Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

Va vaitati voi de bancheta spate... nici cu dreapta fata nu e nici o scofala. Mers ~400 km, cu destule opriri (4-5) si tot mi-a amortit tot posteriorul... In dacia mea macar aveam scaune de renault 19 (nu stiam initial, am vazut ca sunt altfel, m-a luminat un cunoscator al firmei Renault) si la acelasi drum n-am resimtit nici o amorteala (mai stii, poate acolo datorita faptului ca eu eram soferul si mai si pedalam din cand in cand :mrgreen: )

Un sofer de acum relaxat,

Adi Iacob

Edited by Adi_Iacob
Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

UZINA OPEL LA CLUJ?

Joi, 23 August 2007

 

Potrivit unor informatii de ultima ora, GM intentioneaza sa construiasca o uzina Opel la Cluj. Proiectul valoreaza 500 de milioane de euro.

 

Dupa ce a intentionat sa se bata cu Ford pentru Automobile Craiova dar a renuntat, General Motors isi mentine interesul pentru plaiurile mioritice. Al doilea constructor mondial este pe punctul de construi o fabrica de autoturisme Opel in judetul Cluj.

 

Potrivit unor surse apropiate GM, decizia urmeaza sa fie luata foarte repede, cel mai probabil in luna octombrie sau noiembrie. GM a vizitat mai multe locuri potentiale de pe piata romaneasca dar, daca va alege Romania, fabrica va fi construita in Cluj.

 

Unitatea pe care GM intentioneaza sa o dezvolte in Romania va fi o fabrica de asamblare a autoturismelor marca Opel, pentru care investitia este estimata la peste 500 de milioane de euro. Fabrica ar urma sa fie construita in parcul industrial Tetarom III, pe un teren de 100 de hectare.

 

Romania nu este singura tara spre care GM si-a indreptat atentia, Bulgaria si Polonia fiind de asemenea in atentia constructorului american pentru investitia de 500 de milioane de euro.

 

www.automarket.ro

Link to comment

Pai daca vine Ford la Craiova si Opel la Cluj o sa ia frantuzu catrafusele de la PItesti de se duce de nu mai auzi de ei 30 de ani de acu uncolo si istoria se va repeta.Dacia va face din nou acelasi model de masina timp de 34 de ani =)) .

Edited by Alezz
Link to comment

Sansele ca cele 3 entitati (Reno, Ford si GM) sa produca pentru intern autoturisme comparabile ca pret si dotari sunt minime. De la aceasta stire si pana la aparitia unui competitor real (dpdv financiar, ca la lovele se uita romanul vizat de categoria low-cost) la adresa Daciei o sa mai treaca minim 2-3 ani, timp in care se pot intampla multe.

Edited by vijelie
Link to comment

Loganul asta l-am vazut aseara. Mie chiar imi place cum e vopsit (l-am vazut cu ochii mei). Astazi umblu prin oras dupa el iar daca il vad ii fac mai multe poze ca aseara nu am avut cum.

 

Oare am postat bine? La sectiunea asta trebuia pus? :-? :-? :-?

post-7368-1188369886_thumb.jpg

Link to comment

Carabusule este confortabil Loganul, mai confortabil oricum decit Cielo dar mult mai putin confortabil decit Espero de exemplu .

Oricum acest topic este unul pur subiectiv si nici un posesor de Cielo nu va recunoaste ca masina lui coreana facuta in romania este mai proasta decit una romaneasca facuta cu piese turcesti .

 

Pina una alta iar ma repet, Cielo a murit si trebuie lasat in pace, nu mai trebuie dezgropati mortii ca nu e frumos. Loganul traieste in continuare, sunt soselele pline de astfel de masini, exista oameni care se asteptau la mai mult de la Logan iar altii care se asteptau la mai putin.

Link to comment

Confortul unei masini nu este dat neaparat de cat de mare este masina la interior, ci de cum este construita.

Din ce spui tu, ar trebui sa deducem ca in microbus se sta mai bine ca in logan, ca are loc garla la interior... :scarpin:

Edited by closchkutza
Link to comment
De ce intrebi? Si-a marit cielo dimensiunile interioare? A nu, tot Kadett din anii 80 este =))

 

O fi mai Bogdan cielo kadet din anii 80 dar sa stii ca in comparatie cu scaunele si banca de autobuz pe care le are loganul nu vei putea in veci sa spui ca stai mai confortabil ca in scaunele de cielo.

 

P.S. Nu este un raspuns subiectiv, ci cat se poate de obiectiv.

 

Si este adevarat ca este mai mare ca spatiu decat loganul dar asa cum a spus si @closchkutza ar trebui ca autobuzul(chiar si cele din '80) sa fie cel mai confortabil ca e cel mai mare auto de pasageri nu?

 

 

 

Ai grija Bogdane :mrgreen:

 

Sa mai aud pe vreunul ca Loganul e confortabil ca-l belesc.
Link to comment

Bogdane, nu vorbim de o masina abia aparuta, vorbim de o masina ce se vinde de 12 ani pe la noi, s-au vandut sute de mii de masini si n-am auzit pe nimeni sa se planga cum ca ar sta prost in cielo. Bine, nu se sta ca in Mercedes, nu zice nimeni asa ceva, dar nu sa amortesti sau mai stiu eu ce. In comparatie cu Logan, eu zic ca se sta muult mai bine, doar am putut sa stau in amandoua.

