laurentziu83 Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 L.E.: Poate ma lamureste si pe mine cineva cam ce target ar avea dracia asta? Eu unul nu ii gasesc alta utilitate decat sa te dai mare ca esti bastan si iti permiti SUV, fie el si cel mai ieftin. Tare as vrea sa sa ai dreptate ca nu are target... Link to comment
icet Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Si, am spus ca am facut loganuri de fiecare data 'ori din cauza masinii, ori din cauza soferului.' Nu stiu si nu imi pasa din care motiv Sa te bucuri de masina si sa faci multi km fara incidente.Si ai dreptate,ai facut logan de 1.4 si 1.5 dci ca alea sunt mai slabe.Ala de 1.6 face suta in 11.5 s(datele producatorului). Interesant SUV-ul ...sa vedem totusi rezultatul final Link to comment
Alezz Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Rezultatul final va fii un Quasquai mai simplificat...sau cum naiba so scrie Link to comment
steph Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Venom termina cu prostiile. Nu are atat de mar eimportanta ca atingi suta cu a 2-a. Uite eu cred ( nu sunt sigur ) ca ajung doar la 90 cu a 2-a. Ne dam? Link to comment
Venom Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Off: Cu Matiz nu are sens sa incercam, Cielo are 0-100 in 12.8 si daca imi promiti ca la 90 schimbi a 3-a, dam de cate ori vrei tu, rezultatul o sa fie acelasi. Da, se poate sa nu ma fi luat cu 1.6, sau daca m-am luat, nu o fi fost destul de bun soferul. Nu contrazic cartile, in carte ce e drept, face loganul. Link to comment
closchkutza Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) Off: Nu stiu de ce am impresia ca Steph nu vrea sa se dea cu tine nici cu un matiz, nici cu un cielo... > ) Edited April 4, 2008 by closchkutza Link to comment
alx Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Ala mic si verde se referea la aia mica si neagra, adica Toyo Yaris TS (133cp). Link to comment
Venom Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 In cazul asta, pick on someone your own size, nu stiu cum sa iti zic. Ia-te cu un Colt CZT sa vezi care e mai tare 1.5 Turbo fata de 1.8 yaris. Nu ma lua cu 1.8 dual VVT-i vs 1000 VVT-i. Link to comment
EM!L Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Rezultatul final va fii un Quasquai mai simplificat...sau cum naiba so scrie Continuand in stilul Dacia de pana acu... cred ca denumirea va fi CanciCai Link to comment
steph Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Venom: Nu vroiam sa ma iau de tine doar vroiam sa intelegi ca nu conteaza numai rapoartele din cutie. Link to comment
Venom Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Stiu ce zici, stiam dinainte Din contra, chiar e mai bine cu rapoarte scurte in cazul acceleratiei Incercam doar sa explic ca poate 100 intr-a doua, nu ma laudam cu nimic Hai sa revenim on-topic >- Link to comment
adrian_r5 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Administratia Dacia anunta reluarea productiei, sindicalistii spun ca e vorba de o provocare. Greva continua ... articol complet aici http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-2730...va-continua.htm Merita retinut pasajul asta: "Patronatul vrea acum sa-i incite pe grevisti pentru ca acestia sa devina violenti si greva sa fie suspendata pe acest motiv sau sa-si piarda increderea in protest si sa renunte, dar va asigur ca nu vor reusi. Masinile anuntate ca au fost fabricate sunt rebut, o afirm cu toata responsabilitatea, deoarece ele au fost realizate cu muncitorii tineri, de-abia angajati si cu o calificare mica, in formare, care acum invata tainele meseriei. Nu stiu ce vor sa demonstreze cu acest lucru, eu va spun ca toti cei 7.600 de sindicalisti, dispusi in toate schimburile, care au semnat pentru greva generala sunt in greva generala si nu vor renunta", a spus Iordache. Link to comment
