iso Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Nici Auto Show nu e foarte incintata de logan ... Link to comment
FLEX Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Din tot ce s-a scris pina acum, NIMENI din presa nu e INCINTAT de Logan ... ... si nici n-ar avea cum, fiindca raportarile sint gresite: Logan e o masina cu vocatie familiala extrem de accentuata, in principiu fiind o cutie pe 4 roti ce transporta 5 oameni din A in B fara sa exceleze in vreun sens (vezi in special pretul si filozofia de proiectare ce a fost impusa de el). Cred ca daca se dorea o masina sport in 8000E, s-ar fi putut face la Colibasi ... dar nu asta a fost scopul! S-ar fi putut face un mini de 4000E ... nu asta a fost scopul! S-ar fi putut face multe ... dar s-a dorit Logan, asa cum este el acum! Masina va avea un mare succes, daca va sti sa stea aproape de cerintele pietei ... Link to comment
VAXXi Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Scuze, dar nu mă pot abţine: s-a răsturnat e şi-ăsta un mod de a economisi material pentru ranforsările laterale, mai trebuie doar să-i pună nişte şine de portbagaj semi-sferice, cum arăta o maşină din Carmageddon, şi au rezolvat-o... se răstoarnă, se ridică, e Logan-Hopa-Mitică !!! M-am lămurit şi cu costurile de întreţinere... 300 EUR prima revizie, că pe-a doua n-o apucă ! 50 EUR, până la 100 mii km este cât te costă s-o iei pe platformă din curte şi s-o duci la groapa ecologică ! Link to comment
danielson Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Apropo de rasturnat la Loganul din Oltenia, este foarte discutabil. Masina din poza nu prezinta urme de asa ceva. Ar trebui sa existe urme in partea de sus a masinii, usile din dreapta sa nu se mai inchida cum trebuie ... ce sa mai zic de geamuri crapate, sau usa de portbagaj deplasata ... Articolul e cam ciudat, si scris tendentzios ... parerea mea. Link to comment
Nokian Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Am fost si eu ca alti curiosi sa fac un test cu Logan-ul... A trebuit sa merg la doi dealeri ca sa reusesc sa ajung in masina la testul respectiv. La primul (Calea Dorobantilor)n-am reusit pt ca se faceau inscrieri pe ore pt zilele de luni si marti. Totusi am reusit sa ma inscriu pana la urma pe sambata dupa-masa. Dezamagit de concursul cu cheia Logan, care nu e de fapt decat o stratagema de a-ti lua datele personale pt a le folosi ulterior la actiuni de marketing, am mers la al doilea (Calea Turzii) unde am reusit sa ma inscriu pt intervalul urmator de 2 ore sa-mi vina randul. Mai multa agitatie si oameni curiosi, de toate varstele, n-am vazut in viata mea la vreun dealer. Nici macar cand a aparut Cielo cu forta tehnologiei la pachet, nu era atata lume entuziasta. Masina de test era un Ambition 1.6 mpi ABS 8.0 care aveam sa aflu va costa dealer-ul in jur de 8300 Euri datorita vopselei metalizate si garantiei extinse. Am condus masina....(am avut timp de 6 ani un Renault 19 Chamade 1.7i 8v 73CP, 128Nm la 2700 rpm deci asta e masina cu care o compar avand aceeasi filosofie). Impresiile negative sunt legate de lucrurile pe care si altii le-au sesizat...Loganul de 1.6 NU TRAGE...eram in panta cu 4000rpm si masina nu tragea, in schimb FACEA MULT ZGOMOT fiind foarte prost insonorizata. L-am intrebat pe cel din dreapta la cat e cuplul maxim si mi-a spus ca la 3000 rpm. N-am comentat nimic si am pus computerul pe consum instantaneu...urcand panta, acesta arata 20-22 litri/100 km. Nu m-am ingrijorat pt ca si alte masini consuma mult in sarcina si am dat la vizualizarea mediei consumului care era 9.8 litri, ceea ce nu mi s-a parut mult avand in vedere configuratia traseului. Partile bune sunt legate de habitabilitatea foarte buna a masinii, practic si in spate stai foarte bine, iar portbagajul(510l) e aproape cat al unei Skode Octavia (530l) cu precizarea ca deschiderea nu e foarte mare (de exemplu nu cred ca veti putea