Alex.T Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Inainte de Logan am vrut sa zic. Ei vand multe masini celor care abia au coborat din dacia berlina. Cate trepte de ventilatie avea aceasta? Link to comment
EM!L Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 De altfel reno e recunoscut exact pt asta: multe dotari la pret mic. Si service scump . Referitor la service-ul/reviziile loganului (bai reno) si pretul acestora cu niste posturi mai in urma gasesti date concrete (eu stiam ca e destul de ieftin de intretinut un logan, dar un coleg a tinut sa demonstreze contrariul). Link to comment
alx Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Si service la aceleasi preturi cu concurenta. Bine, o parte sare mai sus (vezi ford, toyota) si singurii care au ramas mai ieftini sunt daewoo. Mai nou am aflat ca serviceul Mercedes din Bucuresti are preturi mai mari decat cel din Muenchen. Halal! Link to comment
closchkutza Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Off-topic: Si Honda mi se pare ca are preturi acceptabile la service. Link to comment
sebian Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Dacia Sandero SUV - poza spion venita din Cehia HotNews.ro Cehii spun ca au surprins viitorul SUV Sandero.. Foto: auto.cz Sandero s-a lansat si in Romania si misterele legate de el aproape au disparut, dupa anuntarea preturilor. Acum, subiectul fierbinte ramane SUV-ul pe care Dacia il va lansa la anul. Au aparut pana acum poze spion, informatii disparate si nici un detaliu oficial legat de pret sau platforma. Site-ul auto.cz publica o poza spion cu o versiune de SUV bazata pe Sandero. Cehii scriu ca Renault va ajunge sa produca anual un milion de masini prin programul Logan, iar pentru asta vor trebui sa lanseze noi modele. Unul dintre ele a fost spionat usor camuflat. E vorba de Sandero SUV care ar putea imprumuta un sistem de tractiune integrala de la Nissan X-Trail. Reprezentantii Dacia au confirmat acum cateva luni ca la sfarsitul lui 2009, ori inceputul lui 2010, va fi lansat pe piata primul SUV al marcii. Cei de la Renault au confirmat foarte recent ca masina va avea si tractiune integrala si au spus ca cei care au vazut schite cu proiectul au ramas placut surprinsi de cum arata masina. Despre pret nu stim ma nimic, doar speculatii se pot face, fie ca va porni de la 10.000 de euro, fie ca va trece de 15.000 de euro, clar ca modelul va fi totusi cu cateva mii de euro mai ieftin decat SUV-urile coreene. Pana la primele fotografii oficiale ar mai putea trece luni bune. Pana atunci ne vom delecta, enerva sau minuna privind, fie imagini spion, fie unele mestesugite profesionist in Photoshop... Link to comment
closchkutza Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 De ce seamana al nabii de tare cu Sedici/SX4? Link to comment
alx Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Doar fata seamana, spatele n-are nimic in comun, fata seamana din cauza farurilor alungite in sus ale sanderoului. Mie nu mi se pare fotoshopata imaginea asta... Link to comment
closchkutza Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Si linia laterala a masinii seamana, cel putin asa o vad eu. Nu am zis ca e fotoshop, numai ca mi se pare al naibii de "originala"... Pentru conformitate: Link to comment
andreib Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 E dacie aia din spyshot. O recunosti dupa portierele finute cu rame de 15cm, geamuri drepte si manere ,,originale''. Link to comment
ToPser Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 E dacie aia din spyshot. O recunosti dupa portierele finute cu rame de 15cm, geamuri drepte si manere ,,originale''. Care 15 centimetri ? Cu ce ai masurat ? S-a inventat centimetrul de 5mm cumva si nu stim ? Link to comment
hades Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Pe asta o vazurati? http://www.automarket.ro/stiri/fotospion-o...acia-12443.html Link to comment
EM!L Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Clio redesenat cu influente de Albea? Link to comment
andreib Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Care 15 centimetri ? Cu ce ai masurat ? S-a inventat centimetrul de 5mm cumva si nu stim ? Era o metafora ce ducea cu gandul la dimensiunile considerabile ale ramei portierei (si trebuie sa recunosti ca e f lata fata de alte masini). Pentru mine ideal e modelul ca la subaru imprezza, fara . Link to comment
Mircea Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Pe asta o vazurati?http://www.automarket.ro/stiri/fotospion-o...acia-12443.html Clio Symbol intins cu bot de sandero. Interesant oricum! Link to comment
ToPser Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Andrei lasa metaforele ,ca de la metafore de acest fel ies "altele" in calitate de moderator ar trebui sa fii mai echilibrat in ce a ce scrii pe aici ! Si geamurile nu sunt drepte sa stii ! Daca vrei sa vezi usi urate pot sa pun poze cu usi urate si sunt facute de unii care se lauda ca fac masini de 100 de ani, in plus sunt ale unei marci dragi tie ! Link to comment
vijelie Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Putea sa spuna si in versuri, nu e prima oara cand confunda. Link to comment
andreib Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 (edited) 1. Nu inteleg ce legatura au gusturile mele vis-a-vis de design auto cu rolul purtat pe acest forum. 2. Nu inteleg ce legatura au geamurile drepte cu ceea ce am zis eu: rama superioara a portierei este foarte lata si inestetica. 3. Nu inteleg sensibilitatea unora legat de masina proprie. Este f simplu: loganul este o masina facuta la cost, urata. Si pentru a va usura munca: nubira din pdv-ul meu nu este o masina urata ci doar terna, stearsa. Edited June 11, 2008 by andreib Link to comment
matias Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Primul suv de la dacia: http://www.promotor.ro/noutati-auto-dosar-...ero-suv-2690437 Cu toate ca nu-i inteleg utilitatea odata ce loganul se poate comporta ca un suv: http://www.promotor.ro/noutati-auto-dosar-...offroad-2650024 Link to comment
hades Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Din punctul asta de vedere dau si eu un vot pozitiv Loganului. Si Megane-ului. Anul trecut, in vara, am fost cu Loganul prin niste locuri...damn. Am urcat pana la Pietrele Doamnei, iar cei de la cabana de sus ne-au si spus: Domne, aici nu urca decat Loganurile si masinile 4x4. Am fost cu inca un prieten si sotia lui, care erau cu un Megane. Si eu au urcat. Link to comment
vijelie Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Aveau geamuri curbe, asta-i secretul. Link to comment
Tommy Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Si inainte sau doar dupa? ) Ma rog, am vazut si live offroaderi de astia Link to comment
icet Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 La ce? La geamurile curbe sau la kilograme?? > Link to comment
BogdanG Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Daca Sandel ala ridicat si urat din poze e SUV inseamna ca MCV este "GIP" In cel mai fericit caz este un CROSS, ceva gen Golf 5 Cross, Touran Cross sau POLO CROSS. Link to comment
Satori Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 La ce? La geamurile curbe sau la kilograme?? > Nu stiu ce zici tu acolo. La offroad. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now