matias Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 (edited) Uite si un articol mai profesionist: http://www.automarket.ro/stiri/vanzarile-d...dial-17537.html Vanzarile Dacia au crescut in 2008 cu 11.7% la nivel mondial Dacia se poate lauda cu o crestere de 11.7% a vanzarilor totale. Pe piata din Romania lucrurile nu au stat asa de bine, vanzarile scazand cu 17%. zoom Esential257.594 de unitati a vandut Dacia in 2008 la nivel mondial. 8916 exemplare Sandero s-au vandut in Romania in 2008 de la lansarea oficiala din vara. 1.7 este procentul de piata detinut de Dacia in Franta. Edited February 4, 2009 by andreib aici nu se da copy paste la articole integral, se posteaza esentialul si se indica linkul la care poate fi gasit articolul. Link to comment
Satori Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 matias said: Stiu ca este o veste trista pentru multi Cat de mult trebuie sa te duca sa te prinzi ca are legatura cu criza care nu este DELOC veste buna? Link to comment
zeneseu Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Mai sa fie, ce-o sa fie? Dacia COUPE Concept Link to comment
andreib Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Hell NO. Nu inteleg care este targetul acestei harabaie... Link to comment
tolin Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Doar decupaje anonime au sau asta-i noua strategie de marketing pentru lipsa de bani a potentialilor clienti ? Link to comment
andreib Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Asta probabil e ca si stirea cu: reduceri la dacii... Iar dupa 2 zile: teapa, ne-am razgandit. Link to comment
smailmiami Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 matias said: Stiu ca este o veste trista pentru multi - vazarile dacia au crescut in germania:[...] Si asta ar fi o veste trista pentru ca ... Link to comment
tolin Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Mai urmeaza paranoia asimilarii ei cu o masina germana ... Link to comment
Myg Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Atunci cand am hotarat sa-mi schimb masina, obligatoriu cu una noua prin "rabla", am inceput sa culeg informatii de la detinatorii de Logan si de alte marci, apropiate ca pret. M-am oprit la patru marci, stiti voi care sunt, m-am uitat la inbinari si la lufturi, la toate, la materialele bordului, tapiserie si a urmat drive test cu toate. Loganul l-am eliminat primul Link to comment
Lucian M Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Prietenii stiu de ce. Referitor la noul cupeu- m-a lasat rece. Farurile alea parca-s de tractor. De fapt, ce zic eu- au "luat la pila" un tractor. Link to comment
adostar Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Myg said: Atunci cand am hotarat sa-mi schimb masina, obligatoriu cu una noua prin "rabla", am inceput sa culeg informatii de la detinatorii de Logan si de alte marci, apropiate ca pret. M-am oprit la patru marci, stiti voi care sunt, m-am uitat la inbinari si la lufturi, la toate, la materialele bordului, tapiserie si a urmat drive test cu toate. Loganul l-am eliminat primul Iar eu primul l-am eliminat pe incredibilul aveo , de ce ? Consum mare, motorizare de kko, stabilitate ZERO la berlina, cutie de viteze agatatoare, frane putin mai bune decat la cielo, etc. Nici loganul nu e mert dar totusi nu va mai ofuscati atata , iar ca pret mai bine astra clasic 2 decat aveo. Kalosul a fost mult mai reusit, cel cu motor 8V. Link to comment
Lucian M Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Ma, da ce nasol e aveo pe topicul asta. Motor de kko si stabilitate zero? De cand loganu e bemveu dpdv al stabilitatii? Cutie de viteze agatatoare? Unde ai vazut? Ca eu nici la al meu, nici la alt tatei n-am observat problema asta. Hai sa nu mai citim din almanahe.. Link to comment
adostar Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Mintete frumos in continuare ca poate o sa fie mult mai bine maine. Nu am zis ca loganul ar fi vreun bemveu ba din contra am zis ca nu e mertz Link to comment
