Satori Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Laurentiu, Megane I vs Megane II... get it? Nu pun ei motoare moderne pe caruta, dar tot imi iau ) Link to comment
Tommy Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 (edited) Nu mai am chef sa intru in aceeasi discutie cu cei 110 cai de la megane 2 .. Dar cine ti-a zis ca motorul e cel de pe megane 2? Sa zica sarumana daca il pun cel de pe megane 1. Uite un producator care da puteri corecte: (ford) Edited June 9, 2006 by Tommy Link to comment
bella Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 http://evz.ro/article.php?artid=261554 Link to comment
mike.omega Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Poza e preluata de pe daciaclub ... si acolo, fiecare are cate-o pasarica care le soptesc multe si nevrute. Da tu cum ti-ai dat seama ca poza e facuta unui sedan si nu unui breaK ? ) Hai sa zicem ca a mea e mai oficiala asa )"> Si in mod evident ca nu mi-am dat seama, ca daca imi dadeam seama scriam nu mai intrebam >- edit, am primit pe urmatorul link Link to comment
laurentziu83 Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Pentru ce ai pus tu acolo, cauta topic-ul de "Polishare, home made", aici suntem la cafenea. Link to comment
Mircea Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Si pe Automotorclub se discuta subiectul Logan 16v. Se pare ca exista o masina echipata cu acest motor in operatiunea Caravana Dacia. Oricum, Sato, pregateste banii, fa actele de imprumut in banca! Link to comment
MCojo Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Nu are nevoie de imprumut in banca... Daca vinde Kalosul, poate sa ia 2 logane cu 16v... Link to comment
A.C_MATIZ Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Au aparut poze cu Logan Break si utilitara:Poze aici Link to comment
Mircea Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Unele din masini erau echipate cu sapte locuri, dar scaunele din portbagaj par impracticabile pentru doi adulti. Acest lucru se datoreaza in special podelei foarte inalte in interior, cauzata cel mai probabil de prezenta unui sistem de tractiune integrala, preluat de la Renault Kangoo. "Versiunea utilitara este practic aceeasi masina cu Break-ul doar ca ii lipsesc geamurile laterale din spate. Portierele spate nu au fost insa eliminate si pentru reducerea costurilor nu a fost montata o usa culisanta, absolut necesara la o utilitara moderna. Suntem curiosi ce s-au gandit cei de la Dacia ca vom incarca prin usile mici din spate pe unde nu intra nici macar un televizor. Locul dintre scaunele fata si spatiul de incarcare este delimitat de un perete cu aspect si fabricatie ieftina, care inexplicabil rapeste mult din spatiu. Tipic! Ca sa nu mai zic ce vizibilitate beton ai pe geamurile alea din spate! Dupa o luna doua, toate or sa fie atinse in spate! Link to comment
BigMe Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 tare de tot, ce o sa sara romanii pe ele, care prinde primul e cel mai smecher Link to comment
NFS Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Unele din masini erau echipate cu sapte locuri, dar scaunele din portbagaj par impracticabile pentru doi adulti. Acest lucru se datoreaza in special podelei foarte inalte in interior... Sa nu fim rai... exact aceeasi chestie mi-a sarit in ochi si la Noul SantaFe! Link to comment
dan22y Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Mie mi se pare urat acest break de la Dacia. Daca te uiti atent, are ampatamentul marit si din laterala seamana cu pick-up-ul Dacia. Daca tot asa se sta pe locurile din spate, adica cu genunchii in gura, urat de tot domnule...urat. Link to comment
icet Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Daca vinde Kalosul, poate sa ia 2 logane cu 16v... Nu prea cred . De cazut se poate vedea si in Bucuresti la reprezentanta din Floreasca. Link to comment
dreamlike Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 fftopic: Topicul asta bate toate recordurile - aproape 3500 - si subiectul nu cred ca se va epuiza vreodata, fir-ar al naiba de logan sa fie el, care este! Link to comment
woulfy Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Ce uratanie poate fi utilitara !!! Practic e acelasi lucru ca si break-ul, doar ca au "zidit" geamul. GROAZNIC! Era chiar asa greu sa faca o usa culisanta... sau sa renunte de tot la usile din spate? Oricum nu-si au rostul la o utilitara Link to comment
vio.p Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 "inaltimea masinii de aproximativ 1,78 metri" . .. dupa ce ca masina a fost gandita cam "prost", n- o sa fie nici prea stabila ... Link to comment
zack Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Break-ul este desprins din "duba" doamne ce forma are. Seamana foarte mult cu kangoo. ps1: O sa devina masina nationala de carat cosciuge. ps2: Francezii isi bat joc de noi. Link to comment
Leutzu Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Observ ca voua nu va place noul break, insa mie imi place la nebunie. Si daca facem o comparatie acest break si loganul berlina putem observa, totusi ca spatele are cat de cat aspect de masina nu de cutie cu 2 stopuri. Prea sunteti voi carcotasi... Link to comment
laurentziu83 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Daca era neagra, era ideala pentru carat sicrie, o afacere infloritoare pe meleagurile noastre. E si suficient de urata pentru asa ceva. Dar motor de 65 CP la hardughia aia... Si e Logan furgoneta, nu break. Unde ati vazut voi break cu 2 usi in spate? Pentru un break e prea imensa si prea inalta. Si parca pozele alea parca prea sunt facute cu telefonul pentru a apartine unui nume de prestigiu. Si eu le faceam mai bine. Link to comment
andreib Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Solutia cu 2 usi in spate este de toata jena. Cine o sa-si cumpere o sa vada de ce... La o caroserie ramforsata puternic ca a daciei o sa scartaie alea la fiecare damb, iar usile normale pe spate la furgoneta sunt din ordinul penibilului. Link to comment
Gica Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Usi in loc de hayon... Asta chiar si la break. Astea le monteaza toti producatorii pe utilitare, sa vedem acum care vor fi variantele finale, dar la cum arata din nou am senzatia ca s-a mers pe "practic" in detrimentul esteticului. Acum va conta si pretul la care se va vinde, oricum va fi din nou nebunie la noi, cum a fost la toate lansarile Dacia. Link to comment
george03 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Cu Break-ul au reusit sa scape de "denumirea" de Electrocasnice ... acum se cheama Dricuri ) Arata oribil (break-ul) si este total nepractica (furgoneta). Dar cum au mai spus-o multi ... o sa se vanda ca painea calda. O sa auzim iar de spagi ca sa-si ia dricul inaintea vecinului ) Link to comment
Mircea Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Usi in loc de hayon... Asta chiar si la break. Astea le monteaza toti producatorii pe utilitare, sa vedem acum care vor fi variantele finale, dar la cum arata din nou am senzatia ca s-a mers pe "practic" in detrimentul esteticului. Acum va conta si pretul la care se va vinde, oricum va fi din nou nebunie la noi, cum a fost la toate lansarile Dacia. Care dracu "practic" )"> Ca nici macar un televizor nu-l vari pe-acolo... Link to comment
ticolino Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 (edited) Nu, n-ai inteles, "practic" nu pentru noi, consumatorii ci pentru ei, designerii si producatorii. Edited June 14, 2006 by ticolino Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now