smailmiami Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 In afara de aspect si ergonomie (asta e !) ii reprosez franele ... Sunt pu si simplu criminale ... Fara ABS, pentru un sofer mai neexperimentat, masina aia este pur si simplu bilet spre puscarie ... Link to comment
tarzy Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) Accent nu are o singura stea, baietii nu se dezmint cand vine vorba de reclama bazata pe informatii false.... pai de aici http://www.euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx nu se intelege deloc ca ar avea 2 ... > are 1 si ceva ... da nu are doua In afara de aspect si ergonomie (asta e !) ii reprosez franele ... Sunt pu si simplu criminale ... Fara ABS, pentru un sofer mai neexperimentat, masina aia este pur si simplu bilet spre puscarie ... nu te repezi sa dai vina pe frane ... anvelopele sunt de tot cacao ... franele de bine de rau sunt Oki Edited September 27, 2008 by tarzy Link to comment
Satori Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 tarzy, nu ar fi rau daca te-ai uita la anul masinii aceleea. S-ar putea sa te apuce brusc o durere de cap, s-ar putea sa nu aiba cum sa se intample asta. Link to comment
Tommy Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) Cum loganul e o masina ce se bate in clasa lui cu masinile de 10 ani.. e normal sa puna un test de 10 ani, voit .. sau mai degraba.. ne_voit Stroe a lansat supra oferta, dacian logan luxury cu ochelari de.. ceata Edited September 27, 2008 by Tommy Link to comment
Englishman Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Asta? http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...=13515&st=0 Link to comment
tarzy Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) tarzy, nu ar fi rau daca te-ai uita la anul masinii aceleea. S-ar putea sa te apuce brusc o durere de cap, s-ar putea sa nu aiba cum sa se intample asta. daca tu vezi alt model de accent mai nou ... zi-mi si mie sa nu mor prost Edited September 27, 2008 by andreib Pentru atacuri la persoana si limbaj de periferie ai gresit forumul Link to comment
closchkutza Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) De asta ai auzit? Nu c-ar fi Bucurestiul plin de ele... Ca n-a fost testat, asta este alta treaba, insa nici Lamborghini Gallardo n-a fost testat, sau Ferrari Enzo si n-auzi pe nimeni dandu-si cu parerea despre cat de sigure/nesigure sunt. Edited September 27, 2008 by closchkutza Link to comment
tudor2402popescu Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Conform spuselor lui Tommy, Loganul este o masina de acum 10 ani (tehnologic vorbind). In ciuda faceliftului (dupa care, parerea mea, arata mai bine , e mai bine lucrata la interior dar si la exterior), ma indoiesc ca ar fi facut ceva referitor la siguranta. E aceeasi marie cu alta palarie. Aceleasi motoare...etc. Sandero nu e altceva decat varianta hatchBack a lui Logan.Ca si dacia liberta (1320/1325/CN) pentru dacia 1300&co. Dacia Logan e mai degraba de generatie cu Cielo . In plus de asta, nu vad eu masina Romaneasca, cu 4 stele. Ca dupa ce s-or apuca romanii sa puna tabla mai subtire si sa faca alte hotii si alte matrapazlacuri cum au facut cu dacia 1300...Parca vad ca o sa se produca Logan inca vreo ...30 de ani de acuma...daca Dacia si Renault iar divorteaza. Dar stai ca au planuri: Un SUV, un model gen Laguna, ba chiar si ceva de gen VelSatis...Audi A6 vezi ca ai concurenta!!! ) Referitor la stele: Nu te poti convinge de siguranta unei masini decat dupa ce vezi accident pe viu cu masina respectiva. Si sincer am vazut destule accidente mortale cu Logan. Am vazut si cu Kalos si cu aveo ,doar raniti (mai mult sau mai putin grav) nu morti. La fel am vazut si accidente mortale cu Renault Megane II, Ford Focus II, VW Golf IV. Testele de impact se fac la 64 km/h si 80 km/h. Si sunt teste de laborator. Cum zicea Tolin , au caracter de unicat. In trafic treaba e alta. Apropo: Dumitru Tinu parca a murit in Volvo S40 (se zicea ca e masina sigura ) , Laura stoica in Clio Symbol pocnit frontal de o Dacie papuc. Concluzia e ...cum te ia. Centura de siguranta salveaza de multe ori vieti(exceptie cele nepretensionate de la vechile dacii si oltcit) Si apropos: cum se face ca: KALOS are 3,5 stele la impact frontal si aveo are 2 ? Cat timp sunt aceeasi masina. Link to comment
