Salex Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 (edited) Pai normal. Trebuie sa apara pe piata romaneasca inainte de Sandero @Mircea: nu a fost cu intentie de plagiat. Oricum, se pare ca nu citim aceleasi reviste (in cea de pe care am facut poze masina nu e camuflata), insa daca informatia a aparut in mai multe locuri ... parca parca creste putin gradul de credibilitate. Edited March 6, 2008 by Salex Link to comment
tarzy Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Cam asa platesc si eu pentru Cielo, deci e cam relativa chestia. pai ... ca sa nu mai fie relativa ... spune si care e val asigurata la Cielo Eu unul, daca as merge 20k km/an, nu as face revizia la km astia. Sa fim seriosi. La cum se circula in tara asta, la cat praf este in orase eu nu as avea curajul sa tin atat timp un ulei in motor. Stiu ca in afara se fac revizii si la 30k km, dar oare de ce producatori care in germania de exemplu au intervale de revizie de 20-30k km in romania coboara acest interval la 15k km? Ei pot pune acelasi ulei si aceleasi filtre si aici, deci ce-i retine? nu stiu ce si cum gandesc producatorii germani ... eu doar spun varianta oficiala a lui Dacia ... dupa dumnealor uleiul se schimba la 20.000 ... atat timp cat masina e in garantie e responsabilitatea lor eu personal nu am de gand sa-mi bat joc de masina ... pana acum am pus aral5w40 si cu toate astea la schimbare de 15.000 se simte in comportamentul motorului ... asa ca ori o sa pun la fel si schimb la 10.000 ... ori bag 0W Link to comment
Tommy Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 ... ori bag 0W Daca mergi la Polul Nord e chiar indicat. Link to comment
zeneseu Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 (edited) @tarzy Oops ...am cam inversat 2 cifre. Deci platesc cam 320 euro /an la o valoare de 6300 euro Asigurare full casco inclsi si pasagerii. Edited March 6, 2008 by ZeNeSeu Link to comment
closchkutza Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Si daca bagi 0w ce mare afacere crezi ca faci? Crezi ca ala este super-ulei? Eu iti spun ca este o aberatie sa tii in romania un ulei in motor timp de 20k km. Poate renteaza doar daca mergi extra-urban acesti km. Dar alfel, nu cred. Oricum, ma bucur sa vad ca esti de acord cu mine, ca aceasta practica este bataie de joc. Un motor nu pica in 1.5 ani/3 ani, stai linistit. Dar ii scurteaza durata de viata..iar asta se vede cand masina o sa aiba ~100k km. Link to comment
Mircea Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Oricum, se pare ca nu citim aceleasi reviste (in cea de pe care am facut poze masina nu e camuflata), insa daca informatia a aparut in mai multe locuri ... parca parca creste putin gradul de credibilitate. Autoshow. nu stiu ce si cum gandesc producatorii germani ... eu doar spun varianta oficiala a lui Dacia ... dupa dumnealor uleiul se schimba la 20.000 ... atat timp cat masina e in garantie e responsabilitatea lor Aici e spilul. Intr-un an de zile/100.000 nu va cadea motorul nici daca nu-i schimbi deloc uleiul doar ii completezi. Dupa, masina nu mai e in garantie, teapa cui o are si ii crede ca un astfel de interval de schimb de ulei este posibil in Romania. Link to comment
alx Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Eu unul cred in acest interval pe motoarele benzinare. E parerea mea proprie si personala dupa ce am vazut cum arata uleiul din 1.6mpi la 9k km, la 15k si 30k. Avand in vedere ca motoare cazute nu au fost si am auzit cu urechea mea pe unii taximetristi ca baga ulei Panther si sarisera de 170k km. In schimb trebuie numai ulei sintetic. @cloashkutza: Ideea nu e neaparat de vascozitatea la rece sau la cald, uleiurile sintetice si in special cel 0w sunt mult mai rezistente, isi pierd proprietatile mult mai greu. Altfel cum iti explici ca si daca faci schimbul de ulei vara se baga tot 5w40 care, in teorie, e foarte prost vara. Link to comment
Salex Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Autoshow. Auto Motor & Sport (RO) Link to comment
