smailmiami Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 ...Ps. Nu comparati dieselul cu benzina mai ales motor de 1,4 si o a doua constatare personala: mai bine ma dau cu Cielo de 12 ani decat cu panarama aia. E doar parerea mea, asta ca veni vb. de Logan, insa fiecare face ce vrea cu banii si nervii lui. Pai de ce n-ai spus de la inceput sa nu comparam, nu mai vorbeam ale prostii pe aci ... E mai urata, e mai inconfortabila, dar nu e mai bun dpdv tehnic un Cielo de 12 ani fata de un Logan nou decat daca esti dus cu pluta ... Ori cine isi ia Logan, isi ia un workhorse si pentru asa ceva sunt bune ... Link to comment
alx Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 In special daca ia motorul de 1.4 e clar ca nu are nicio asteptare de demaraj... Oricum, stiti bancul cu piatra? Link to comment
closchkutza Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Chestia cu pieredere de ulei pe la distributie am mai auzit-o si eu. Cand am fost la Radacini sa schimb amortizoarele, am intrat in vorba cu un tip tinerel ce venise cu loganul la ITP. Vorbeam despre service-uri si mi-a zis ca el a reusit sa-i convinga nu stiu ce reprezentanta sa-i schimbe motorul dupa ce timp de 6-7 luni umbla cu bidonul de ulei sa completeze saptamanal. Masina, incepand cu ~1000km a inceput sa piarda ulei pe la distributie si nu au reusit sa o repare, chiar daca au schimbat semeringul. Omul s-a tinut de capul lor, a facut dosar, i-a inregistrat video/audio si a amenintat ca-i da in judecata, ca a venit de 5 ori in service cu acelasi defect, defect nerezolvat, si conform legii are dreptul sa ceara schimbarea produsului, in cazul asta a motorului. A zis ca a ramas masca cand a vazut cat a costat motorul(1.4 mpi): un pic peste 170 de milioane, la o masina de 8000 si ceva de euro. Link to comment
john Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Nu vad de ce esti asa mirat de preturi, la fel sunt si in cazul Daewoo. Link to comment
alx Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Hehe, closhkutza, tu l-ai crezut? Ce service e indeajuns de idiot sa schimbe motorul ca are pierderi pe la simeringuri? Link to comment
tarzy Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 ...A zis ca a ramas masca cand a vazut cat a costat motorul(1.4 mpi): un pic peste 170 de milioane, la o masina de 8000 si ceva de euro. cam la orice marca costul pieselor separat face cat 3-4 masini complete Hehe, closhkutza, tu l-ai crezut? Ce service e indeajuns de idiot sa schimbe motorul ca are pierderi pe la simeringuri? nu "service"-ul a inlocuit motorul ... sau nu pe barba lui ... motorul a fost schimbat conform conditiilor de garantie de catre producator (ca de aia unii cumpara masina tipla si nu SH-uri). va place sau nu ... dacia mai face si fapte deastea buine ... e drept ca numai dupa ce faci scanda monstru. oricum se pare ca au scapat usor ... in mod normal (dupa un anumit numar de interventii in perioada de garantie) ar fi trebui sa-i schimbe masina cu totul Link to comment
tolin Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Service-urile schimba motorul cand acesta se defecteaza din neglijenta lor, de ex. golit motorul de lichid de racire si uitat sa-l mai umple. Un motor de Kalos 1,4L 16V costa aprox. 6400E, ca piesa de schimb. Link to comment
Tommy Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 nu "service"-ul a inlocuit motorul ... sau nu pe barba lui ... motorul a fost schimbat conform conditiilor de garantie de catre producator (ca de aia unii cumpara masina tipla si nu SH-uri). va place sau nu ... dacia mai face si fapte deastea buine ... Unii mai si poarta tipla ani buni pe scaune Fapte bune? Matale ne iei la misto, sau chiar o crezi. Fapta buna e sa donezi una la o scoala, spital, azil, etc. L-au schimbat ca nu au avut de ales, asta nu e vreun act de filantropie. Link to comment
