tolin Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Moshu said: Nimeni nu intelege ca suntem un popor francofon vorbitor de engleza... ... si iubitor de manele. Asta cred ca-i incurca rau. Link to comment
perfidus Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Ca sa ma bag si eu in vorba, ca observator , constat ca in facilitatile date la coreeni nu apare cuvantul TVA, in timp ce la frantuji apare de mai multe ori... Nu ca ar fi relevant care a avut-o mai mare (facilitatea), dar ca seriozitate - jos palaria pentru Daewoo. Am fost in uzina prin '96-'97 si am ramas masca. Centrul de testare motoare mi s-a parut o filiala NASA. Si culmea ironiei, a fost dotat cu o instalatie de detectie noxe/ incendiu + stingere de la francezi Link to comment
florinbad Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Primul test cu cea mai puternica Dacie: http://evz.ro/article.php?artid=272833 (comentariile sunt de nota zece ) Link to comment
VAXXi Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 "Dacia nu a inventat butonul, dar este bine ca s-a decis in sfarsit sa-l foloseasca." Link to comment
sebian Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Deja se vorbeste de o versiune tunata "octav (t...8@hotmail.com), 2006-09-19 23:42:28 Cum? Scoti afara doua bujii, sau injectoare si bati doua dopuri de lemn in locul lor. Daca-i pui doua tevi de esapament poti s-o folosesti ca roaba si cu stergatoarele de parbriz montate la interior poti manca seminte fara sa-ti obturezi vederea.O gramada de imbunatatiri cu cheltuieli minime, da tot n-o poti numi masina..." Link to comment
ticolino Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 In timpul mersului pe o portiune de drum denivelat, scaunul soferului, care beneficiaza de un rudimentar sistem de ajustare pe inaltime, „a sarit” catre o pozitie superioara. Deci au bagat reglaj automat pe inaltime )"> Link to comment
zalmoxis Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Pentru cei pusi pe facut misto va invit la rubrica caterinca !!!... Link to comment
smailmiami Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Nu e misto, e constatarea din "Evenimentul Zilei" dupa un road-test, daca nu ma-nsel ... Link to comment
matias Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Cei de la evz sunt niste tampiti... Probabil ca iarasi s-au uitat la consumul instantaneu. Link to comment
guru Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 (edited) Articolul respectiv, pare un "misto" bazat pe fapte reale Edited September 20, 2006 by guru Link to comment
matias Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 (edited) Ar fi interesant sa se faca o paralela intre o fabia de 9.900E (de ex) si loganul la acelasi pret... Insa ca de obicei suntem mari artisti in a face critici... Lista cu modele Pret CIP Fabia Charm / benzina / 1.2 HTP / 64 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 8.765,- Fabia Tour de France / benzina / 1.2 HTP / 64 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 9.322,- Fabia Tour de France / benzina / 1.4 MPI / 75 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 11.115,- Fabia Sport / benzina / 1.4 MPI / 101 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 11.350,- Fabia Tour de France / benzina / 1.4 MPI / 101 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 11.113,- Fabia Charm / diesel / 1.4 l TDI PD / 70 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 10.396,- Fabia Tour de France / diesel / 1.4 l TDI PD / 70 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 10.953,- Fabia Tour de France / diesel / 1.4 l TDI PD / 80 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi EUR 11.338,- Edited September 20, 2006 by matias Link to comment
tarzy Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 pai ... tu ai vazut motorizarea???? crezi ca saltul la pasul urmator e de aproape 2000 € pe degeaba? Link to comment
perfidus Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 @matias, ai fi surprins poate sa afli ca motorul de 1,2 HTP de pe modelul Fabia de 9500 euro consuma in Bucuresti tot in jur de 10%. Ia mai putin in afara ce-i drept dar regimul extraurban nu e punctul lui forte. Câstigă Logan fără drept de apel, fie că ne place sau nu. Link to comment
matias Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 tarzy said: pai ... tu ai vazut motorizarea???? crezi ca saltul la pasul urmator e de aproape 2000 € pe degeaba? Da am vazut-o...este o porcarie in 3 cilindrii si masina aia nu merita 9.300+taxe (vro 12000E) niciodata. Ma intreb ce scandal iesea daca ar fi pus un asemenea motor pe logan. Link to comment
