tarzy Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 (edited) pai ... nu prea are treaba cu felxibilitatea ... in schimb are cu stabilitatea ... latime mai mare = stabilitate mai buna Cred ca ai mai citit topicul asta si e bine stiut ca loganurile naparlesc mai usor de roti decat multe masini (o groapa mai mare, o bordura etc) iar in unele cazuri chiar fara nici un factor evident declansator. TIne de materialul din care e facut bratul inferior si fuzeta... mda ... topicul asta este cel mai sincer si obiectiv in ceea ce priveste descxrierea Loganului ) ) ) ) Sa revenim la masina, nu e neaparat ceva de lauda dar cel putin pana acum e inedit Dacia a a juns in Serie A http://www.zf.ro/zf-24/dacia-pe-tricourile...dinese-3677152/ Pe vreme de criza financiara Dacia, brandul auto low cost care face performata in vanzari pe pietele vest europene, este promovat de Renault Italia pe tricourile echipei de fotbal Udinese, echipa situata in al doilea esalon al clasamentului Serie A. Jucatorii Udinese au intrat pe teren, in meciul disputat ieri cu formatia AC Milan si pierdut cu scorul de 5-1, cu tricouri pe care aparea numele celui mai cunoscut brand autohton de export, Dacia. Decizia de sponsorizare a echipei Udinese a fost luata de catre divizia locala a Renault, care a comercializat in Italia aproape 7.800 de automobile Logan in primele 11 luni ale anului. Edited December 23, 2008 by tarzy Link to comment
tolin Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Problema stabilitatii in viraje este similara arcurilor, cu cat sunt mai scurte, cu atat sunt mai bune. Dimensiunea 185/55/15 este mult mai buna decat 185/65/15. In cazul al doilea, mai bine se trece la o janta mai mare, de 16". Link to comment
tarzy Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 depinde ce urmaresti ... daca vrei condus sportiv pe drumuri bune (eventual pe pista) atunci talon mic si R mare e solutia, daca vrei condus mai "domestic" si pe drumuri cum or fi atunci => taman invers. Loganul nu se doreste a fi o masina sport asa ca e aplicabila varianta 2. Link to comment
closchkutza Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Stai linistit, nu am spus ca esti rau intentionat, nici ca esti mincinos.Eu vroiam sa spun, ca este o intamplare, ca este o raritate, ca exista o sansa mica sa se intample, cum ai spus tu. Adica, merge omu normal se rupe roata si se rastoarna, sau, trage stanga de volan, ligheanu, se inclina in dreapta si se rupe roata, pe care cade greutatea masinii in momentul ala. Ce Dumnezeu, nu suntem copii, cat de prost o fi ligheanu ala, nu e din plastilina, nu e din lego, am si eu un lighean, nu-l ridic in slavi, am mai luat si eu o groapa, am mai urcat o bordura, incet, nu ca animalu, ca e masina mea, dar totusi, cat de firava, cat de sensibila sa fie acea fuzeta, acea bascula? Man, am zis de la inceput ca totul a pornit de la o manevra neinspirata. Nu stiu in detaliu in ce stare tehnica era masina, ele arata bine si din cate am vazut nu sunt birjarite, se merge normal cu ele. Nu am zis acum ca toate loganele se rup in drum, nu am incercat sa generalizez, am zis DOAR ce s-a intamplat cu acest exemplar, din ceea ce a povestit tipa care il conducea. Ca o parte buna, soferita nu a patit nimic grav, o luxatie si o mare sperietura. Link to comment
bebelushu Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 .... nu am incercat sa generalizez, am zis DOAR ce s-a intamplat cu acest exemplar, din ceea ce a povestit tipa care il conducea. Ca o parte buna, soferita nu a patit nimic grav, o luxatie si o mare sperietura. E bine ca nu ai incercat sa generalizezi, ca lumea, asa face de regula, generalizeaza si face din tantar, armasar, mai ales cand vine vorba de ligheane. Te inteleg, ai povestit doar, ce s-a intamplat cu aceasta combinatie: una bucata femeie la volan + una bucata lighean, banuiesc, ca avea anvelope montana/kormoran, nu avea abees, a ta colega nu avea experienta, in ale soferiei + una bucata manevra urata + una bucata drum, bun, zice ea = dezastru. E bine ca a scapat cu bine si nu a avut mai multe probleme de sanatate, asta e cel mai important, ca fieru, se face, omu' nu prea. Link to comment
Tommy Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 aici un test al elanului la 72 Km/h - e drept ca in conditii ideale - sofer cu ooa, poligon, drum drept, asfalt uscat Pentru un sofer obisnuit e greu de executat asa ceva.. Link to comment
closchkutza Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Anvelopele sunt Kormoran din cate stiu, toate loganele de la firma au asa ceva. ABS nu stiu daca are. Link to comment
bebelushu Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 "Eram precisa" ca imi vei da acest raspuns. Montana/kormoran, se pune pe lighean fara abees. Michelin/Continental, se pune pe lighean cu abees. Asta la berline. La mcv (autobuze), se pun barum/debica, indiferent, daca e cu abees, sau nu. Link to comment
tolin Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Pentru un sofer obisnuit e greu de executat asa ceva.. Prin manevra respectiva s-a ocolit un obstacol cu o latime de 1,5x latimea masinii. Nici teckelul, daca se intinde, nu ajunge la lungimea aceea. Pentru un caine e nevoie de ocolit o latime de 3x mai mica. Probabil, dom'soara s-a speriat si a facut acrobatii, nu-i masina de vina. Link to comment
bebelushu Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Sau poate cainele, era cu tiru! Link to comment
Lucian M Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Poate pe caine scrie "Long vehicle" . Link to comment
