tarzy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) mda ... grozava modalitate de apreciere a unei masini ai gasit si tu. imi cer scuze ptr literele lipsa, dar ... totusi ... m-ai facut sa repet de cateva ori anumite aspecte si e aici parerea mea ca ai ceva pbe cu cititul. iar inainte sa te repezi sa-mi dai mie sfaturi despre ce masina e mai buna sau mai rea, parerea mea este ca nu ar strica deloc sa iei o asa masina, sa o folosesti un minim de 6 luni si apoi mai vorbim. nu stiu daca ai retinut un aspect EU, vijelie si altii vorbim in cunostinta de cauza, tu si alti vorbiti "lautareste" daca doriti sa mai aflati alte lucruri in plus puteti sa ma intrebati, tot ce va rog este insa sa nu va mai grabiti in afirmatii prea putin fondate. nu mai vorbesc de pareri de toata jena gen Matiz iese mai bine la tumbe decat LGN, sau revizia la LGN costa 15-spte milioane. iar despre vanzarile la LGN aici ar fi o statistia de pe autvit http://www.autovit.ro/vspreturi.php?catego...AN&Moneda=1 nu o fi chiar asa - banuiesc ca e facuta cu preturi solicitate nu cele la care masinile au fost vandute real, dar ... preturile mi se par OK. despre fapul ca masinile produse in 2005, 2006 si 2007 sunt mai multe la vanzare decat de 2004 tin sa-ti reamintesc ca intrarea pe piata a LGN a avut loc in toamna lui 2004. Desi am urmarit discutia de azi tot sunt in ceata. Va rog frumos sa imi explicati si mie care e marul discordiei (in afara de Logan)! Pe ce va contraziceti? closchkutza zice ce si tarzy spune ce ca am impresia ca va invartiti in jurul cozii? Parerea mea e ca daca atunci cand se satura de masina tarzy pierde putin mai mult decat banii dati pe rate cat timp a condus masina, iese in castig. Se intampla asa sau nu? normal ca pierd bani, si nu putini, dar ... asta e ... ideea este ca eu "ruland" bani de avans o sa am tot timpul masina noua in garantie, dar ptr care bineinteles platesc rate - rate pe care eu le consider un fel de chirie. Edited March 22, 2007 by tarzy Link to comment
vijelie Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 ... nu stiu daca ai retinut un aspect EU, vijelie si altii vorbim in cunostinta de cauza, tu si alti vorbiti "lautareste"... Atata vreme cat exista disponibilitate pentru dialog si informare reciproca, nu e nicio "lautarie". Dar cand totul devine un "hai sa ne luam de ceva ca tot nu e al nostru" dublat de schimbari de atitudine de la o zi la alta, devine inutil orice demers. Eu am incercat sa demonstrez ca o banala de prima revizie e departe de a costa cat cer niste nesimtiti care fac parte din reteaua Dacia. Nu, nu e bine, daca iesi ieftin, inseamna ca pui ulei prost si masina se va strica maine sau o strica aia la servis. Daca pui botul la preturile duble de la service pe ACEEASI marfa, inseamna ca esti pacalit de Dacia, deci iar nu e bine. Se pare ca am fost primul de la care ati aflat ca benzinarele nu au filtru de combustibil. Nu conteaza ca nu s-au inregistrat prea multe probleme cum s-ar fi inregistrat la alte masini, gata, masina e compromisa definitiv. Cand auziti basme de genul 700ron/prima revizie, ca are un consum de 18l/100km sau ca se rastoarna la 40km/h, incercati sa va convingeti inainte de a generaliza. O seara buna! Link to comment
Lucian M Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Aaaa, pai nu se rastorna la 40/h. Abia la 50-60/h devine nasoala situatia la niste manevre mai bruste. Oricum, sport extrem cu loganul asta. Mi-a spus azi cineva (un popa de la mine din zona) ca la al doile plin - 50 litri - a facut 800 de kilometri. Motor de 1,4, varianta de echipare- KELIOS. Maxim 60 in localitate, maxim 100 in afara. Nu trece de 2700 rpm- deci o sa-l manance la injectoare peste ceva timp. Degeaba ii spun sa treaca si de 3000-3500 rpm, el nu si nu, nu vrea sa o strice. Are cateva mii de km cu ea, crede ca si-a luat avion, tot timpul ma intreaba de a mea: cilindree, putere etc. Nu concepe ca buburuza mea are mai multi cai ca tigaia lui. Am sa-l iau la o plimbare intr-o zi. Link to comment
