panzer Posted September 17, 2004 Share Posted September 17, 2004 Ala nu a vandut masina! El a facut bisnita cu un bon de ordine atata TOT. Oricum astia in 3 zile epuizeaza stocul si apoi cate 180 masini/zi (more or less) Am condus eu in voie Logan-ul unui prieten: isi face banii dar n-am vazut de ce as fi cumparat-o in locul masinii actuale. Sa vedem cum se va comporta in timp. Nu am sa scriu impresii ca m-am plictisit deja de subiectul asta. Si nici n-am sa-i mai explic lui SYL cum e cu suspensiile la Cielo ca am spus de 5 ori pana acum ca sunt HEAVY-DUTY si el o tine p'aia cu suspensiile moi ... Am sa va spun cateva tepe la LOGAN, fara legatura cu masina ci cu marketing-ul Renault-ului: - e disponibila o singura alarma, fara telecomanda. Pe ea scrie Logan, Renault dar e Motorola. Costa cam 100euro si poate fi montata doar pe variantele cu inchidere centralizata. O singura cheie (din cele doua) are butoane pt centralizata si alarma. Cealalta e chiora. Deci, nu pierdeti cheia principala ca nu mai decuplati alarma... - directie este cam stramba (cu rotile drepte volanul nu este drept) - atentie ca pretul pieselor de schimb e IMENS = Renault >>> WOO... !!! Nu va ganditi macar ca o puteti tine fara Casco ca e jale... - casco aliantz: 4.5% (fara fransiza) sau 3.5% cu fransiza (20% la furt sau dauna totala, 2% la reparatii) - Garantie 18 luni totala. Minimum legal adica. La coroziune are 6 ani. - Prima revizie la 15.000km fara limita de timp. Pretul dat de ei: ~30euro prima revizie. Link to comment
VIPER Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Am fost azi la Drive Test. Puteam merge si la Portile Deschise, dar am vrut sa fie liniste, modelul pe care il vroiam, si timp berechet. Deci am luat la puricat Logan-ul de 1.6 FULL OPTIONS. Nu stiu cum il cheama, stiu ca era full. Am vrut 1.6 ca sa fac o diferentiere intre el si Espero al meu de 1.8 si 95CP. Daca nu plictisesc, voi fi un pic mai larg la descrieri. Daca da, ata ete... Prima impresie: neutra, nu ma omor dupa design, dar nici nu mi se (mai) pare urata! Am ajuns si la volan. Oglinda din stanga mi s-a parut ciudata, se vede altfel in ea decat la Espero (daca vi se pare aberanta paralela cu Espero, incercat sa intelegeti ca asta am si cu asta puteam compara cel mai bine, masinile fiind aproximativ la fel ca dimensiuni si putere). Reglajul oglinzilor e interesant, dar pozitionarea joystick-ului in zona franei de mana este total aberanta! La Espero e frumos pe usa din stanga, sus, chiar langa geam... Apoi, butoanele geamurilor: tot aberant amplasate, pentru geamurile din fata - pe bord, pentru cele din spate - tot in zona franei de mana, iar blocajul geamurilor din spate SUB frana de mana... Iarasi revin: la Espero sunt pe fiecare usa, iar soferul le are pe toate langa el. Scaunul mi s-a parut foarte fain (am probleme cu coloana si ma uit foarte atent la scaun, este extrem de important pentru mine!) iar reglajul lombar mi-a devenit instant prieten! Oglinda de interior este un pic cam mica, dar te obisnuiesti si te ajuta bine cele 2 de afara. Bordul e OK, nici prea incarcat, nici prea simplu. Nu o sa intru in amanunte legate de calitatea materialelor sau design. Asta e, cu asta defilam. Motorul mi s-a parut destul de "elastic", doar ca era un pic cam zgomotos. Cum treceam de 3000rpm incepea sa se excite de ziceai ca sunt cu a mea la 5000... Dar facea impresie buna pe sosea. Schimbatorul (trecand peste faptul ca zici ca e de Tico, ca un par infipt in podea...) e superusor de manevrat, poate prea usor si daca nu esti atent poti sa cobori din a 5-a in a 2-a... Dar te obisnuiesti. Parca la Espero e un pic mai "sportiv", si clar mai elegant... Am dat in saraca masinuta cum am stiut (bine, fara intoarceri