transporta un televizor de diagonala 72 cm pt ca nu-l veti putea introduce).Nici in Renault-ul Chamade nu il puteam duce si il bagam pe bancheta din spate. Martorul sonor pt semnalizare e foarte prost ales, confundandu-se cu martorul de lumini ramase aprinse. Comenzile geamurilor din fata sunt pe consola centrala (care nu mai arata asa bine ca in poze), iar cele pt geamurile din spate sunt mult in spate pe canalul median, in spatele franei de mana, foarte prost plasate... Totusi bordul are materiale imbunatatite...l-am auzit pe unul la TV zicand ca e numai plastic inauntru, dar nu e un plastic ordinar ci unul cu aspect acceptabil. Cutia are o manevrabilitate buna, cursa schimbatorului fiind destul de precisa, totusi la viteza mica nu am reusit usor sa dau din nou viteza 1 (poate nu eram obisnuit). Tinuta de drum e agreabila, trenul de rulare fara troncanituri, scartaieli etc. Doar e o masina noua. Referitor la design, masina pare mult disproportionata privita din spate, luneta foarte lata, pavilion foarte inalt. Aduce a Megane Sedan ca filosofie din spate dar linii si dimensiuni prost armonizate. Poate gusturile mele sunt speciale dar probabil mai sunt si altii care gandesc la fel. Sa revin la motorizare. Exista doua posibilitati: Ori acest motor de 90 CP (pe care practic nu ii simti decat vreo 62 dintre ei) nu e un motor CULTIVAT (destul de rar la Renault), ori cutia de viteze il penalizeaza la CEL MAI INALT NIVEL. Nu am inteles rolul transferului de organe, ce cauta o cutie de Megane 2 pe un motor care a servit Megane 1? Pe de alta parte acest motor este extrem de guraliv, desi se tureaza relativ usor pt cele 8 supape care le are. Vina nu e cred a motorului ci a insonorizarii proaste. Poate ca consumul masinii va avea de castigat, dar DINAMICA MASINII E JALNICA. Ca sa fac o comparatie, Chamade-ul meu de 73 Cp era masina sport pe langa acest Logan de 90 Cp. Ma intreb oare cum va merge modelul de 1.4? Imi pare rau de multi cei care au cumparat masina, pe baza unei poze sau unor imagini la TV. Dintre acestia multi vor fi dezamagiti de dinamica masinii, sper sa-i multumeasca in schimb alte aspecte. Concluzia mea (desi maine ma mai duc odata la un test pt ca m-am inscris si vreau sa fiu edificat): MASINA NU MERITA 8000 EURO. Pt cine vrea neaparat Logan, modelul de baza de 5700 plus servodirectia optionala 300 Euri, in total 6000 Euro e ARHISUFICIENT. Mai mult consider ca sunt bani ingropati. aaaa...si am mai auzit niste informatii ca Loganul de 5000 de euro nu va mai exista decat probabil dupa oprirea productiei Solentelor. PS. Sper ca nu v-am plictisit, maine mai fac un test drive si daca am vreo impresie noua o sa va anunt Link to comment
Leutzu Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Am fost si eu astazi ca mai tot romanul sa vada marea aparitie Dacia Logan. Pe la ora 3 eram in curtea Meridian-ului de pe Metalurgiei. Nu am stat la un drive test pentru ca mai erau inca 100 de oameni (fraieri) care asteptau sa testeze masina mileniului 3 - am intrebat de curiozitate un domn de cat timp sta si mi-a raspuns ca de 40 minute si s-a miscat cam 5 metrii (coada avea pe putin 50m). In alta ordine de idei m-am uitat doar la cele expuse si m-am urcat si eu in ele cat am putut Acum parerile mele: La volan se sta super bine - este foarte mult loc, iar bordul nu este deloc urat. Ambreiajul este foarte fin - nici nu-l simti cand il apesi. Cutia de viteze - intra usor in viteze (la rece) - cam ca la tico. Scaune comode - am stat cam 5 minute - deci neconcludent. M-am mutat pe bancheta din spate - am iesit cat de repede am putut (tare imi iste mila de cei care vor sta in spate - parca stateam pe o banca de lemn si cu bernite pe ea), dar loc la picioare este f mult chiar cu scaunul soferului tras destul de in spate (nu-ti mai amortesc picioarele macar). Pe scaunul pasagerului - pozitia picioarelor ca la solnitza. M-am uitat la