EM!L Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Se pare că de data asta, se potriveşte "Dacia, pe ultimul drum" Link to comment
BogdanG Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Nu chiar si Rover are aceiasi problema de ani de zile si inca nu a dat faliment, a fost cumparata de chinezi se merge inainte, deci Dacia daca nu va mai vinde o sa fie vanduta la chinezi si se rezolva problema . Link to comment
andreib Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Pardon, Rover a dat faliment ) . Chinezii au cumparat brandul, tehnologia si fabrica, le-au luat si le-au dus in China unde produc pt piata interna . Link to comment
tarzy Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Dacia, pe drumul cel bun! Asta dupa anuntul ca vor inchide fabrica 3 saptamani si citez loganul nu se mai vinde nici in India. Deci bullshit loganul alternativa pe timp de criza. povestea asta e valabila la TOTI producatorii auto unii dintre ei au inchis pravaliile cu totul ... la Dacia de bine de rau lucrurile inca mai merg ... probabil e de preferat o reducere a productiei ptr a pastra pretul de vanzare unitar in limitele actuale Link to comment
tolin Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Pe timp de criza financiara e bine de renuntat la stupida taxa de poluare la autoturismele noi. Ala care taie paduri plateste pentru poluare ? Link to comment
andreib Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Pe vreme de criza mai degraba ar face niste masini mai mici, mai ieftine si mai eficiente nu balenele care se produc in ultimul timp. Link to comment
smailmiami Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Dacia, pe drumul cel bun! Asta dupa anuntul ca vor inchide fabrica 3 saptamani si citez loganul nu se mai vinde nici in India. Deci bullshit loganul alternativa pe timp de criza. Sa inteleg ca asta ar trebui sa fie o veste buna ?! E o veste buna oare ca se inchid (sau isi limiteaza productia) fabricile romanesti ?! Link to comment
VAXXi Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Pai nu e singura uzina romaneasca in suspendare de activitate, si nici singura uzina/fabrica din lume care isi suspenda activitatea. Link to comment
andreib Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 (edited) Nu, dar se numara printre putinele care se bateau cu pumnul in piept acum o luna doua ca vor avea crestere pe fondul orientarii catre masinile low-cost. Se pare ca nu au inventat alchimia cei de la dacia... Anyway, astea sunt ciclurile economice normale: dupa ce consumi ca prostu si nu mai poti de bine trebuie sa vina si vremurile grele (cand platesti). Acum as vrea ca cei care argumentau ca este normal sa-ti cumperi logan in rate pe 7/10 ani sa reargumenteze punctul lor de vedere extrem de bine fondat din pdv economic. Edited November 12, 2008 by andreib Link to comment
lascarica Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Si daca au luat si credite la limita posibilitatilor si cu dobinda variabila "au pus-o" Pe alte forumuri vezi destule anunturi "Predau lizing" Link to comment
smailmiami Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Io unu stiu cazuri concrete: venituri cumulate de vreo 2200 RON, rata la masina: 1300 RON. Mai au inca vreo 2 ani ... Si inca una, care mie mi s-a parut bomba: el taximetrist in Craiova, ea angajat la banca cu max 2000 RON au rata la un credit imobiliar de 2000 RON pe ... 40 ani ... Link to comment
andreib Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 (edited) Eu unul nu mi-as dori rizling in situatia actuala! Credit cu dobanda fixa e fix pix. Ori e dobanda fixa primul an, ori au un coeficient de indexare ori iti baga comisioane si alte rahaturi cat sa compenseze diferenta dintre dobanda fixa si cea reala, deci oricum ti-o iei in brate. Domnu tarzy, te rugam explica-ne cum e cu ratele pe 7 ani! Edited November 12, 2008 by andreib Link to comment
Wolfman Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Taximetristul e cool (ca in bancul ala cu ursul si vulturii care dupa cateva jointuri se arunca de pe o stanca iar vulturii se mirau ce cool e ursul). Link to comment
tarzy Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 ... Domnu tarzy, te rugam explica-ne cum e cu ratele pe 7 ani! pai mai sunt cam 3,5 ani ... si rata ptr masina cam tot cat banii ptr tigari a ramas - adica 87 Euro => pana 350 lei / luna ma bucur tare mult ca sunteti alaturi de mine in aceste momente de cumpana, dar ... tin sa va linistesc si sa va asigur ca subsemnatu' nu si-a luat Logan in rate pe 7 ani ptr ca altfel nu-si-ar fi permis masina. printre randuri ar trebui sa citesti ca nu e frumos sa te "aia" de grija mea > Link to comment
