ToPser Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Pe un forum Daewoo este mult subiectivism legat de Logan,si acest fapt este de inteles , haideti sa mai dam timp masinii asteia sa dovedeasca ceva sau sa moara , Daewoo deocamdata a murit !!! Link to comment
Moshu Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Moshu, am citit si eu topicul asta si marturisesc ca eu am inteles taman invers: Loganul e cea mai proasta si mai urata masina. Daewoo nu e o masina proasta, am si eu un Matiz luat tot nou in 2002 si stiu ce vorbesc. Am avut si Cielo 2 ani si am fost foarte multumit de el. Si am avut si masini peste Cielo si Logan. Acum...atat s-a putut. fftopic: Cat despre Seat: masina, nene! LE: Si, Moshu, multumesc frumos pentru urari. Sper si eu sa nu am probleme cu ea. O voi prezenta curand, numai sa nu ma criticati rau Postul de mai sus a fost o gluma. Si eu as vrea Seat Leon FR. In ceea ce priveste noua ta achizitie, te felicit si pentru masina si pentru curaj, stiu ce inseamna o carca de rate, crede-ma. De cand ma stiu am rate Mereu ziceam lasa ca le termin si nu mai fac, dar uite ca am sarit si de nuziccat si inca mai am rate la greu. Pune masina pe forum ca nu o sa te critice nimeni. Doar daca-i pui eleron, eu sar primul la tine ) Si acum pe bune, sarim noi la Logan, dar... asa e in fotbal. Pana la urma sunt niste simple discutii, nu trebuie sa ne conducem viata dupa ele. >- Si vorba colegului, Daewoo a murit. Dar sa nu uitam ca a lasat in urma urmasi demni si o multime de fani! Link to comment
Pedala Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Nu pot sa ma abtin de la un off-topic... Seat??? Praf... atat pot spune... Un VW praf... Mai ganditi-va... Mai intrebati... Pare nereal... dar referitor la asteptarile proprietarilor Skoda rulez in grupul VW. Daca e sa fie warn, sa fie... dar... pe topicul asta... Link to comment
Moshu Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Chiar ca esti fftopic:, chiar si la Seat. ) Dar deschidem un topic separat daca vrei, chiar sunt curios. De ce praf? Noul Leon FR? Link to comment
CARABUSU Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Ba sa stii ca seamana un pic cu cel da la 1300,si sa stiti noul logan cu asazisele sale"imbunatatiri"costa mai mult decat modelul laureate care a aparut in 2004.Oricat ar fi de puternic motorul,daca se strica injectorul,care nu a tinut nici macar un an la unii din cei care si-au luat primele logan-uri diesel si care costa 18 milioane ,va dati seama,ca daca n-ai banii astia lasi masina in parchare si iti ei bicicleta. Multi imi spuneau prin 2004 sa-mi dau ticalosu si sa-mi iau logan,ca vezi doamne nu are atatea optiuni ca loganul. Urasc loganul! Link to comment
ovi_jer Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 zamolxis@ La Rodae automobile koreeni au avut facilitatea de a aduce 2000 de autoturisme cielo ca aport social fara a plati taxe vamale la ele in 1995.A fost primul investitor mare in romania( 800 milioane $).Uzina de la colibasi vinde de 7 ani fara a plati un leu la stat si are peste 300.000 masini vandute. ToPser@Daewoo traieste bine merci .Detalii aici : http://www.gmdat.com/kor/index.jsp .Faptul ca s-a retras din romania e de inteles. Nu poti fabrica si vinde masini intr-o tara unde concurentul are toate facilitatile posibile.Uzina de la craiova v-a fi vanduta catre alt ''grup de interese'' si cu alte facilitati bine stabilite.Dar asta e o alta discutie. Link to comment
Gica Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 (in maxim 2 saptamani i-mi vine GP-ul ) De cand l-ai comandat ? Nu a durat prea mult ? Cam cat a fost timpul de asteptare ? Si legat de versiunea noua : pretul pe www.dacia.ro, pentru varianta cu motorizarea cea noua este un pic sub 10000 de euro fara vopsea metalizata si un pic peste 10000 de euro cu vopsea metalizata. Cam asta ar fi, deci dotari mai multe, motorizare mai puternica, design imbunatatit, un pic sub pretul concurentei. Link to comment
