Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din Logan nu curge apa din usi sau haion ,nu se blocheaza usile din spate nu trancane amortizoarele de nou ,nu se blocheaza caseta de directie sau nu se inunda pedalierul !!! =))

Ce ma deranjeaza ca macaronarii astia s-u zgarcit la niste leduri la comenzile din volan colac peste pupaza trebe sa te duci sa schimbi kitul de distributie la 2 ani indiferent de kilometri alfel pirzi anul de garantie ce a mai ramas !

Asa ca Andrei si Zmeu mai ma lasati cu comparatiile care intradevar nu-si au rostul caci sunt masini din clase diferite dar sa nu mai spuneti ca este ieftin !Cu reducerea lor de 1200 E cel mai ieftin GP 9800E (1,2 8 v 2 doors) !

Imi veti reprosa ca de ce l-am luat ,in cazul asta a fost dragoste la prima vedere :X !

Link to comment
... se blocheaza caseta de directie ...

Unde ai auzit asta, de la doi vecini sau de la cineva care a incercat pe acest forum sa-si construiasca o poveste pe care s-o spuna la asigurari ?

Link to comment
Din Logan nu curge apa din usi sau haion ,nu se blocheaza usile din spate nu trancane amortizoarele de nou ,nu se blocheaza caseta de directie sau nu se inunda pedalierul !!! =))

Ce ma deranjeaza ca macaronarii astia s-u zgarcit la niste leduri la comenzile din volan colac peste pupaza trebe sa te duci sa schimbi kitul de distributie la 2 ani indiferent de kilometri alfel pirzi anul de garantie ce a mai ramas !

1. Apropos, in care gp ploua, poate voi necesita umbrela? Si la care se blocheaza caseta? Si te rog tradu ,,se inunda pedalierul".

 

2. Bine ca te deranjeaza ca au SCOS 4 leduri de la comenzi (eu le am :P ) dar nu zici ca nici un logan nu are macar vreo tentativa de comenzi pe volan sau macar o sonorizare cat de cat decenta.

 

3. Kitul de distributie e bonus de Romania de la autoitalia. In Germany se schimba la 6 ani :| .

Edited by andreib
Link to comment
Ce ma deranjeaza ca macaronarii astia s-u zgarcit la niste leduri la comenzile din volan colac peste pupaza trebe sa te duci sa schimbi kitul de distributie la 2 ani indiferent de kilometri alfel pirzi anul de garantie ce a mai ramas !

Te-or fi vazut mai cu ciunga in par si s-au gandit ca tie sa nu iti dea. :) )

Link to comment
Da, ca e greu de facut temporizari, cum are si cel mai ieftin matiz. La apasarile scurte doar stropeste, la cele lungi porneste si stergatoarele. Adevarul e ca toata aceasta chestie ar fi costat 5 euro in plus la costul masinii.

Mie mi se explica ce economie facut dacia si reno nemaimontand al 4-lea surub de prindere la bobina de aprindere la benzinare si tu vorbesti de 5 euro in plus? Hahahaha.

 

Unde ai auzit asta, de la doi vecini sau de la cineva care a incercat pe acest forum sa-si construiasca o poveste pe care s-o spuna la asigurari ?

Si mie mi s-a blocat caseta, in sensul ca dimineata, pe prima suta de metri nu aveam servo, apoi se debloca brusc, cateva saptamani mai tarziu a inceput sa mearga mai greu la viraj stanga. Noroc ca am gasit alta la SH si am schimbat-o, altfel ma kkm in ea de masina si o bagam in primul pom, cu tot cu renumele ei de campioana la fiabilitate. 3500 ron n-aveam de unde sa mai scot, dupa ce investisem 2000 in amortizoare si cauciucuri. La matiz a prins joc in caseta dupa 90 de mii de km, desi a fost hartanita muult mai mult masinuta aia. Prefer sa-mi trancane amortizoarele decat sa mi se blocheze directia in mers, in cazul asta chiar faci ceva pe stelele la euroNcap.

Link to comment

Loganul nu are servodirectia electrica ? Sau e hibrida ? Nu m-am uitat niciodata, insa sint aproape sigur de componenta electrica. Daca e asa, probabil ca nu faceau bine contact papucii :D

Link to comment
Mie mi se explica ce economie facut dacia si reno nemaimontand al 4-lea surub de prindere la bobina de aprindere la benzinare si tu vorbesti de 5 euro in plus? Hahahaha.

Hai bre,primele modele aveau asa ceva,dar din cauza ca statea prea fixa bobina, se crapa mereu in mers ;) ,asa ca solutia a fost renuntarea la un surub :)

Link to comment

Daa, sigur ca daa. Cum era scaunul sudat de Gigel sudorul, fuzeta strunjita de tanti Mita strungarita si cricul facut de nea Nelu manivela.

 

Salex, numai dieselurile au electrica servodirectia.

Link to comment
Te-or fi vazut mai cu ciunga in par si s-au gandit ca tie sa nu iti dea. :) )

 

Asta ce mai vrea sa fie ? Te-am jignit cu ceva ? Sau te durea capul cand ai scris ? Cred ca nu ne cunoastem atat de bine incat sa ne luam la misto ! Cand ti se termina argumentele asa faci ?