motor - arata frumos . Observatie personala: la modelul de 5700E alternatorul este pus undeva in spate asemanator cu pozitia de la tico, la celelalte este pus undeva chiar dupa bara de impact (de ce oare ). Portbagazul este mare - dar nu este adanc, ci inalt. Eu unul prefer sa pun sacosa langa sacosa, nu sacosa peste sacosa. Tabla - foarte subtire sau prost trasa. Daca apesi pe...acoperis (am lapsus) aproape ca-l scarpini pe sofer in cap -foarte moale. Un secret - sa nu le spuneti celor de la Meridian : in timp ce ma uitam la motor ma sprijineam cu doua degete pe aripa fata dreapta...iar cand am plecat ramasese urma degetelor de parca as fi dat cu piatra - s-a strambat tabla. Concluzia finala: Mult tam-tam pt nimic. Nu zic ca nu mi-a placut dar NU MERITA. Nu as spune nu daca mi-ar da careva un Logan pe Tico-ul meu dar sa dau banii pe o masina d-aia nu as da. Ce mi-a placut cel mai mult este ambreiajul si pozitia la volan. Link to comment
brusli Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Apropo de rasturnat la Loganul din Oltenia, este foarte discutabil. Masina din poza nu prezinta urme de asa ceva. Ar trebui sa existe urme in partea de sus a masinii, usile din dreapta sa nu se mai inchida cum trebuie ... ce sa mai zic de geamuri crapate, sau usa de portbagaj deplasata ... Articolul e cam ciudat, si scris tendentzios ... parerea mea. poate s-a intors pe o parte...si tot e de Link to comment
Shenck Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Cind mai vedeti un Logan uitativa dedesubt din spate spre fatza. Atirna matzele rau... E o masina care isi merita cei 5000 si un pic de E si atit. E masina ideala pt buticari care vor sa iasa si seara prin oras. Parerea mea e sa nu ma circotizti atita pe sema ei. Se adreseaza altui segment de piata. De fapt Flex a rezumat totul: Cred ca daca se dorea o masina sport in 8000E, s-ar fi putut face la Colibasi ... dar nu asta a fost scopul! S-ar fi putut face un mini de 4000E ... nu asta a fost scopul! S-ar fi putut face multe ... dar s-a dorit Logan, asa cum este el acum! Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 A mai aparut un articol si in evenimentul zilei cu rasturnarea loganului de catre MATIZ. Aici se spune clar ca a fost lovit din stanga deci poza daca e facuta din aceeasi parte nu poate arata urmarile rasturnarii, doar ale ciocnirii. A se observa infundatura destul de adanca! Unde sunt ranforsarile din usi? http://www.evenimentulzilei.ro/social/?new...36aad06cfc1ef0d In celalalt articol se vedeau in poze urme de palme pe spoiler de unde a fost trasa ca sa fie pusa in pe roti. <<Reprezentantii dealer-ului craiovean Dacia au tinut sa precizeze ca masina implicata in accident “s-a rasturnat pentru ca a fost lovita tare in lateral, nu ca n-ar avea stabilitate”. >> Da, da,.....si marmota ce facea ??? Link to comment
iuzar Posted September 11, 2004 Author Share Posted September 11, 2004 ...marmota cred ca doar ce rontaise ranforsarile laterale ale Golanului ... Link to comment
artanis Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 mai, nu mai fiti rautaciosi, la 5700E pret de start, nu mai ai de ales ca masina noua decat Matiz, deci pt. clasa ei si pt. clientela ei (pt. care 100E pot fi decisivi) e o masina potrivita, ca sa nu folosesc alt adjectiv... Link to comment
alx Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 beeeey, iar va dati in diverse... cine puii mei a zis ca revizia costa 300 de euri??? Am argumentarul in fata si sunt 3 feluri de revizii: de 30e, 60e si 100e. Prima este simpla cu schimb de ulei, a doua include si placute de frane si nu mai stiu ce si a treia e aia mare cu schimbul kitului de distributie (60k km). Pe 100k km pretul reviziilor este de 350 euri... mdeah, hai mai ala cu chamade-ul si te intrece cu dsn-ul meu... nu respiri in fata mea asa ca lasa-ma cu "N-are putere"... trebuie sa si stii sa schimbi viteza... Eu chiar am testat