Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai baieti...cu loganul trebe` sa cumperi numai "varsat". De exemplu: cumperi un sac de cartofi il desfaci iar continutul il versi in porbagaj.

 

Cu parchetul de mai greu, trebuie sa dispui de un fierastarau alimentat la bricheta pentru a ajusta dimensiunile acestuia dupa care, bineinteles, se poate arunca peste cartofi.

Link to comment

Vijelie-am vrut sa spun ca este prost gandita amplasarea acestor comenzi. N-am sa sustin niciodata ca Loganul este o masina atat de proasta asa cum este prezentata in acest topic. Dar trebuie sa recunoastem ca are bubele ei.Pentru cine doreste sa care marfuri voluminoase cat si persoane in conditii acceptabile ii recomand MCV-ul si va fi pe deplin multumit.

Link to comment

Nici eu nu am nimic cu loganul sau cu propietarii acestuia in general. Eu am cu renault ceva, pt ca isi bate joc de oameni care in necunostinta de cauza ii cumpara produsul la un pret nesimtit.

Edited by dadu1976
Link to comment
...

Nu am nimic cu cei ce au logan, dar sincer mi se inflameaza dintii cand vad zilnic zeci de posesori de logan pentru care ''za car'' n-are pereche. Oameni buni, loganisti, nu este altceva decat o masina ieftina, facuta din economie! Treziti-va si fiti realisti!

 

pai ... nu stiu pe cine ai auzit tu sa sustina contrariu ... LOGANUL este CEA MAI IEFTINA masina "din clasa ei"

 

amu ... ca nu e chiar cea mai proasta deja e alta poveste

 

are limitarile si bubele ei ... care apropo nu-s putine

 

 

Da' de turometrul FARA zona rosie- ce spui?

 

daca o sa fii un pic atent o sa observi ca turometre "nevopsite" sunt la mai multe masini ... fabricate inainte ca loganul sa fie lansat - Clio aveam eu de l;a servici din 2003 fara marcaj.

 

 

 

 

Mai baieti...cu loganul trebe` sa cumperi numai "varsat". De exemplu: cumperi un sac de cartofi il desfaci iar continutul il versi in porbagaj.

 

Cu parchetul de mai greu, trebuie sa dispui de un fierastarau alimentat la bricheta pentru a ajusta dimensiunile acestuia dupa care, bineinteles, se poate arunca peste cartofi.

 

 

pai ... daca nu ma insel la ORICE "3 volume" se aplica partea cu cartofi ... despre parchet ... adevarat ... trebuie ori sa-l pui deasupra (daca ai portbagaj) ... ori sa umbli cu cheie ... ori sa-ti folosesti imaginatia si sa-l inghesui pe bancheta din spate ori sa apelezi la un mijloc de transport "mai" adecvat

 

Si daca vrei sa bagi un frigider/masina de spalat/televizor/dulap- ce faci? Il tai cu drujba si-l bagi gata feliat?

 

dai si tu o paine de mancat la unul care se opcupa cu livari la domiciliu

 

Vijelie-am vrut sa spun ca este prost gandita amplasarea acestor comenzi. N-am sa sustin niciodata ca Loganul este o masina atat de proasta asa cum este prezentata in acest topic. Dar trebuie sa recunoastem ca are bubele ei.Pentru cine doreste sa care marfuri voluminoase cat si persoane in conditii acceptabile ii recomand MCV-ul si va fi pe deplin multumit.