maiastre, etc, ci doar ce ar face un om pe sosea in diferite conditii, si aici vorbind de unul poate un pic mai nervos...). Am dus-o in 5000rpm si peste, am schimbat vitezele cat de des a trebuit, frane, viraje bruste, ocoliri, etc. Ambreiajul e ca un fulg!!! Singura problema (pentru mine, care conduc cu bocanci...) e ca pedalele sunt cam apropiate... Volanul se misca extrem de usor si raspunde foarte bine. DAR: la viteze peste 100km/h nu m-am simtit in siguranta ca in Espero! Nu mi s-a parut deloc ca sta bine pe drum!!! Cam ca la Clio Symbol, poate un pic mai bine... Dar nu m-am simtit OK... Si asta pana la 130, nu am avut loc de mai mult... La Espero te simti OK si la 180... Si asta pentru ca Espero e mai joasa... De fapt Logan-ul e mult prea inalt!!! Apoi, ABS-ul... Intra prea tarziu, si numai cand crede el de cuviinta. Adica mi-a intrat cand am franat brusc de la 80 la 0, dar nu cand am franat de la 60 pe nisip... Sau nu ar fi trebuit sa intre? Una peste alta si ca sa scurtez, masina e OK, dar nu as da 8000EUR pe ea. In schimb i-as recomanda-o Tatalui meu care, la peste 60 de ani, ar avea nevoie de o masina cat de cat accesorizata, cat de cat moderna, noua si (sa speram) nu foarte scump de intretinut... P.S. precizez ca nu am mers doar 5km sau 5 minute, ca in majoritatea cazurilor, ci atat cat am vrut si cat mi-a fost mie indeajuns sa-mi fac o parere, neavand limita de km sau timp... Link to comment
hitman Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Excelent drive test story! Bine ca nu m-am hotarit sa iau Logan Link to comment
VIPER Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Pai ce sa zic, pe la 7000EUR gasesti Leganza cu maxim 50k la bord... CD, 2x Airbag, ABS, piele... Etc... Link to comment
NFS Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 ...DAR: la viteze peste 100km/h nu m-am simtit in siguranta ca in Espero! Nu mi s-a parut deloc ca sta bine pe drum!!! Cam ca la Clio Symbol, poate un pic mai bine... Dar nu m-am simtit OK... Aloo domnu... cit ati mers dvs cu Clio Symbol? Eu am mers cu dci-ull cu 170 ... iar pe la 160 am simteam absolut ok! Poate sunt eu mai putin pretentios! Scuze pt offtopic! Link to comment
VIPER Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Aloo, Domnu, dar ati stat in spate la viteza aia??? Io am copil mic, deci sta in spate cu mama lui!!! Ei bine, in spate, cu Symbol, pe drum perfect, cu sofer superadevarat, mi-a fost pentru prima data frica!!! Asa ca nu ma mai aburitzi (iertare, nimic personal cu mantale, Nenea Sergiu!!!) cu Clio Symbol, care e in papushoi la stabilitate la viteza mare! Respectivul a vandut-o cat a putut de repede si si-a luat Megane 1, tocmai pentru ca si lui i s-a parut foarte instabila!!! Link to comment
expero 16V Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 Domnule eu unul de cand am cumparat-o ma tot felicit ca am luat Espero si ca nu am luat Solenza,Symbol,Logan. Am fost si eu la test drive...singurii oameni impresionati erau cei care aveau dacii.Nu e mare chestie daca ai masina straina si te sui in Logan. Amicul mei i-a dat 50.000 lu' ala de venise cu noi la test drive si ne-a lasat sa-i dam blana sa vedem ce si cum...Se duce frumos dar peste 120 nu mai fuge.i-a dat 160 si aveam serioase dubii ca se mai ducea prea mult.Dar per total e o masina buna...dar 8000 nu face... Link to comment
NGruia Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 S-a lansat deci in 10 sept. Iaca ma pune "> sa trec sambata asta pe la un dealer pe la ora 17 . Erau cele expuse la privit nu de testat la ora aia sambata (18 sept) . Unul din "exponate" nu avea capace de roti . Asta nu ar fi grav dar nefiind capac am observat cu stupoare stratul frumusel de rugina de pe butucul rotii !! Apai daca deja ... multam fain si am trecut la ala de alaturi (Opel si Chevrolet ) . Interesant la Lacetti nu era butucu' ruginit . A dracu' capitalistii astia putrezi !! Link to comment