puterea la turatie mica si mi s-a parut decenta cresterea de la 60-90 km/h cu a 5-a. Eu cam asa merg, ca si viper. Oricum, daca vreti voi, nu merita si e de kkt. Dar ia ziceti, care dintre voi are 8k euro si vrea sa-si ia masina??? De ce nu va duceti la astraurile alea manarite de 40k km??? Si, ma rog, stiu f bine preturile din germania si nu numai de pe mobile.de si nu ai cum sa aduci o astra de 40 kkm si sa o vinzi in 8000 si sa mai si castigi ceva. Un calcul simplu: (8000-2000 (taxe+inmatriculare+altele)-1000 (drum)-1000 (profit)=5000. NU POTI SA IEI ASTRA CU 40 KKM CU 5000 DIN GHERMANIA. PUNCT. Toti samsarii ne iau de prosti cum ca are 40 dar la mine nu tine.) Sunt unii asa de jegosi ca vin in targ cu ele nepregatite, te prinzi de la o posta ca sunt manarite pe undeva... Asa ca succes si ne vedem prin serviceuri (eu la revizie tu la reparatii... sac, eu am garantie!). Link to comment
artanis Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Na, ca am facut si eu un drive-test Am fost si eu ca alti curiosi sa fac un test cu Logan-ul... A trebuit sa merg la doi dealeri ca sa reusesc sa ajung in masina la testul respectiv. La primul (Calea Dorobantilor)n-am reusit pt ca se faceau inscrieri pe ore pt zilele de luni si marti. Totusi am reusit sa ma inscriu pana la urma pe sambata dupa-masa. Dezamagit de concursul cu cheia Logan, care nu e de fapt decat o stratagema de a-ti lua datele personale pt a le folosi ulterior la actiuni de marketing, am mers la al doilea (Calea Turzii) unde am reusit sa ma inscriu pt intervalul urmator de 2 ore sa-mi vina randul. Mai multa agitatie si oameni curiosi, de toate varstele, n-am vazut in viata mea la vreun dealer. Nici macar cand a aparut Cielo cu forta tehnologiei la pachet, nu era atata lume entuziasta. Masina de test era un Ambition 1.6 mpi ABS 8.0 care aveam sa aflu va costa dealer-ul in jur de 8300 Euri datorita vopselei metalizate si garantiei extinse. Am condus masina....(am avut timp de 6 ani un Renault 19 Chamade 1.7i 8v 73CP, 128Nm la 2700 rpm deci asta e masina cu care o compar avand aceeasi filosofie). Impresiile negative sunt legate de lucrurile pe care si altii le-au sesizat...Loganul de 1.6 NU TRAGE...eram in panta cu 4000rpm si masina nu tragea, in schimb FACEA MULT ZGOMOT fiind foarte prost insonorizata. L-am intrebat pe cel din dreapta la cat e cuplul maxim si mi-a spus ca la 3000 rpm. N-am comentat nimic si am pus computerul pe consum instantaneu...urcand panta, acesta arata 20-22 litri/100 km. Nu m-am ingrijorat pt ca si alte masini consuma mult in sarcina si am dat la vizualizarea mediei consumului care era 9.8 litri, ceea ce nu mi s-a parut mult avand in vedere configuratia traseului. Partile bune sunt legate de habitabilitatea foarte buna a masinii, practic si in spate stai foarte bine, iar portbagajul(510l) e aproape cat al unei Skode Octavia (530l) cu precizarea ca deschiderea nu e foarte mare (de exemplu nu cred ca veti putea transporta un televizor de diagonala 72 cm pt ca nu-l veti putea introduce).Nici in Renault-ul Chamade nu il puteam duce si il bagam pe bancheta din spate. Martorul sonor pt semnalizare e foarte prost ales, confundandu-se cu martorul de lumini ramase aprinse. Comenzile geamurilor din fata sunt pe consola centrala (care nu mai arata asa bine ca in poze), iar cele pt geamurile din spate sunt mult in spate pe canalul median, in spatele franei de mana, foarte prost plasate... Totusi bordul are materiale imbunatatite...l-am auzit pe unul la TV zicand ca e numai plastic inauntru, dar nu e un plastic ordinar ci unul cu aspect acceptabil. Cutia are o manevrabilitate buna, cursa schimbatorului fiind destul de precisa, totusi la viteza mica nu am reusit usor sa dau din nou viteza 1 (poate nu eram obisnuit). Tinuta de drum e agreabila, trenul de rulare fara troncanituri, scartaieli etc. Doar e o masina noua. Referitor la design, masina pare mult