Satori Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Iar reclamele Renault au reusit intotdeauna asta. Link to comment
tolin Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...mp;#entry700978 De ce s-a scos indicatia de "consum instantaneu" la LGN ? Link to comment
Alezz Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Sunt curios totusi, daca va exista o versiune 1,4 la break, cum se va comporta cu 7 oameni inauntru ... Motorul de 1.4 nu va exista pe niciunul din modelele Logan Break doar 1.6 MPI si 1.5 DCI. Link to comment
arp Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Pe site-ul Dacia la configuratorul pt MCV apare si motorul de 1.4..si de ce n-ar fi? Link to comment
smailmiami Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 Motorul de 1.4 nu va exista pe niciunul din modelele Logan Break doar 1.6 MPI si 1.5 DCI. 1.4 apare pe MCV-ul cu 5 locuri. Unde ai citit ca nu va aparea deloc ? Link to comment
alx Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...mp;#entry700978 De ce s-a scos indicatia de "consum instantaneu" la LGN ? Din cauza de tute ziaristi sau useri care veneau la service: Domne, consuma 20%, nu stiu ce sa ma mai fac. Link to comment
icet Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Nu prea cred ca a meritat "efortul",mai ales ca a dat o gramada de accesorii gratis pentru asta. Link to comment
matias Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Cu toate minusurile semnalate Care minusuri au fost semnalate?...din ce stiu masina inca nu se vinede... Link to comment
Alezz Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 1.4 apare pe MCV-ul cu 5 locuri. Unde ai citit ca nu va aparea deloc ? Au zis la tv ca nu se pune motorul de 1.4 pe break iar daca s-ar pune atunci stau si ma intreb cum dracu va merge o masina cu 5 oameni in ea si bagaje care poate ajunge la 2500kg???Asta nu va pleca de pe loc dapai sa urce serpentinele sau alte nebuneli,sa vezi atunci injuraturi pe strazi...daca o sa urce o sa faca ca pe vremea lu ceasca cum faceau camioanele cu caramizi sau cu tigle de aruncau oamenii din bena tigle si caramizi pe marginea drumului ca sa poata sa urce camionul serpentinele pe Valea Prahovei... Link to comment
Tommy Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Da Fiatul Doblo nu are motorizare de 1.4 benzina? Link to comment
smailmiami Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 ... cum dracu va merge o masina cu 5 oameni in ea si bagaje care poate ajunge la 2500kg ... ??? Probabil ca destul de greu, dar iar probabil ca nu atat de greu pe cat te astepti. Eu am Matiz pe gaz si urcam panta destul de abrupta cu 3 oameni in ea. Urcam in viteza I, dar asta era, nu dura o vesnicie ... Din punctul meu de vedere (pretentiile mele de la o masina sunt in ultima rand de natura sportiva) cred ca se va descurca bine. P.S: Am fost asta-vara la munte cu cortul 4 oameni cu portbagaj plin desupra (e vorba de o Dacie break) si nu au fost probleme deosebite ... Link to comment
BogdanG Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 (edited) @Alezz, ma scuzi ca ma bag si eu in seama dar este asa de greu sa citesti pe siteul Dacia ? Spune clar :varianta cu 7 locuri are doar motorizarile de 1.6l MPI si 1.5 dci iar varinata cu 5 locuri si 1.4MPI . La 2500kg nu poate ajunge MCVul orice i-ai face, masina are 1.3T si mai poti pune 550kg deci 1.9T MAX nu 2.5T . Edited October 18, 2006 by BogdanG Link to comment
icet Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Asta nu va pleca de pe loc dapai sa urce serpentinele sau alte nebuneli Toate MCV-urile au alte cutii de viteze fata de berlina,modificate pentru o greuate mai mare,iar la 1.6 / 1.6 16 v /1.5 dci,ambreiajul e hidraulic si timoneria schimbatorului de viteze pe cabluri. Link to comment
VAXXi Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Okey, dar totusi, 2 tone cu 100 cp cea mai buna motorizare ? Link to comment
Alezz Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 La 2500kg nu poate ajunge MCVul orice i-ai face, masina are 1.3T si mai poti pune 550kg deci 1.9T MAX nu 2.5T . Baga 5 ca mine in masina si ajungi la 550kg sau mai mult fara bagaje...asa ca mai gandeste-te. Link to comment
BogdanG Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 (edited) Asa si ? Care este problema? Ai uitat de Dacia Papuc care cu 64CP cara 1tona, care este problema ? Loganul nu este masina sport, pune tu in Cielo 550kg si sa vedem daca mai merge . Am ajuns sa vorbim de dragul de a vorbii, ce naiba pina si un Golf 4 Variant are motorizare de 1.4@75CP si nu s-a plans nimeni, acum apare Loganul MCV si incepem toti sa comentam ca nu are cutare si cutare ca nu prinde suta in 6 secunde etc etc . PS> Caddy Life are motorizare de 1.4 16v @75CP si o greutate maxima de 2165kg asa ca ...sau mai rau varianta SDI are 70CP si poate cara 2.2tone, nu vad care este problema pina la urma . Edited October 19, 2006 by BogdanG Link to comment
Alezz Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 1.Compari VW cu Dacia... 2.Papucu' are motor de 1.9... 3.Nu se discuta de Cielo aici... 4.Fiecare are dreptul sa isi spuna parerea...sau nu... Link to comment
