tolin Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 ... cauta intr-un magazin de piese si vezi daca piesele de dacia is furate ... @maximus zis si cararama > De aceea a platit Dacia toata reclama cu piesele de origine si s-a trecut la marcarea prin holograma ? Dar ambalaje de piese dacia nu se fura in RO ? A reusit cineva sa opreasca furaciunea in RO sau clonele pe forumuri ? Intrebarile sunt retorice, un raspuns ar fi defaimator. Link to comment
cararama Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 (edited) da stim, totul e furaciune la dacia. dacia is cele mai proaste, nemtii is prosti ca is cumpara (alaturi de francezi, italieni, spanioli si alte natii) acu serios, de unde ura asta impotriva daciei si de unde toata chestia asta ca tot ce face dacia e prost? De bine de rau, dacia o duce foarte bine cu vanzarile (iar masinile proaste nu au cum sa aiba vanzari bune, la nivel european), isi dezvolta gama de modele, ofera motorizari noi, ofera masini fiabile.. Macar face ceva. Btw, cica 7% din exporturile tarii sunt facute de dacia. Edited June 27, 2009 by cararama Link to comment
tolin Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 1- pai, tu, maximus, esti cel mai bun exemplu de furaciune pe acest forum; 2- numai un infantil (Tudor zicea nebun) poate face atata reclama gratuita unor straini. Link to comment
sergiuhusca Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 @CARARAMA, DE CE NU IMI RASPUNZI LA INTREBARI?DE CE LE EVITI? Link to comment
balanel Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Astia la Porti Deschise Dacia nu aveau la test Sandero cu motorul de 1.2. Atat la Ipso cat si la Meridian. Link to comment
cararama Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 (edited) Iar se discuta discutii... @Cararama iti pun doua intrebari.Vreau un raspuns obiectiv, si cu aceasta ocazie sper sa intelegi anumite lucruri care tin de logica. IN CAT TIMP?SAU MAI BINE SPUS, DIN CATE SALARII, ISI CUMPARA NEAMTUL UN LOGAN/SANDERO?(nou) DIN CATE SALARII SI-L CUMPARA CARARAMA?(nou) IN CAT TIMP ISI CUMPARA NEAMTUL UN WW, AUDI, MERCEDES?(nou) IN CAT TIMP SI-L CUMPARA CARARAMA?(nou) astea is intrebari de clasa a doua fara suparare. Nu conteaza neaparat salariile (in felul in care vrei tu sa sugerezi), nu joaca dacia singura in segmentul ei. E si chevrolet acolo care nu face mare branza. Oare de ce? Ca doar oameni cu aceeasi salarii ar putea opta pentru chevy, ca vezi doamne e mai buna, si aia de la renault s-au prostit cand au venit la mioveni > Edited June 27, 2009 by cararama Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Dupa cum ai vazut mai sus, aparent in Germania Chevrolet nu e in acelasi segment de pret cu Dacia. Link to comment
cararama Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 in aceeasi clasa sunt. Nu e vina daciei ca chevrolet nu ofera masini competitive in segmentul unde e prezenta si dacia Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 In aceeasi clasa are si BMW masini. Pentru unii motivele prezentei, absentei sau a politicii de pret pe o anumita piata sunt necunoscute totale dar se dau cunoscatori fini. Link to comment
tudor2402popescu Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 in aceeasi clasa sunt. Nu e vina daciei ca chevrolet nu ofera masini competitive in segmentul unde e prezenta si dacia Chevrolet OFERA masini mai competitive decat dacia. Pe vremea cand Chevrolet facea adevaratele masini dacia nici nu era in planul de ridicare iar pe locul actualelor hale de la dacia era o padure si un sat. In concluzie...pe vremea cand Chevrolet facea masini adevarate dacia nici nu exista , iar cand Chevrolet era la maturitate, dacia se juca cu pusca in tarana ( turna primul metru cub de beton de egalizare pentru radier). Pentru mine loganul nu e decat un 1310 modernizat...aceeasi marie cu alta palarie. Nu vorbesc in necunostinta de cauza. Conduc logan de la servici si deja piciorul stang ma doare de la ambreiajul ala ,basca ca troncane si scartaie de nu mai auzi radioul nici dat la maxim. Avem si logane faceliftate...si dupa 15000 e deja jale. Firma se plange de ele, si chiar regreta SuperNova si Solenza. La fel aud si la taximetristi. Nu zic ca nu imi place mai mult loganul dupa facelift...dar nu s-a schimbat decat infatisarea...masina e aceeasi. Ca tot scoti limba , trage-ti un pumn sub barbie cat poti tu de tare. Iar daca nu poti nu esti barbat. Link to comment