disproportionata privita din spate, luneta foarte lata, pavilion foarte inalt. Aduce a Megane Sedan ca filosofie din spate dar linii si dimensiuni prost armonizate. Poate gusturile mele sunt speciale dar probabil mai sunt si altii care gandesc la fel. Sa revin la motorizare. Exista doua posibilitati: Ori acest motor de 90 CP (pe care practic nu ii simti decat vreo 62 dintre ei) nu e un motor CULTIVAT (destul de rar la Renault), ori cutia de viteze il penalizeaza la CEL MAI INALT NIVEL. Nu am inteles rolul transferului de organe, ce cauta o cutie de Megane 2 pe un motor care a servit Megane 1? Pe de alta parte acest motor este extrem de guraliv, desi se tureaza relativ usor pt cele 8 supape care le are. Vina nu e cred a motorului ci a insonorizarii proaste. Poate ca consumul masinii va avea de castigat, dar DINAMICA MASINII E JALNICA. Ca sa fac o comparatie, Chamade-ul meu de 73 Cp era masina sport pe langa acest Logan de 90 Cp. Ma intreb oare cum va merge modelul de 1.4? Imi pare rau de multi cei care au cumparat masina, pe baza unei poze sau unor imagini la TV. Dintre acestia multi vor fi dezamagiti de dinamica masinii, sper sa-i multumeasca in schimb alte aspecte. Concluzia mea (desi maine ma mai duc odata la un test pt ca m-am inscris si vreau sa fiu edificat): MASINA NU MERITA 8000 EURO. Pt cine vrea neaparat Logan, modelul de baza de 5700 plus servodirectia optionala 300 Euri, in total 6000 Euro e ARHISUFICIENT. Mai mult consider ca sunt bani ingropati. aaaa...si am mai auzit niste informatii ca Loganul de 5000 de euro nu va mai exista decat probabil dupa oprirea productiei Solentelor. PS. Sper ca nu v-am plictisit, maine mai fac un test drive si daca am vreo impresie noua o sa va anunt Sunt de acord cu aprooape tot ce ai mentionat, cu doua obiectii insa: calitatea materilelor din interior mi se pare f. proasta, insa dinamica masinii e acceptabila. Daca ar fi sa dau o nota la dinamica intre 1 si 10, Loganul ar lua un 7-8 pe cand Matizul un 6 (asa ca are pile ) Link to comment
panzer Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Eu am inteles 300-350 euro reviziile pe 100.000km ceeace iarasi mi se pare absurd! Ce ulei sa-i puna de 10 ori sa ajunga la banii astia? Apoi mai sunt si filtrele, placutele de frana, uleiul de cutie, transmisia ... etc... cam putin 350euro... cred ca e nerealista suma. Link to comment
SYL Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Eu am inteles 300-350 euro reviziile pe 100.000km ceeace iarasi mi se pare absurd! Ce ulei sa-i puna de 10 ori sa ajunga la Am inteles ca s-a gasit nod in papura la greu Loganului, sunt lucruri mai mult sau mai putin subiective, fiecare are dreptul la parerea lui; (poate si mie mi se pare ca Smart e mai spatios decat Maybach, e o parere care e adevarata sau nu...). Dar deja acum e vorba matematica elementara: la Logan reviziile se fac la 15mii km, nu la 10 mii km. Deci pana la 100mii km sunt 6 revizii, nu 10 !!!! Si inca ceva: prima revizie va costa 30 euro, nu 300 !! Link to comment
alx Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 mey, nu mai comparati cu matiz... sunt muult prea diferite masinile si se adreseaza unui cu totul alt segment (multzumesc shenck ca m-ai facut buticar... ). acum o sa supar multa lume: eu mi-am format parerea mea personala (considerand ca este fiabila) cielo a murit long live cielo. O persoana singura sau 2 soti cu bani putini vor cumpara un matiz. daca au si vreo 2 copii si parinti cu care sharuiesc masina, vor cumpara un logan. daca vor vrea un pic de eleganta si au ceva mai multi bani, vor cumpara nubira. Asta ramane singura concurenta dar la un pret cu 2000 de euro mai mare. Cam asa se va structura clasa oamenilor cu pana in 10k euro care vor o masina noua. Deja nu mai este nimic neclar, iar rautatile cum ca atarna cate ceva se pot spune despre orice (chiar desenata de giugiaro sau cum l-o chema - in incultura mea