Daca tu nu stai confortabil aducand argumente ca spatiul interior e mic, atunci inseamna ca iti trebuie o masina mai mare, n-am ce sa-ti fac. Si e mai sanatos sa slabesti, nu sa-ti cauti masina mai mare.

Link to comment
Sa mai aud pe vreunul ca Loganul e confortabil ca-l belesc.

 

Altul care are chef de 8-X jumuleala :mrgreen:

 

Terminati-va fratilor cu prostiile astea ca se sta mai bine in logan.

O sta loganul poate la cateva capitole peste cielo dar la confort NU!!!

Link to comment

In ultimul timp am cam fost fortat sa merg cu taxiul si cele mai raspandite si la indemana erau Loganurile , din vre-o 7-8 taxiuri cu care am circulat pot sa zic ca unul singur mergea cum trebuie.

Am stat si in fata si in spate , nici nu se poate compara cu confortul din Cielo. Degeaba are spati mai mare daca amplasarea este proasta , la Cielo bancheta este un pic lasata pe spate si se sta mult mai comod , pe cand la Logan e dreapta si tare lucru care ii anuleaza spatiul mai mare.

Restul cu care am fost aveau tot felul de zgomote ciudate , unu mergea de ziceai ca avea pana , cu numai 50.000 si ceva pe bord.

Ca si tiunta de drumu si confort este sub Cielo din orice pozitie. Singurul avantaj pe care il gasesc la Logan este Airbagul si ABS. Atat, in rest nici nu se poate compara.

Link to comment

Dream on... auzi cielo mai confortabil :D In special in 5 personi, nu? Si in pozitia de condus in care nu se coreleaza distanta necesara la pedale cu cea de la volan, nu? Sau aia din care iesi pe branci din spate daca depasesti 70 de kg?

Link to comment

Uite stimabile Alx ce recomandari face domunul: :mrgreen:

 

 

Daca tu nu stai confortabil aducand argumente ca spatiul interior e mic, atunci inseamna ca iti trebuie o masina mai mare, n-am ce sa-ti fac. Si e mai sanatos sa slabesti, nu sa-ti cauti masina mai mare.
Link to comment
Dream on... auzi cielo mai confortabil :D In special in 5 personi, nu? Si in pozitia de condus in care nu se coreleaza distanta necesara la pedale cu cea de la volan, nu? Sau aia din care iesi pe branci din spate daca depasesti 70 de kg?

 

Spre uimirea ta am 190 si 110 kg si ma simt f conforbail in Cielo mai ales la volan.Si da, pe bancheta de la Logan se sta infect plus ca este si f tare.

In primul rand cred ca putini isi iau masina pe principiul ca trebuie sa bage 5 persoane in ea.

si in fata spatiul la Logan nu este mai mare ca la Cielo. Cred ca am mers destul cu ambele masini ca sa imi fac o parere.

La confort si ergonomie Cielo da clasa la Logan.

Edited by tkd29
Link to comment

Mdeah, ma rog, eu nu mai detin loganul dar va spun parerea mea proprie si personala: Voi alege intotdeauna un taxi logan in fata unui cielo. Din toate punctele de vedere, inclusiv ca fuge mai incet :D

Daca voi nu, it's your business!

Link to comment

Back on topic stimabililor, comparatiile logan vs. rest of the world vor induce intotdeauna animozitati... Loganul a redus numarul berlinelor de pe strazi, asta e cel mai important. Ca unii dintre noi am ales sa conducem in locul frigiderului national masini "moarte' aka iesite din fabricatie , c'est la vie. Stiti cum e, unuia-i place popa - altuia preoteasa! :)

Edited by Wolfman
Link to comment

Eu sincer nu stiu cum stau unii confortabil in fata la Cielo. Eu unu am primit bonus o vanataie de la clanta usii din interior, fiind 4 in masina nu am putut da scaunul in spate deci am stat mai in fata si destul de chircit . Am stat foarte chinuit asta e ideea, am si spus ca soferul statea ok dar eu ca pasager stateam ingrozitor, nu mai zic de Sharpe saracu care statea in spatele soferului si tipa ca-l dor toate oasele :D

Se poate ca loganul sa nu fie gandit ergonomic dar macar incap in masina si stau cit de cit bine.

 

@Wolfman sa stii ca as prefera o Leganza in locul Golfului DAR nu e dizel si oricum ambele e moarte :)

 

@Laurentiu pot sa slabesc oricat DAR tot nu reusesc sa-mi scurtez picioarele, problema nu era de latime ci de lungime .

 

Vaz ca nu se spune nimic aici de noul motor de pe Logan si anume cel dCI@ 85CP se pare ca reno incepe sa puna pe logan ce este mai bun, motorul fiind preluat de pe noul Clio 3 si indeplineste normele EURO 4. Mai trebuie spus ca MCVul cu acest motor chiar este competitiv si consumul chiar scade cu acest motor .

Edited by BogdanG
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...