Axel7 Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Asta chiar era alta masina, dar ce sa te astepti de la ai nostri. Link to comment
KumKum Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Oricum nu avea cum sa arate asa pentru ca imaginea aia e o facatura, parca e franta masina, nu are linie voi nu vedeti? Link to comment
EM!L Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Dap, semana cu o masina, n-avea cum sa fie Logan Tocmai am vazut acu 15 min la un semafor un Logan Kiss. Misto tapiteria si anvelopele (Michelin Energy). Link to comment
LemonDemon Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 (edited) In poza aia este o Laguna 3 modificata. Edited May 5, 2008 by LemonDemon Link to comment
KumKum Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 (edited) Culmea e ca daca va uitati mai bine au acelasi sofer, o fi pilotul de teste... Edited May 5, 2008 by KumKum Link to comment
LemonDemon Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 (edited) E cruse-controlul PS:poza asta a fost modificata de s-a facut Loganul II Edited May 5, 2008 by LemonDemon Link to comment
cararama Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Ca sa nu mai spun ca face-lift-ul este folosit de toti producatorii auto pentru a remedia bubele copilariei. Sunt curios, la "noul" logan se vor remedia acestea? As paria ca nu, tinand cont de pastrarea comenzilor climatizarii, a geamurilor electrice si a oglinzilor in vechea pozitie. din umilele mele cunostinte chestiile pe care le zici tu nu tin de bolile copilariei bolile copilariei se refera la probleme de fiabilitate, ori chestiile pe care le pomenesti nici nu seamana cu ceea ce vrei tu sa sugerezi prin cuvantul "boala a copilariei" Link to comment
andreib Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Corect, alea sunt defecte de gandire si proiectare. Link to comment
andrei_xxl Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 (edited) Moama, are si dunga cromata pe portbagaj! Din fata arata jalnic, poate e vreo tentativa de a-l face sa semene cu Laguna, din pacate a ajuns sa semene mai degraba cu un Caterpillar sau Massey-Ferguson. Din spate chiar arata mai bine decat vechiul model, parca nu se mai termina asa "brusc". Oricum, amatori se vor gasi s-o cumpere. Intrebarea mea e daca evacuarile cu leduri, capacele cu spin?r si haripioarele da rechin sunt compatibile cu noul model Un plus pentru Logan Papuc...e chiar simpatic, am vazut unul cu bula si chiar se uita lumea dupa el. Edited May 5, 2008 by andrei_xxl Link to comment
Mircea Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 din umilele mele cunostinte chestiile pe care le zici tu nu tin de bolile copilariei bolile copilariei se refera la probleme de fiabilitate, ori chestiile pe care le pomenesti nici nu seamana cu ceea ce vrei tu sa sugerezi prin cuvantul "boala a copilariei" Atunci hai sa vedem daca rezolva problema usii de la torpedou care se deschide singura, a anvelopelor de 2 lei, a aeratoarelor care zdrangane, a circuitului de incalzire care vara te frige la picioare iar iarna nu baga suficienta caldura la picioare, a bordului care se reflecta in parbriz, a martorului MIL care nu se aprinde la ratarea aprinderii pe unul sau mai multi cilindri (misfire), a reglajului scaunului, a lipsei banchetei rabatabile, a stopului de frana care se aprinde prea tarziu, reglajul farurilor pe cablu, insonorizarea, rezonanta evacuarii si alte asemenea. Daca mai vrei, e o lista intreaga de defecte si probleme pe DaciaClub. Link to comment
ToPser Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Carcotasilor ,ba ca e prea mare, ba ca e prea mica , ba ca zdrangane ,ba ca frige ,ba ca nu se aprinde , a mai ramas sa ia foc in parcare sau in aratura (stim noi ca cine !) ,la job am o flota de Fiat-uri care zdrangane ,vijaie si troncane masini noi cu max 5000 km si costa cea mai ieftina 12800 E ,hai sa fim serioasi mai vedeti si partea buna a lucrurilor ! PS. Ne intalnim la Costinesti ! Vin cu Loganul ! Link to comment
VFX Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 ...a martorului MIL care nu se aprinde la ratarea aprinderii pe unul sau mai multi cilindri (misfire)... Asta eu nu o cataloghez ca boala a copilariei...ci mai degraba a (ne)asumarii unor responsabilitati... Bine aici mai intra si carburantul de calitate indoielnica, si asa ii mai sprijina si pe "rafinatori". Link to comment