nu prea stiu cine e personajul). Cat despre revizii, am explicat clar ca ele costa 30, 60 sau 100 de euro (cea mai scumpa include kitul de distributie) si astea includ si consumabilele dar cele std. Cine are tupeu sa bage dacia oil sau daewoo oil n-are decat, eu oricum bag numai elf, dar asta va fi costul. Evident pb ca se va mai adauga tva-ul. E adevarat ca materialele sunt cheap dar ce puii mei vreti, calitate de vw la pret de dacia??? Sunt la fel ca la mtz/tico/cielo/etc la orice masina sub 10k. Dar nimeni nu va opreste sa va puneti piele pe volan (eventual de om...). E adevarat ca e zgomotoasa (aproape la fel ca cielo romanesc) la turatii mari si este chiar mai zgomotoasa decat clio. Deh, un pic de lana nu strica pt antifonare... La aia cu care am mers eu, consumul mediu afisat de calculator era de 9l/100 in conditiile in care toti ghiolbanii bagau piciorul in ea la greu. La 60 in a 5-a (eu merg f des asa) avea 4.3 consum instantaneu asa ca e suuuper bine. Trebuie sa verific pe pielea mea daca computerul zice bine dar cu cati am vorbit, abaterea de la consumul mediu real si consumul mediu afisat de calc era de max 0.5, 0.6l/100. Sper ca asa va fi si in cazul asteia. Ce m-a uimit a fost faptul ca pana si cand am facut test drive cu slz si slz diesel, masinile de test aveau cate o chestie naspa: vreo usa care nu se inchidea bine etc. Loganurile erau impecabile, nu aveai nici-un defect sa le reprosezi. Si, din cauza faptului ca aveam un prieten agent de vanzari, am incercat si vreo 4-5 masini din parc (pregatite de vanzare) si erau la fel. Dpdv al calitatilor dinamice, nu e vreo super masina sport, dar pt un familist e decenta deoarece consuma putin in compensatie cu puterea si vioiciunea motorului. Link to comment
iso Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Concluzia mea despre Logan : :!: Link to comment
laurentziu83 Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Ia bagati un oki acilea, ca eu ca Matizar m-am prapadit de ras: http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=7145&start=0 Link to comment
body Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Salve ! MAI alexe mai , de ce nu te uiti la ce am scris eu legat de suduri , table taioase , manere cu suruburile nestranse , plastice proaste etc. Tu ii dai inainte cu consum cu masina per ansamblu . A , si voiam sa-ti mai zic ca toba la ambienceul ala care era expus ERA RUGINITA MAI TATA mai. Nu lua masina ca un tot , uita-te la detalii si o sa vezi ca tot Dacie este. Hai bafta! PS Chiar m-a amuzat faza aia cu Loganul rasturnat de Matiz PS 2 Per ansamblu si trabantul era masina si chiar mai fiabila decat Dacia Link to comment
florinbad Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Ticolino dixit: "adevarul e ca si eu, daca as da o caruta de bani pe o masina, nu i-as vedea defectele... e ceva subconstient, altfel n-as putea trai cu regretele... " Alx, bre omule, iti danke ca nu mai compari Matizul cu Loganul (sunt alte clase fratilor! Nu le mai comparati! Comparati Loganul cu Cielo, daca vreti...) Asa cum te-a rugat Flex, adu-o la o intalnire s-o vada baietii. Eu n-o sa incep nici un razboi ci doar iti doresc s-o stapanesti sanatos si "sa-ti fie totul in viata asa cum doresti tu sa fie". Iar CASCO avem aproape toti, nu numai tu si Logan-ul tau... Link to comment
florinbad Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Alx, si daca tot intrebai de Giugiaro, iaca-ta-l: Link to comment
mongoose Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Am fost la Meridian si m-am jucat un pic la Logan. E o solentza mai crescuta la care se inchid bine usile. Muuuuult mai crescuta! Nu exagerez dar porbagajul e cam de 3 ori ca al Espero La oki cred ca daca ai rabdare sa aranjezi intra cam 16 baxuri de 2l in porbagaj. Helooo. De trei ori? Asta e din ciclul "si fat frumos crestea intr-o luna cat altii intr-un an". Deci Vaxxi a concluzionat, Espero 540, Dacia 510. Q.e.d. Link to comment
