closchkutza Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Varianta de baza, Sandero-Sandero are abs si airbaguri frontale si atat! Link to comment
Alex.T Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Are doar airbag sofer. Iti dau scaun cu reglaj lombar si pe inaltime si nu-ti dau turometru si servodirectie. Eu personal le preferam pe cele din urma. Link to comment
cararama Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 I'm in. Ce alte dotari? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...t&p=1401696 La banii astia nu cred ca are ABS. Sau iti dau volanul optional? ) are abs din cea mai ieftina versiune. Si 3 ani garantie standard. Si revizii la 20000 de km sau un an. Link to comment
adrian_r5 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 (edited) Si iata ca Sandero vine si cu o noutate (o fi "premiera mondiala" ?): pe linga "dotari standard", "dotari optionale" mai are si o lista de "dotari indisponibile" (... lista asta de "dotari indisponibile" imho e mai tare si decit "dotarea optionala" "0PZ Fara indicare tip motorizare pe caroserie" de la Skoda Fabia) Edited June 3, 2008 by adrian_r5 Link to comment
Alex.T Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Am vazut mai tarziu ca are ABS. Greseala mea... PS: mai intai se faceau reviziile la 10 000, 15 000 si acum la 20 000. In ritmul acesta o sa ajungem sa facem reviziile la 60 000 sau or sa scoata masini "fara intretinere". Link to comment
laurentziu83 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ba da are ABS, chiar ABS Bosch 8.0 de ultima generatie. Check it on www.dacia.ro . E deja pe sait. Poate sa fie si generation next ABS-ul ala, daca tot va intra in functiune la orice onduleu. Link to comment
Tommy Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 La 20 de mii revizia, dar cea de 40 de mii costa 10 mii Hai ca si-au dat cu oistea-ntre picioare, modelul asta nu o sa se vanda in romania, dar in germania, franta, si anglia va bate rau golful si focusul ) Link to comment
Razv Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Deci nici macar cat cel mai ieftin Logan nu e ... o sa'l innebunesc pe tata sa renunte la Sandero lui ... Link to comment
vijelie Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Am vazut mai tarziu ca are ABS. Greseala mea... PS: mai intai se faceau reviziile la 10 000, 15 000 si acum la 20 000. In ritmul acesta o sa ajungem sa facem reviziile la 60 000 sau or sa scoata masini "fara intretinere". Benzinarele nu au avut niciodata revizii la 10k km, ci anuale sau 15k km, mai nou la 20k km. Dieselul, la 5k km mai devreme. Link to comment
andreib Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 (edited) Acelasi motor, acelasi ulei de rahat semisintetic, revizii la 20.000km. Cool, probabil revizia de 100k va fi cea finala. Edited June 4, 2008 by andreib Link to comment
Satori Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Imi place ca astia recicleaza aerul, nu il recircula. Oglinzile nu sunt degivrate, sunt degivrante. Pentru cine nu scrie. Mah, dar nu e chiar asa ieftina. Daca vrei niste dotari de bun simt, trebuie sa Laureate care nu e chiar ieftina. Link to comment
Alezz Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 sursele tale s-au inselat. cel mai ieftin sandero cu abs, garantie 36 luni, airbag pasager si alte dotari va costa 6890 de euro tva inclus. Comentarii? Da da,si fara servodirectie,vopsea metalizata si alte treburi de bun simt...va fi masina alba de firma sau rosie luata pe credit de nush cati ani...etc. Daca te uiti mai atent pe site vei vedea ca motoarele dci lipsesc cu desavarsire,eu am vazut numai benzinare in lista de preturi. Poate ca m-am inselat la pretul minim dar la cel maxim imi mentin parerea. Vad aceeasi politica ca la logan,mai intai motoarele fara nici o valoare de 1.4 si 1.6 in 8 valve iar cele mai rasarite de 1,6 16v si 1.5dci 85 cai vor aparea dupa nu stiu cati ani de zile...poate 16v nu are loc sub capota si o sa vedem o tulumba de plastic ca la 1.9 pickup . Link to comment
EM!L Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Eh si cum la noi e "traditie" cu facutul reziziei la 5-10k de km dupa perioada la care recomanda producatorul... la 100k ajunge (?) la a 3a revizie ) Link to comment
vijelie Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Recomandarea privind injumatatire intervalelor de revizie nu a disparut. In plus, fiecare face cu masina lui ce vrea. Link to comment
andrew Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Lipsa motoarelor DCI mi se pare miscare de marketing. Lanseaza brand-ul si ne obisnuiesc cu ideea ca cel mai scump Sandero e sub 10.000. Cand apar DCI-urile se trece de pragul psihologic ca pret, dar romanul tot pe aia cu masina ieftina o va sti. Link to comment