tarzy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 treaba cu rasturnatul la 50-60 tot popa ala betiv ti-a spuso? >- doamne ce de "folcloristi" pe aici Nu mai cita integral si inutil posturile anterioare ! Link to comment
Mircea Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Vad ca incepurati sa va dati in barci aici ) Diverse, diverse, dar nici chiar asa. Pauza binemeritata de 24 de ore. Link to comment
Mircea Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 In liniste in continuare, da? Si on topic. Link to comment
dreaQ Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Vreau sa-mi iau un aveo. "Jumatatea mea" cica hai te rog sa vad si loganu. Sa fiu sincer am iesit in 5 minute de acolo blestemand si injurand. Masina este de explicatie DEX. Plastice mizere, finisaje la fel. I-am intrebat daca mai foloseste cineva discheta ca poate de aia vand inca masini echipate cu radiocasetofon. In parcare masini noi care asteptau a fi livrate cu bandouri dezlipite spuilere departate de caroserie (buba binecunoscuta la logan), iar intre far si capota poti baga mana linistit sa schimbi becul (fara a trage capota). Nu caut nod in papura dar daca si femeile vad ca e naspa... Nu va mai spun reactia cand s-a urcat in aveo. Alta masina cel putin privind din prisma finisajelor. Link to comment
Tommy Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Mi-a spus azi cineva (un popa de la mine din zona) ca la al doile plin - 50 litri - a facut 800 de kilometri. Motor de 1,4, varianta de echipare- KELIOS. Maxim 60 in localitate, maxim 100 in afara. Nu trece de 2700 rpm- deci o sa-l manance la injectoare peste ceva timp. Degeaba ii spun sa treaca si de 3000-3500 rpm, el nu si nu, nu vrea sa o strice. La logan in carte scrie ca turatia recomandata de schimbare e 3 mii, e bine si 2700. Eu daca as fi popa, tot golan mi-as lua decat un kalos mic. Unde pun colacii?? Link to comment
adrian_r5 Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Unde pun colacii?? fftopic: ... peste pupaza Link to comment
iuliana Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 http://www.libertatea.ro/index.php?section...&sid=175488 "Caroseriile sunt tratate apoi chimic impotriva coroziunii si sunt vopsite, aceasta fiind singura sectie in care nu ni s-a permis sa realizam fotografii." - oare de ce? ) Link to comment
vijelie Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 "Florin Sebe, 42 de ani, muncitor, spune ca tabla are o grosime cuprinsa intre 0,75-3 mm si este adusa din import." Da, din alt judet. Destept muncitorul asta, stie tot ce misca la Aprovizionare. Oare de ce il intereseaza? "Elena Stanciu, 45 de ani, lucreaza inca de la majorat printre scanteile de sudura si spune ca acum este chiar usor. 'Pe vremuri lucram in papuci si n-aveam nici ochelari de protectie." 45-18=27, adica 2007-27=1980. Io aveam tenisi nemtesti de la iugoslavi, deci eram bogatan. Si am ceva dubii ca mai are ochi in cap dupa 20 ani de lucru fara protectie... "Le controlam cu o manusa speciala si le finisam prin polizare', ne-a spus Ion Oprea, in varsta de 49 de ani." Manusa Logan... finally. Secretarul de partid ce-o mai fi facand? Observati ca nici unul nu este sub 40 ani, deci oameni seriosi dom'le, nu copii cu prostii in cap. Link to comment
dreaQ Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Sa fim seriosi e un advertorial...o reclama in format mai mare. Muncitorul zice si el crezi ca e vreo diferenta intre ala de la pitesti si cel de la craiova? Hmm hai sa nu-l injuram pe saracu om doar ca nu ne place loganul/dacia. Ca nu e fair.. "> Link to comment
