vijelie Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Distributia se schimba la 60k km si o astfel de revizie costa cam 1200-1500 lei. A schimbat-o cu 40k km mai tarziu sau cu 20k km mai devreme? De ce? Link to comment
laurentziu83 Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) Probabil curgea pompa de apa ca la robinet, de altfel o si vad pe deviz. Si la mine curge, dar o mai las pana la 60 de mii. "Colectie rotula axiala" s-ar putea sa fie kitul de suspensie, mai pe romaneste flansa unui amortizor fata. Edited May 29, 2008 by laurentziu83 Link to comment
cararama Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 EM!L said: So what? Am vazut/mers cu Logan cu 200k km la care nu s-au schimbat decat consumabilele, la fel cum am mers cu Logan de ~50k la care urmau sa fie schimbate mult mai multe decat pe lista aia.La fel si Daewoo-uri cu muuulti km fara nici un fel de reparatii/probleme, pe cand altele la nici 100k au fost "schimbate" de n-ori. @closchkutza, imi pare irelevanta comparatia ta. Poate respectiva masina a fost "de firma", si stim cu totii tratamentele la care sunt supuse mare parte din masinile firmelor, pe cand tu de a ta ai grija . Nici preturile nu cred ca se compara , la fel cum tu poate la cel mai mic zgomot ai grija sa remediezi problema pe cand de respectivul Logan s-a tras la greu pana la kilometrajul ala, iar la respectiva revizie au fost inlocuite... cele de pe lista. tocmai ca sunt multe firme in care la preturile la intretinere se merge pe ideea: las-o ba ca si asa nu platesc eu din buzunarul meu. sau cazurile spuse de colegi cu masini neintretinute cum trebuie si la timp. Link to comment
samyx Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Satori said: Cat e pana la urma totalul? 7700 ron cuu ttva si manopera...Si maii zicem ca chevy au service-urii scumpe laurentziu83 said: Probabil curgea pompa de apa ca la robinet, de altfel o si vad pe deviz. Si la mine curge, dar o mai las pana la 60 de mii."Colectie rotula axiala" s-ar putea sa fie kitul de suspensie, mai pe romaneste flansa unui amortizor fata. Colecie rootula axiala repreziinta bieleta de directie fara capat de bara vijelie said: Distributia se schimba la 60k km si o astfel de revizie costa cam 1200-1500 lei.A schimbat-o cu 40k km mai tarziu sau cu 20k km mai devreme? De ce? km reali suntm 117000 km.. AMM SPUS 100000CA SA FFIE MAII ROOTUND. Link to comment
VFX Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) samyx said: ...Si maii zicem ca chevy au service-urii scumpe... Pai sunt scumpe, dar nu mai scumpe ca altele... Edited May 29, 2008 by VFX Link to comment
samyx Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) alx said: Ah, daca vrei sa tii masina in stare perfecta schimbi discurile de frana cam la 30-40k km. Pentru ca oricum se onduleaza, si aici vorbesc de tico/matiz. Ce e iesit din comun complet e: 1. corp clapeta 2. unitate vite (habar n-am ce-i ala... dar e funny). PS: Closhkuta, ia vieni matalutza diseara la intalnire sa-ti mai esplic eu cateva... Corpull clapeta s-a schimbat pentru ca nuu statea la ralanti cand se incalzea motorul.Acestt corp clapetta are un motoras pas cu pas care deschide o clapeta. aceasta clapeta trebuie deschsa la maxim doar cand motorul este rece iar dupa aceea lucreaza fff putin si prin urmare cu timppul isi face o uzura doar inn spatiul acela mic unde lucreaza cand mmotoul este cald. daca uzura este accentuata se va bloca si nu se va mai putea deschide complet cand este nevoie. unitate vite este levierul pt schimbarea vitezelor.(avea joc) Edited May 29, 2008 by samyx Link to comment