andrew Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Eu m-am saturat de solutiile acestea de marcheting de tipul "ieftinache" in care, pentru 100 euro, se face rabat la calitatea caii de rulare (pneuri). Atata timp cat exista cel putin 10 producatori de top, se alege solutia sustinerii unor producatori mediocri, care, daca n-ar prinde niste contracte OEM spaguite, ne-ar scuti de prezenta lor pe piata. Nu-i permis ca intr-o economie globala de piata, dupa ce ajungi cu masina de la dealer acasa, sa cauti alte pneuri pentru o masina noua ! Conform Ziarul Financiar, in 2007, Dacia a vandut ~230.000 de masini. Suta aia de euro despre care ziceai ca se economiseste se traduce in 230.000 * 100 = 23.000.000 Euro intr-un an(eu nu cred intr-o diferenta de 100 euro, cred ca e chiar mai mica, dar am mers pe calculul tau). Teoretic, banii ar fi recuperati, si chiar si cu profit de la cumparator. Dar vorbim totusi de o masina care se vrea ieftina. Ca urmare, pentru cine vrea o masina, pneurile mediocre sunt ok. Diferenta de calitate, si de bani, ca despre asta e vorba, se suplineste prin conduita preventiva, aka "mergi mai incet". Mai sunt o gramada de alte locuri unde s-au ales solutiile ieftine si slab calitative la Logan, si toate pentru diferente infime probabil. Dar cand aduni toate astea unde ajungi? Link to comment
laurentziu83 Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Ceva foarte tare: http://superstreet.ro/stiri/masini_noi/Chi...ia_Sandero.html. Sa vedem in curand chinezismul tunat de cocalari cu un desfacator de bere pe grila radiatorului? @cloashkutza: Ideea nu e neaparat de vascozitatea la rece sau la cald, uleiurile sintetice si in special cel 0w sunt mult mai rezistente, isi pierd proprietatile mult mai greu. Altfel cum iti explici ca si daca faci schimbul de ulei vara se baga tot 5w40 care, in teorie, e foarte prost vara. Scuza-mi intrebarea, dar de ce e prost 5W40-ul vara? Pentru masinile actuale e cel mai bun ulei, si vara si iarna. Uleiul 5w50 si 0w50 chiar nu merita la masinile noastre. La Matiz e un caz particular ca se prefera 5w30, poate si pentru ca e un motor gandit pentru trafic aglomerat, si nu prea sufera la caldura. La Matiz n-am vazut niciodata indicatorul sa atinga jumatatea scalei, spre deosebire de Clio unde l-am vazut si la 3 sferturi. Link to comment
cararama Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Eu unul, daca as merge 20k km/an, nu as face revizia la km astia. Sa fim seriosi. La cum se circula in tara asta, la cat praf este in orase eu nu as avea curajul sa tin atat timp un ulei in motor. Stiu ca in afara se fac revizii si la 30k km, dar oare de ce producatori care in germania de exemplu au intervale de revizie de 20-30k km in romania coboara acest interval la 15k km? Ei pot pune acelasi ulei si aceleasi filtre si aici, deci ce-i retine? dupa umila mea parere are de a face si cu lacomia importatorilor/dealerilor. De ce sa nu iti ia mai multi bani pe km, prin revizii mai dese? Asta deoarece inca avem o piata ce creste cu 2 cifre%, sa vezi cand cresterea nu o sa fie asa de mare, cum vor uita multi de poezia cu romania, tara plina de praf si ce mai zic ei (ca nu aia ii doare pe ei). Link to comment
Cumnatu Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Poze cu noul Logan, place la mine exteriorul. Link to comment
Pedala Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Am vazut eu ce a ramas pe fundul unui vas in care am schimbat uleiul unui Logan dupa 20000km. Nu ma refer strict la Logan, dar o astfel de perioada este total inacceptabila pentru o masina care circula in Bucuresti cel putin. Pe fundul vasului a ramas mazga. Nu vad de ce este asa o mare problema sau efort financiar sa dai la 10000km ~220RON pe un ulei bun + filtru ulei + filtru aer. Fara manopera binenteles. Orice antitalent poate schimba uleiul. Link to comment
Leone Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Ei, hai că la capitolul imagine-promovare (măcar) stau mult mai bine: noul săndel față cu reacțiunea Link to comment
Satori Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Ei, hai că la capitolul imagine-promovare (măcar) stau mult mai bine: noul săndel față cu reacțiunea WOW! I'm impressed! Din pacate, nu pun botul! Dar o vor face cu siguranta altii Link to comment
dreaQ Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Ce sa zic. Foarte frumos situl. Facut de "creativi". Se vede ca la imagine nu mai lucreaza stroe si cu inca vreo 2-3 ingineri in timpul lor liber. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Da, inginerii ar fi stiut ca nu se pune virgula intre subiect si predicat. Link to comment
