Satori Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Daca intelegi bine ce inseamna acele stele, nici nu ar trebui sa iti pui problema asta. Link to comment
vijelie Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Deci am intuit bine ca nu are rabdare sa citeasca... Pana la urma cum a reusit ala sa plieze asa misto Loganul? Link to comment
zack Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Acum observ ca loganul are air-baguri cu un singur stagiu de deschidere Am citit pe NHTSA, si kalos are ultima generatie...(Advanced air bags) The appropriate level of power is based upon sensor inputs that can typically detect: 1) occupant size, 2) seat position, 3) seat belt use of the occupant, and 4) crash severity. ps: mai multe detalii pentru cei interesati : http://www.nhtsa.dot.gov/cars/testing/ncap...AdvFrontABs.htm fftopic: ps: Crash testul la kalos unde este marcat ca este dotat cu "Advanced air-bags" http://www.nhtsa.dot.gov/ncap/cars/3444.html ps2: Scuze de offtopic dar...consider ca este bine de stiut Link to comment
naylui Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Deci am intuit bine ca nu are rabdare sa citeasca... Pana la urma cum a reusit ala sa plieze asa misto Loganul? Pozele nu sunt facute de mine ,si nu ma intereseaza sa citesc teste "manarite: despre logan Dupa cate si-a dat seama si laurentiu se pare ca sunt facute in zona Macin, ceea ce inseamna ca a zburat de pe un dig de 3-5 m Link to comment
vijelie Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Dar ai simtit nevoia acuta sa postezi, nu? Link to comment
naylui Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 (edited) Dar ai simtit nevoia acuta sa postezi, nu? DA! Am un ghimpe pentru logan ! Acum esti multumit? Te simti mai bine? Cumpara-ti unu! Edited October 1, 2007 by naylui Link to comment
vijelie Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Stelele de la NCAP (manarie sau ne-manarie, conteaza mai putin) nu au nici o legatura cu tavaleala pe care a luat-o loganul din pozele tale. Asta incerc sa-ti spun, ca si ceilalti useri. Link to comment
pisca Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Fum albastru = motor terminat. Cauza: ulei prost, motorina proasta si/sau exploatare necorespunzatoare. Din pacate, pentru ei, foarte multi posesori de motoare euro3-4, pe benzina si mai ales pe motorina, nu cunosc si nici nu vor sa cunoasca ca exploatarea acestora este complet diferita decat pe vechile dacii. Iar povestea asta nu tine de marca motorului, este valabila pentru toate motoarele. Cum se exploateaza un motor euro 3-4? Nu de alta dar am pe cineva care a trecut de pe berlina la euro3 si vreau sa ii fac instructajul! Link to comment
LYM Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 "Cum se exploateaza un motor euro4" ... "cum se exploateaza o masina rosie?" ) Ce treaba norma de poluare cu exploatarea/tipul motorului? Un motor de cielo non-euro se exploateaza diferit fata de unul euro3? Cine emite aceste "modalitati de exploatare"? hm? Link to comment
vijelie Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Manualul de utilizare aferent produsului vandut nu o mai fi de-ajuns? Link to comment
cararama Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 cate stele in cap ziceati ca are loganu? Nu la lovit trenu,cica a pierdut controlu' ...asa se deformeaza controlat? S"> nu-mi place loganu insa daca a picat de pe un pod, nu mi se pare ca ar fi ceva care ar putea fi folosit impotriva masinii. Orice masina cred ca s-ar fi deformat la fel, inafara de o masina cu cusca de protectie (cum vezi la masini de wrc de exemplu). Hai sa nu ne legam de chestii care definesc cam 99% din masinile de pe strada Link to comment
zeneseu Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 (edited) Sper ca am postat bine. Cam asa ceva se plimba prin Oradea. Asta raportat la taximetristii carora le iese fum din masina noua. Edited October 2, 2007 by BH ZNS Link to comment
Mircea Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Da, tocmai ce ziceam si eu. Masina subturata constant si frecvent (pleonasm intentionat in atentia celor care ma vor la Gazeta), treapta de viteza mare, acceleratie la blana. Rezultatul se vede. Link to comment
tolin Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 (edited) In acest caz, pastrarea anonimatului nu este in favoarea cuiva. Poate asa afla si individul ce lasa in urma celorlalti de respirat. Edited October 2, 2007 by tolin Link to comment
