RaZoR-07 Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 cielo (facut la craiova) , matizul (facut la craiova) etc. Era vorba de masini mai scumpe si mai proaste decat loganul, macar contemporane cu acesta. Maty e mai ieftin (din pacate in curand vom vorbi la trecut, ca mai sunt doar cateva pe stoc) iar Cielo e o batranica simpatica pe langa Loganul cel modern, plus ca nu este mai scump. Fiind din Craiova, oricum voi fi acuzat de partizanat, asa ca imi permit sa dau cu bata-n balta si sa spun ca nu incape comparatie intre Logan si Accentul nou. Defectele de proiectare ale Loganului nu pot fi puse pe aceeasi treapta cu bolile copilariei de la Accent. > Link to comment
sergiuhusca Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 (edited) Tot se discuta de Logan pe aici!Eu sunt tare curios,cat duce un motor de Logan! Asta al meu de Matiz,are 173.000 de km si inca merge! Edited May 14, 2008 by sergiuhusca Link to comment
smailmiami Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Are un prieten cu 330k, neumblat in el, rulat pe taxi. Are pierderi minime de ulei, compresia a iesit buna ... Este sensibil mai zgomotos si nu mai merge chiar rotund-rotund. Link to comment
alx Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Ala fiind Matiz sau Logan smilemiami ca nu se intelege. Eu am mers uichendul trecut in Sibiu cu un Logan taxi de 136000 km si motorul mergea bine. In schimb animalii astia cu firmele de taxi nu schimba nici macar rulmentii, urlau de nu auzeai radio... Si aici nu e vina masinii, ci a propritarilor. Link to comment
EM!L Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 (edited) Un diesel avea ~200k cand am mers cu el, mergea acceptabil (pt. puterea lui initiala de 65cp) in conditiile in care au fost schimbate doar consumabilele. La fel am mai mers si cu altele (dar varianta pe benzina de 1.4l) cu kilometraje intre 140 si 170k tot fara probleme. *Toate sunt masini de firma, au maxim 2.5ani. Edited May 14, 2008 by EM!L Link to comment
matias Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Maty e mai ieftin (din pacate in curand vom vorbi la trecut, ca mai sunt doar cateva pe stoc) iar Cielo e o batranica simpatica pe langa Loganul cel modern, plus ca nu este mai scump. Fiind din Craiova, oricum voi fi acuzat de partizanat, asa ca imi permit sa dau cu bata-n balta si sa spun ca nu incape comparatie intre Logan si Accentul nou. Defectele de proiectare ale Loganului nu pot fi puse pe aceeasi treapta cu bolile copilariei de la Accent. > Si eu am matiz. Nu spun cu rautate...dar diferenta intre matiul "corean"si cel facut la craiova este colosala. Practic sunt masini diferite care arata la fel. Acelasi lucru pentru cileo. Dupa ce am schimbat amortizoarele spate de cateva ori respunsul celor de la poliserv ploiesti a fost "ce va tot plangeti...vi le punem moca"!". Asta cu amortizoarele a fost nimica toata in comparatie cu alte defecte - multe rzultate din ""atentia"" fantastica acordata asamblarii si mai ales respectului fata de client. Cat despre accent ( noul) - masina a fost o catastrofa. Un amic are 4 la firma si mi-ar lua cateva ore sa enumar toate problemele. O masina extrem de slaba cu un motor (1.6 crdi) foarte bun. Link to comment
andreib Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Daca tot zici ceva,macar zi toata povestea si anume ca doar varianta fara servodirectie nu are si asta din 01.01.07. Si tu de ce nu recunosti ca o masina cu suspensie gandita pentru bara stabilizatoare dar la care aceasta lipseste este pericol public? Iar cat despre logan fara greierasi: get over it, nu exista asa ceva. Are o gramada de plastice dure montate prost care e si normal sa scartaie si sa zbarnaie, mai ales la o masina ieftina. Link to comment
tarzy Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Si tu de ce nu recunosti ca o masina cu suspensie gandita pentru bara stabilizatoare dar la care aceasta lipseste este pericol public? Iar cat despre logan fara greierasi: get over it, nu exista asa ceva. Are o gramada de plastice dure montate prost care e si normal sa scartaie si sa zbarnaie, mai ales la o masina ieftina. te invit cand vrei si ai timp la o plimbare cu al meu ... are 3 ani + si 55.000 km, Link to comment
andreib Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Lasa-ma bre, iarna e edificatoare. La sub 0 grade scartaie si zdrangane toate plasticele de pe ea. Eu nu inteleg de ce incercati sa va mintiti singuri... C'est la vie, in toate masinile ieftine trosnesc plasticele, in logan cu atat mai mult. Daca unii au sensibilitate selectiva sau limitata este cu totul alta problema dar de zornait zornaie. Pe de alta parte daca compari cu aro probabil e nemaipomenit, dar ia ca etalon o masina germana/japoneza de peste 30.000eur, abia alea sunt nezornaicioase... Link to comment