laurentziu83 Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Sa te bucuri de masina si sa faci multi km fara incidente.Si ai dreptate,ai facut logan de 1.4 si 1.5 dci ca alea sunt mai slabe.Ala de 1.6 face suta in 11.5 s(datele producatorului).Interesant SUV-ul ...sa vedem totusi rezultatul final Adica rahatul de 1.4 de la mine de la clio care face suta in 11 secunde e considerat motor slab fata de 1.6? Uite-acu aflu cum Clio-ul meu e mai rapid decat 1.6-le. Link to comment
icet Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Dar de ce ii zici rahat??Clio are alte rapoarte la cutie...si daca nu gresesc sunt mai scurte. Link to comment
Tommy Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Laur, la tine e mult mai bine etajata cutia decat la logan, dar cel de 1.6 are viteza de top ceva mai mare. Link to comment
laurentziu83 Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Dar de ce ii zici rahat??Clio are alte rapoarte la cutie...si daca nu gresesc sunt mai scurte. Pai si le era greu sa puna cutia de Clio pe Logan? Draci, m-am saturat de Loganarii care vin de pe o strada laterala, intra in fata ta, dupa care se taraie cu 20-30. La fel ca si de aia care merg cu 60-70 pe limita de 80 si carora le bag scule-n gat in fiecare dimineata. Link to comment
EM!L Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Pai n-au pus-o pe SRN? Acu ii acuza lumea ca nu sunt originali daca o puneau si pe LGN ) Link to comment
laurentziu83 Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Originali-neoriginali, m-am saturat ca-s din ce in ce mai multi loganari prosti si cretini care s-au umplut de credite la mine in oras, si-au dat seama ca nu se mai ajung cu banii, drept consecinta merg incet, ca face spuma. Link to comment
EM!L Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Mie mi se pare super reusita cutia de pe Clio/SRN - cel putin in comparatie cu cea de pe Logan. Sa fi fost pusa, fie asta, fie cea de pe Solentza (care daca nu ma insel se regaseste pe Laguna II ) pe Loganul de 1.6 scotea ceva din motorul ala de 87cp (mai ales ca e mai usor Loganul ca Solentza... sau poate il penaliza si atunci aerodinamica ). Da' de ce face spuma? E efervescent? Se dizolva ? Link to comment
zeneseu Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Titlul e cam aiurea, dar continutul articolului e interesant. Sunt curios de rezolvarea situatiei. Apucături de golan, la Dacia Logan Link to comment
alx Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Nu traiesti tot in .ro? La ce te astepti? Cu totii stim ca exista cazuri in care airbagurile nu se declanseaza, la orice masina. Link to comment
Satori Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Ho, bre, cititi si voi prinde randuri. Cica "Dispozitivul de declanşare, cu mare probabilitate, nu a funcţionat. Se impune verificarea lui în vederea precizării defecţiunii". Cu siguranta, dispozitivul nu a functionat. Ca altfel declansau. Se impune verificarea lui. Bun. Ce au auzit dobitocii din faza asta este ca clar era nefunctional. Cum faci asta? Cu multa prostie amestecata cu furie si prejudecati. "Îmi ziceau ce mulţi parametri electronici şi mecanici trebuiau atinşi ca să se declanşeze sistemul airbag?" Eu inchideam ochii, priveam golul dintre urechi si ma gandeam doar ca vreau banii inapoi. Si iote ce articol misto am nascocit. Va place? Link to comment
matias Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 (edited) Ca airbagurile sa se deschida trebuiesc indeplinite 3 conditii: - sa ai centura de siguranta pusa - impactul sa fie suficient de puternic sa necesite activarea aerbagurilor - in cazul impactului sa fie atins unul din senzori Daca omul nu a a avut centura pusa...Este foarte greu de demonstrat... Edited April 7, 2008 by matias Link to comment
Mircea Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 (edited) La impactul acela daca nu aveau centurile erau morti. In plus, parbrizul ar fi purtat urmele celor doua capete, ceea ce nu se vede in fotografia postata. Edited April 7, 2008 by Mircea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now