icet Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 De cand l-ai comandat ? Nu a durat prea mult ? Cam cat a fost timpul de asteptare ? fftopic: A fost comandat pe la sfarsitul lui iunie,stiu ca a durat si inca mai dureaza ceteva zile pana voi fi proprietar,dar ce pot sa mai zic acum cand am fost "pacalit" inca de la inceput cu timpul de livrare.O vina o am si eu aici(am vrut unele optiuni care nu erau standard)dar si cei de la dealer m-au aburit si cand am "mirosit" era prea tarziu. Ovi,fii bun te rog si explica ce fel de taxe nu a platit dacia la stat in astia 7 ani,ca facilitati au primit si cei de la daewoo si cei de la dacia si vor primi cei de la ford,in cazul in care vor veni la craiova.Eu unul chiar i-mi doresc asta.E adevarat ca facilitatile astea se primesc si dupa "cat de bine negociezi" cu statul,poate ca era mai bine daca reuseau "acea negociere" cei de la hyundai,poate ca nu,nu stiu ce sa zic acum.Deocamdata sa lasam timpul sa decida. Link to comment
zalmoxis Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 zamolxis@ La Rodae automobile koreeni au avut facilitatea de a aduce 2000 de autoturisme cielo ca aport social fara a plati taxe vamale la ele in 1995.A fost primul investitor mare in romania( 800 milioane $).Uzina de la colibasi vinde de 7 ani fara a plati un leu la stat si are peste 300.000 masini vandute.ToPser@Daewoo traieste bine merci .Detalii aici : http://www.gmdat.com/kor/index.jsp .Faptul ca s-a retras din romania e de inteles. Nu poti fabrica si vinde masini intr-o tara unde concurentul are toate facilitatile posibile.Uzina de la craiova v-a fi vanduta catre alt ''grup de interese'' si cu alte facilitati bine stabilite.Dar asta e o alta discutie. Eu am vazut multe Daewoo Racer atunci or fi adus si Cielo !Ideea era de principiu !...Oricum afirmatia ca nu ar fi dat nici-un leu la stat e total nefondata numai daca e sa ne gandim la TVA pentru fiecare masina si la asigurarile sociale pe care le plateste fabrica si tot e ceva...Cat despre facilitati asa e au fost scutiti o anumita perioada de timp de impozitul pe profit problema e ca profit nu au facut decat incepand cu 2005...Iat acum e vorba sa nu le mai acorde caci confiorm legislatiei UE nu au voie !!! ..Oricum am mai zis-o macar sa fi avut toate intreprinderile privatizate soarta Daciei.. Cu motorul asta de 100 CP Logan e alta masina deci ati vrea fiecare din voi sa tineti sub dreptul asa ceva believe me !!! Link to comment
tolin Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Bre, tu nu pricepi ca asta a fost singurul agent economic din tara asta care colecta TVA, dar avea facilitatea de a nu-l varsa la buget timp de nu mai stiu cati ani ? Asa facilitate n-a avut si n-o sa mai aiba nimeni in tara asta. CADO, 'ntelegi ? Link to comment
Tommy Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Cu motorul asta de 100 CP Logan e alta masina deci ati vrea fiecare din voi sa tineti sub dreptul asa ceva believe me !!! 100 de cai fara control.. da. Dar doar asa sa vad cand se rastoarna. Link to comment
andreib Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Bre, tu nu pricepi ca asta a fost singurul agent economic din tara asta care colecta TVA, dar avea facilitatea de a nu-l varsa la buget timp de nu mai stiu cati ani ? Asa facilitate n-a avut si n-o sa mai aiba nimeni in tara asta. CADO, 'ntelegi ? Adica pentru fiecare dacie vanduta 19% din pret intra in buzunarul francezilor?...Asta DA facilitate, mi-as dori sa colectez si eu TVA care sa nu-l mai dau la stat, cred ca l-as concura in cativa ani pe Jiji . PS: Nu mi-as dori 100cp pe o masina ca loganul, ,,power is nothing without control'' . Link to comment
zalmoxis Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 4 Tolin : Ia uite maitre cum e cu facilitatile Ptr Daewoo http://www.curentul.ro/curentul.php?numar=...mp;subart=43059 Ptr Dacia http://new.revistapresei.ro/articol_4723-D...-facilitati.htm Aia cu scutirea de la plata TVA nu prea e posibila !...Nu e nimeni scutit de la asta !! Au fost scutiti de la plata TVA in cazul importului si achizitiilor anumitopr echipamente !Si au obtinut si o decalare de la plata TVA (1-3 ani) pentru alte activitati comerciale Insa cand cumperi masina TVA-ul de acolo se duce direct la stat!!! Link to comment