 

io-te bre unul care mai si gandeste

Link to comment
singura utilitate pe care o vad eu este ca poti baga in masina lucrurile lungi si subtiri ... de ex skiuri

 

Sau undite si lansete. Pentru mine e suficient. :thumbl:

Iar cu parchetul laminat, treaba e chiar haioasa. In Matiz incape de vreo trei ori mai mult parchet laminat decat permite sarcina utila. Dar Matizul nu e masina, e o trotineta coreeano-craioveana. Loganul, in schimb... > :)

Link to comment
pai ... daca nu ma insel la ORICE "3 volume" se aplica partea cu cartofi

:o ORICE 3 volume ... mai sa fie, probabil mi s-a parut ca am carat cu Nubirica patutul lu' bebe ... de la Bucuresti la Braila. Si vorbesc despre ditamai dihania ... dintr-ala care se transforma in pat normal + noptiera cand creste bebe (195x50x20 pachetul mare si 90x60x20 pachetul mic). Aaaa ... sa nu uit ... era si salteaua in masina (140x84x12). Iar eu am incaput fara nici o problema, fara sa modific pozitia scaunului ... nimic.

Partea mai curioasa este ca cei de la magazin mi l-au adus de la depozit intr-un ... Tico :) ) Sa mai dau "micul" detaliu ca Tico a venit cu haionul inchis normal ??

Link to comment
Nici eu nu am nimic cu loganul sau cu propietarii acestuia in general. Eu am cu renault ceva, pt ca isi bate joc de oameni care in necunostinta de cauza ii cumpara produsul la un pret nesimtit.

 

Ciudat ca vorbeste despre asta un proprietar de aveo la care constructorii si-au batut in cel mai jalnic mod cu putinta joc de clienti.

Link to comment
Si daca vrei sa bagi un frigider/masina de spalat/televizor/dulap- ce faci? Il tai cu drujba si-l bagi gata feliat?

 

Vrei sa zici ca matale bagi in aveo un frigider/masina de spalat/televizor/dulap? Nu crezi ca exagerezi putin?

In alta ordine de idei, se poate vorbi despre defectele Loganului o viata d'aci inainte. Dar trebuie avut in vedere ca in momentul de fata, ramane poate singura varianta de achizitie a unei masini noi de catre o multime de oameni. Acei oameni care nu isi permit alte marci de masini, chiar daca sunt cu 2 000 euro mai scumpe ca Loganul.

Link to comment
Ciudat ca vorbeste despre asta un proprietar de aveo la care constructorii si-au batut in cel mai jalnic mod cu putinta joc de clienti.

 

Si mai ciudat este ca rade de proprietarul de aveo proprietarul unei marci de masina recunoscuta prin fiabilitatea sa...

Link to comment
Let me guess... Te pune pe ganduri faptul ca acest "defect" nu se regaseste in celebrul centralizator al defectelor intocmit de "ceilalti", nu?

 

Nu ma pune pe ganduri. De fapt cred ca din cauza metodei de fabricatie nu se poate face decat un centralizator sumar de genul "aparitie de rugina" iar erorile pot aparea aleator, fiecare exemplar fiind de fapt un unicat. Dar daca tie ti se pare normal ce a patit...

 

Oricum, tin sa se consemneze si eroarea asta asta desi colegul e in continuare multumit chiar daca masina aia uruia de cand avea 1000 de kilometri. O compara cu Dacia Break pe care o avea inainte.

Link to comment

Luneta aia o fi avut un defect de fabricatie. Cine stie. Luneta sparta in mers am vazut si la VW. Era turcesca de fabricatie.

Acum ce aveti impotriva masinii asteia nu inteleg. Daca oamenii astea si-au ales inseamna ca au gasit la ea ce le trebuie.

Daca eu am bora pentru ca imi place inseamna ca e cea mai buna masina? Nici pe departe. E cam janghina. Dar mie imi place.

Vreti sa va zic de defect de fabricatie la VW golf IV si bora cu o anumita cutie de viteze? Un mic bolt care tine pinioanele de nu stiu ce dracovenie, la o anumita cutie de viteze (fabricata intre 1999-2001) era facut dintr-un material mai prost. Rezultat: intre 50.000 si 70.000km (mai toti au patit-o in aceasta perioada de km si nu a depins de cati ani avea masina), se rupea si spargea cutia. Singura metoda de reparat: schimbat cutia.

In Anglia VW a fost dat in judecata de posesorii masinilor pentru nerecunoasterea unui defect de fabricatie. Si se pare ca au castigat si VW a reparat problema prin schimbarea boltului. Asta doar in Anglia. In rest a tacut malc.