smailmiami Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Ala fiind Matiz sau Logan smilemiami ca nu se intelege. [...] Era vorba de Logan. Link to comment
laurentziu83 Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 (edited) Eu am mers uichendul trecut in Sibiu cu un Logan taxi de 136000 km si motorul mergea bine. In schimb animalii astia cu firmele de taxi nu schimba nici macar rulmentii, urlau de nu auzeai radio... Si aici nu e vina masinii, ci a propritarilor. Motorul chiar nu mai conteaza cat rezista. Vad destule motoare de Clio (care sunt identice cu motorul de logan) cu peste 250000 de km care merg de rup pamantul fara ca proprietarii sa completeze cu ulei intre schimburi. Conteaza mai degraba cate fulii de alternator schimbi in kilometrii astia, ca dobitocii de la reno au pus fulie cu miez de cauciuc, care cam se duce naibii (nici nu e 95 ron cea mai ieftina), in loc sa faca precum producatorii seriosi sa le faca simple. Mai vin apoi furcile de ambreiaj proiectate prost, de scartaie ca naiba cand pleci de pe loc (eventual opresti motorul sa fie distractia mai mare), apoi pompele de apa care nu apuca 120000 de km. Asadar motorul pe partea de piston-supapa nu are probleme, problemele vin de la ce e in jurul lui, si sunt mai costisitoare decat o segmentare. Deh, vrem masini frantuzesti, uitam ca frantujii nu stiu sa faca o treaba calumea pana la capat, trebuie sa scartaie pe undeva. Edited May 14, 2008 by laurentziu83 Link to comment
smailmiami Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Nu mi se par probleme asa grave, ci dimpotriva. Cu alternatorul am avut si eu problema asta, dar nu am reparat nici pana acum si cred ca a mai facut vreo 30k de cand a aparut prima data problema. Furca de ambreiaj nu mi s-a intamplat pana acum sa scartaie, iar cu pompa de apa .. oricum, in mod normal, se cere sa o inlocuiesti o data la 2 distributii ... deci la 120k ... Link to comment
andreib Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Ceea ce spune laurentiu este f corect. Nu pistoanele/segmentii/supapele sunt problema la reno, ci multe piese slabe care cedeaza la un timp, care in mod normal nu cedeaza la alte masini. Ce ma amuza pe mine la motorul de 1.4 reno de exemplu e modul de gandire a componentelor: de ex corpul clapetei (si clapeta in sine) din plastic, ce vine prinse pe galeria de admisie prin presarea cutiei filtrului de aer, parca e lego. Asta iti ofera o idee clara cam la ce nivel de reducere a costurilor s-a ajuns... Inca putin si pun pistoane de plastic si au rezolvat problema. La asta se adauga multe alte componente cu probleme ce devin evidente dupa un timp, deoarece NU sunt gandite sa tina mai mult decat perioada de garantie (sunt fragile si probabil concepute special sa sufere uzura ridicata in timp). Link to comment
icet Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Ambiance este SINGURA varianta fara servodirectie, deci am spus corect. Asta e corect,dar varianta asta de echipare poate sa aiba sau nu directia hidraulica,mai multe variante de motorizari si in functie de asta si bara stabilizatoare.Am spus ca e bine de precizat chestia asta pentru ca nu toate ambiance-urile duc lipsa de acea bara stabilizatoare. Sunt curios de ce tocmai acum au "apelat" la chestia asta cand ei au anuntat inca inainte de lansare ca varianta Ambiance nu va avea bara stabilizatoare,ceea ce nu s-a intamplat. Iar cat despre logan fara greierasi: get over it, nu exista asa ceva. Are o gramada de plastice dure montate prost care e si normal sa scartaie si sa zbarnaie, mai ales la o masina ieftina. Te invit la o plimbare ce masinile mele atat iarna cat si acum sa vezi diferenta de greieri.Ale naibii plastice din logan daca zic ceva.In schimb,am desfacut pana acum mai toate plasticele prezente in GP(fara bord)ca sa descopar de unde vin nenorocitii aia de greierasi dar ai naibii daca am dat de ei Ca sa nu mai zic cum se aude suspensia in denivelari...dar asta e alt capitol. Link to comment
vijelie Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Din cauza ca nu a fost realizata? Este si la altii: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showto...t=0&start=0 Link to comment
