undoz Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 un articol despre logan http://news.independent.co.uk/europe/story...sp?story=565552 Link to comment
cchrism Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Mama de ce cacao i-au facut: "Frankenstein car [...] made by cheap labour in the old Dacia factory in Romania". "bodywork, interior and extras stripped down to the 1950s or 1960s essentials", facuta sa inlocuiasca Trabantul si Lada. For Western Europe [...] Renault justifies the increased price by saying the "western" Logan will have extras such as power-steering, air-bags and air-brakes. Air-brakes???? ce-i aia, discuri ventilate adicatelea? Link to comment
Leutzu Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Air-brakes???? ce-i aia, discuri ventilate adicatelea? Cred ca ii pun o parasuta in bortbagaj...pe post de frana de urgenta in cazul in care ABS-ul nu-si face treaba. Link to comment
cchrism Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Cred ca ii pun o parasuta in bortbagaj...pe post de frana de urgenta in cazul in care ABS-ul nu-si face treaba. Pai crapa dracu' vesticii, ca daca e cum ziceau ziaristii ca se chinuie masina sa ajunga la 160 nu se deschide nici mama parasutelor, si astia o sa se creada protejati ca au si ABS si parasuta. Link to comment
VAXXi Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Or fi vrând să zică prin "air brakes" frâne hidraulice ? adică, nu pe bază de sârmă ca la biciclete Link to comment
VAXXi Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Apropos de piese: într-un mesaj de pe DaciaClub, vehicula cineva ideea c-o bară faţă de Logan ar fi 26 de milioane ! adicătelea, în jur de 800$ ! O să-i rupă la piese pe posesori (ce n-acoperă CASCO, bine-nţeles). Link to comment
cchrism Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Cautat pe google si am gasit siteul asta, care zice ca "air-brakes" sunt complet diferite de franele hidraulice asa cum le stim noi, si ca air-brakes se pune la camioanele mari si la trenuri. O diferenta majora este ca daca la frana hidraulica actionarea se face instantaneu (ai calcat-o a inceput sa franeze), la air-brakes mai ai si un lag care poate fi destul de consistent (ziceau ceva de o jumatate de secunda si peste). Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Din discutiile pe care le-au avut cei de la firma de la mine cu inginerii de la Dacia a reiesit ca nu sunt tocmai veseli cum se vede de afara. Se pare ca au unele probleme cu LGN, probleme de motor (!!!!!!!!!!!!!!) si destul de grave. Link to comment
VAXXi Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 air-brakes se pune la camioanele mari si la trenuri Nu se poate aşa ceva, au scos-o acum şi tramvai, din maşină de familie "acum cu noul Logan, te simţi la fel ca-n RATB !" Acum serios vorbind, se înşeală amarnic cine-a scris articolul. Frânele de care vorbeşti tu folosesc un compresor ţeapăn pentru acţionarea efectivă (pentru că frânarea unei basculante de 20-40 de tone prin metoda clasică ar presupune o servofrână gigant şi vreo 2 Schwarzeneggeri la pedală), iar sistemul se detectează lejer cu urechea - vezi camioanele mari sau TIRurile care frânează brusc, se aude acel "pufăitoscârţâit" specific. Mă-ndoiesc c-au pus aşa ceva pe Logan Link to comment
cchrism Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Va dati seama ce misto ar fi s-o puna de-o rechemare in uzina? Cred ca as rade cu lacrimi de aia care au luat masina cu ochii inchisi. VAXXI asta e definitia pe care am gasit-o pe google la air-brakes. Ca o fi vrand ala care a scris articolul sa exprime altceva, asta e partea a 2a. Link to comment
VAXXi Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Nu prea cred că vor face rechemare, chiar dacă ar fi cazul Ar fi prea mare impactul negativ asupra imaginii, şi nu-şi permit aşa ceva amu' la început, după toată munca de promovare pe care-au dus-o. Mai degrabă vor proceda la o remediere "din mers" a problemei, pe măsură ce vine lumea la service cu maşinile: "ştiţi, trebuie să lăsaţi maşina în service 2 zile pentru a remedia o mică problemă, operaţiunea se efectuează gratuit... daa ? mulţumesc !" etc Link to comment
cchrism Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Se reincarneaza OTS-ul... Pentru cei care nu au citit pe daciaclub OTS = "operatiune tehnica speciala" si nu este ceva super complicat cum ai fi tentat sa te gandesti ci consta in introducerea intr-o punga a ECU-ului. Oricum trebuie sa fie ceva super-nashpa sa recheme masinile in uzina, si cred ca de dragul marketing-ului astia sunt in stare sa nu faca asta chiar daca ar fi ceva de genul exista sanse 1/100 sa-ti sara pistoanele prin capota, pentru ca la noi nu prea exista riscul sa fii dat in judecata ca desi stiai de problema nu le-ai rechemat. Sa ne amintim episodul cu schimbatul ECU+capete de chei, cand s-au atacat cei de la Dacia, ca s-a aflat intervalul cu seriile cu probleme, si l-au sunat pe ala de a distribuit informatia, ca incepusera sa curga oamenii in service? In contrast, chiar saptamana trecuta am citit despre Lexmark care schimba in mod gratuit nu stiu cate milioane de imprimante cu o problema minora sa zicem: in anumite conditii cand schimbi tonerul, exista posibilitatea sa te zgaltaie putin, analog cu curentatul de la incarcarea electrostatica. Pai eu daca as fi patit asa ceva, probabil as fi dat vina pe imbracaminte. Dar daca se afla, si erau dati in judecata, era super nasol pt. ei. Link to comment