VFX Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 The video shows a guy that is stuck in traffic and sees Sandero passing by. After a long persecution, in which all resources are used (motorcycles, trucks and even a shopping cart), this guy finally reaches the car and starts arguing with Sanderos owner over buying the car. The dialog, for those who do not speak Portuguese, is as follows: - Do you want to sell it? - What do you mean, man? Are you crazy? Have you drunk? Get out of my car - I have seen this car passing on the street and I came after it - The car is mine! I do whatever I want with it! - No, its not yours - Its mine - No, its mine, now! - Give me back my keys, get back here! The video ends with the campaign motto: Sandero, the Renault you did not expect. Link to comment
Satori Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 La cat am injurat masina asta, era si timpul sa se razbune Eram azi cu motorul pe Th. Pallady, in Bucuresti. In fata mea erau o Corsa si un Logan. Loganul intra pe banda 2 in depasirea Corsei si ma gandesc sa fac si eu acelasi lucru, intru dupa el. Ma uit la bord (nu voiam sa depasesc viteza legala, mai pun astia radar pe acolo) si, cand ridic privirea, surpriza! Loganul care era la vreo 50m in fata mea acum era la 20m. Eh.. nimic din ce o frana putin mai puternica nu poate rezolva, nu? Franez, dar in continuare ma apropiam vertiginos de Logan. M-am panicat, am blocat spatele, am inceput sa dansez, am eliberat frana, am franat din nou, iar dans, aud Corsa cum tranteste frana, probabil se vedea destul de urat dansul meu... intr-un final, cu 2 m inainte de o trecere de pietoni, se aprind si stopurile de frana ale Loganului - AHAAA!!! Stiam eu ca lipseste ceva! Am trecut pe langa el, nu am mai vrut sa dansez a treia oara, iar pietonul caruia ii dadea prioritate era pe trotuar, se uita la mine ca juriul la cel mai prost concurent de la Dansez pentru tine. aaa... asa... trimit pe aceasta cale un salut prietenesc Renaultului, Daciei si oricui mai este implicat in acest proiect maret: Loganul. Sa va stea in dinti. Si tuturor soferilor de Logan ce nu isi regleaza contactul ala de la pedala: sper sa va stea bine infipti in sigla de cap de camion Renault. Link to comment
mike.omega Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Nenea cu Loganu mergea la consum si cred ca bagase frana de motor fara sa coreleze cu o usoara apasare a pedalei de frana, pentru a anunta pe cei din spate ca el se opreste, candva! Io azi am intalnit un MCV(relativ nou) la care deja stopul central nu mai functiona, cum naiba se poate intampla asa ceva la o masina atat de noua, nu stiu!!! Link to comment
Tommy Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Asta presupui tu, eu am vazut la mai multe logane aceeasi poveste. Link to comment
mike.omega Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Si eu am observat ca au un anumit delay aceste masini(nu-l numesc "feature", inca!) si stopurile se aprind un pic mai tarziu decat apesi pe pedala. Am stat intr-o zi sa-l urmaresc pe un nerbadator care forta o intersectie Link to comment
Cumnatu Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 cum naiba se poate intampla asa ceva la o masina atat de noua, nu stiu!!! Uite d-asta : http://www.protv.ro/stiri/economie/compani...la-craiova.html Uitati-va la clip din momentul asta : pana in momentul asta : In ciuda liniei "tehnologizate" romanul tot cu pumnul fixeaza diversele componente ale masinii. Automat, unele vor sarii la prima groapa. Link to comment
mike.omega Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Nu ma mira nimic, ce nu pricep eu e de ce se arde un bec la o masina de nici 2 ani. Dupa 5-6 mai inteleg dar asa... Link to comment
Cumnatu Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Pai de ce se arde un bec ? 1. ajunge la limita duratei lui de viata 2. suporta socuri electrice prea mari ( deci sistemul electric, aka calitatea masinii dintr-un anumit punct de vedere, de ex. se zice ca Laguna este dezastru dpdv electric ; o zic din auzite ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now