pixelconscious Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 A dracu' capitalistii astia putrezi !! hahaha continuati baieti... Link to comment
DragosB Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Acceasi impresie de instabilitate o am si eu , relativ la Logan . Mi se pare prea inalta pt cat de ingusta este . Garda mare la sol este binevenita pt drumurile noastre , da' se plateste prea mult in defavoarea stabilitatii . Costurile de intretinere clar vor fi mari ... deci din puctul asta de vedere nu prea merita . Singura varianta care ar merita cumparata ( pt cine este dispus sa-si ia Logan , ca eu unu' nu sunt dispus ; din banii aia imi iau un sh adevarat ) este cea ieftina , chioara . In cazul asta nu te mai deranjeaza atat de mult rugina pe care o platesti de noua , etc . Si sa fim seriosi , acum : prefer sa schimb spre exemplu toba anual , da' motoru' si restul sa fie ok . Oricum , eu zic ca Logan-ul nu-si merita banii , clar . Iar asta este punctul meu de vedere , absolut subiectiv , la care am dreptul ... Link to comment
NGruia Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Am o mare problema psihica bag seama si anume : prin toate revistele si emisiunile cu/despre Logan se scria / afirma ceva cu Eurio IV . Iaca de curiozitate (adica la solixcitarea sorei mele ) intru pe daciagroup sa-i scot date tehnice de acolo . Apoi ori nu citesc eu bine ori au scris aia a moaca sau gresit ori pur si simplu au mintit deoarece scrie negru pe alb (in format PDF) : norma de depoluare Euro III . Ma poate lamuri cineva ? Link to comment
strumfuadi Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 asha este, e euro3... cu posibilitate de euro 4 in viitor.. Link to comment
zalmoxis Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Mai baietzi am eu asa vaga impresie (ca uite imi reveni memoria ) ca, de fapt, Loganul asta nu e vestitul X90 ci CEVA NOU, IESIT AD HOC DE LA PARIS...Am o teama ca X90 il vom vedea cine stie ce Renault !....Logan asta nu pare "carosat" de Pinifarina sau cum il kema pe baiatu ala !!!.... Link to comment
VIPER Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Nu-ti fie teama, e acelasi spanac. A se vedea ca seamana perfect cu pozele controversate din AMS... In plus, nu cred ca Pininfarina ar desena asa o duda si si-ar trece in portofoliu Dacia Logan, langa alte dude gen Ferrari, etc... Link to comment
zalmoxis Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 STIU SIGUR CA x90 a fost carosata de unul din cei mari la vremea aia povestea a costat Dacia Pitesti 1 Mil USD...Si pe bune NU E ASTA CEEA CE SPUNEAM LA INCEPUT CEI DE LA DACIA DE X90 ..Aia era in DOUA VOLUME nu era sedan!!! Link to comment
FLEX Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Hmmmm! cum iti suna UN AN INTIRZIERE fata de data la care ar fi trebuit lansat Logan? ca asa se laudau Renault, ca in 2003 iese ... a iesit in 2004. Acu' fara gluma, incearca sa-ti aduci aminte cum il chema pe gigelul ala, nu de alta, dar de foarte mult timp Renault nu mai apeleaza la designeri externi pentru masinile lor, totul se cloceste la Tehnocentre ... nici macar nu angajeaza vreun mare nume, cum ar fi de exemplu Walter da Silva, care era figura emblematica a Centro Stile Alfa si acum face legea la Seat ... chiar si alte marci au un fel de designer-sef care "da linia", cum ar fi Chris Bangle, care a nenorocit (in viziunea mea) imaginea BMW; Audi, Volvo, Mercedes au "nume" care ies in fata cind se vorbeste despre design. Io zic ca proiectul X90 a plecat un pic gresit, respectiv s-a incercat sa