VAXXi Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 N-ati inteles nimic ! Nu vedeti ca masina e undercover, neagra din cap pana in picioare ? Fumul e doar o masura suplimentara de camuflaj. Link to comment
zeneseu Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Sau face parte din tuning. Link to comment
LYM Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Ultimele modele de Logan am inteles ca au un 'feature' cum au sepiile alea - cand se simt amenintate scuipa fum si apoi o iau la sanatoasa Link to comment
zalmoxis Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 (edited) Eu as dori - dar bine e clar o dorinta utopica (am mare inclinatie pentru astfel de dorinte in ultima vreme) - ca in topicul asta sa-si spuna parerea numai cei care au condus cu adevarat un Logan...Asa de pe margine e usor sa dai cu pietre...Ei bine am mers recent cu un Logan 1,4 pe o distanta considerabila...Mergeam si ma gandeam ca Matizul meu e cam ghiulea pe langa el pana cand mi-a soptit prietenul "Mai, ce dracu faci, asta nu merge decat cu peste 4000 rpm"...Ei si da e altceva !...Rog pe oricine care are masini cu trei cilindrii sa se suie si pe un Logan sa-i dea talpa si sa vada ce inseamna totusi...(ei acum nu e ca Avensis 2.2 d4d dar oricum nu te face de rusine !!... Sambata fac un test cu Diesel 85 CP si - daca sunt multumit - gata, mi-am luat masina!... Una peste alta e chiar o masina decenta in clasa ei, care da clasa multor aschimodii Happy de pe la marci redutabile...Este - si subliniez asta - doar parerea mea...dar e bine ca inainte sa scrieti ceva aiurea de Logan sa si mergeti cu ea.. Edited October 2, 2007 by zalmoxis Link to comment
Esperatul Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 ...in topicul asta sa-si spuna parerea numai cei care au condus cu adevarat un Logan...... Una peste alta e chiar o masina decenta in clasa ei, care da clasa multor aschimodii Happy de pe la marci redutabile... Dar tu ai condus cu adevarat o aschimodie Happy ? Link to comment
andreib Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Una peste alta e chiar o masina decenta in clasa ei, care da clasa multor aschimodii Happy de pe la marci redutabile... Aschimodie happy e si fiatul GP. Eu am condus logan 1.4 si fiatul meu de 1.2... Eu zic ca diferenta este mare chiar si intre motoare, ca sa nu mai spun nimic de finisaje, materiale si altele. Diferenta enorma este data de cutia mai scurta, mai bine etajata si mai precisa si de cuplul mult mai uniform de la punto. Chiar daca este mai grea decat loganul (paradoxal, nu?), are cu 10cp mai putin fiatul trage mai bine la viteze normale. La viteze mare probabil isi spune cuvantul diferenta de cx enorma... Link to comment
vijelie Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Am avut logan de 1.6, inainte de a-l cumpara am mers cu unul de 1.4. Cu 4 persoane si bagaje, cand porneam AC era cam dificil sa ma mai angajez in depasiri. Bine, nici ala de 1.6 nu e Racheta Alba dar parca nu se misca asa lent. Diferenta e vizibila la viteze mai mari. Link to comment
zalmoxis Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Happy, adica VW Happy!...Nu stiu Fiatul ala Punto cum e dar are totusi 4 cilindrii nu!?!....E posibil sa fie cum zici nu stiu n-am mers niciodata cu Punto... Am avut logan de 1.6, inainte de a-l cumpara am mers cu unul de 1.4.Cu 4 persoane si bagaje, cand porneam AC era cam dificil sa ma mai angajez in depasiri. Bine, nici ala de 1.6 nu e Racheta Alba dar parca nu se misca asa lent. Diferenta e vizibila la viteze mai mari. Da-i peste 4000 rpm, de la 4000 rpm in sus are cuplu maxim, ai sa vezi cum e!!! Daca ai mers sub ma si mir ca ai mers!!.... Link to comment
Esperatul Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Eu am condus VW-ul ala Happy de care zici tu si-i da lectii la Loganul de 1.4 la orice vrei tu, cel putin la finisaje, confort, antifonare e la zeci de ani lumina. Link to comment
vijelie Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 (edited) @zalmoxis: asta am facut, dar ulterior, cu cel de 1.6, cel de 1.4 era in prima mie de km in care nu se recomanda bla-bla-bla... Indiferent de echipare, "amanunte" de genul finisaje, confort, antifonare sunt identice la Dacia Logan, mai putin aratarea aia de Logan KissFM. Edited October 2, 2007 by vijelie Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now