Satori Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 "poate mult, inclusiv sa dea blitz pe autostrada" Saracul BMW nu stia ce se intampla! E super tare cum taie ala curbele pe interior, peste banda continua. Nu inteleg de ce fac chestia asta, poate scaunele alea nu le ofera suficienta sustinere si li se pare ca forteaza. Link to comment
BogdanG Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Problema este ca Loganul nu se vrea masina sport, este pur si simplu un mijloc de locomotie din pct A in pct B . Problema cea mai nesimtita din partea Dacia este ca in continuare sunt probleme la sistemul de injectie CR. Chiar si cu 85CP, dCIul este tot puturos, desi reprizele sunt ok eu sunt de parere ca nu este ceva inregula la cutia de viteze, cu 85CP Meganul Estate ajunge la 180km/h fara probleme iar MCVul dupa 160 scoate limba . Dubios as putea spune . Link to comment
closchkutza Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Am mai urmarit acum primul filmulet inca o data, asta apropo de consumul ala. Acum, stau si ma intreb, daca merg asa cum mergea el, cu treapta a V si intre 70 si 80km/h, oare ce consum as scoate? La viteza aia eu as avea intre 2500 si 3000 rpm. Link to comment
EM!L Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Probabil mic de tot! Numai ca la stilul de condus al celui ce a testat masina, ma indoiesc ca a scos tot ce se putea din masina... atat la partea de viteza cat si la consum! Omul dadea blitzuri, taia curbe... Link to comment
closchkutza Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Oare taia curbele ca sa nu ia piciorul de pe pedala? Asta apropo de ceea ce a spus la sfarsit: "Sa schimbi vitezele cat mai rar".... Link to comment
andreib Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Penibil cu P mare de tot. Oricum nu inteleg cum de MCV-ul de 85cp merge numai cu 160 cand ala de 65(sau 70 cat o fi avand) atinge 150... Ce cutii pun astia pe masinile astea? Link to comment
Mircea Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 cu 85CP Meganul Estate ajunge la 180km/h fara probleme iar MCVul dupa 160 scoate limba . Dubios as putea spune . Pai mai fumegatule Megane-ul ala are si el o forma aerodinamica, loganul, si mai ales meceveul de la o viteza in sus mai mult disloca aer decat inainteaza. Link to comment
BogdanG Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Mirceo nu e chiar asa, M2 Estate si MCV au acelasi CX de 0.36 asa ca ... Link to comment
LYM Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Ala in filmulet zicea ceva de 0.38 la MCV. Link to comment
Mircea Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) Bre, are loganul coeficientul ala cum are puterea la motor. Din pix, ca nu-i doare mana sa scrie. Daca o bagau in tunel sa-i calculeze CX-ul o mai scumpeau cu 10%, asa i l-au probat cu fum de la tigara sau de la dci-ul din fata sa vada cum se scurge pe caroserie Edited September 19, 2007 by Mircea Link to comment
BogdanG Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Haidi bre ca esti carcotas, deci atit are, CX 0.36. Oricum cutiile de viteze sunt diferite sau cel putin rapoartele tocmai de aceia MCVul nu are performantele Meganului . Link to comment
closchkutza Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) De fapt, daca ma gandesc mai bine, nu prea are nici o performanta, in afara de aceea de a functiona. Mi se pare aiurea sa lauzi o masina in anul 2007 ca poate sa ajunga la 160, viteza maxima. La fel, daca stau sa ma gandesc si ma uit la fel in care a mers ala, consum de 4,xl la 100km nu mi se pare ceva deosebit. Era singur in masina(cred), media orara nu este este cine stie ce, (parca 56,8km/h). De ce zic asta? La drumul Bucuresti-Radauti, am avut o medie orara de 67.8km/h calculata de la plecarea din fata portii pana la sosirea la destinatie, cu 3 persoane in masina, ceva bagaj si am scos consum de 5.3l/100, asta pe benzina, de la un motoras de "motocositoare". Edited September 19, 2007 by closchkutza Link to comment
Lucian M Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) Ceeeeeee motocositoare, colega!? Adica eu am fost agricultor cat am avut Matiz?! ) Eu cu 4 persoane la un drum pana la Bucuresti si retur am scos 5 fix, dat talpa, AC, turul Bucurestiului etc. Da tie ce ti-a luat asa mult ? Acu' sa lasam gluma la o parte si mergi jos si ascute cutitele la "unealta" . Edited September 19, 2007 by Lucian M Link to comment
Esperatul Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 La drumul Bucuresti-Radauti, am avut o medie orara de 67.8km/h calculata de la plecarea din fata portii pana la sosirea la destinatie, cu 3 persoane in masina, ceva bagaj si am scos consum de 5.3l/100, asta pe benzina, de la un motoras de "motocositoare". Fa media aia pe valea oltului si mai vorbiim Link to comment
closchkutza Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) Crezi ca nu pot sa o fac singur in masina(poate nu chiar 68km/h, dar 60 cred ca pot)? Si oricum, pana una alta, matizul are motor pe jumatate aproape ca si capacitate cilindrica, iar puterea este cu peste 25% mai mica. Edited September 19, 2007 by closchkutza Link to comment
Esperatul Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Diferenta la mediile orare intre cele 2 rute din proprie experienta e de ~25kmh. Link to comment
closchkutza Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) Adica vrei sa-mi spui ca ala cu loganul ar fi scos pe ruta aia(Bucuresti-Radauti) o medie orara de ~80km/h, cu tot cu iesit din bucuresti, tranzitat cateva orase(nu mai vb de sutele de sate)? Eu sincer ma indoiesc.. Edited September 19, 2007 by closchkutza Link to comment
Esperatul Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) N-am zis nimic de logan, dar daca il bagi in discutie, Loganul ala scoate medie de 100 pe ruta aia cu tot cu orase si sute de sate. Edited September 19, 2007 by Esperatul Link to comment
closchkutza Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) fftopic: Asta a fost tare ) . Tu cat scoti pe Bucuresti-Radauti? Cred ca faci misto, nu?? Edited September 19, 2007 by closchkutza Link to comment
Esperatul Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Pe Bucuresti botosani scot 105 kmh pe gps si fac drumul asta destul de des. Link to comment
closchkutza Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 (edited) Man, eu nu am zis ca nu se poate mai repede, ideea era de consum, atat. Medie orara, calculata la destinatie de 105km/h este destul de mare, avand in vedere ca prin toate orasele tranzitate mai sus de 50 nu se merge, dar mai jos foarte frecvent iar prin sate/comune nu prea poti merge mai sus de 100-110, dar ma rog... Edited September 19, 2007 by closchkutza Link to comment
Esperatul Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Ideea era alta, valea oltului <> E85. Daca nu esti deacord cu media eu sunt deschis la pariu . Link to comment
laurentziu83 Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Slabut, eu am scos medie de 90 km/h cu Matizul pe Galati-Focsani saptamana trecuta. Poate scoteam si mai mult daca eram singur in masina si nu era masina in rodaj. La fel, 100km/h cu Clio pe Galati-Iasi, via Cuca, Bursucani, Balabanesti, adica aproape jumatate drum judetean, daca mergeam prin Tecuci nu scoteam atata; cine va pune sa mergeti pe drumuri europene? ) Link to comment
closchkutza Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Daca aveti un pic de rabdare si vreti sa cititi povesti la gura sobei: http://www.daciaclub.ro/-t84136.html. Absolut savuros. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now