cararama Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 bmw nu are masini de clasa mica. Link to comment
hitman Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 ro-offtopic-ro: Zmeule, cu ro-maximus-ro e ca si cum ai vorbi cu robotul google rusesc. Intreaba-i mai bine pe moderatorii de la softpedia, acolo de unde l-au alungat-banat pe viata, cazul lui fiind prea grav pentru o vindecare. Link to comment
tudor2402popescu Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Hai ca am dat-o rau in offtopic...are si BMW o clasa mica...adica seria 1...compacta. Si MINI ONE. Asta e de clasa mica...dar nu comparabil cu Sandero. Link to comment
cararama Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 tudore, mai verifica odata clasele alea la bmw si vezi ca bmw nu are clasa mica si mini. iar mini e marca mini, nu bmw. Cat despre sandero-ul, nimeni vad ca nu poate explica pe aici, de ce se vinde sandero-ul asa de bine in germania (locul 7 in clasamentul general al vanzarilor) si de ce nu se vinde chevrolet.. caci pe aici vad ca dacia e asa de proasta .. Link to comment
tudor2402popescu Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Nea C(ararama)aisa, o sa ma duc in Germania in curand sa ma conving pe viu daca e asa sau nu. здравствулте!! Я русский робот Kapapama (Makcиmyc) и я хочу сделать вас сердитым Link to comment
smailmiami Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 tudore, mai verifica odata clasele alea la bmw si vezi ca bmw nu are clasa mica si mini. iar mini e marca mini, nu bmw. Cat despre sandero-ul, nimeni vad ca nu poate explica pe aici, de ce se vinde sandero-ul asa de bine in germania (locul 7 in clasamentul general al vanzarilor) si de ce nu se vinde chevrolet.. caci pe aici vad ca dacia e asa de proasta .. Bai nea apofise, Loganul la nemti dupa ce-i scazi banii din rabla lor, ramane la vreo 5k parai. Salariu mediu la nemti e de vreo 2-3k parai, deci neamtul mediu isi ia golanu cu salariu de pe 2 luni. Il ia ca e a mai ieftina masina de pe piata, o cumpara cum ai cumpara un pachet de tigari prost cand nu gasesti ce-ti place, exagerand putin Mergand mai departe cu comparatia, salariu mediu la romani e de vreo 12-13 milioane, deci un golan daca ar fi la 25 milioane, mi-as lua si eu vreo 10 sa am de rezerva in caz ca se strica ... Pricepi fratioare, de ce sunt aia nebuniti dupa golan ? Acu nush cati ani era o firma care la un mertzan cumparat iti mai dadea un Lastun gratis. Cam asa e la nemti Loganu, e aproape moka. Link to comment
sergiuhusca Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 @SMAILMIAMI asta este logica de clasa a doua din punctul de vedere a lui cararama. Acelasi lucru i l-am pus si eu in vedere acum vreo 2 pagini...si mi-a spus ca sunt intrebari si logici de clasa a doua. Link to comment
fry Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 (edited) Auzi Cararama... ti-au explicat toti de ce Dacia se mai vinde prin Germania. Este ieftina, proasta, dar neamtu e dispus sa o cumpere pentru ca-i aproape gratis cu programul lor. Mai mult de 1-2 ani nu o tine, da maxim 3 salarii pe ea, si la fel de usor o si da intr-un autohaus cand vrea sa scape de ea. Sincer, daca si aici Logan ar avea program de casare atat de bun ca in Germania, si as putea sa iau cu 3 salarii unul nou... n-as lua unul, as lua doua! Chit ca e masina pe care o dispretuiesc, ar fi o masina noua cu