panzer Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Daca voi aveti incredere sa faceti revizia la 15.000 si sa coste 30euro (1.2mil lei) pe mine nu ma deranjeaza ca e fierul vostru si banu la fel. Daca e ca la Solenza (fara limita de timp) v-as ruga sa imi aratati ulei de motor care rezista 2 ani in motor iarna-vara etc! Colac peste pupaza uleiul asta costa si 6-700.000 lei/4L. Pot sa cred multe din inventiile Renault la Dacia dar p'asta n-o cred. Link to comment
pixelconscious Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 la faza cu accidentul logan de la craiova, l-am vazut la teveu pe un nene de la dacia, pe numele lui nustiucum Ursu. pai mah javra, cum p***a matii spui la televizor ca loganu' a avut "doar cateva zgarieturi" ? 'rati ai dracu cu francezii vostri de gat sa fiti.. HUO! pai nu te-ai gandit javra ca poate o sa vedem si masina in cadrul reportajului? alea erau "cateva zgarieturi"? mie nu-mi pasa daca dacia logan s-a rasturnat sau nu, putea sa sparga si nuci de cocos cu stergatoarele.. dar cum poti tu reprezentant al dacia sa spui asa ceva cand am vazut clar: loganul strambat bine in ambele parti; matizul avea spoilerul spart! HUO inca odata! ieri am fost la adras in dr taberei.. parintii mei aveau o cheie si m-au trimis pe mine sa o incerc. si ce am observat ? cat am stat 40 de minute la coada, prietenii angajatului adras bagau pumnul de chei in buzunar si plecau linistiti. in schimb, "restul" printre care m-am numarat si eu eram trasi de maneca sa aruncam cheia. pai este corect bai Stroe ? 'tu-ti francezii lu' tactu... puteau sa-i lase pe oameni sa incerce cheia la un dealer iar daca nu aveau noroc sa mearga si sa incerce in alta parte. daca tot va dati cu fundu' de pamant ca este "operatiunea porti deschise" atunci de ce nu pot sa incerc cheia si la un dealer din maramures ? oare sunt singurul caruia i se pare ca ceva este putred in configuratia asta ? concursul lor nu a fost decat o strategie. eu unul sunt de parere ca acele masini nu vor fi castigate de oameni obisnuiti, acele masini vor merge UNDE TREBUIE. asta este regula.. foarte rar un om din popor va castiga la un concurs. si sa nu veniti sa ma contraziceti deoarece am lucrat in presa radio si scrisa. din pacate am vazut cu ochii mei ce inseamna sa "castigi" un premiu la un concurs radio sau sa trimiti cupoane decupate din ziar... este un fel de "votezi pe cine vrei, iese cine trebuie". punct. sunt de dezamagit de atitudinea celor de la dacia. am crezut sincer ca francezii de la reno isi vor schimba obiceiurile, acum stiu cu certitudine ca isi vor cumpara in continuare testele de la euro ncap si or sa continuie sa-i prosteasca pe oameni cu aceeiasi usurinta cu care au facut-o pana acum. RUSINE! nu-mi doresc sa mai am de-a face cu dacia sau orice altceva legat de numele acestei firme pentru ca nimic nu se apropie de end-user. totul este un teatru trist, in esenta este aceeiasi piesa proasta jucata si de autoritati atunci cand fac publice "maretele" realizari ale lui nastase & iliescu. in final le recomand fanilor logan sa lase putin la o parte darzenia cu care isi apara numele masinii si sa se gandeasca putin la vorba englezului: "". in final este vorba de banii vostri pe care nu cred ca ii intoarceti cu lopata din moment ce va doriti un bun raport calitate buna/pret mic. succes! --L. Link to comment
emilv Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 am fost ieri sa trag o tura cu loganul...si atat cineva spunea ca interiorul este mai mare decat la espero (eu nu cred), la fel si despre portbagaj. impresia la drum: la 3500-4000 ture foarte zgomotoasa in comparatie cu nubira, cielo. franele in schimb de nota 10 (abs by bosch) eu cred ca a luat fata la romaniaprin design, iar pretul mi se pare cam ridicat maine voi reveni cu niste poze Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now