andreib Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) @Topser: Tocmai datorita exagerarilor si intolerantei s-a ajuns la un topic atat de lung ca acesta unde s-au schimbat atatea amabilitati. Eu am fiat GP, a costat 11keur si are 8000km dar nu-mi poti spune mie ca un fiat zdrangane/vajaie/paraie mai tare decat un logan pentru ca este ridicol. Fiaturile au defectele lor dar la capitolul greierasi si zdranganeli chiar nu sufera, altele sunt problemele... Si hai sa o recunoastem ca deficientele semnalate de Mircea sunt reale iar unele dintre ele sunt suficient de grave. Edited May 6, 2008 by andreib Link to comment
ToPser Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Insemna ca Fiatul face rabat la calitate cand vine vorba de masini vandute cu toptanul si inchiriate de catre firme catre terti ,jalnice ce sa mai spun, asta este adevarul nu pot sa zic aici ce firma si de unde sunt inchiriate ,daca te doare atat de tare iti dau detalii pe PM ,mai stiu ca sunt fabricate in Poland !Sa stii ca Loganul este bijuterie pe langa ce am eu la job ! Da andreib pot sa-ti spun!, pt ca eu ma ocup de masinile astea sub toate aspectele ,nu -ti mai spun de consumuri ! Singurul lucru care mi-a placut sunt prestatiile motorului 1.3 multijet ! Hai ca suntem fftopic: Link to comment
andreib Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) Deci tu compari o masina de parc si mai rau de inchiriat cu o masina care o tii in garaj, ai grija de ea, o intretii corespunzator, o conduci cu mila si responsabilitate etc? Pai cum sa nu zbarnaie cand dau cu ele prin toate gropile si cum sa nu consume cand nu merg cu ele decat la blana? Edited May 6, 2008 by andreib Link to comment
laurentziu83 Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) Din propria mea experienta masinile nu consuma cu mult mai mult cand sunt conduse in forta, ci doar cu vreun litru in plus la suta de km, ceea ce nu conteaza prea mult. Exceptand mersul cu 180 km/h, ce nu prea poate fi realizat in RO. Consumuri mari se obtin in oras, unde se masoara ca la ambarcatiuni, in litri/ora. Edited May 6, 2008 by laurentziu83 Link to comment
ToPser Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Au numai 5000 km si 3 luni de exploatare ,au vajaiit pe la usi din prima zi ,la Punto s-au rupt oglinzile la splatorie ) cand s-a pus jetul pe ele nu sunt carcotas dar am vazut la dealer cu totul altceva decat ni s-a dat noua ! De aceea am zis ca s-au cu toptanul ,marfa proasta (chestie de zeci de masini ) . Chiar asta este mai dureros ca se face rabat la calitate cand se vand la gramada iar propietarul ia chirie pe ele si isi scoate banii in cateva luni (contractul fiind facut pe 3 ani ) ,inseamna ca treaba a fost facuta la cerere ! Te rog sa ma crezi ca nu exagerez ,sunt jalnice ! Gata ! Link to comment
john Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Chiar zilele trecute se plangea cineva care lucreaza la Pag Aurii ca aproape toate Fiat-urile din flota au avut probleme, si chiar din primele luni. Link to comment
Salex Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 ... a stopului de frana care se aprinde prea tarziu... Ca tot sintem pe topicul de Logan ... Ma inscriu si eu in rindul celor care au scapat cu bine dupa ceva mers in spatele unui Logan. De la Piata Unirii si pina la Nerva Traian, totul a fost OK, frina masina, se aprindeau toate lampile de frina, nici un semn sa imi indice ca ar avea vreo problema. La Nerva Traian veneam tare amindoi sperind ca prindem semaforul pe verde. Ghinion, s-a schimbat culoarea, el frineaza destul de tare, de la cca 70-75km/h. Norocul meu ca am obiceiul sa las distanta destul de mare altfel il pupam. Deci, frineaza tare, lampile NU SE APRIND (nici una) dupa care, exact cind se termina frinarea (am vazut clar cum se lasa putin portbagajul), MINUNE ... se aprind si lampile ! Asta nu mai e circoteala, nu mai tine de greierasi sau finisaje imperfecte. Asta tine de siguranta in trafic, de asta depind vieti ... nu degeaba se umfla permisul pentru asa ceva. Sincer va spun ca nici macar nu l-am injurat pe cetatean, sint ferm convins ca omul era nevinovat ... in schimb cred ca a sughitat o buna bucata de vreme toata platforma de la Mioveni Link to comment