Asa ca se intampla si la case mai mari.

In alta ordine de idei: la mine la bora cand rabatez banchetele, ce sa zic am spatiu, dar se ingusteaza in portiunea banchetelor. Asta inseamna ca masina e o porcarie?

Si inca ceva ce eu nu inteleg: vorbiti de parchet laminat, frigidere, si alte dracovenii. Voi v-ati luat masina ca sa carati cu ea diverse dracovenii din astea? Eu unul tot ce am luat am avut transport sau daca nu am cerut transport pana acasa. In viata mea nu o sa pun in masina mea toate nebuniile. NU de aia mi-am luat masina. Ca daca ala era motivul era simplu: imi luam un mini-van.

 

PS: nu va suparati pe mine. Nu am nicio problema cu nimeni. Doar nu va inteleg de ce atata aversitate fata de o masina. Aici nu includ acel procent de "tarani" care si-au luat logan si care reusesc sa ma enerveze si pe mine. :P

Edited by Vlad
Link to comment
S-a enervat Mircea. =)) =))

 

Doar un pic :)

Daca e vorba doar de cateva pachete, incap si pe bancheta din spate, mai pe oblic si cu fereala sa nu sparga geamul.

Mai mult de 8 nu am putut inghesui, erau de 1350 mm lungime.

Dar ce faci cand ai 3 persoane in masina si vrei sa transporti si 4 pachete de parchet? Ah, da il trimiti pe al treilea cu taxiul!

 

Un coleg de-al meu de birou s-a trezit ieri cu luneta sparta din senin, fara lovitura, in mers. Pur si simplu s-a facut "panza de paianjen".

Montajul lunetei la Logan se face pe niste cale din plastic. Nu e una montata la fel ca alta! Acele cale au rolul de a prelua diferentele de 2-4 mm in deschidere pe care le poate avea caroseria din cauza lui nea Gigi sudorul... O tensiune mai mare indusa caroseriei de o urcare cu 2 sau 1 roata pe bordura, o cala pusa mai strans si gata. Pentru carcotasi, ridicati capota portbagajului si se vad cele 2 cale, cu niste dintisori elastici pe care se aseaza geamul.

 

Asa, ca tot ma enervai, nitel:

Lipsuri la ergonomie:

1. Plasarea proasta a comenzilor pentru:

* climatizare - presupune sa te apleci, sa dai mana pe langa schimbator daca esti in 3-5.

* geamuri electrice - se ajunge greu la comenzile pentru geamurile din spate. In plus, actionarea acestora se face cu mana dreapta.

* oglinzi electrice - presupune sa ridici frana de mana sau sa ai degete foarte lungi.

* climatizarea baga aer aiurea, la picioarele soferului putin la pasager restul.

2. Pozitia proasta la volan, inalta, nu poti vedea semafoarele. Scaune cu sezutul scurt, obositoare la drum lung. Reglajul pe inaltime este valabil doar la versiunile superioare si este un simulacru, scaunul deplasandu-se cumva tangential, dupa ce il ridici trebuind sa refaci reglajele inainte inapoi.

3. Vizibilitate scazuta in spate. Oglinzi laterale mici si plane, identice stanga cu dreapta. Luneta ingusta, portbagajul inalt.

4. Volan fix, care in anumite situatii (reglaje ale scaunului, persoane cu o inaltime peste medie) iti poate trimite airbagul in dinti intr-o postura nu tocmai safe pentru gat!

5. Unghiul la care se imbina bordul cu parbrizul este de asa natura incat acesta se reflecta, ducand la situatii ce pot deveni periculoase in trafic. Culoarea este un plus in aceasta situatie, griul deschis fiind numai bun sa-l vezi up side down in parbriz

Lipsuri la siguranta:

Caroserie inalta, predispusa la rasturnat. Anvelope prost alese, airbaguri din prima generatie. Oglinzi inguste, vizibilitate in spate si unghiuri moarte foarte scazuta.