closchkutza Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 (edited) Faptul ca eram langa el, intamplator, cand a venit angajatul service-ului si i-a zis ca nu poate sa-i faca ITP-ul ca seria de la motor nu corespunde cu cea din sistem (sau ceva de genul, uitasera sa faca o modificare cei de la RAR) imi este indeajuns de convingator. Edited August 27, 2008 by closchkutza Link to comment
tarzy Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 (edited) Unii mai si poarta tipla ani buni pe scaune Fapte bune? Matale ne iei la misto, sau chiar o crezi. Fapta buna e sa donezi una la o scoala, spital, azil, etc. L-au schimbat ca nu au avut de ales, asta nu e vreun act de filantropie. imi cer scuze ptr ca am uitat sa pun fapte bune intre ghilimele Unii mai si poarta tipla ani buni pe scaune Fapte bune? Matale ne iei la misto, sau chiar o crezi. Fapta buna e sa donezi una la o scoala, spital, azil, etc. L-au schimbat ca nu au avut de ales, asta nu e vreun act de filantropie. adevarat ... prima data cand am vazut asta ... se intampla in a doua jumatate a anilor 90 ... iar masinile erau woo Edited August 27, 2008 by tarzy Link to comment
EM!L Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Un motor de Kalos 1,4L 16V costa aprox. 6400E, ca piesa de schimb. La un Fordul unui prieten (maşină nouă, valoare de cca. 20k euro) costa 14k euro motorul, motiv pentru care a fost declarată daună totală (în urma unui accident). @nt98adu, din ce am auzit prin diverse părţi (deci, a se lua "informaţia" cu titlu de bârfă) ediţia asta KissFm ar fi fost printre cele mai proaste loturi ce au ieşit de la Dacia. Normal, nu trebuie generalizat, totuşi în cazul firmelor, după părerea si experienţele personale avute cu Loganuri, marea majoritate diesel, cred că ai cea mai ieftină întreţinere, sunt cel mai ieftin de cumpărat şi până acum, cel puţin cele cu care am avut de-a face s-au dovedit a fi foarte fiabile. Link to comment
laurentziu83 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Motorul nu se schimba doar pentru ca pierde ulei pe la simeringul de la distributie, e o prostie. Se inlocuieste simeringul, se inlocuieste kitul de distributie, kitul de accesorii si p-aci ti-e drumul. Link to comment
andreib Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 (edited) Sunt sigur ca cele mai proste sunt ale de inaintea/in timpul/dupa greva. Inainte erau sictiriti si nervosi, in timpul le-au asamblat femeile de servici iar dupa nu aveau chef de munca dupa atata concediu. De aia sunt mai buni robotii, pentru ca nu exista serii bune si serii proaste... Edited August 27, 2008 by andreib Link to comment
laurentziu83 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Ca si alea facute luni, cand mecanicii sunt mahmuri, sau vineri, cand mecanicii se grabesc sa termine treaba mai repede. Link to comment
nt98adu Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 La un Fordul unui prieten (maşină nouă, valoare de cca. 20k euro) costa 14k euro motorul, motiv pentru care a fost declarată daună totală (în urma unui accident).@nt98adu, din ce am auzit prin diverse părţi (deci, a se lua "informaţia" cu titlu de bârfă) ediţia asta KissFm ar fi fost printre cele mai proaste loturi ce au ieşit de la Dacia. Normal, nu trebuie generalizat, totuşi în cazul firmelor, după părerea si experienţele personale avute cu Loganuri, marea majoritate diesel, cred că ai cea mai ieftină întreţinere, sunt cel mai ieftin de cumpărat şi până acum, cel puţin cele cu care am avut de-a face s-au dovedit a fi foarte fiabile. Tocmai de aceea am dat-o, pt. ca era KissFM. Iar problema motoarelor suna cam asa in ,,scuzele" celor de la Dacia: ,,In motorul de Renault, uzina Sinterom a confectionat un pinion care are cote mai mici decat cele fabricate in Spania" Am impresia ca a mea fusese facuta in schimbul III. Link to comment
smailmiami Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 (edited) ... ,,scuzele" celor de la Dacia: ,,In motorul de Renault, uzina Sinterom a confectionat un pinion care are cote mai mici decat cele fabricate in Spania" Ai tu vreun mesaj in care cineva de la Dacia isi permite sa spuna asa ceva ?!?!?! Ca Sinteron face motoare ?!?! Si ca trecand peste faza cu Sinterom, la Dacia exista piese care nu indeplinesc anumite norme si ei stiu acest lucru si tot le folosesc ?!?! Edited August 28, 2008 by smailmiami Link to comment