tarzy Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) De asta ai auzit? ... Nu c-ar fi Bucurestiul plin de ele... Ca n-a fost testat, asta este alta treaba, insa nici Lamborghini Gallardo n-a fost testat, sau Ferrari Enzo si n-auzi pe nimeni dandu-si cu parerea despre cat de sigure/nesigure sunt. eu vorbeam STRICT de lista masinilor testate personal consider testarea NCAP mai mult marketing decat o evaluare pertinenta ... nu am vrut decat sa arat ca, cel putin in acest caz autorul articolului, nu era chiar in balarii, iar Satori (si poate si altii) ar trebui sa se informeze mai bine inainte sa-mi judece afirmatiile, nu de alta dar nu prea-mi sta in obicei sa vorbesc din burta. Edited September 27, 2008 by tolin Ai ajuns sa citezi si poze ? Link to comment
Satori Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 O mai dai inca o data la intors daca iti spun ca modelul actual de Accent a fost testat de "un ncap"? Ba ca nu exista Accent nou, ba ca nu e pe lista, ... dar tu te informezi, nu? Funny! Tell me more! Tudor, siguranta nu e data de grosimea tablei. Mai informeaza-te. Link to comment
tolin Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) ... Centura de siguranta salveaza de multe ori vieti(exceptie cele nepretensionate de la vechile dacii si oltcit) ... Asta de unde ai mai scos-o ? Nu-i salveaza pe fraierii care pun centura pe ei ca pe un cuier, de forma. Altfel, au dezavantajul ca nu te mai poti misca in scaun si ca atarna inestetic prin masina, dar daca nu strangi bine centura, este ca si cum n-ai pus-o. Edited September 27, 2008 by tolin Link to comment
tarzy Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 O mai dai inca o data la intors daca iti spun ca modelul actual de Accent a fost testat de "un ncap"? Ba ca nu exista Accent nou, ba ca nu e pe lista, ... dar tu te informezi, nu? Funny! Tell me more! Tudor, siguranta nu e data de grosimea tablei. Mai informeaza-te. asa ... daca nu te deranjeaza ... ne onorezi si pe noi cu un link ... ceva unde putem vedea rezultatul testarii ptr accentul asta mai nou? Link to comment
smailmiami Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Ideea era ca ala prezentat in test este cel vechi ... Link to comment
tudor2402popescu Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 @Tolin: Centura de siguranta salveaza viata , si de multe ori e diferenta mare de la "cu centura " la " fara centura" . Aia de Dacie 1300 si de Oltcit de cand tragea politia cu arcul , nepretensionata de statea bleaga pe tine nu prea vad ce siguranta oferea. Nu ca as fi avut un accident in care sa fi suferit din cauza acelei centuri. Chiar si cu reglajul ala antic, e un pericol (din punctul meu de vedere) . De -aia eu la Dacia veche imi montasem pretensionate si dadusem jos muraturile alea de...sfori de legatorie. MAi ales cand centura se rasucea de se facea sfoara. Si astfel rasucita era o adevarata arma mortala. Astazi, eu nu am mai vazut nicaieri masina fara centura de siguranta pretensionata. Centurile pretensionate erau prezente in vest inca de prin anii 70 - 80. Chiar si pe Daciile dupa 1990 s-au montat pretensionate. @Satori: Referitor la tabla , DA , aici ai dreptate.Nu depinde doar de grosimea tablei aceasta siguranta. Dar nici sa ai staniol de ciocolata pe masina. MA refeream la cat vor fura romanii nu doar la tabla ci si la alte chestii sau din fusereala specifica romaneasca, vor uita sa lege un fir, sa puna un conector, si airbagul sa nu sara in caz de impact. Sau da eroare din fabrica la airbaguri, la senzori, face romanul niste improvizatii, sunturi ,etc. si gata. MERGE SI ASA! Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Pai daca o lasai larga... Mie nu mi s-a rasucit niciodata. Link to comment
adrian_r5 Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 la cat vor fura romanii nu doar la tabla ci si la alte chestii sau din fusereala specifica romaneasca Despre ce si cit fura romanii scrie si aici Link to comment
cararama Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Conform spuselor lui Tommy, Loganul este o masina de acum 10 ani (tehnologic vorbind). In ciuda faceliftului (dupa care, parerea mea, arata mai bine , e mai bine lucrata la interior dar si la exterior), ma indoiesc ca ar fi facut ceva referitor la siguranta. E aceeasi marie cu alta palarie. Aceleasi motoare...etc. Sandero nu e altceva decat varianta hatchBack a lui Logan.Ca si dacia liberta (1320/1325/CN) pentru dacia 1300&co. Dacia Logan e mai degraba de generatie cu Cielo . In plus de asta, nu vad eu masina Romaneasca, cu 4 stele. Ca dupa ce s-or apuca romanii sa puna tabla mai subtire si sa faca alte hotii si alte matrapazlacuri cum au facut cu dacia 1300...Parca vad ca o sa se produca Logan inca vreo ...30 de ani de acuma...daca Dacia si Renault iar divorteaza. Dar stai ca au planuri: Un SUV, un model gen Laguna, ba chiar si