ovi_jer Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Numai simpla pronuntare a numelui Razgandeanu(viitorul detinator al uzinei) denota un articol scris pe o ciorba de burta.Ai numarat cate logane se afla la redactiile ziarelor? ) Link to comment
zalmoxis Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Bai vedeti si voi OG prin care s-au acordat facilitatile la Daewoo si la Renault si dupa aia mai comparam mai vorbim !Eu inteleg ca aveti masini Daewoo si ca sunteti subiectivi da acum chiar sa-i vedem pe unii albi si pe altii negri - desi ambii sunt gri - mi se pare exagerat!...Pana la urma fara facilitati nu va veni nimeni asta e regula peste tot !S-au aveti impresia ca grupul VAG si-a mutat productia in Slovacia doar asa ca e frumoasa tara aia ...Acum n-o fi Loganul super masina insa te poate duce decent din A in B... Link to comment
Mircea Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Cineva a platit avans la Logan )"> Link to comment
ovi_jer Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Din pacate o masina trebuie sa mearga de la A la Z. De la A la B e suficient mijlocul de transport in comun care este mult mai sigur si mai ieftin decit masina care pleaca de la A dar nu aunge la B. Daewoo s-a retras din lipsa facilitatilor.In ziare nu o sa vezi scris asa ceva.Nu exista cielo la redactiile ziarelor si nicii ziaristii nu au state de plata in banie.Acum 11 ani datorita lui daewoo am avut posibilitatea sa imi dau seama ce inseamna o masina.Daca daewoo nu investea la craiova acum la colibasi se vindea dacia 1300 cu dublu airbag. Link to comment
tolin Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Bre Zeitate, eu nu am masina Daewoo si mi se rupe de ei, asa ca eu nu fac vreo comparatie, eu iti dau o sinteza a facilitatilor obtinute de Renault si numai de ei, iar acolo vezi si cum e cu TVA. Iar toate aceste facilitati au fost obtinute pe o promisiune neonorarata (automobilul de 5.000 euro). Cat au avut facilitati, automobilul a costat 7.300, iar cand acestea zboara, pretul ajunge la 10.000. teza_capitol_1_.txt Link to comment
alx Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Daewoo s-a retras din lipsa facilitatilor. Daewoo s-a retras din cauza surplusului de capacitati de productie fata de comenzi insuficiente. Altfel, GM nu ar fi stat pe ganduri. Si daca stau sa ma gandesc, chiar si in ziua de azi, cate Daewoo-uri sunt in flotele guvernamentale, SRI, SPP, etc; numarul Loganelor ziarelor paleste spre disparitie. Link to comment
ovi_jer Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Doreai ca flotele guvernamentale sa fie dotate cu dacia 1300 sau aro? Link to comment
tolin Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Faptul ca nici institutiile guvernamentale nu cumpara Logan nu este un raspuns clar la acest topic ? Link to comment
zalmoxis Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Doreai ca flotele guvernamentale sa fie dotate cu dacia 1300 sau aro? Pai sunt daca le socotim in flote si pe cele de Politie ca tot ale Guvernului sunt nu!?!... Ptr Tolin: Maitre mi-ai aratat doar ordonanta ptr Dacia pe aia ptr Daewoo nu ai bagat-o !Si daca citesti vei vedea ca nu sunt scutiti de TVA PE CARE IL PLATESTE CLIENTUL CAND CUMPARa MASINA!..Noi de TVA-ul acela vorbeam..In rest, aceleasi facilitati le-au avut si cei de la DAEWOO..(scutiri de taxe vamale si TVA la import de echipamente si piese etc)..Nu stiu de unde pana unde ati dedus voi ca Dacia a avut facilitati si Daewoo nu ..Unde ati putea sa puneti degetul pe J ar fi ca "ochioblici" au bagat 800 mil in Craiova si francezii numai 300 (si aia cu taraita)..Aici da e o (mare) diferenta !...Iar uzina de la Craiova e cu 2 clase peste Colibasi !Insa de facilitati nu mai discutati ca au avut si unii si altii.. Link to comment