garantie. INTELEGI CUM STA TREABA? Sau tot e greu? Toata lumea stie de ce cumpara nemtii logan, numai tu nu stii mai nea cararche caisa. Pastila cu "uite cifrele... e inaintea opel" nu face decat sa sustina ce zicem noi! Opelu n-are aceleasi deduceri iin programul lor de casare... ptr ca e masina buna, de-aia! Gandeste-te numai ca s-ar putea sa nu fii tu atat de destept si noi toti atat de prosti. Pune-ti cateva intrebari. Ct despre Dacia: e o masinuta bunicica, merge... ce sa zic. Dar, aproape ca orice produs romanesc, este prea ramasa in urma. Edited June 28, 2009 by fry Link to comment
DGT Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Da,dar Opelul a dat faliment! In contextul crizei actuale Renault a dat lovitura cu produse ieftine si de unica folosinta. Probabil a beneficiat de un management mai bun. A fost un curent general la toate produsele in acesti ani sa fie ieftine ca sa poate fi cumparate de oricine ,sa tina cat au garantie si apoi sa iei altul. Numai conteaza numele in ziua de azi, ca atunci cand altii faceau masini noi pasteam vacile.Aia au dat faliment ca au avut management prost si astia vand.Nume sonore au disparut din piata! Dar cine a stiut sa se replieze a avut de castigat.Fiatul de exemplu. Link to comment
matias Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Problema cu loganul este ca nu prea se strica . O avea plastice proaste dar este o masina foarte fiabila. Cel putin ale noastre asa au fost. Intr-o alta ordine de idei nemtii nu sunt chiar asa senili cum ii credem noi. De ce nu cumpara gily? sau great wall? Daca masina era proasta nu dadeu nici diferenta de 4-5000E pebtru un logan. Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Au voie prin programul "Rabla lor" sa cumpere masini produse in afara UE? Link to comment
tudor2402popescu Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Chevrolet se fabrica si in Polonia, care e in UE de mai multa vreme. Despre logan ca nu se strica...las-o moarta...seria 2004-2007 cel putin au fost catastrofice ( cunosc sefi, receptioneri si mecanici auto in Dacoserv). Aud pe destui ca zic "am logan de 3 ani si nu am probleme". Si cand ii intrebi cati km au ei zic ceva de genul 15000 - 25000. Am multi prieteni care au logan. Si ce zic de ea: "Ba , o porcarie de masina ca orice dacie ( de la proprietar auzita, NB), dar altceva nou nu imi permit , si vreau sa scap si de cotoarba de dacie din fata blocului". Chevrolet are ( nu stiu daca mai e la Radacini) promotie Aveo cu A/C, ABS ,dual Airbag, servo, cu rabla la 5700 euro. La fel ai pretul si la Logan Ambiance cu rabla. Si ce ofera logan ambiance...ciuciu. Iar loganul de criza scuza-ma...mai bine imi iau dacie 1310, ca e aceeasi treaba. La logan , articulatiile ,bucsaraia (componentele trenului de rulare) sunt la fel de proaste ca la 1310 , pentru ca sunt facute in aceleasi fabrici. La motor pot sa nu apara probleme ( motoarele vechi si simple) dar am vazut destule probleme la transmisie ( CV si ambreiaj si planetare) , tren rulare, frane , electrica ( am vazut multe loganuri ca fac ca pomul de iarna cand semnalizeaza sau pun frane). Dacia piese de origine...ce imi este piesa de origine, ce imi este piesa contrafacuta... aceeasi mancare de peste. Link to comment
bossake Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 (edited) Cum mai Tudor...Fii convins ca isi cumpara Logan...E perfect comparabil cu un Aveo, dupa bossake! si crezi ca nu este? incepand de la motorizari unde dacia ofera 4 pe benzina si 2 diesel. cea mai puternica motorizare e pe logan nu pe aveo.apoi la intretinere unde aveo e net defavorizata fata de dacia,aici in romania.Incepand de la piesele after-market pana la reteaua de dealeri care e infima la chevrolet fata de dacia.la fel valoarea de casco care e incomparabil mai mica la logan. chiar si la stabilitate, unde multi tot tipa de stabilitatea proasta a loganului dar aveo mie personal mi s-a