smailmiami Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 ... Ce naiba ma fratilor, la voi intretinerea masinii se reduce la schimbul de ulei? ... Bine spus. Schimbi doar uleiul si dupa 3 ani o arunci ... asta da intretinere ieftina. Uleiul nici macar nu prea intra la capitolul intretinere, pentru ca e acelasi pentru toate masinile ... Bagi ulei bun, platesti mai mult, bagi mai prost, te costa mai putin ... In orice caz, sa speram ca e fiabila si ca se vor ieftini piesele ... Link to comment
alx Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Stai asa Alexutu sa faci 3 ani si dupa aia o sa ne spui de costuri ..Da' ce ulei bagi matale de te costa doar atat revizia aia !?!? In plus sa nu uitam ca Mati costa o idee mai putin !...La achizitionare adica !!.... Bai sa schimbam titlu asta, ca numai X90 nu e masina asta!!! Mobil1 5w40 4l = 1 milion din Carrefour, daca-mi aduc bine aminte. S-a mai platit 200k filtru ulei si 300k manopera. Sigur ca Matizul costa mai putin si, zic eu, este ceva mai fiabil. Dar cu conditia sa nu ai nevoie de spatiu. Este clar faptul ca Mati este alegerea corecta in comparatie daca nu ai nevoie de spatiu, stabilitate (drumuri dese in afara localitatii). Link to comment
aztec Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Alte poze cu Dacia Break..exclusivitate DaewooClub ATENTIE..Pozele nu pot fi folosite pe alte foumuri fara o aprobare prealabila sau/si stregrerea sursei. Link to comment
vio.p Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Scaunele parca sunt din 1900 toamna... mai urate n au putut face? Link to comment
alx Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Deci pana la urma au facut-o cu 7 locuri... Ma gandesc ca breakul ar trebui sa aiba cu totul alte suspensii pe spate decat berlina... Link to comment
Satori Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Niceeeee... e 4*4? Ce motor? Se rabateaza scaunele de pe ultimele doua randuri astfel incat sa se obtina podea dreapta? Link to comment
alx Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Nu e 4x4. Sunt aproape sigur ca scaunele de pe randul 3 se scot. Deocamdata motorizarile sunt cele 3 (4?) de pe berlina. Link to comment
zet Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Alte poze cu Dacia Break A scapat de spatele ala in multe colturi. Arata mai bine ca berlina. Link to comment
Juliaen Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 (edited) Interesant conceptul! Nu imi plac deloc usile din spate, ce dau senzatia de carucior de marfa. In rest, se vrea a fi o masina de familie, dar mai e pana acolo. Ar fi bine ca scaunele sa se rabateze nu sa fii nevoit sa le scoti de fiecare data cand ai nevoie. Doar ideea ca traditionalul "papuc" va fi in curand inlocuit tot reprezinta un pas inainte. Edited September 26, 2006 by Juliaen Link to comment
ToPser Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 De apreciat generozitatatea usilor din spate,poate sa-si care romanu si mobila cu ea ,ce mai zarzavagii din Giurgiu sunt fericiti acum ! Link to comment
BogdanG Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Este penibila aceasta masina, parca este neterminata. Daca se inalta putin garda si se pune roata de rezerva pe hayon (a se citi usa spate) ar arata chiar okey butoiul Link to comment
alx Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 In curand o fac pe cea de 30 si am sa va spun cat costa si aia (oricum, nu peste 2.5 milioane). Facut azi revizie 30k. Imi vine sa ma urc pe pereti ca nu mi-am schimbat placutele de frana singur. Nu am avut timp si un mecanic i-a promis maica-mii ca nu ii le schimba. Drept urmare a facut maica-mea revizia azi. Cost 5 milioane + 1 milion uleiul (Elf 5w40 Metro). S-au schimbat: piese: bujii - 660.000 filtru aer - 467.000 placute frana - 2.000.000 (si eu gasisem la nicubarbu cu 500k) filtru ulei - 177.000 ulei Dextron (servodirectie) - 187.000 manopera: revizie: 675.000 filtru aer - 180.000 bujii - 180.000 pl frana - 360.000 Deci total 6 milioane dar putea fi in jur de 3 - 3.5 milioane. PS: I-am facut si ITP-ul inainte de revizie. A iesit perfecta! Link to comment