samyx Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) EM!L said: So what? Am vazut/mers cu Logan cu 200k km la care nu s-au schimbat decat consumabilele, la fel cum am mers cu Logan de ~50k la care urmau sa fie schimbate mult mai multe decat pe lista aia.La fel si Daewoo-uri cu muuulti km fara nici un fel de reparatii/probleme, pe cand altele la nici 100k au fost "schimbate" de n-ori. @closchkutza, imi pare irelevanta comparatia ta. Poate respectiva masina a fost "de firma", si stim cu totii tratamentele la care sunt supuse mare parte din masinile firmelor, pe cand tu de a ta ai grija . Nici preturile nu cred ca se compara , la fel cum tu poate la cel mai mic zgomot ai grija sa remediezi problema pe cand de respectivul Logan s-a tras la greu pana la kilometrajul ala, iar la respectiva revizie au fost inlocuite... cele de pe lista. Da masina este de firma. Dar este condusa doar de o singura persoana care are 60 ani. si mai avem 2 masini tot logan: Una 1.6 full, revizia la 27000km a fost 2400 ron. Una 1.4, revizia la 77000 km a costat 5800 ron. Pna acum s-a "ocupat" altcineva de ele la un alt service, masinile erau cica cu revizia la zi. dar dupa schimbarea serviceului iata ce a iest. Si chiar era nevoie sa fie schimbate piesele; am stat langa masini in service. Edited May 30, 2008 by Mircea Link to comment
EM!L Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) Naspa alegere la firma asta, sa aiba Loganuri, in cazul asta, cum zice si reclama "Scump, doamna.. scump, dincolo era mai ieftin". L.E Bre, esti clasic, dai citate... din tine Uite ce zice cineva care se pricepe, referitor la facturi, service-uri, revizii, masini de firma. Si mare dreptate are http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=352655 Edited May 29, 2008 by EM!L Link to comment
samyx Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) in plus la cea cu 27000km s-a descoperit ca are roata dreapta fata mai in fata cu 6mm si roata dreapta spate mai in spate cu 4 mm si asta se trage de la o singura groapa luata pe pit-C-lung in urma careia s-a strambat putin janta dreapta fata. Destul de firava masina dupa parerea mea EM!L said: Naspa alegere la firma asta, sa aiba Loganuri, in cazul asta, cum zice si reclama "Scump, doamna.. scump, dincolo era mai ieftin". din contra patronii au zis ca e normal sa coste atata o reparatie la100000km. P.S. Patronii sunt Italieni si sunt obisnuiti cu serviceurile In foto 1 se vede pompa apa In foto 2 se vede o parte din piesele schimbate, mai putin roata In foto 3 este diagnoza de la geometrie pt cea cu 27000KM Mengelaus said: Si e fara tva suma de acolo.Ce am vazut eu prin lista aia si nu inteleg: Racleta Loctite 1(una) bujie Racleta este lamela stergator Loctite este un adeziv care se pune pe surubul ce strange intinzatorul curelei de distributie Sunt 4 bujii matias said: Masina a fost neintretinuta. Corpul clapeta este facute de VDO (sau BERU) si daca era curatat si el de cateva ori (in 100k cam de 2-3 ori) nu avea cum sa pice la 100k... Tu l-ai curatat pana acum la matiz sau la megane? Edited May 30, 2008 by Mircea Decat sa te citezi sigur mai bine pui majuscule unde trebe ;) Link to comment
matias Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) La megane 1 data in 90000km si la viitoarea revizie probabil ca sa o fac inca o data. La matiz nu am apucat ca are 21000 kM in 4 ani ) In 21000 am schimbat vro 3 randuri de amortizaore (pana a iesit din garantie) cablurile de la timoniera (nu mai intra in "marsharriere" si uneori in viteza 1) 2 rulmenti pe spate care huruiau si mi s-a desprins gemuletul care din fata indicatorilor de la bord - rezovata cu superglue Ce ma surprinde in poza atasata este faptul ca amortizoarele nu sunt curse. Am vazut cum arata un amortizor distrus (tot la reno) si era "fleasca" ... se vedea cum a curs...ori in pozele de mai sus nici urma... Edited May 30, 2008 by matias Link to comment
samyx Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) Adevarat nu sunt curse dar inainte de a schimba ceva la masina asta am bagat-o la un test de frane, amortizoare si aveau eficienta sub 30%. Deci erau aproape degeaba. Frana pe spate avea eficienta 0. Inainte de revizie mi-a iesit unu in fata si la 40 km/h s-a dus taras 6-7 m. Anvelopele aveau profilul bun, marca kormoran. Deci nu am facut de capul meu ci in urma diagnozei date de calculator. Edited May 30, 2008 by Mircea Nu mai cita mesajul anterior. Foloseste FastReply si AddReply. Link to comment