zack Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Si eu era sa intru intr-un logan, dar am scapat cu bine. In loc de stopurile de frana s-a aprins stopul de ceata!!! Sunt sute daca nu mii de loganuri chiar si solenta, carora li se aprinde odata cu frana si semnalizarea stanga/dreapta. Ce sa mai zic...marfa romaneasca!! Link to comment
LemonDemon Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Masina ca masina, pana la urma este un mod destul de elegant si decent de a scoate 1310 de pe strazi, insa si acum apare problema, soferii sunt groaznici.Accelerari, frane, crosetat si blitzuri.Nu pot sa inteleg de unde atata agresivitate si dorinta de a domnia strada?!Sincer, pe mine ma deranjeaza cand vad cate unul care se zbenguie in spatele meu cand pe stanga, cand pe dreapta, da blitzuri si mai si claxoneaza.Eu ce sa ii fac? Daca vrea sa depaseasca sa o faca, niciodata nu voi accelera cand ma depaseste cineva, spre deosebire de ei. Normal ca o sa ii vad toate defectiunile masinii, numai pentru ca nu suport mamiferul care tranteste in scarba niste chei pe masa si povesteste cu facea racing si dadea fum la toti fraierii. Link to comment
VFX Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Pai este normal ca atunci cand vine de pe 40+ CP vor sa-si arate "muschii". Numai ca folosesc asta, de cele mai multe ori, defensiv. Link to comment
laurentziu83 Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Pai cand treci de la caruta cu motor la masina la care doar rotesti cheia si porneste motorul, invarti de comutatorul de caldura si chiar baga caldura, nu trebuie sa deschizi capota la motor decat sa verifici uleiul si sa pui apa la stergatoare, merge reglajul la scaune, nu bate vantul prin masina, merge ventilatorul fara sa huruie si chiar ventileaza, nu mai petreci week-end-urile sub capota, normal ca simti ca esti cel mai tare si ca te-ai ajuns. Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 @Topser: Tocmai datorita exagerarilor si intolerantei s-a ajuns la un topic atat de lung ca acesta unde s-au schimbat atatea amabilitati. Eu am fiat GP, a costat 11keur si are 8000km dar nu-mi poti spune mie ca un fiat zdrangane/vajaie/paraie mai tare decat un logan pentru ca este ridicol. Fiaturile au defectele lor dar la capitolul greierasi si zdranganeli chiar nu sufera, altele sunt problemele... Confirm si eu. Nu zdrangane. Nu are greieri. Nu are greieri nici dupa ce i-a fost data tapiteria jos si repusa la loc in service. Ce-i drept, eu nu am atatea usi ca tine. Link to comment
Salex Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Masina ca masina, pana la urma este un mod destul de elegant si decent de a scoate 1310 de pe strazi, insa si acum apare problema, soferii sunt groaznici.Accelerari, frane, crosetat si blitzuri.Nu pot sa inteleg de unde atata agresivitate si dorinta de a domnia strada?!Sincer, pe mine ma deranjeaza cand vad cate unul care se zbenguie in spatele meu cand pe stanga, cand pe dreapta, da blitzuri si mai si claxoneaza. ... mamiferul care tranteste in scarba niste chei pe masa si povesteste cu facea racing si dadea fum la toti fraierii. Coincidenta sau nu, chiar asta ziceam cuiva aseara cind am trecut pe linga reprezentanta Dacia de linga blocul Loteriei Nationala de pe Nerva Traian. Si eu sint sigur ca Loganul nu ar fi atit de antipatizat daca posesorii/soferii nu ar fi atit de frustrati si complexati sau minati de o dorinta oarba de a iesi in evidenta. N-are sens sa detaliez, sint sigur ca stiti cu totii N astfel de cazuri, specimene ... sau mamifere . Eu recunosc faptul ca Loganul reprezinta un mare pas inainte, toate cele insirate de Laurentziu sint in cea mai mare parte a masinilor acoperite de realitate. Totusi, daca proprietarii ar constientiza limitele masinii si ar actiona in consecinta, ar fi liniste si pace atit pe sosele cit si pe forumuri. Nu am auzit pe multi zicind: "Dom'le, astia au fost banii, am vrut masina noua nu SH, atita mi-am permis si cu asta basta, merg si ca un om normal, cu un oarecare confort, cu o oarecare siguranta ... etc". Nuuu, " mi-am luat Logan petnru ca e cea mai tare, cea mai frumoasa, cea mai puternica masina, face orice BMW, Mertz, cu Honda sau Toyota nu are sens sa ma pun ..." s.a.m.d. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now