ceva de gen VelSatis...Audi A6 vezi ca ai concurenta!!! ) Referitor la stele: Nu te poti convinge de siguranta unei masini decat dupa ce vezi accident pe viu cu masina respectiva. Si sincer am vazut destule accidente mortale cu Logan. Am vazut si cu Kalos si cu aveo ,doar raniti (mai mult sau mai putin grav) nu morti. La fel am vazut si accidente mortale cu Renault Megane II, Ford Focus II, VW Golf IV. Testele de impact se fac la 64 km/h si 80 km/h. Si sunt teste de laborator. Cum zicea Tolin , au caracter de unicat. In trafic treaba e alta. Apropo: Dumitru Tinu parca a murit in Volvo S40 (se zicea ca e masina sigura ) , Laura stoica in Clio Symbol pocnit frontal de o Dacie papuc. Concluzia e ...cum te ia. Centura de siguranta salveaza de multe ori vieti(exceptie cele nepretensionate de la vechile dacii si oltcit) Si apropos: cum se face ca: KALOS are 3,5 stele la impact frontal si aveo are 2 ? Cat timp sunt aceeasi masina. oare de ce atunci cand vorbim de euroncap singurii care nu cred in rezultatele alea (in sensul ca ei cred ca is manarite testele) sunt proprietari de aveo? Cat despre 4 stele, mai urmeaza sa apara oficial pe pagina euroncap-ului, si atunci va fi de 4 stele. Indiferent ca zice userul x de pe aici altceva. Cat despre aveo in care nu ai vazut morti > Link to comment
adostar Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Citez: "La Logan, la un impact mai serios, motorul cade sub masina, coloana de directie se rupe, pedalierul la fel. La Aveo o sa le ai pe toate in brate, caz in care nu te mai salveaza niciun airbag. Sunt de acord ca airbag-urile ajuta foarte mult, dar nu vor compensa niciodata lipsa unei structuri de rezistenta bine gandita." Sursa: garajul.ro Link to comment
Tommy Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 (edited) Apropo: Dumitru Tinu parca a murit in Volvo S40 (se zicea ca e masina sigura ) Orice masina e sigura probabil pina la o anume viteza intr-o anume situatie.. mai sigura ca o bicicleta sau motocicleta sa spunem. Prima parte.. ca a murit acolo.. hmmm unii zic ca multi se indoiesc. Edited September 27, 2008 by Tommy Link to comment
laurentziu83 Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 (edited) Despre ce si cit fura romanii scrie si aici Atata timp cat un presostat de servodirectie, pe vremea cand avea cod de dacia (6001....), costa 24 ron, de cand are cod renault (7700...), costa 280 ron, normal ca toata lumea cauta surse alternative de piese de schimb, ca doar nu-i nebuna sa dea un procent frumusel din salariu pe un chistoc de tigara. Edited September 28, 2008 by laurentziu83 Link to comment
rm.popa Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Si apropos: cum se face ca: KALOS are 3,5 stele la impact frontal si aveo are 2 ? Cat timp sunt aceeasi masina. Păi... nu prea mai sunt aceeaşi maşină. Şi, din câte îmi amintesc, 2 stele are Aveo Sedan, iar 3 (sau 3,5 probabil) are Kalos Hatchback. Link to comment
tarzy Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 (edited) Ideea era ca ala prezentat in test este cel vechi ... pai ... ala e SINGURUL testat ... sau ma rog ... singurul la care au fost publicate rezultatele oricum ... chiar nu inteleg care e relavanta acestuyi lucru pe acest topic? banuiesc ca accent vs logan se discuta in alta parte Edited September 28, 2008 by tarzy Link to comment
RaZoR-07 Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Da, in alta parte... pe drum. Drive your way! > Link to comment
closchkutza Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 pai ... ala e SINGURUL testat ... sau ma rog ... singurul la care au fost publicate rezultatele oricum ... chiar nu inteleg care e relavanta acestuyi lucru pe acest topic? banuiesc ca accent vs logan se discuta in alta parte Sa mor daca inteleg ce doresti! Vrei sa ne dovedesti ca sandero este mai sigur ca o masina NETESTATA?!?!?! Sunt o gramada de masini netestate si nimeni nu-si pune intrebari despre ele, poate, doar proprietarii de logan. De ce nu faceti frate un topic in care sa discutati daca loganul este mai sigur ca nu stiu ce model de lambo sau ferrari, sau mai stiu eu ce masina, ca nici alea nu au fost testate. Nu inteleg ce vrei sa dovedesti cu asta, nu inteleg unde duce discutia asta. Asa te-ai contrazis cu mine si cu spatiul pentru cap mult prea mic in matiz in comparatie cu loganul si ti-am aratat ca esti extrem de subiectiv. Link to comment
BogdanG Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Depinde cu ce compari, in accidentul dintre Logan si Polo a castigat Loganul Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now