tarzy Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Lasa-ma bre, iarna e edificatoare. La sub 0 grade scartaie si zdrangane toate plasticele de pe ea. Eu nu inteleg de ce incercati sa va mintiti singuri... C'est la vie, in toate masinile ieftine trosnesc plasticele, in logan cu atat mai mult. Daca unii au sensibilitate selectiva sau limitata este cu totul alta problema dar de zornait zornaie. Pe de alta parte daca compari cu aro probabil e nemaipomenit, dar ia ca etalon o masina germana/japoneza de peste 30.000eur, abia alea sunt nezornaicioase... eu personal nu am observat diferente (dpdv scartieturi) intre iarna si vara si nu incerc deloc sa ma mint sigur ... sincer eu ma asteptam la mult mai multe pbe de la aceasta masina ... oi fi fost eu norocos dar pana acum nu am avut parte de nimic major, de fapt am decis sa mai tin masina inca un an peste cei 3 initial programati. in plus tin sa-ti atrag atentia ca nu e deloc onorabil sa vorbesti despre masini in care probabil nu ai urcat niciodata la aro e cam complicat sa scartue plastice din cauza ca ... nu prea are asa ceva ... e drept ca si daca ar avea ar trebui sa scartie rau de tot ca sa fie auzite de zgomotul motorului e cam absurd sa iei ca etalon o masina de 30.000 euro ... este clar ptr oricine ca nu prea le poti compara Link to comment
laurentziu83 Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 (edited) Parerea mea despre reno, este ca merita ca masini de firma, ca masini pentru neveste, in primul caz pentru ca nu conteaza costurile de intretinere si reparatii, si in al doilea rand, pentru kilometri relativ putini facuti. Pe Reno de la 60-70 de mii de km incolo cam incep sa pice destule piese, care ridica costurile reviziilor, in paralel cu cresterea uzurii masinilor si scaderea confortului. Dupa 100 de mii de km deja incep sa pice destule, iar pentru a face o masina in stare buna trebuie bagate cateva zeci de milioane in ea, insa confortul deja a scazut, vibratii au aparut in caroserie, inlocuiesti piese de care nu stiai nici la dacia 1310, gen fulie de alternator sau suport motor, eventual vreun senzor de presiune la ulei. De aici si valoarea mica la revanzare a masinilor reno, deoarece, cumparatorul de sh reno trebuie sa mai ingroape ceva bani in masina pentru a o face acceptabila. Asadar, cand ai de la firma un reno sau un logan, e o masina mai buna decat eventuala Skoda Octavia de o ai in parcare, si asta pentru ca te doare undeva de costurile de intretinere, cunosc destui care stau mai tot timpul in masina de firma, iar cea buna se umple de praf in parcare. Dar ca masina personala, nu recomand decat daca nu ai alte alternative in aceiasi bani. Edited May 15, 2008 by laurentziu83 Link to comment
tarzy Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 ...Dar ca masina personala, nu recomand decat daca nu ai alte alternative in aceiasi bani. pai ... aia e ... ca-n aceeasi bani ... nexam alternative Link to comment
laurentziu83 Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Asta pentru cei care vor neaparat masina noua, ca la SH gasesti destule alternative decente. Link to comment
tarzy Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 pai comparam mere cu ... micsunele exista si Logan la SH ... la 3-4 ani il iei 4-5000 Euro ... adica aproape jumatate de pretul de nou Link to comment
tolin Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Conceptul Logan a fost lansat ca o alternativa la SH. Achizitia unui Logan SH mi se pare culmea peremismului. Link to comment
andreib Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 in plus tin sa-ti atrag atentia ca nu e deloc onorabil sa vorbesti despre masini in care probabil nu ai urcat niciodata Intradevar, imi aleg intotdeauna taxiurile sa Nu fie logan... Mai mult nu merg cu prietenii care au logan pt ca nu da bine. Pe scurt: Am condus-o, am mers si in dreapta si in spate etc. Nu face fix cat dai pe ea/mai putin (zornait/trosnit as standard). Link to comment
tarzy Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 (edited) Tot e bine ca macar circuli pe aceeleasi strazi pe unde mai trece si-un Logan Eu daca as avea un prieten care ar refuza sa se urce la mine-n masina nu prea l-as mai numi prieten dar deh ... asa-s oamenii ,.... unii mai fitosi, alti mai modesti Toate bune Edited May 16, 2008 by tarzy Iar zic de majuscule si iar te superi... Link to comment
andreib Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 (edited) Corect, eu privesc societatea posesoare de auto ca fiind impartita in doua loganisti si restul! Si cea mai ,,decadenta" parte din sociatatea loganista e cea care posteaza pe forumuri ale altor marci si nici nu se prind de o ironie oarecum evidenta... Edited May 16, 2008 by andreib Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now