zet Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 matias said: Da am vazut-o...este o porcarie in 3 cilindrii si masina aia nu merita 9.300+taxe (vro 12000E) niciodata. Dar caroseria integral galvanizata merita? Poate preferi sa cauti in fiecare dimineata umflaturi proaspete pe sub vopseaua Loganului. Link to comment
tuf5075 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 > Adevarata valoare a daciei logan...la 500 km ... Detalii Va d ca nu merge...dar pun eu detaliile. EUR 3.600 Daten: Gebrauchtfahrzeug, 525 km Diesel, Euro 4 Erstzulassung: 02/06, Klimaanlage, blau-metallic, 4/5 Türen Besonderheiten: ABS, Stabilitätskontrolle, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Leichtmetallfelgen, el. Fensterheber Anbieter (privat): Jörg Deutschbauer D-66663 Merzig Tel.: +49 - (0)170 / 243745 eMail an den Anbieter Link to comment
Moshu Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 matias said: Ma intreb ce scandal iesea daca ar fi pus un asemenea motor pe logan. Nu iesea scandal, iesea o skoda autohtona la fel de urata. Link to comment
tolin Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 tuf5075 said: Aktueller Sicherheitshinweis Bitte, baga eine traduction. Link to comment
tuf5075 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 tolin_afc said: Bitte, baga eine traduction. Nu are leg cu anuntul, ... se traduce cumva: safety guidelines. Dar oricum e interesant.. am incercat cu un anunt sa rezolv acest topic si dilema lui... "> Link to comment
smailmiami Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 matias said: Cei de la evz sunt niste tampiti...Probabil ca iarasi s-au uitat la consumul instantaneu. Era vorba de reglajul pe inaltime al scaunului soferului ... Link to comment
icet Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Profesionalism nu 0 ci minus al ziaristilor care au facut acel test drive...de ce zic asta??pai faza cu eleronu care mareste stabilitatea e cea mai tare ... Scaunul soferului ca sa se ridice,tre sa nu fie greutate pe el,altfel,coboara atunci cand vrei sa il reglezi pe inaltime... http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...st&id=35154 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...st&id=35155 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...st&id=35161 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...st&id=35159 cateva poze interesante... Link to comment
zack Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Doamne urata e masina asta. Pe bej, plasticul din interior scoate in evidenta "made in ieftinia". Link to comment
body Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Aceleasi lufturi jenante la spoiler , acelasi plastic de peturi reciclate . PS Ieri am mers cu un dulap de la firma pana la Baicoi si intr-a cincea trebuia sa fii yoghin sa umblii la butoanele de la bord(geamuri electrice) .Jenant.Masina are 34.000 km dar zdrangane plasticele ca la 100.000. Link to comment
MariusM Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Eu nu inteleg de ce unii trebuie sa fie atat de radicali cand se vorbeste de Logan. Mie nu mi se pare o masina chiar atat de proasta si chiar atat de urata. Are avantaje si dezavantaje ca orice masina. Fiecare isi ia ce i se potriveste mai bine. Am condus un Logan Ambition si mi se pare ok, ma simt mai confortabil in Kalos-ul meu, dar de aici si pana a-l face dulap e cale lunga. Voi v-ati simti bine sa va faca cineva masina in toate felurile mai ales cand multe sunt exagerari? Link to comment
hades Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) Mda, nu prea vreau sa ma implic in astfel de discutii, dar avand in vedere faptul ca si eu mi-am luat un Logan de curand, hai sa incerc un pic sa punctez cate ceva. Dulap? De ce, am rog? Ce e atat de urat la masina asta pana la urma? Spatele, intr-adevar e urat, dar de-aici pana la a spune ca e dulap... Apoi, body: yoghin? No way, nu e deloc asa, si ca majoritatea afirmatiilor din acest topic, nu ai facut decat sa exagerezi. Lufturi jenante la spoiler? Nu inteleg. Ce e atat de jenant acolo? Voi posta poze in curand cu masina mea sa judecati si voi. Nu mi se pare nimic jenant. Plasticele din interior nu sunt mai "made in ieftinia" decat la alte masini asemanatoare ca pret. Oameni buni, repet: masina e ok la banii astia, chiar si pana in 10000. Mie imi trebuia o masina mai mare, de familie (am si un Matiz de care sunt foarte multumit) si am ales Logan. Am prieteni care au cate 20000-30000km cu Logan si sunt foarte multumiti. Asa ca nu e chiar asa... Edited September 22, 2006 by hades Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now