aztec Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Cand sunt montate scaunele din spate, cu tot cu tetiere.. vizibilitate nexam.. da' deloc.. Link to comment
alx Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Nu stiu vreo masina cu 2 locuri in portbagaj cu vizibilitate buna in spate. Comparativ, sa vad cum sta un om normal ca dimensiuni in cele doua scaune atasate de Landcruiser. Eu stateam singur pe amandoua inca imi mai trebuia ceva spatiu ca sa zic ca stau strans, nu comod. Link to comment
tarzy Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Cand sunt montate scaunele din spate, cu tot cu tetiere.. vizibilitate nexam.. da' deloc.. si la Loganul clasic vizibilitatea in luneta e ca si inexistenta eu m-am obisnuit ... nici nu ma mai uit in spate, oglinzi laterale si cu asta basta Link to comment
hawkeye Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Niceeeee... e 4*4? Ce motor? Se rabateaza scaunele de pe ultimele doua randuri astfel incat sa se obtina podea dreapta? 1. Da, dar decat vara 2. Serie, nu. Optional poti pune unul de Renault generatua 1990. 3. Probabil ca se rabateaza, dar podea dreapta ma indoiesc. Probabil un scaun mai sus si altul mai jos sau unul mai la stanga si unul mai la dreapta, in functie de cum strange nea Vasile suruburile pe acolo (asta daca le strange). Of, si ziceam ca nu mai postez pe aici Link to comment
matias Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Esti genul care merge la ei si zice: schimba si mie amortizoarele, ia cheia ca eu am treaba. Si te-ai carat. Iar ei ti-au scos bilsteinu vechi, ti-a pus o poereche noi tot bilstein si tu ai plecat fericit cu aceleasi amortizoare pe masina. Da asa ma facut. Cand am luat masina in contract nu scria ca trebuie sa ai cunostinte de mecanica. Eu le-am dat banii intregi, curati si asa vreau sa primesc si produsul oferit de ei. Nu mi-am aimagint ca inainte sa dau niste bani (si nu chiar asa putini) trebuie sa acumulez ceva cunostinte legate de suspensii. Iar cu plasticul din matiz. Cand am ridicat masina era desprina bucata de plastic care ascunde ceasurile de bord iar tapitaria de la usa stanga era putin deplasata de usa... Nu mai continui...cu AC-ul care este supr prost dimensionat si atunci cand il pornesti praca cineva iti leaga un bolovan in spate... Link to comment
smailmiami Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 (edited) Cand iti cumperi un frigider sau un celular presupun ca te interesezi inainte care sunt mai bune si de ce, si nu cred ca iti trebuie cunostinte de electronica sau frigotehnie. Tot asa, in cazul unei masini, care este un lucru foarte important pentru oricine, trebuie sa te interesezi anterior despre calitatea pieselor. Daca te interesai, puteai afla ca exista telescoape mult mai bune calitativ decat ce pune fabrica(desi nici alea nu cred ca sunt proaste, dar in sfarsit), si puteai cere la garantie sa ti le schimbe pe cele vechi si sa iti puna Monroe, Kayaba, Sachs ... platind doar diferenta de pret intre ele. Daca te referi la masca de la consola de bord, la mine e prinsa in 4 suruburi in zona ceasurilor si inca unul in compartimentul de deasupra scrumierei plus o gramada de clipsuri si cand am dat-o prima data jos, mai sa-mi rup degetele de la maini si cat pe ce sa ma las pagubas. Mi se pare foarte greu sa se desprinda, asta daca vorbim de acelasi lucru ... Cu tapiteria nu