parut ceva mai instabila. probabil din cauza cauciucurilor care sunt ceva mai late la logan 185 65 r15.La aveo din cate stiu in functie de nivelul de echipare vine si cu roti pe 13, ceea ce mi se pare o gluma proasta. Apropo, abs-ul la aveo e standard pe orice versiune? la logan e chiar si pe versiunea aia de 5900 de euro . la aveo acum cateva luni nu era, acum este? Spatiul interior in fata e ok la ambele, insa in spate in logan ai spatiu incomparabil mai mare decat in aveo sedan.La fel si la portbagaj care mi s-a parut mic la aveo sedan in comparatie cu logan. Bineinteles nu vreau sa fiu subiectiv si trebuie sa recunosc ca si aveo are unele plusuri. de exemplu pozitionarea comenzilor de la geamuri pe usa,poate ca arata ceva mai bine exterior (pacat mare de tot de rotile alea care strica totul). alt plus e prezenta climatronicului (cu siguranta cel mai mare plus, dupa parerea mea). la interior intr-adevar loganul ph1 era ff saracacios si nici nu se putea compara cu aveo,in special la fetzele de usi lucrul cel mai oribil de pe logan ph1 parerea mea.. insa de cand cu ph2 eu zic ca e perfect comparabil. o alta chestie ce imi place la aveo sunt culorile, destul de vii. imi place mult albastrul ala metalizat si portocaliul. la dacia d-abia acum cu ph2 au bagat o diversitate mai mare de culori. in concluzie ambele sunt masini low cost cu marea diferenta ca dacia e low cost si la intretinere spre deosebire de aveo unde nu e chiar asa. nu spun ca loganul e peste aveo pentru ca probabil fiecare are propria masura de valori, in sensul ca unul apreciaza loganul ca poate sa il ia cu 105 cai, altul apreciaza aveo ca poate lua climatronic. sau unul vrea diesel, motor ce nu se gaseste pe aveo . asadar masinile sunt perfect comparabile.daca comparam loganul sau aveo cu focus2, cu octavia2, chiar cu kia ceed atunci da, erau cu o clasa mai sus si era clar ca sunt incomparabile, insa logan si aveo sunt perfect comparabile. Daca cineva vrea sa continue discutia, as vrea sa discutam cat mai obiectiv si nu cu pareri de genul hai domne ca e dacia, sau...cand o sa se compare dacia cu chevrolet si etc. eu am incercat sa fiu cat mai obiectiv, nu am niciun interes sa apar dacia sau eu stiu sa ma cert cu lumea pe forum.ok inteleg ca e un forum gm insa sper sa fie si oameni obiectivi pe aici. Edited June 28, 2009 by bossake Link to comment
Mircea Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Iar compari mere cu pere. Aveo il compari cu sandero daca vrei iar logan cu lacetti. Asta daca vrei sa compari clasa mica cu clasa mica si compacta cu compacta (scuzate fie cacofoniile voite) Ce mare evolutie este la fetele de usi de la ph1 la ph2? Manerul ala aplicat peste fetele de usi de ph1? Sau insertia de panza? Din 2009 toate masinile noi trebuie sa fie echipate obligatoriu cu abs si airbag sofer. A fost dealtfel si momentul in care dacia a echipat masinile cu abs in standard. Altfel iti garantez eu ca n-ar fi facut-o. Link to comment
sergiuhusca Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 BOSSAKE... Cum e cu zgomotul in Dacie?De la 120 in sus? Nu stiu daca ai mers cu vreun Aveo, sa vezi ca chiar si la 160 este destul de silentioasa. Dacia ofera 4 motoare pe benzina, din care 3 sunt sub Aveo...ca putere. Pe LoganClub va plangeti de consumul mare si submotorizarea oferita de catre uzinele de la Mioveni si aici ridicati Loganul in slavi? Vizavi de Dieselurile de la Dacia, cate probleme au? Crede-ma ca un 16 valve de la Chevrolet, face Dacia fara dar si poate. Cand vreodata o sa ofere Dacia airbaguri laterale? Cand vreodata o sa ofere Dacia oglinzi incalzite? Cand vreodata o sa ofere DACIA confortul din Aveo? Cand vreodata o sa schimbe Dacia bordul ala care aduce a vechi? Cum poti sa spui tu ca e mai stabil Loganul decat Aveo? Crede-ma ca un 16 valve de la Chevrolet, face Dacia fara dar si poate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now