cpop Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 (edited) Toate MCV-urile au alte cutii de viteze fata de berlina,modificate pentru o greuate mai mare,iar la 1.6 / 1.6 16 v /1.5 dci,ambreiajul e hidraulic si timoneria schimbatorului de viteze pe cabluri. Desi am spus ca voi ignora topicul nu pot sa trec cu vederea dezinformarea. Timoneria cutiei de viteze e pe cablu doar la dci si la 16V la mcv. La berlina doar dci-ul e cu timoneria pe cablu. Ambreiajul este hidraulic doar la dci (brl si mcv). Edited October 19, 2006 by cpop Link to comment
BogdanG Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 (edited) @Alezz 1. Compar VW Caddy Life cu Logan MCV pentru ca sunt din aceiasi clasa . 2. NU conteaza ce motor are, conteaza cuplul si CP, deci 1.9 Dizel=62CP@118Nm si 1.4 MPI 75CP@112Nm, sunt comparabile ? Eu spun ca sunt comparabile . 3. Loganul a fost si este comparat cu :BMW, AUDI, Mercedes, Ferrari, Fiat, VW etc etc etc, toata lumea vrea sa scoata in evidenta cit de prost este, ei bine s-a dovedit ca se vinde si ca este un real succes. 4. Ai dreptu sa-ti spui parerea, nu ti-a bagat nimeni pumnul in gura dar cind spui ca "motorizarea de 1.4 MPI nu va fii pe MCV " ma apuca dracii, mai ales cind datele despre MCV sunt publice si se pot accesa usor la www.dacia.ro . PS> NU iubesc Loganul, nu lucrez la Dacia dar ma deranjaza cind se arunca cu gunoi aiurea si fiecare isi da cu parerea pe linga subiect PS2> Si eu am aruncat cu gunoi in Logan dar se pare ca m-a lovit inapoi ca un bumerang, din pacate Loganul e pe val ...cum zic unii Edited October 19, 2006 by BogdanG Link to comment
Alezz Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Pentru mine Loganul este si va ramane masina de 5000E indiferent cat dai pe ea tot 5000 face. Iar cand mai vad si indivizi care s-au injugat la credite de 5-8 ani sa tot faca foamea numai sa aiba in fata blocului marea teapa nationala stau sa ia gandesc daca poporul roman are ceva in capu' ala de pe umeri??? Raman la concluzia ca singurul avantaj care il are Loganul fata de Cielo e spatiul interior in habitaclu in rest e la ani lumina in spate. Link to comment
BAD_MF Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Cielo, 5 persoane, bagaje destule, a/c pornit ) Te intrece cam orice misca . Eu zic sa mai incetati cu offtopicul, chiar devine ridicola discutia (defapt este de mult timp). Link to comment
zet Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Iar cand mai vad si indivizi care s-au injugat la credite de 5-8 ani sa tot faca foamea numai sa aiba in fata blocului marea teapa nationala stau sa ia gandesc daca poporul roman are ceva in capu' ala de pe umeri Dar suparat mai esti pe "indivizi"... Este o oferta buna Logan. Daca tragi linie ai sa vezi ca de fapt cumperi o unealta, o "tool", care ofera mai multe pentru bani mai putini. Ca nu e frumoasa... ei, si ce? Doar nu te insori cu ea . Link to comment
andreib Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Are dreptate BogdanG, cine isi ia MCV nu vrea performanta. Vrea o masina de familie sau de munca (cel putin asa gandesc eu) si pentru regim normal de mers nu ai de ce sa ai probleme. Nubira are 1.25t, cu 5 persoane si bagaje nu mai ai nici o pretentie de sportivitate (aka are cca 1.6t incarcata) cu atat mai mult cu cat suspensia devine barcuta. Nu imi pot imagina ca cielo sta mai bine avand in vedere ca are cu 25 cp mai putin deci nu vad unde e problema. O sa se mearga mai incet si sper ca cei care vor lua astfel de masini nu vor avea ideea idioata ca pot urca dealul la 2500rpm, intr-un asemenea caz isi vor lua flash-uri si de le roman-uri . Problema mare a acestei masini este pretul care mie personal mi se pare ridicat pentru ce ofera masina. PS: Versiunea 7 locuri, 1.6 16v are aceleasi frane ca berlina? Link to comment
BogdanG Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Dap, aceleasi frane, adica tot tamburi pe spate Oricum nu este o masina care accelereaza foarte tare prin urmare nu are nevoie de super frane Eu consider ca cei de la Dacia s-au intrecut cu MCVul, am vazut si eu unu pe viu si arata mai bine decit in poze.Oricum ce este cu adevarat demn de semnalat este faptul ca nu au pus portbagajul pur si simplu ci au lungit ampatamentul si au inaltat caroseria, nu este ca la Golf 4 de exemplu unde decit s-a aplicat portbagajul si gata .E un lucru bun zic eu . Link to comment
Alezz Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Andrei,nu e vorba de sportivitate ca pana la urma toate sunt masini de familie. Ce vreau sa zic e ca m-am saturat de fiecare data cand merg cu masina pe DN1 (Valea Prahovei-Brasov) sa dau de fiecare data de cativa posesori de mandrie nationala care isi iau flashuri de la TIRuri. Nu zic ca am super masina dar macar nu ma fac de cacao si nu incurc traficul nici incarcat si nici cu masina goala. Daca acesti posesori de mandrie nationala ar circula corect pe drumurile publice si ar avea o atitudine corecta la volan fata de ceilalti participanti la trafic ar fii totul OK. M-am saturat sa ii feresc,sa imi taie calea sa se uite de sus la mine ca parca as avea nu stiu ce rabla de masina...dar pana la urma e vorba de cei 7 ani de acasa si de educatie si respect in trafic. Dar de ce toti fac magarii numai in oras nu stiu ca afara stau toti pititi pe banda 1 cu ochii in computeru de bord si neatenti la drum nu stiu??? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now