Edited by ToPser
Link to comment

Loganurile au toate directia hidraulica, benzinarele cu pompa hidraulica, dieselurile cu pompa electrica, insa ambele functioneaza pe acelasi principiu. Megane are directia electrica, asistarea facand-o coloana de directie, neavand lichid de servo in circuit.

Din acest motiv caseta de directie la Clio costa undeva la 3200 ron, intrucat asistarea o face ea (cu ajutorul pompei, desigur), in timp ce la Megane costa 1900 ron, fiind doar o caseta chioara.

Pompa electrica de pe dieseluri are un mare handicap, si anume viata cam scurta a ei, de cca 150-200 de mii de km, in functie de cat de mult este utilizata (urban-extraurban), uzand astfel carbunii motorasului, carbuni ce nu prea pot fi inlocuiti. Temporar, pana la inlocuirea pompei, se poate debloca cea existenta, prin metoda certificata Renault, utilizand sedevistica adecvata si metodologia corecta de deblocare, si anume lovind cu un ciocan la partea inferioara a pompei. :P

Link to comment
... prin metoda certificata Renault, utilizand sedevistica adecvata si metodologia corecta de deblocare, si anume lovind cu un ciocan la partea inferioara a pompei. :P

 

Foloseam la Dacia metoda asta, la electromotor, dar nu stiam ca este "certificata" Renault si nici ca s- ar potrivi si la Logan.

Link to comment

http://www.mediafax.ro/economic/dacia-a-aj...ml?1686;3932655

 

Dacia a ajuns la un acord cu sindicatele

 

 

Dacia a ajuns la un acord cu sindicatul uzinei cu privire la prelungirea valabilităţii contractului colectiv de muncă, până la 1 februarie 2010, acordul incluzând acordarea unor compensaţii de 70 de lei, de la 1 ianuarie 2009, şi 40 de lei, începând cu 1 aprilie, a anunţat, marţi, compania.

 

"În scopul păstrării puterii de cumpărare în contextul actual de criză, pentru anul 2009 se vor acorda tuturor salariaţilor Automobile Dacia SA şi ai societăţilor ILN-RIR, Transporturi Dacia, Matriţe Dacia, Presate Dacia şi Renault Mecanique Roumanie, compensaţii băneşti, în sumă fixă, care se vor include în salariile individuale de bază: 70 de lei, începând cu 1 ianuarie 2009 şi 40 de lei, începând cu 1 aprilie 2009", se arată într-un comunicat al companiei.

 

Pentru participarea salariaţilor la profitul societăţii pe anul 2008, aceştia vor primi 700 de lei.

 

"Această sumă se va plăti în cuantum egal tuturor salariaţilor cu contract de muncă individual în vigoare în luna mai 2009 şi care să fi lucrat la Dacia în anul 2008", se precizează în comunicat.

 

În plus, zilele de sărbători legale şi religioase prevăzute în contract vor fi suplimentate cu trei zile, două de Rusalii şi una de Adormirea Maicii Domnului.

 

Prevederile acordului vor reprezenta baza de negociere pentru contractul colectiv de muncă din 2010.

 

"Părţile convin să se întâlnească obligatoriu în luna octombrie 2009 pentru rediscutarea capitolului «Salarizare». În funcţie de rezultatele economico-financiare ale societăţii comerciale, majorările salariale ce se vor conveni la acea dată se vor aplica de la 1 septembrie 2009", se mai spune în comunicat.

Link to comment

OK. Este un lucru normal, cred eu, o intelegere intre patron si salariat. Ce nu inteleg eu este faptul ca au scuzut drastic vinzarile, in tara mai ales, si pretul masinilor a ramas neschimbat. Si inca ceva, daca vrei sa cumperi o masina, de la un dealer, conditioneaza un anumit model la vanzare, pentru a beneficia de promotiile lor.

Link to comment

ideea este ca-n vremurile astea au marit (e drept ca sumele-s jenante) salariile

 

se vede foarte clar ca cel putin deocamdata fac totul ptr a conserva pretul de vanyare unitar chiar daca scade volumul vanzarilor, este o strategie de cursa lunga.

Este normal ca "promotiile" sa fie conditionate

Link to comment

Foarte tare ! Uite de unde vine salvarea , tocmai din Germania, patria masinilor ! Asta imi intareste opinia personala cum ca iesirea din criza la noi va depinde nu atit de eforturile proprii ci de conjunctura (Vest) Europeana. Cazul Dacia mi se pare f. relevant. De unde au avut 2 sau 3 concedii "tehnice" in ultimele luni, acusi sint nevoiti sa lucreze si in weekend pentru a face fata comenzilor. Complet idiot mi s-ar parea sa apara acum Stroe si sa ne tina o lectie despre competitivitatea produsului romanesc (adica Golan & Sandilau), despre eforturile echipei de conducere, etc, etc. Pe fondul cererii crescute din afara, eu cred ca nu o sa asistam la o scadere a preturilor pentru piata interna ... Nu cumva sa asistam la vreo crestere ...

Link to comment

In momentul in care cea mai mare parte a productiei se duce la export, nu prea mai conteaza cotatia EUR pe piata locala. Pretul de vinzare (local) a ramas neschimbat - in EUR. In plus, daca si furnizorii Dacia folosesc ca referinta EUR, iarasi nu prea mai conteaza (pentru Dacia) valoarea EUR. CV, motor, bord ... se aduna destul de multe !

Edited by Salex
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...