Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@vijelie, exact pt. ca faceti calculul la modul asta va da cu " + ". Realitatea e un pic alta :)

pai ce primeam la 7000 de euro cat e un matiz? :

 

 

Value for the money: garantie,dotari, spatiul interior, portbagaj, fiabilitate, retea de dealeri/service-uri, siguranta pasiva.

 

Servodirectie?

Garantie da, spatiu interior ... sincer daca te uiti pe strada n-ai sa vezi prea multe logane cu 5 oameni inauntru, portbagaj - vechea poveste (tu ai comparat cu un Matiz) eu (si nu numai eu) sunt de parere ca intr-un HB incap mai multe decat intr-o berlina (nu zic, ca n-ar avea portbagaj mare :) )... siguranta (nu numai pasiva)... sa fim seriosi :)

Link to comment

Eu am avut Logan, si inca mai am unul in familie.

Daca discutam de o masina noua in banii unui Logan, sustin ideea: e cea mai buna alegere daca vrei ce zice colegul @cararama: garantie,dotari, spatiu interior, portbagaj, fiabilitate, retea de dealeri/service-uri, siguranta pasiva.

Garantia e ok, aia extinsa. Dotari are decente pentru banii astia (AC, geamuri electrice, oglinzi electrice, ABS, airbaguri, etc). Spatiu interior este generos, @em!l, come on. De cand e un criteriu cel enuntat de tine? Portbagaj nu mai vorbim...

Link to comment
Amenzile se pun?

Sunt o gramada "care se pun" si... nu da chiar bine :)

N-am nimic cu masina, doar sunt "mirat" de cei care ridica in slavi o alternativa (slaba dupa parerea mea) la un SH.

Nu-i neaparat un criteriu, doar subliniam faptul ca toata lumea lauda spatiul interior, portbagajul... de parca toata ziua mergi cu ea plina cu 5 persoane si portbagajul plin.

Link to comment

E mai complicata povestea si nu are nicio legatura cu masina in sine.

 

@closchkutza:

Mi se pare normal, la ce consum are matizul...

E prima data cand am facut calculul, necesitatea de spatiu a fost mai presus de astfel de registre contabile.

Edited by vijelie
Link to comment

Calculele voastre sunt gratuite.

 

Importanta e satisfactia/pret, asta e ceea ce se masoara la un client normal. Un pret mic nu se traduce obligatoriu intr-o satisfactie mare.

Chiar daca pretul creste dar variatia satisfactiei este si mai mare, inseamna un rezultat mai bun. Ma rog, e doar un exercitiu simplu de logica.

Edited by Tommy
Link to comment
Astept modelul Logan Satisfaction.

 

E simplu de "facut", se ia una bucata Logan, una bucata melodie The Rolling Stones - (I can't get no) Satisfaction si se pune pe repeat :)

Link to comment
Ce e aia "normal"?

 

Normal e ala care cugeta, care a depasit stadiul de primata.

Si ala care isi da seama de si din context.

Edited by Tommy
Link to comment

Mersi.

Aveam impresia ca se discuta la concret despre costurile de exploatare, plecand de la afirmatia conform careia e mai 'eftin cu taxiu.

Apropo de context ;)

Edited by vijelie
Link to comment

Credeam ca stii ca trebuie sa rulezi cat un taxi ca sa iesi mai ieftin (din plecari sau din stationari nu te imbogatesti, zic ei). Apropo, plecarea nu ma intereseaza, e ca mama, doar, una, iar stationarile nici atat, pentru ca iau taxiul ca sa ma duca undeva, nu sa astept pe cineva in ploaie.

 

Concret, fiecare isi stie costurile, desi vad ca unii socotesc, doar, benzina, de parca platesc, doar, bautura la local si mancarea (costul de cumparare - costul de revanzare + toate reviziile + toate asigurarile, taxele ... ) e gratis. Deci, dupa ce afli toata suma asta imparti la nr. de km strabatuti.

Edited by tolin
Link to comment

Ma limitez la calitatea de client, adica de cel care plateste.

In cazul meu (cat se poate de particular), am iesit mai ieftin.

LE Exact asta a fost socoteala. Am omis nimicurile gen verificari lunare presiune in pneuri, spalat (nu au fost multe, nu m-a pasionat decat interiorul, locuiesc in Bucuresti) si filtrul de habitaclu montat de mine.

Edited by vijelie
Link to comment

Paradoxal cei mai cunoscatori in Logane sunt cei care nu le au ,nu le exploateaza sau nu au nici o legatura cu masina ! Alternativa la SH de 120k km :) ) fiti seriosi, inseamna ca nu ati avut de a face cu asa ceva ,majoritatea dintre voi ati avut numai masini noi !

Link to comment

Astea-s refugii cand nu gasesti argumente. Pur si simplu unul poate sa fie multumit in duba, altul in jip, altul in matiz sau logan, etc.

Nu e vorba de mare pricepere, dar eu unul prefer o masina despre care stiu ca e verificata la standarde de anii 2000+, nu 1970.

Dar daca ne intoarcem la singurele argumente: pretul si porcbagajul, da.. e "value for money" =))

Link to comment

Topser, vijelie, sincer, la cate posturi si pareri ati emis despre masini in care nici nu v-ati urcat... nu e cazul sa ne prefacem icoane.

 

Pe de alta parte, mie chiar mi se pare Loganul chel value for money. Are volan, motor, pedale... merge. Si costa putin. Value for money. Si nu sunt deloc ironic. Dar uitam prea des ca masina, la baza, nu este reprezentata de 'gadgeturi' cum ar fi A/C automat bizonal cu filtrare automata in functie de calitatea aerului, etc.

Link to comment
Topser, vijelie, sincer, la cate posturi si pareri ati emis despre masini in care nici nu v-ati urcat... nu e cazul sa ne prefacem icoane...

 

Nu ne cunostem personal, deci nu imi aduc aminte ca dvs. sa imi fi deschis portiera vreodata.

Doresc sa va argumentati opinia cu exemple in ceea ce priveste urcatul in masini.

12 ore sunt de ajuns sau o lasam asa, un simplu atac la persoana?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...