Satori Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Stai putin... sudurile se fac manual, uneori de catre o femeie? Deci pana la urma, a ramas faza cu acatistul inainte de a lua Dacie!!!! In ziua in care au luat masina de test la NCAP probabil a facut overtime. Link to comment
vijelie Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Stii, cateodata e de preferat o sudura facuta de o femeie decat de un barbat beat... Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Nu au voie sa faca poze in uzina deoarece in momentul asta accesul este destul de mult restrictionat. Se lucreaza la doua noi modele. Unul dintre ele este hatchback-ul, celalalt nu stiu care e. Nu lasa aproape pe nimeni sa intre decat cu legitimatie speciala in anumite portiuni, pe ziaristi cu atat mai mult. Link to comment
ToPser Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Cornele unde gasiti voi masini de astea frate ! Data viitoare cand ne mai intalnim vin cu golanul sa incercam sa schimbam becul fara sa deschidem capota ,no offence dar se exagereaza cam tare , in privinta tratamentul caroseriei pot sa va spun ca am aripa dreapta fata julita pana la tabla de anul trecut din iulie si inca nu am reparat-o si pot sa va spun ca nu a ruginit (si nici nu stiu daca o repar )! In privinta plasicelor intr-adevar aveti dreptate ,dar daca tot faceti comparatii ce mai zici de bordul de Cielo facut din carton similar cu cofrajele de oua ,acoperit cu un strat de vinil subtire care crapa la soare (cu toate astea sunt fan Cielo ) ? Are multe defecte masina asta si nu merita atata atentie din partea noastra ,ce sa-i faci am fost din nou pacaliti de capitalisti astia ! De ce nu s-a semnat alianta Dacia -Hyundai in anii 90? Poate aveam acum Hyundai Accent ! Hai ca am treaba la cel de-al doilea Tico ! Doamne ce imi place masinuta asta !!! "> Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 @topser: cred ca stii si tu ca problemele cu rugina apar in locurile unde s-au facut suduri deoarece acolo protectia anticoroziune e mai mica, nu in mijlocul tablei. Link to comment
vijelie Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Cornele unde gasiti voi masini de astea frate ! Data viitoare cand ne mai intalnim vin cu golanul sa incercam sa schimbam becul fara sa deschidem capota ... Poate femeia reuseste, mai stii ? Link to comment
laurentziu83 Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Stii, cateodata e de preferat o sudura facuta de o femeie decat de un barbat beat... Eu o prefer p-aia facuta de un robot. Cu cea facuta de oameni la cadrul de la bicicleta era sa-mi rup mostenirile, noroc ca mergeam incet. Link to comment
Satori Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Exact asta ziceam si eu. Daca aia da cu 2 cm mai incolo punctul de sudura, se mai duce 1 stea... Link to comment
vijelie Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 E bine ca are de unde sa mai scada din stele. Ca la alte masini nu prea ai de unde scadea... Ooops! Link to comment
Satori Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Confunzi masinile daca te referi la a mea. Mai ceva ca tanti Leana, sudorita pe stop, ce ti-a 'lipit' masina. ) Link to comment
vijelie Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Satori, daca vroiam sa zic de a ta, ziceam. Si ca sa nu mai fie dubii, era vorba de un Matiz. Link to comment
closchkutza Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Pentru informatia ta si matizul are tot atatea stele cat are si loganul, asa ca iar confunzi. Link to comment
cristi_vb Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 (edited) E vorba de matizul care are cu juma' de stea mai mult ca Loganul? Edited March 23, 2007 by cristi_vb Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now