Tommy Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Prin manevra respectiva s-a ocolit un obstacol cu o latime de 1,5x latimea masinii. Am incercat si eu in seara asta, nu stiu daca e ca in testul cu pricina, eu am facut in felul urmator: viteza cam 80 si ceva, treapta a 4-a tinuta constant, de pe banda 1 incadrat brusc pe banda 2 si inapoi pe banda 1. Cauciucuri de iarna good year ug7, asfalt uscat, suspensia stoc la 38 de mii de km. Nu s-a ridicat nicio roata, nici un scartait, nici o emotie. Eu cred ca driverul cu pricina a franat de a ridicat masina de o roata, ca altfel nu imi explic. Oricum, nu sfatuiesc pe nimeni sa incerce la viteza, mai ales ca in multe parti asfaltul nu e curat peste tot. Link to comment
Ami Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Dacia analizeaza posibilitatea reducerii pretului la automobile in cuantum de pana la 2.000 de euro din costul actual, ca urmare a scaderii drastice a vanzarilor, a declarat vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe. Totodata, acesta a sugerat extinderea programului rabla si la autoturismele achizitionate in leasing. Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia, a declarat miercuri ca posibilitatea reducerii pretului la automobile este reanalizata. Potrivit acestuia, scaderea pretului luat in calcul de directiunea Dacia ar putea fi dedusa din marja de profit a producatorului de automobile, informeaza NewsIn. Conform vicepresedintelui Automobile Dacia, vanzarile de automobile autohtone in Romania au scazut anul trecut la 81.945 de unitati comercializate, cu 26,1% mai putin fata de 2007. Anuntul survine la doar o zi dupa declaratia directorului comercial al Dacia-Renault, Jacques Daniel, care sustinea ca nu vor fi operate modificari de preturi, neschimbate din septembrie 2006. http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Bus...00-de-euro.html Link to comment
niki Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 da cu cateva sute de euro . mare ieftinire. vor exploda vanzarile . www.cotidianul.ro/dacia_pregateste_ieftiniri_de_pana_la_2_000_de_euro_pentru_logan-70060.html Link to comment
Lucian M Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Pai e stire, colega. Pretul real e cu 2000 de euro mai mic decat orice versiune. Deci cam ar fi cazul sa se ieftineasca si cazanu'. Link to comment
EM!L Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Ştire ar fi să ajungă la valoarea reală...3-4k euro. Link to comment
Salex Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Ştire ar fi să ajungă la valoarea reală...3-4k euro. Sau macar la mult trimbitatul 5000E de dinaintea aparitiei efective ! Si nu ma refer la varianta fara volan, fara usi si fara frine Link to comment
smailmiami Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Daca ii scad pretul cu 1000 de euro chiar devine competitve. Desi are probleme, la 5000 si ceva de euro nu prea mai poti comenta mare lucru ... Link to comment
laurentziu83 Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 (edited) Daca se mai petrec fenomene dintr-astea la nivelul economiei chiar ajung sa zic ca-i benefica criza. Pana una-alta dacia berlina SH a ajuns 15 milioane de la 60 cat era acum un an. Edited January 14, 2009 by laurentziu83 Link to comment
andrew Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Asta crezi tu Laurentziu. La 2 case de cladirea de birouri in care prestez zi de zi, e o berlina cu afis de vanzare in geam. Pentru mirifica suma de 2050E. Link to comment
Lucian M Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 E de colectie, bre. D-aia are pret in euro. Poate se enerveaza proprietaru' si nici nu o mai vinde, o pastreaza ca pe trabant. Link to comment
andreib Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 (edited) Eu nu stiu ce va ambalati... Probabil e pacaleala ca si loganul de 5000 eur . Nu au bani de campanie media si se lauda cu reduceri potentiale. Edited January 15, 2009 by andreib Link to comment
zeneseu Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Reducerile lu' Peste. Aseara dupa ce a fost difuzata conferinta de presa a celor de la APIA, vicepresedintele Dacia a intrat in direct la emisiunea lui Guran de la Antena 3. Pentru mine nu a fost o surpriza cand a negat acea reducere de pret. S-a scuzat ca nu s-a exprimat cum trebuie si a fost intreles gresit. Parerea mea e ca vicepresedintele Dacia e un mare idiot devreme ce toata lumea l-a auzit vorbind clar de reducerea de pret. Nici nu ma mir de managementul prost de care beneficiaza Dacia. Cu asa oameni... Mai mult de atat, se arata ingrijorat de imagina Dacia peste hotare. Adica ce o sa inteleaga neamtu' daca numarul de masini vandute in tara de productie scade? Pai sa avem pardon dar Dacia a fost sustinuta destul de mult de statul roman prin achizitionarea a sute de autoturisme pentru instituiile publice. Fara aceste achizitii, Dacia nu ar fi ocupat o cota de piata foarte buna in Romania. Link to comment
tarzy Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 (edited) da cu cateva sute de euro . mare ieftinire. vor exploda vanzarile .www.cotidianul.ro/dacia_pregateste_ieftiniri_de_pana_la_2_000_de_euro_pentru_logan-70060.html Sau macar la mult trimbitatul 5000E de dinaintea aparitiei efective ! Si nu ma refer la varianta fara volan, fara usi si fara frine banuiesc ca nimeni nu s-a uitat la cursul Euro imediat ce a auzit asemenea stiri "mirobolante" acum nici 6 luni Euro era 3,4-3,6 lei ... acum e cu aproape 25% mai mult. "reducerea" daca va fi este oricum acoperita de diferenta de curs valutar. Edited January 15, 2009 by tarzy Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now