EM!L Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Am impresia ca a mea fusese facuta in schimbul III. Cum zice Laurenţiu: vineri, cand mecanicii se grabesc sa termine treaba mai repede... Oricum, dacă ai ceva "oficial" care să ateste ce ai zis tu, referitor la "scuzele" lor... Link to comment
nt98adu Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Intra pe forumul autoturismului national vei vedea ca este ceva general pt. Loganurile fabricatie 2007-2008. Link to comment
VFX Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Sandero SUV (18.500 euro) Renault a lansat in Brazilia noul model Sandero Stepway, primul SUV care va purta sigla Dacia. Link to comment
Tommy Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Arata senzational! Ca o clocitoare! http://www.automarket.net/galerie-imagini/...ine-165757.html Link to comment
smailmiami Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Sandero asta parea initial in poze mai frumusel decat Loganu, da'ala e bijuterie fata cum arata Sandero ... Link to comment
EM!L Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Şi nici nu-i scump(ă)... Link to comment
tarzy Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 http://www.adevarul.ro/index.php?section=a...x&id=372397 Sandero, notă bună la siguranţă de Adelina Vlad (1537 afisari, 2008-09-24) ImprimaTrimite MailComenteaza Modelul Dacia Sandero a obţinut calificativul de patru stele la testele de siguranţă auto EuroNCAP (European New Car Assessment Programme), peste rezultatele principalilor concurenţi Chevrolet Aveo şi Hyundai Accent, au declarat surse din piaţa auto, citate de Agerpres. Rezultatele oficiale vor fi publicate în luna noiembrie. În comparaţie cu Sandero, Chevrolet Aveo a obţinut două stele la NCAP, în timp ce Hyundai Accent are o singură stea. EuroNCAP testează pe pistele din Germania, Belgia şi Marea Britanie modelele nou lansate, pentru care volumul anual de vânzări trece de 5.000 de unităţi şi care sunt comercializate pe pieţele din vestul Europei. Loganul a obţinut trei stele la testul de siguranţă, principalele probleme fiind legate de desprinderea pedalierului în caz de impact şi de centurile de siguranţă. Potrivit experţilor auto, problemele au fost rezolvate la noul Logan (Logan facelift) care, dacă ar fi testat, ar obţine patru stele. Modele precum Mazda 2, Toyota Auris, Ford Mondeo, Lancia Delta şi chiar noul Mini Cooper au obţinut cinci stele la testele de siguranţă. Testele au loc însă în „condiţii de laborator", iar viteza de impact este de 64 km/h. NCAP acordă calificative de siguranţă pe o scară de la 1 la 5. Link to comment
Satori Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Accent nu are o singura stea, baietii nu se dezmint cand vine vorba de reclama bazata pe informatii false. Dar, pe de alta parte, am vazut de curand ca si Lancer "are cele mai bune performante din clasa ei" (probabil la inselat oamenii) asa ca, na, merge. Bravo astora de la Dacia, sa vanda cat mai mult la export. Link to comment
adostar Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Un coleg de serv. are logan kiss 1,4 si pana acum nu a avut nici un fel de probleme, masina merge brici si are 54kkm, am fost cu ea la munte si s-a comportat excelent..nu sunt carcotas dar nu vad sa aiba probleme cu stabilitatea iar la drum lung nu e obositoare de loc. Ulei pe la semeringuri pierd si alte masini mult mai scumpe dar care nu sunt asa de mediatizate precum sloganul . Daca mergeti la un service G&P va cruciti de ce vedeti acolo si asta ar insemna sa nu mai cuparati chevrolet, opel...cel putin la chevrolet am vazut multe cu motorul desfacut pt. inlocuirea chiuloasei si nu aveau nici 20kkm. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now