danielson Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Au inceput sa apara si in Brasov, in fiecare zi vad cate unul sau doua ... Urate sunt mai tata ... urate de tot ... Nu conteaza cum te uitzi, din fatza, din spate ... Zici ca vine patratul inspre tine ... Am vazut intr-o zi o intrecere intre unu cu DSN si un Logan, evident Loganul era in frunte ... probabil ca-i pulsa ficatul lui ala din Logan de incantare ... insa, cand m-am uitat mai bine la masina ... phoah ! URATA MASINA ! U R A T A ! Link to comment
VIPER Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Air Brakes se refera probabil la frane cu disc ventilat SI pe spate, ca acum pe spate are tot cu butuc si saboti... Link to comment
NFS Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Am vazut ieri Logane la greu pe autostrada, cred ca faceau noii apropitari rodaju Impresia mea e identica cu a lui Danielson... bai, sunt PATRATE! Pe cuvint ca-mi creeaza o senzatie de tanc, mai ales vazute din spate si putin dintr-o parte! O fi bine?!? Pe cuvint ca nu as detine asa ceva nici daca as primi-o gratis! As vinde-o si as gasi eu ce sa iau in loc! Link to comment
FLEX Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Downgrade: SLZ/DSN au discuri ventilate, Logan are discuri pline ... ca Matizul ... cit despre discuri pe spate, mi se pare ca masina nu e chiar atit de performanta incit sa necesite asa ceva ... Link to comment
strumfuadi Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 pai shi clio 1.4 8V are tot discuri pline.. Link to comment
ticolino Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 apropo de logan, am mers ieri pe drumu de la craiova la pitesti o buna bucata de drum cu un logan rosu cu nr de bucuresti... l-am depasit eu o data, m-a depasit si el cand am tras pe dreapta, si apoi am mers in spatele lui vreo ora pana cand m-am plictisit si l-am depasit intr-o rampa. intrasem amandoi cu 70/h la baza si cand am iesit el avea vreo 50, iar eu 80 (cu a 4-a si fara sa fortez !). probabil ca era in "rodaj" Link to comment
VAXXi Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 In contrast, chiar saptamana trecuta am citit despre Lexmark care schimba in mod gratuit nu stiu cate milioane de imprimante cu o problema minora Păi, cine se respectă şi ţine la "brand" face recall-uri. Până la urmă, nu mă deranjează dacă sunt cinstiţi şi recunosc c-au făcut o greşeală de proiectare (vorba aia, la cât de complex e un automobil, se poate întâmpla). Şi la Kawasaki (parcă) au găsit nuştiuceproblemă care putea defecta roata faţă pe un model de motocicletă - au rechemat toate exemplarele fabricate, deşi încă nu se întâmplase necazul la nimeni ! Şi se vânduseră deja câteva zeci de mii. Link to comment
body Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Salve Eu v-am zis de la inceput ca e urata si patrata , dar nu m-ati crezut . Si imi place articolul ala englezesc despre logan. A si voiam sa va mai zic ceva . Mersei ieri cu o Mazda 6 2003 an de fabr. BAI NENICA VIBRA MOTORUL SI TREMURA DE ZICEAI CA SE RUPE. Vreau sa va zic ca facea mult mai urat decat matizul la turatie. Cica toate cu anul de fabr 2003 fac la fel , dar alea din 2004 le-ar fi reparat. Masina avea vre-o 40.000 km si nu era in tara(Romania). Oricum, mi-am cam reconsiderat parerea despre japonezi. In rest masina era super accesorizata . Bafta Link to comment
danielson Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Un prieten de-al meu a facut pozele astea, la un show room in Brasov (Thanks Johnybe) De remarcat: 1. Arcul de la portbagaj 2. Toba Nu comentez, ca este evident Link to comment
Vali.D Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 mda, fiind o masinuta produsa de romanasii nostri, binenteles ca nu este totul ok. Consider aspecte minore care se pot remedia eventual in perioada de garantie . Link to comment
iuzar Posted September 28, 2004 Author Share Posted September 28, 2004 hehe... toba asta inca arata bine...m-am bagat eu acum 2 simbaete sub un logan si avea toba o sudura de ziceai ca e vapor, de un deget juma... iar spoilerul era nefinisat, ii ramasesera zimtii de cand il scosesera din forma... aaaa... si era si un pic descentrat... Link to comment
dj_sorin Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Dacia Logan .Un c...t de lucru facut pt.oamenii din romania.ati vazut modelul de la ei ? pariez ca este net superior.astept confirmarea. "> Link to comment
Nicotine Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Ok, s-a rasuflat Loganul. Dar ce parere aveti de Astra II Classic (made in Poland) Am aflat ca polonejii au inventat vodca. O fi un fel de Logan mai piperat 10 475 eur ddp varianta cheala 1.4 16v 90 cp? (la Lazarus pe Tele7ABC am vazut ca la un dealer Opel i-au furat la o cucoana regulatorul de ralanti). Parca Astra e mai simpatic si decat Logan si decat Kalos. Poate sa ne faca cineva o comparatie costuri de intretinere, impresii Kalos vs Astra II? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now