andreib Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Ca sa-ti raspund in acelasi ton: mi se ... Ideea era ca ceea ce ai sustinut tu cu mare inversunare este un nonsens dpdv economic/rational. Link to comment
smailmiami Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 (edited) Taximetristul e cool (ca in bancul ala cu ursul si vulturii care dupa cateva jointuri se arunca de pe o stanca iar vulturii se mirau ce cool e ursul). Dap, nici taximetristu' meu nu cred ca stie sa zboare ... La rate mici nu se simte, dar eu stiu persoane cu 1400 euro rata pe luna ... Ideea este ca sunt multi bezmetici care se arunca ca idiotii la nspe mii de rate si o gramada de banci care se arunca aiurea sa le dea credite. Si din cauza astora au aparut problemele din ziua de azi ... Edited November 12, 2008 by smailmiami Link to comment
lascarica Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Eti baieti reclama la TV Logan MCV numai 8500 cu TVA si ABS inclus... MOCAAAAA plus revizii, mai degraba o Astra de prin 2005, sau una de prin 98 si-ti mai ramin si bani de inca una sau de reparatii daca esti ghinionist Wolf ai o caramica la faza cu taximetristu si ursu... plina tara de ursi din pacate pe ici pe colo cite un vultur... Link to comment
perfidus Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Pai ar face bine sa le mai ieftineasca, s-ar mai apropia de valoarea lor reala. Dar Renault decat sa piarda un leu mai bine inchide fabrica sau o muta in Turkmenistan. Link to comment
tarzy Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Ca sa-ti raspund in acelasi ton: mi se ... Ideea era ca ceea ce ai sustinut tu cu mare inversunare este un nonsens dpdv economic/rational. am mari indoieli de partea cu "inversunarea" dar ma rog ... si care parte e nonsens dpdv economic/rational din faptul ca ptr 3-3,5 mil /luna ai masina ?, fie ea si un Logan nu mai pun la socoteala ca in 2005 cand am luat masina suma respectiva reprezenta cca 10% din venituri iar acum e mai putin de 5%. Vorbesc de doar de veniturile mele nu le includ si pe cele ale consoartei. de curiozitate ... pe tine cat te costa (te-a costat masina)? Link to comment
andreib Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 (edited) Daca ar fi 10/5% nu ai fi luat-o in rate si nu ai conduce logan, asa ca hai sa nu mai batem campii asa de dragul de a arata ce bravi suntem noi. Orice discutie suplimentara cu tine pe aceasta tema imi pare futila: tu nu poati face legatura intre rata mica/dobanda mare/perioada de rambursare mai mare decat durata de viata a bunului. Discutia se aplica nu numai in cazul daciilor ci in cazul oricarei masini. Nu conteaza daca dau 1 leu in plus pe ceva, daca as putea sa nu-l dau pentru ca actionez normal si rational as face-o (e fix ca si cum mi-as lua mobil in rate pe 5 ani, ca doar nu blochez banii astazi, o sa-i platesc eu candva in rate mici). Nubira II,sx dAB 10300eur cu tot cu discount, cash. Dar te rugam explica-ne detaliat cat a costat dacia ta noua, cat ai dat avans, pe cate sute de ani ai luat-o in rate, care este rata dobanzii si cat este rata. Edited November 13, 2008 by andreib Link to comment
EM!L Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Dar Renault decat sa piarda un leu mai bine inchide fabrica sau o muta in Turkmenistan. Mai bine zis francezii. E boală naţională. Aşa era şi cu 206-le, la "n"şpe ani de la lansare, la noi se vindea cu 12k+ euro. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Masinile se ieftinesc doar cand nu merg vanzarile sau, in orice mai rau caz, cand se preconizeaza ca nu vor merge. Credeti ca voi ati reduce pretul la ce ati produce daca ati vedea ca se cumpara? Eu stiu sigur ca nu o fac. Nu am motiv. Link to comment
perfidus Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Pai asta ziceam, n-ar fi un moment prielnic acum? Link to comment
Tommy Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 si care parte e nonsens dpdv economic/rational din faptul ca ptr 3-3,5 mil /luna ai masina ?, fie ea si un Logannu mai pun la socoteala ca in 2005 cand am luat masina suma respectiva reprezenta cca 10% din venituri iar acum e mai putin de 5%. Vorbesc de doar de veniturile mele nu le includ si pe cele ale consoartei. Poate le include ea pe ale tale, cum ar spune un prieten Eu iti doresc sa ajungi la sub 1% cu rata, insa nici atunci nu o sa fii degajat )"> Link to comment
lascarica Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Apropo de Logan : un coleg si-a luat Logan cu 1/2an inaintea mea (eu Cielo SH ~5000 cu tot cu pus GPL, reparatii la singe si GPS) La momentul actual eu am pierdut ~2500 el deja a pierdut peste 3000 din valoare si inca mai are de platit. Si mai am si citeva chestii in plus fata de el : AC, geamuri electrice, volan reglabil. Eu sper sa nu i se strice ca a iesit din garantie Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now