tolin Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 "‹ acordarea unui decalaj de 1-3 ani la plata T.V.A. pentru activitatile desfasurate în cadrul societatii comerciale; ‹ scutirea de la plata T.V.A. pe o perioada de pâna la 3 ani în cazul investitiilor realizate în domeniul constructiilor de locuinte; ‹ acordarea, cu titlu gratuit, a dreptului de proprietate sau de folosinta asupra terenurilor si cladirilor aflate în proprietatea privata a statului pentru constructii de locuinte, persoanelor juridice române.. " Fara comentarii. Link to comment
zalmoxis Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 "‹ acordarea unui decalaj de 1-3 ani la plata T.V.A. pentru activitatile desfasurate în cadrul societatii comerciale; ‹ scutirea de la plata T.V.A. pe o perioada de pâna la 3 ani în cazul investitiilor realizate în domeniul constructiilor de locuinte; ‹ acordarea, cu titlu gratuit, a dreptului de proprietate sau de folosinta asupra terenurilor si cladirilor aflate în proprietatea privata a statului pentru constructii de locuinte, persoanelor juridice române.. " Fara comentarii. Uite Maitre si comentarii: E din Legea 71/1994 ghici pentru cine erau date facilitatile !... Parlamentul României adoptă prezenta lege. Art. 1. - Societăţile comerciale care se înfiinţează, potrivit legii, în domeniul industriei, cu participare de capital străin, la care aportul subscris de investitorul străin este vărsat în sumă de minimum 50 milioane dolari S.U.A. în contul societăţii comerciale deschis la o bancă, persoană juridică română, şi care realizează, în termenul şi potrivit prevederilor din contractul de societate, producţie cu un grad valoric de integrare în România de minimum 60% şi un export de minimum 50% din valoarea producţiei anuale, beneficiază de următoarele facilităţi: a) scutirea de la plata taxelor vamale, pe o perioadă de 7 ani începând să curgă de la data înmatriculării societăţii comerciale, a maşinilor, utilajelor, instalaţiilor, echipamentelor din import necesare investiţiei, subscrise ca aport în natură sau plătite din surse proprii, atrase sau împrumutate; b) scutirea de la plata taxelor vamale, pe o perioadă de 7 ani calculată de la data înmatriculării societăţii comerciale, a materiilor prime, materialelor consumabile, pieselor de schimb şi componentelor importate pentru producţia proprie a societăţii, plătite din surse proprii, atrase sau împrumutate; c) scutirea de la plata impozitului pe profit pentru o perioadă de 5 ani de la data obţinerii de profit, dar nu mai mult de 7 ani de la data începerii activităţii productive. A se vedea Decizie nr. 2 din 03/04/2006 la 26/07/2006 Art. 2. - În cazul în care, într-o perioadă de 14 ani calculată de la data înmatriculării, societatea comercială îşi reduce capitalul social astfel încât participarea investitorului străin coboară sub minimul de 50 milioane dolari S.U.A. sau se dizolvă voluntar, ea va fi obligată la plata tuturor impozitelor şi taxelor ce i s-ar fi aplicat pe întreaga durată de funcţionare, în lipsa facilităţilor de care a beneficiat, inclusiv a celor de care a fost dispensată în perioada de scutire. Această lege a fost adoptată de Senat în şedinţa din 20 iunie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României. PREŞEDINTELE SENATULUI prof. univ. dr. OLIVIU GHERMAN Această lege a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 20 iunie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României. p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR RADU BERCEANU Link to comment
Moshu Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Francezii ne-au jignit desenand o masina pentru "oameni saraci, cu portbagajul mare" (dupa parerea lor). Macar faceau Clio, ca la turci. Nimeni nu intelege ca suntem un popor francofon vorbitor de engleza... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now