tudor2402popescu Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) adostar said: Mintete frumos in continuare ca poate o sa fie mult mai bine maine. Nu am zis ca loganul ar fi vreun bemveu ba din contra am zis ca nu e mertz Liniuta de despartire unde e? Intre BMW si Mertz e o diferenta. Logan nu se aseamana cu niciuna . Si eu am vrut sa imi iau logan inainte de a avea una ca masina de servici, insa dupa ce vedeam cum ma ploua in ea, cum zboara de pe sosea la 110 la ora si cum ambele MPi consuma 12-13% in oras mi s-a luat. Si am trecut la concurenta. In plus m-am saturat de meseriasii de duminica ai retelei de service DACIA RENAULT. Pacat ca nu s-a inventat logan cu 4 faruri. Dacia cu 4 faruri se inventase pentru iubitorii de BMW. Edited February 6, 2009 by tudor2402popescu Link to comment
adostar Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) "Dacia cu 4 faruri se inventase pentru iubitorii de BMW" Foarte tare ! Ai multe reprezentante, service dacia...asa ca ai de unde alege pe cand la chevi nu prea ai...cel putin in GL, mecanici sunt de tot felul, depinde de noroc Edited February 6, 2009 by adostar Link to comment
smailmiami Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 adostar said: Iar eu primul l-am eliminat pe incredibilul aveo , de ce ? Consum mare, motorizare de kko, stabilitate ZERO la berlina, cutie de viteze agatatoare, frane putin mai bune decat la cielo, etc. Nici loganul nu e mert dar totusi nu va mai ofuscati atata , iar ca pret mai bine astra clasic 2 decat aveo. Kalosul a fost mult mai reusit, cel cu motor 8V. Bre, acu fara suparare ... Sa stapanesti sanatos Loganu, e o masina ok, da e mult, mult prea urata ... Interiorul e sinistru. Io as lua Aveo chiar daca ar fi asa cum zici tu, desi la frane si la stabilitate nu cred ca sta mai rau ca Loganu. Si, cum am mai spus prin alte parti, firma proprie are in dotare 7 golani. Da' asta deorece e cea mai ieftina masina noua la ora actuala. Merge ca masina de muncit cu ea, e superok pentru un sofer atent, dar nu ca masina personala ... In legatura cu coupe-ul, mi-e groaza cand ma gandesc cum o arata o masina cu tenta sportiva, dar cu bord facut din plasticu ala naspa si cu lufturile d-alea la far sau la buclier. Ca masina personala am si eu o Leganza, e masina buna, e din 2003, dar as schimba-o instant cu vreo 10-15 alte masini mai bune, mai performante si mai aratoase ... Link to comment
adostar Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) Daca am eu logan asta nu insemna ca am bemveu..nu? Dar nici aveo nu e mertz..corect ? Eu mi-as lua si acum golf dar inca nu dispun de fonduri, si da ai dreptate interiorul e cam saracacios dar asta nu insemna ca e o tigaie cum se tot scrie pe dwclub, nu mai e ce era dacia odata sa fim corecti. Edited February 6, 2009 by adostar Link to comment
laurentziu83 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) Eu unu', ma gandeam cam cu ce sa inlocuiesc Clio la vara (si sa scap de cei 4 ani de blestem), si, m-am uitat in ograda la Dacia, mai precis la Sandero, sa vedem cam cat ajunge masina cu revizii de 250 ron, rca ieftin, impozit mic, etc, cam ce imi trebuie mie, recte un mijloc de transport mai mult decat vreo suparaciune de masina, ca nu ma dau banii afara din casa si, daca e sa am vreodata bani, intai ma simt bine de ei, dupa aceea, daca imi mai raman, ii investesc intr-o masina mai buna. Boon, revenind ontopic, ma apuc eu de configurat. Ma uit pe versiunile de baza, pana gasesc intr-un final balaureatu' cu aer conditionat, fara AC, nici nu discut, e mai ieftin sa cumpar berlina alor mei. Pune Laurentiu motorul de 1.6 pe configurator (doar nu schimb o troaca cu motor de 1.4 cu alta troaca cu acelasi motor "potent" care ii moare la intrarea in depasire, de dau flash-uri disperati aia de pe contrasens), vede cat costa vopseaua metalizata (10 milioane bah, 8 plinuri de benzina,mai da-o dreaku...), asa ca merge foarte bine si alba, se mai uita pe optionale, injura ca nu poate scoate din configurator airbag-urile, caschetofonul (e mai ieftin un mp3 Sony din Selgros) barele vopsite si geamurile electrice, inutile pentru el, si se uita la pret: 9300 de euro. Caaat ma? 9300 de euro pentru o dacie la care nu s-au invrednicit sa-i puna butoanele de geamuri pe portiere? La care designul spatelui aminteste de tenisii Dragasani? La care sub mocheta daca te uiti, dai de polistiren in care se transporta televizoarele? Care nu are tabla