Alex.T Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Benzinarele nu au avut niciodata revizii la 10k km, ci anuale sau 15k km, mai nou la 20k km.Dieselul, la 5k km mai devreme. Mie la SuperNova mi s-a spus sa schimb uleiul si filtrele la 10 000. Link to comment
vijelie Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Scrie asta pe un topic dedicat SuperNovei, aici se vorbeste despre Dacia Logan, scrie in coltul din stanga sus Link to comment
Alex.T Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Eu ti-am spus doar ca la SNova trebuiau facute reviziile la 10 000. Tu aici te-ai referit la benzinare in general ca nu au avut revizii la 10 000 deci nu te-ai referit la logan in special. Link to comment
hepea Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Ieftina?.... La 8000E nu ai aer... Link to comment
Alex.T Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Dar ai scaun cu reglaj lombar si pe inaltime. La ce-ti trebuie AC? Link to comment
closchkutza Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Chiar nu mi se pare ieftina, ma rog, etajarea versiunilor mi se pare aiurea. M-am jucat un pic pe siteul lor, sa vad cat ar costa unul cu dotari normale. Cel cu motorul de 1.6 90cp, varianta laureate costa 9605 euro. Dotarile minime as zice, nimic care sa impresioneze. Ca o comparatie, un Aveo hatch 2008 avand cam aceleasi dotari si motorul de 1.4 100cp se invarte pe la 9900 euro. In plus, Sadero are dezavantajul de a fi urat cu spume, din orice parte ar fi privit . Link to comment
laurentziu83 Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Dar ai scaun cu reglaj lombar si pe inaltime. La ce-ti trebuie AC? Sa-mi bag...iar aceleasi versiuni de c.a.c.a.t. la care trebuie sa mai cumperi 1000 de chestii ca sa te bucuri de AC vara, de parca nu stie toata lumea ca de acum masinile fara AC nu mai au pret la revanzare, indiferent daca sunt pe benzina sau diesel. Cand transpiri ca porcu' vara, chiar nu te mai intereseaza daca ai sau nu geamuri electrice sau bandouri vopsite. Iar scaunele cu reglaj pe inaltime, daca sunt ca la Clio, pot sa si le bage undeva, sunt utile doar pentru cei sub 1.50. Daca apare sandero cu dci-ul de 85 cai eu pe aia as merge. Acum depinde si la ce pret si la ce vrei sa o folosesti. Avantaj 1.5 dci consum mic si e mai "fasnet" decat versiunea anterioara si daca iti si place designul... Acu' nu stiu cat de fiabil e acest motor dar, oricum, eu as risca. Eu as prefera totusi benzinarul, are costuri muult mai mici de intretinere si reparatii, care compenseaza cu varf si indesat consumul ceva mai redus al dieselului lui Reno. Link to comment
cararama Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Deci nici macar cat cel mai ieftin Logan nu e ... o sa'l innebunesc pe tata sa renunte la Sandero lui ... degeaba compari cu loganul, nivele de dotare nu corespund. de exemplu toate nivelele de dotare au abs standard. Fiecare versiune are niste chestii in plus fata de nivelul similar de pe logan. Da da,si fara servodirectie,vopsea metalizata si alte treburi de bun simt...va fi masina alba de firma sau rosie luata pe credit de nush cati ani...etc.Daca te uiti mai atent pe site vei vedea ca motoarele dci lipsesc cu desavarsire,eu am vazut numai benzinare in lista de preturi. Poate ca m-am inselat la pretul minim dar la cel maxim imi mentin parerea. Vad aceeasi politica ca la logan,mai intai motoarele fara nici o valoare de 1.4 si 1.6 in 8 valve iar cele mai rasarite de 1,6 16v si 1.5dci 85 cai vor aparea dupa nu stiu cati ani de zile...poate 16v nu are loc sub capota si o sa vedem o tulumba de plastic ca la 1.9 pickup . pai nu mai e nimic de zis. Ai citat niste surse cum ca va fi intr-un fel, surse care s-au inselat. End of story cat despre motoare lipsite de valoare, c'mon 75 cp sunt mai mult decat suficienti pt oras. ca unii schumacheri nu pot sa faca sprint intre 2 semafoare puse la 50 m unul de altul , daca nu au minimum 150 cp , e alta mancare de peste. Nu de alta dar s-au descurcat o multime de oameni cu matiz fara ac, fara servo, cu oglinzi nereglabile din interior, fara abs cu motoare de <55 cp. Link to comment
Tommy Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 In fan(atismul) tau loganistic, tu compari mere cu pere; n-are nici o treaba matizul cu balacareala aia de logan, doar ca tot 4 roti. Ai logan si mergi pe burta sau lucrezi la ei? ) Link to comment
chitosu dan Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 seamana cu nissan tiida si pare mai bine finisata decat golanul;surprinzator e mai grea decat frigiderul si am vazut pe site-ul dacia ca are un consum urban mai mare,aproape 10%,deci in bucuresti vreo 12-13; pretul un pic cam maricel(apropo,cand va face renault,masina aia de 5000E pe care a promis-o?) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now