se scoata masina ieftina pe cai cunoscute si primele schite aparute in presa dadeau ceva cam in genul lui Twingo cu bot mai agresiv (se vorbea deschis de platforma Twingo).cercetarile de piata au scos la iveala ca masina trebuie sa arate cu totul altfel ca dimensiuni decit proiectul initial, asa ca s-a trecut la o alta filozofie de proiectare, bazata pe modulare, pentru a putea scoate o masina mare folosind repere identice cu masini aflate in productia de serie ... modelul mic a fost redirectionat pe pista X41 (urmasul Solenzei), iar X90 a evoluat pina la Logan ... bijbiiala i-a costat pe francezi 1 an ... Link to comment
zalmoxis Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Felix da' X90 a fost dezvolatat de DACIA mai aia de la Renaul l-au luat la pachet !..Cred ca de Bertone e vorba totusi ..Oricum nu conteaza insa imi amintesc clar ca amasina arata cu totul si cu totul altfel !!!....Parerea mea e ca au sutit X90 pentru Renault...E discutabil cum de altfel si numele de cod i-a fost skimbat (nu mai era X90 in ultiom abvreme devenise H90 sau nu stiu ce alta litera!.... Link to comment
ticolino Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 modelul mic a fost redirectionat pe pista X41 (urmasul Solenzei) X41 ?? ce X41 ?! e urmasul solenzei ?! solenza are urmas ?! aveti poze? :-D Link to comment
iuzar Posted September 22, 2004 Author Share Posted September 22, 2004 modelul mic a fost redirectionat pe pista X41 (urmasul Solenzei) X41 ?? ce X41 ?! e urmasul solenzei ?! solenza are urmas ?! aveti poze? :-D X41 este varianta mai mica a lui X90 aka Logan, si fost creat prin injumatatirea lui X90 si scaderea a inca 4 icsuri...urmarea acestei acticitati a fost crearea lui X41 si raminerea a 4 icsuri care vor fi folosite ca piese de schimb pentru Logan, X90 si X41.... Link to comment
FLEX Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Da, Solenza are urmas, e in lucru sub numele de cod X41 si va iesi in 2007, cind Solenza ne spune pa! No photos or sketches available! (as I know) Unde se va inscrie X41 e neclar, inca, dar daca Logan e un 3 volume la limita superioara a clasei mici, eu banuiesc ca va fi un 2 volume mai mic decit Clio, deci limita inferioara a clasei mici ... sau vreun mini bortzos? PS: zeule, oare Dacia avea de aruncat 1mil.$ pe design LA O MASINA COMPLET NOUA? cred ca era in cel mai bun caz de o restilizare a Novei, abandonata cu ocazia venirii R, care a varsat SuperNova. Cu 1mil.$ in cel mai bun caz se ajungea in stadiul de mock-up scara 1/10, dezvoltarea Logan a costat 4-500mil.E, iar MeganeII 1mld.E! Link to comment
zalmoxis Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Vorbeam NUMAI de caroserie!!... Link to comment
VIPER Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Nene, x90 era doar un proiect, si atata! Si nu-mi aduc aminte sa fi fost desenat de vreun italian. De fapt nu prea stiu masini franceze desenate de italieni... Link to comment
FLEX Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Citroen ... CX, XM, desenate de Pininfarina, care producea de altfel si coupe-ul decapotabil. Link to comment
VIPER Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Daaa, dar pe vremurile de aur, nu in anii astia mai apropiati! Link to comment
FLEX Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Bine, marea majoritate a producatorilor si-au "internalizat" designul, ca probabil e scump sa-l cumperi ... dar inca Italdesign (Giugiaro), Pininfarina si Bertone n-au dat faliment si nu vor da vreodata cit timp se va fabrica Ferrari ... Io am asa o mindrie cind ma gindesc ca ma dau intr-o masina "by Giugiaro", iar cind vad un Espero imi amintesc instantaneu ca e "by Bertone". Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now