Lipsuri la motorizari:

Motorizari create pentru a induce economie de combustibil, martorul check nu se aprinde pentru anumite defecte. Cutii de viteze cu rapoarte scurte, favorizand loganeala. Amplasare proasta a rezervoarelor pentru lichid de parbriz si servodirectie, la unul trebuie sa te intinzi, la celalalt nu ajungi decat dupa ce demontezi farul.

Acum astea-mi vin in minte, ca fiind cele mai reprezentative.

Link to comment
Dar ce faci cand ai 3 persoane in masina si vrei sa transporti si 4 pachete de parchet? Ah, da il trimiti pe al treilea cu taxiul!

 

gandind ca tine, ce facem in momentul cand avem 5 persoane si avem de carat 500l (sa zicem) de bagaje. Putem gasi multe situatii particulare in care sa gasim limitari ale unei masini.

 

Domnisoara closcuta, rau nerau fiatul acesta m-a servit exemplar. Am deja 130.000 de kilometri cu el si nu am avut probleme cu el. Si nu a fost dragoste la prima degustare :)

Link to comment
Sa inteleg ca nu ai mai auzit pana acuma de astfel de accidente?

Sau ai informatii ca apar cu o frecventa deosebit de mare la Logan?

 

Nu, am zis deja ca nu mi-e greata de problemele care apar des. Daca ar fi probleme care se repeta la un numar mare de exemplare ar fi bine pentru ca s-ar remedia usor. In tehnica erorile care apar aleatoriu sunt cele mai nasoale nu alea care se repeta constiincioase. Desi poate ai putea sa pui si la Logan problemele astea intr-o categorie " probleme cauzate de asamblarea manuala ". Din pacate astea pot avea multiple localizari, de fapt mai peste tot intr-un exemplar.

 

In rest vezi ce a spus Mircea vis-a-vis de acest aspect.

Link to comment

Si toate acestea la un pret modic.. :) .

Ai uitat stergatoarele care sterg foarte putin din parbriz si lasa un triunghi exact in fata soferului din care se scurge apa pana jos.

 

@cararama: Mai, da sunteti penali cu domnisoara asta. Vezi tu ca scrie undeva "Membra"???

Link to comment
Ciudat ca vorbeste despre asta un proprietar de aveo la care constructorii si-au batut in cel mai jalnic mod cu putinta joc de clienti.

Mai mare batjocura decat Reno, nu stiu cine face. Doar prin faptul ca la megane au eliminat scrisul cu motorizarea de pe bandourile laterale, 2 becuri la lampa spate si inca ceva maruntisuri, nimicuri de 10 euro in total, asta imi arata batjocura fata de client. Sa economisesti 10 euro la masina de 15 mii...

 

Dar trebuie avut in vedere ca in momentul de fata, ramane poate singura varianta de achizitie a unei masini noi de catre o multime de oameni. Acei oameni care nu isi permit alte marci de masini, chiar daca sunt cu 2 000 euro mai scumpe ca Loganul.

In ritmul in care scade calitatea masinilor noi low-cost (doar la pret de achizitie, service-ul ramane la fel sau mai scump) de se strica de parca ar fi dacii berline, deja mi se pare mai rentabil un SH german decat sa dau de fraier 10 mii de euro pe un Logan, Clio, Albeea, Geely, Lada Kalina, 206 Sedan, ICKO Samand si alte gunoaie dintr-astea, doar ca sa ma laud ca mi-am luat masina NOUA.

Aiurea, n-am bani sa intretin si sa repar mizeriile astea de masini. Daca altii sunt masochisti si au bani, treaba lor.

 

Motorizari create pentru a induce economie de combustibil, martorul check nu se aprinde pentru anumite defecte.

Martorul Check nu se aprinde decat cand lipseste catalizatorul si, poate cand ia foc ECM-ul. In rest nu semnalizeaza nici o eroare, nici macar cand cand se infunda catalizatorul si e periculos sa mai mergi cu masina.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...