai a spus Sato unde gasesti exemplarele...sunt aduse din Ungaria,cele fabricate la rusi sunt "renault" :D si sunt ceva mai dotate.Care o fi pretul de vanzare in alte tari,nu cunosc si nici nu ma intereseaza.Important ca modelul de baza,care initial a fost gandit de 5000 E(cu sau fata tva nimeni nu stie ca nu s-a precizat lucrul asta)exista,se fabrica si circula si pe soselele patriei.

Da acum pe bune,cu ce te incalzaste pe tine daca exista sau nu masina aia la acel pret??

Link to comment
Sper sa ai dinti de otel si stomac cu vidia =)) ...tocmai a spus Sato unde gasesti exemplarele...sunt aduse din Ungaria,cele fabricate la rusi sunt "renault" :D si sunt ceva mai dotate.Care o fi pretul de vanzare in alte tari,nu cunosc si nici nu ma intereseaza.Important ca modelul de baza,care initial a fost gandit de 5000 E(cu sau fata tva nimeni nu stie ca nu s-a precizat lucrul asta)exista,se fabrica si circula si pe soselele patriei.

Da acum pe bune,cu ce te incalzaste pe tine daca exista sau nu masina aia la acel pret??

 

Mai nenea este vorba de masini SH si pretul nu este de 5000E verifica autovit.ro pt preturi .

Verifica te rog www.daciagroup.com .

Astept scuzele tale :D

Link to comment

Mai nenea masinile alea nu se vand in Romania ca noi si nu a zis nimeni ca vinde o masina de 5000E in Romania ci o produce in Romania!Intelegi??Da baza de unde se pleaca exista!Asa ca am incheiat subiectul asta.

Sato,Renault nu o sa inteleaga principiile alea pentru ca are clientii lui.Atunci cand cei care vor cumpara acea marca i-si vor ridica cu mult stacheta calitatii si a serviciilor oferite,atunci si francezu va schimba politica.Dar la noi mai e mult pana atunci...

 

Nu e nimeni greu de cap, eu zic ca intelegem...

Edited by andreib
Link to comment

Adica... vrei sa spui: asa clienti => asa masina => asa tratament din partea Renault?

Pe cat de debusolanta afirmatia, pe atat de putin magulitoare pentru tine :)

Link to comment

Te rog foarte frumos sa-mi arati si mie un pret de Logan NOU de 5000E unde vrei tu in lumea asta .Am verificat pretul masini LOGAN in toata lumea si cea mai ieftina este in Republica Moldova.

 

Si ne abtinem de la a combate persoana...

Edited by andreib
Link to comment

claz,lipsa de respect fata de client si tratarea acestuia cu...hai sa-i zicem cu spatele :D ,se poarta si la case mai mari si cu pretentii(in romania),asa ca ce putem cere unei firme(dacia)care incearca,dar mai are mult de munca pana ajunge,sa fie cat de cat la standarde europene.

Ca o paranteza,as mentiona ca in ultimul an,majoritatea service-urilor s-au dotat cu dispozitive si scule de service originale(renault)si nu prea se mai lucreaza cu vechile unelte(care cred ca aveau cel putin 10 ani vechime,daca nu mai mult si erau confectionate artizanal).Deja schimbarea asta a dat mult peste cap motodologia de lucru a meseriasului,dar incet,incet se adapteaza si asta se face pe masina mea sau a celor care au probleme.Mai ramane de schimbat mentalitatea celor din service,care ar trebui sa inteleaga ca sunt platiti pentru profesionalism si nu pentru altceva...

ps...osirus si nu osirius... :) )

Edited by osirus
Link to comment
  • 2 weeks later...

Oferta: gratis 3 ani garantie. Dar pana pe 31 mai, dupa 1 iunie incepe programul Rabla si le cresc vanzarile. Apropo, am auzit ca au in oferta si cotiera pentru sofer, aviz Satori ;) - (nu am gasit nimic pe pagina lor oficiala).

Edited by cpop
Link to comment

Venind azi din Baile Felix dupa o baita buna, m-am oprit in centru unde era Caravana Dacia Logan (oare ce i-au apucat sa faca caravana acuma?). N-am stat prea mult pe ganduri si m-am inscris la un drive test cu 1.5 DCI si 1.6 MPI in speranta castigarii marelui premiu un Logan 1.4 versiunea cheala :D . Pina acuma condusesem doar Loganu unchiului, un batran ramolit si cu frica de turatii excesive.