imi dau seama, poate daca ai fete de usi din alea mici care sunt intr-adevar un pic dezlipite in dreptul boxei, dar oricum, de la chestiile astea si pana la tragedia pe care o faci (INFECT, MIZERABIL ...) cale lunga rau ... In legatura cu AC-ul super prost dimensionat ... ce vrei frate de la un motor de 800 ... e cat la o motocicleta de alea mai hoate. Poate nu ma crezi, dar al meu Matiz mai merge si pe gaz, si merg si cu AC-ul pus, si nu ma mai plang, imi fac treaba foarte bine, sunt foarte multumit ... imi fac treaba pe bani putini si nici nu mor de cald ... Asa, informativ, merg 100km(AC) urban cu 150.000ROL ... Despre break, ca sa revin On-Topic, parca-parca ar arata ceva mai bine decat sedan-ul ... Edited September 26, 2006 by smailmiami Link to comment
Moshu Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 (edited) Off Topic Da asa ma facut. Cand am luat masina in contract nu scria ca trebuie sa ai cunostinte de mecanica. Nu am vrut sa te jignesc cu nimic, cu atat mai putin legat de cunostintele mecanice. Dar chiar daca ne place sau nu, esti in Romania, nu in Germania. Si e vorba de Matiz, sau putea fi Logan, dar nu VW sau AUDI. Din acest motiv trebuie sa tii tu cheile si sa spui ce vrei sa ai pe masina. Si eu le-am schimbat, tot in garantie, am stat acolo, i-am stresat pana mi-au pus originale Daewoo iar bilsteinu sa faca bors cu el. Nu trebuie sa-ti spun eu ca, chiar daca tu ai dreptate, si eu nu, tot eu am iesit in castig. Nu din cauza de cunostinte, din cauza de adaptare la mediu. On Topic Din pacate, vorbind cu amicii cu reno (sau pejo), chiar daca serviceurile se dau "europene", e acelasi stil. Ca doar tot romani lucreaza si acolo, nu-i asa? Asa ca sunt tare curios cum se manifesta mecanicosii de la dacia reno, fostii spagari de la dacia service. Ultimul care mi-a cantat cat de "multumit" este el de service, are nissan. Doar se cheama reno-nissan, nu-i asa? Edited September 26, 2006 by Moshu Link to comment
tolin Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Aici, parca, e vorba de alt topic. Subturangeala cu A/C-ul la maxim pe Matiz se discuta in alta parte. Link to comment
Moshu Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Asa e. Am editat. Dar sa revenim la pozele de mai sus. Breakul de la logan by reno arata a masina mortuara, sau utilitara pentru IML. Doar ca are scaune in loc de sine pentru targa. E clar ca la capitolul estetica sunt repetenti. Link to comment
tolin Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Eu nici pana la groapa n-as merge cu asa ceva. Putin respect ... Link to comment
icet Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 La golan nu se pune problema de frumusete ci de utilitate...capitol la care sta foarte bine. Despre frumusete se poate vorbi cu subiectivism la orice masina,dar scopul pentru care a fost facuta si mai ales pretul la categoria sa,e impabatil momentan si va ramane asa.Atunci cand vor scadea drastic vanzarile vor aparea si ofertele irezistibile,ca doar are de unde scadea,ca marketingul frantujilor e destul de bun la capitolul asta!Asa ca ori ce a-ti zice voi si chiar daca as avea si eu un dinte impotriva lor(nu va zic care )tot vor fi primii la vanzari la noi in tara. Link to comment
vio.p Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 ...Dar sa revenim la pozele de mai sus. Breakul de la logan by reno arata a masina mortuara, sau utilitara pentru IML. Doar ca are scaune in loc de sine pentru targa... Vor sa care mai multi ... economie de combustibil @matias: De ce nu ti ai luat logan cu ac ? Link to comment
laurentziu83 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Si totusi cum va arata Loganul break? Cu utilitara am vazut. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now