galvanizata? Pai ba boilor, da cu 9300 de euro imi iau un Clio 3 de un an vechime, inca in garantie, cu motor de 1.6 16V cu care ma dau si cu 200 la ora pe autostrada, si la care interiorul nu e "ca sa fie", ci chiar sunt toate la locul lor, ba chiar iti da si o impresie de lux si care a iesit pe locul 2 la fiabilitate la clasa ei, dand peste bot la nemtoaice. Si simti naibii ca esti intr-o masina de calitate, simti ca ai o jucarie cu care sa te lauzi la prieteni. De ce dracu' sa-mi iau Sandero? Puneti-i ba pretul de 6500-7000 de euro la echiparile astea si la plasticele alea de jucarii impartite de surdo-muti si dup-aia ma mai uit pe la voi in ograda... Edited February 6, 2009 by laurentziu83 Link to comment
adostar Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Pai e mult mai misto clio 3, nici nu se compara. Link to comment
laurentziu83 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) Asta voiam sa zic, ca, decat Sandel nou, mai bine Clio 3 vechi de 1 an. Sa intelegem ca dacia face masini doar pentru marleti, punand Aceu doar pe versiunile superioare ce nu prea mai merita, la fel cum daewoo punea servodirectie doar pe Matizele full? Macar astia aveau decenta de a pune AC pe versiunile imediat superioare celor chele, stiind de fapt pe ce merita dati banii. Azi imi venise un Clio 3 sa-si schimbe bujiile, cu motor 1.6 16V de 115 CP, jante de aliaj OZ, 30 de mii de km reali, 2007, adusa din Franta, ingrijita, chiar imi zicea omul ca o da in 8500 de euro. Si acum mai am semnele de unghii pe gat... Edited February 6, 2009 by laurentziu83 Link to comment
smailmiami Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Sandelul mi se pare (mult) mai urata decat Loganelul. Mai ales admirata din spate. Link to comment
Myg Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 La putin timp, dupa ce am cumparat masina, s-a lansat oficial Sandero, atunci am avut un mic regret, ca, m-am grabit cu Aveo. Cand s-a anuntat ca nu este disponibila la"rabla' mi-am spus: asta este, iar cand am vazut-o de aproape, m-am felicitat ca nu am mai asteptat. Link to comment
tarzy Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) tudor2402popescu said: ... Si eu am vrut sa imi iau logan inainte de a avea una ca masina de servici, insa dupa ce vedeam cum ma ploua in ea, cum zboara de pe sosea la 110 la ora si cum ambele MPi consuma 12-13% in oras mi s-a luat. Si am trecut la concurenta. In plus m-am saturat de meseriasii de duminica ai retelei de service DACIA RENAULT.Pacat ca nu s-a inventat logan cu 4 faruri. Dacia cu 4 faruri se inventase pentru iubitorii de BMW. in ce Logan ai vazut tu ca ploua? si pe care l-ai vazut in aer la 110 Km/h? eu merg mult mai tare si pana acum nici macar de scartait de cauciucuri nu prea am avut parte (e drept ca nu ma zgarcesc la partea asta) ce MPI stii tu care sa nu consume peste 10 in Bucuresti? Felicitari ptr decizia de a lua o masina mai buna, dar nu crezi ca e mai corect sa-ti apreciezi masina laudandu-i calitatile si nu sa aberezi pe concurenta? @laurentziu83 - pai tu compari masina noua cu SH? ... pe praful asta de acum cu 9300 Euro cash (ca ciuciu credit ptr SH) iti iei masina din clasa mult superioara lui Clio, dar e altceva. Edited February 7, 2009 by tarzy Link to comment
andreib Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 smailmiami said: Sandelul mi se pare (mult) mai urata decat Loganelul. E neterminata bine in spate dar interiorul e mai ok... Fetele de usi sunt tapitate si modificate ca design, bordul arata putin altfel, cadranele de bord de asemeni. @Laurentiu: Eu ultima data cand m-am jucat cu configuratorul mi-a dat 9300eur 1.4 mpi, metalizat, versiunea cu ABS si AC... Afacere serioasa, gandind ca e cu cateva sute de eur mai ieftina ca un GP... tarzy said: @laurentziu83 - pai tu compari masina noua cu SH? ... pe praful asta de acum cu 9300 Euro cash (ca ciuciu credit ptr SH) iti iei masina din clasa mult superioara lui Clio, dar e altceva. True DAR decizia dacia de a nu face nici un fel de discount si a pastra preturile MARI e de cacao. Noi am vrut sa luam la servici un sandel, ca e buna de calareala, dar in nici un caz la pretul ala. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now