Dupa inscriere, in doar 5 min. am fost invitat sa urc la bordul unui DCI (mi-a placut promptitudinea) unde timp de 2 min. a trebuit sa ascult niste detalii tehnice despre o masina citez "pe gustul romanului". Impresia ... nu foarte puturoasa ba chiar in a 2 sprintena, zgomot de tractoras infundat care devena fiara la 110 km/h. Naiba stie ce material folosesc astia pe volan da e sub toata jena ... aspru fara nici un confort la atingere. Pachetul audio slabut rau (tipu de la Dacia zice ca e Blaupunkt ..da' nu scrie pe el :D ), in schimb mi-a placut AC-ul. La intoarcere consumul instant imi arata 2.9 l/100km la o viteza de 50km in treapta 5. (mers subturat la intoarcere).

 

Concluzie : consum excelent,plastic prost, motor lenes intre 90-120 km/h mai departe ... D-zeu cu mila.

 

Dupa ce m-am dat jos si m-am plimbat printre cele 15? Loganuri de test am urcat la bordul unui 1.6 MPI full, varful de lance al DACIEI. Acelas volan prost, aceleasi finisari de toata jena. De data asta eram insa pornit rau sa-i dau talpa sa scot zeama din ea. Am iesit din parcare si-n 5 metri am oprit la semafor. Am pornit cu scart de-acolo am dus-o-n 5000 am bagat a 2 si tot asa (masina avea 1.800 km doar). Insotitorul de la Dacia, un gagiu de gasca deja urla la mine, ca nu ne-ntelgeam in a 3 la 90km/h?..... nu schimba, nu schimba du-o in limitare desi nu stiam unde are limitarea :) . Prima impresie care intotdeauna e falsa (sau nu?) in a 4 isi pierde suflu cu revenire pe ultima suta de metri. In a 5 n-am mai apucat sa vad cum se comporta ca a trebuit sa franez.

 

Concluzie : pedala f. moale de ambreaj nu mi-a placut, apreciat insa cursa mai scurta a schimbatorului ca la Kalos si franele tapene, de care m-am si mirat cat de bine prind. Consumul mediu arata 12.4l/100 km in ultimii 228 km daca nu ma-nsel.

 

Concluzie generala : E o masina ok, diesel ptr babalaci, benzinar ptr cei de 20-25 ani

Comparatia intre Logan si Kalos nici nu cred ca-si are rostul. E nu cu una, ci cu 2 clase sub Kalos atat in privinta finisajelor cat si a poluarii fonice din interior, insa ca si performante ale motorului sunt aproape aman2.

 

 

P.S. Inca de la pornire, la benzinar se auzea ceva de sub capota (gagiu zicea ca e scutul) ca o ragaiala continua a.k.a. diesel, iar premiul nu l-am castigat din cauza unei fetite micuta,proasta, si urata care a avut proasta inspiratie sa traga un bilet ce nu-mi apartinea :D . :dizzy:

Link to comment

...sigur ca da...nu stii nici macar atata lucru???? :grumpy: :D .

 

Asadar la Logan, se duc doar consumabilele si piesele afectate de accidente=> super masina. Serios acum, nu vreau sa starnesc o polemica pe aceasta tema. Am parerea mea despre Logan...ideea este ca articolul ala este de toata jena.

 

Numai bine.

Edited by bella
Link to comment

Pai sa stii ca asa este.As fi tare curios sa vad un astfel de clasament si al pieselor schimbate in garantie,deci fara bani.Acolo se vede fiabilitatea masinii,mai ales ca sunt o gramada de exemplare comercializate.

Improsiile lui Lucian79 sunt in mare parte cele adevarate,cu mici exceptii unde a exagerat.

Edited by osirus
Link to comment

ticodriver depinde de varianta de echipare.Acum sunt kormoran(tot montana dar cu alta denumire),Barum si Michelin.

ps..eu am 2 prieteni care vroiau altceva si din cauza ca nu au putut sa suporte finaciar diferenta au luat logan(evident in rate,unul dintre ei fiind fost posesor de golf 3)si nu prea am auzit sa le para rau...deci fiecare cu posibilitatile lui financiare.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...