vijelie Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Ai mers 120k km cu Kormoranele din fabrica ? Link to comment
samyx Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 vijelie said: Ai mers 120k km cu Kormoranele din fabrica ? Eu merg cu masina asta doar cand fac reviziile. Au fost schimbate asta toamna, dar tot kormoran a cumparat cel care merge cu ea. proasta alegere dupaparerea mea Link to comment
vijelie Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Isi schimba Kormoranele tot cu Kormorane, dar plateste 40 lei pe un Ornament roata la revizie. Misto firma, ce sa zic... Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Pune doar piese de origine... Link to comment
cararama Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 EM!L said: Naspa alegere la firma asta, sa aiba Loganuri, in cazul asta, cum zice si reclama "Scump, doamna.. scump, dincolo era mai ieftin".L.E Bre, esti clasic, dai citate... din tine Uite ce zice cineva care se pricepe, referitor la facturi, service-uri, revizii, masini de firma. Si mare dreptate are http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=352655 > nu stiu de ce am impresia de firma a nimanui dpdv al intretinerii masinilor in cazul de mai sus > Link to comment
EM!L Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Parca vorbeam de Logan, de masina, nu de firmele ce au in exploatare modelul asta Pana la urma, in cazul de fata, nu inteleg ce se doreste/urmareste. E buna masina ca tine 100+k km si apoi iti faci revizie ca la carte, dupa care mai tragi de ea inca 100k km fara probleme, sau e proasta, ca fiind neintretinuta costa reviziile mult? Link to comment
cararama Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) E proasta pentru ca e logan > by default Edited May 30, 2008 by Mircea Ultimul. Link to comment
matias Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) O alta observatie...dupa cum arata filtrul de aer se explica de ce a picat corpul clapeta Ori mergeti cu ea numai pe drumuri de tara pline de praf ori nu a mai fost schimbat de ceva vreme... Edited May 30, 2008 by matias Link to comment
tarzy Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) EM!L said: Parca vorbeam de Logan, de masina, nu de firmele ce au in exploatare modelul asta Pana la urma, in cazul de fata, nu inteleg ce se doreste/urmareste. E buna masina ca tine 100+k km si apoi iti faci revizie ca la carte, dupa care mai tragi de ea inca 100k km fara probleme, sau e proasta, ca fiind neintretinuta costa reviziile mult? aceasta revizie cu un minim de interes ar fi putut fi facuta la cel mult 60% din preturile astea. cararama said: E proasta pentru ca e logan > by default no coment eu mai am mai putin de 4000 Km (as spune cam 2 luni) si-o sa va pot da detaliat cat o sa coste revizia la 60.000 ptr benzinar de 1,6 si ca sa fim on-topic cica asta http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-3128...-logan-pick.htm ar fi "conceput" in Romania Edited May 30, 2008 by tarzy Link to comment
samyx Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 vijelie said: Isi schimba Kormoranele tot cu Kormorane, dar plateste 40 lei pe un Ornament roata la revizie.Misto firma, ce sa zic... Asta avea deja cauciucurile schimbate de cel care o utilizeaza cand am fost eu cu ea la revizie. Va atasez o poza cu alta revizie la77000km, unde am schimbat eu cauciucurile. Link to comment
cararama Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 daca i-au schimbat si jantele imi inchipui ce frumos se mergea cu masina asta Link to comment
EM!L Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 La drumurile noastre, si dat fiind faptul ca masina este exploatata de persoane ce probabil n-au grija de ea, nu e chiar de mirare Foarte ieftin mi s-a parut uleiul 77lei. Probabil e cel semisintetic 5W30. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now