VAXXi Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Şi încă un accident disputat... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11711 Şi o caricatură deja, din afară pentru cine nu se pricepe la limba chineză, traducerea este: ăla din stânga zice "în 2004 am avut maşina de 5000 € !", la care cel din dreapta răspunde "în 2005 tot atât o să coste şi benzina" Link to comment
VAXXi Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Am mai auzit azi de un accident, din mass-media: se pare că din cauza unei coloane de direcţie fisurate, un alt Logan s-a răsturnat, şi s-a oprit după ce s-a dat de 3 ori peste cap ! Link to comment
Satori Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 un singur logan a servit la intalnirea de aseara. si ghici ce, alx? avea stopul de ceata pornit si nici cea mai vaga idee ca era asa . cine are prejudecati, alx? Link to comment
Rapiduletul Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 (edited) Emisiunea Auto Planet de pe OTv (nu stiu cand a inceput, si-mi pare rau) spune multe despre Logan. Drive test cu Logan 1.4 . Masina lasa mult de dorit. Multi telespectatori care au sunat se vaita ca plang dupa bani. La testul lor, consumul urban a iesit ... tineti-va bine : 16.5 % urban !!! Trageti voi concluziile, eu ma abtin sa cumpar un Logan, cel putin inca un an. Edited January 9, 2005 by Rapiduletul Link to comment
Satori Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 OTV a avut de la inceput un dinte impotriva Loganului. Atunci cand au fost invitati jurnalistii uin Turcia se pare ca li se recomanda sa trimita mai intai materialul pe care vor sa il difuzeze la pitesti ca sa ... nu stiu de ce, iar OTV a refuzat acest lucru si, ca urmare, nu a fost la test drive. A urmat un reportaj care batjocorea Loganul si anunta public ce am zis mai sus, mai direct sau mai voalat. Acum asta... Deci nu se poate pune baza in ce s-a spus la OTV. Link to comment
Rapiduletul Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Ok, poate ca sunt subiectivi otv-istii. Dar cei care au sunat ... ? Ei pot fi acuzati de ceva ? Sa inteleg ca esti posesor de logan si esti pe deplin multumit de el ? Oricum, nu cred ca acest model va avea succesul si popularitatea daciei clasice ... Sper ca timpul sa ma contrazica, dar nu cred. Link to comment
Satori Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 ai fix si mobil? ia suna-te singur. nu zic ca asta e cazul, dar daca baietii vor sa o scoata prost, o vor face. asa cum altii au vrut sa o scoata bine si au reusit. masina are bubele ei dar sa fim seriosi... 16% in oras? never. Eu nu sunt posesor de Logan si, Doamne ai mila, niciodata nu voi mai fi posesor de Dacie. Link to comment
Rapiduletul Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Sunt de acord ca timpul daciei clasice a trecut.Dar am cativa prieteni care si-au luat logan si se vaita despre probleme legate in special de consum, articulatii fata si zgomot interior.Eu am dorit sa-mi cumpar un logan si am parcurs cativa km cu masina unui prieten care tocmai o cumparase, avea cam 2-300 km.Am fost impresionat de spatiul interior, dar zgomotul este destul de mare (comparativ cu un cielo, care este din aceeasi clasa).Despre consum nu pot spune ca am putut sa-mi dau seama exact cat este.Nu incerc sa denigrez un model nou romanesc, dar praca sunt destule probleme pentru un model anuntat ca fiind excelent.Iar cu telefoanele se poate sa ai dreptate, nu te contrazic.Am sa las timpul sa-si faca treaba, oricum nu mai am de gand deocamdata sa-mi iau logan. Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Cred ca nu doar tu esti de aceeasi parere dar inca sunt destui care vor sa cumpere. Uzina lucreaza la capacitate maxima: 450 de modele pe zi si pana la sfarsitul anului asta se preconizeaza ca va creste spre 600. Furnizorii sunt realmente disperati, lucreaza in foc continuu. Sa vezi calitate acu... > Link to comment
florinbad Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Stan si Bran de la "Tele 7 ABC" (vezi si aici, cand au atacat Matizul http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1064) s-au mutat la OTV si s-au legat de bietul Logan Nici eu n-am prins emisiunea de la inceput, dar, culmea, la inceput laudau masina si inca nu incepusera s-o critice cand au inceput sa sune tefoanele: unui tip din Buzau îi consuma 14%, caseta de directie era bulita si se ruga de service-ul din Buzau si de Dacia Pitesti sa-i rezolve problema, apoi reclamase ca orice pietricica care lovea masina suna de parca ai fi tras cu tunul. Altul reclamase ca bordul i se deplasase cu 1 cm spre stanga si ca antifonarea lasa de dorit etc.etc.etc Toti aveau varianta 1.4! In urma avalanselor de telefoane (nu glumesc!) Bran s-a sesizat si si-a descarcat si el of-ul: pe calculatorul de bord consumul arata 16.5%! Nu-i convenea scaunele de ARO, anumiti senzori care erau pusi aiurea si care derutau soferul si multe altele! Ca sa incheie emisiunea intr-o tenta optimista, Stan (Lazarus) a citat sms-ul unei bucurestence: "Loganul arata ca o camila careia îi este sete tot timpul..." Link to comment
panzer Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Am fost in concediu cu doua masini Cielo si Logan. (partea super najpi este ca concediul s-a terminat ("> ) Am tras cateva concluzii: - la reprize Loganul ramanea sensibil in urma! (drept este ca Cielo il conduc cam pe cuplu) La munte Loganul clar sub Cielo ca si comportament in curbe. - la volum util de incarcare cam la fel. Boxele din spate care cam intra in portbagaj la Logan si a trebuit sa fim atenti. Partea buna la Logan au fost spatiile laterale ale portbagajului care au gazduit sticlele de bautura mai valoroase: wiskey, gin, rom (valoroase sentimental adika ). Inca mai caut si eu buzunare laterale pt portbagaj la cielo. - am injurat la Debica Presto+ de am facut spume pana acum. Asta pana am vazut cum se comporta Montana. Amicul oricum s-a oprit din injurat. Se cam inegrise la fata si a jurat ca cu primii bani isi cumpara cauciucuri. - La intoarcere Logan-ul a raportat 6.4 consum mixt iar Cielo 7.5 Am mers si cu 50km/h din cauza cetii si a mizeriei pe care o aruncau altii pe partbrizele noastre. Masinile au fost incarcate dar am preferat un rulaj linistit si economic cu 90km/h. (Logan a mers cu Rompetrol 95 iar Cielo cu Petrom 95 - ambele benzine euro 2 fara plumb) Deci: practica a aratat ceeace am discutat si noi. Masinile sunt comparabile. Au exact plusurile si minusurile descoperite pana acum. Link to comment
alx Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 pai... ok sunt comparabile da' una este mai ieftina decat alta... la comportament in curbe, cred ca te inseli, poate au constribuit cauciucurile montana care sunt chiar mai proaste decat debica. mult mai proaste. intr-adevar, loganul este mai puturos. cu ce fel de cielo ai comparat? ca daca e d-asta nou, din 2003 incoace, zgomotul interior e comparabil. io am renuntat la cauciucuri de iarna pt a-mi cumpara la primavara cauciucuri de vara calumea: adique optiunile sunt: bridgestone, michelin, dunlop. nici-o alta marca nu intra in competitie. loganul ar fi consumat cu minim 0.5 l mai putin daca folosea benzina MOL98 sau Shell V-Power. pe incercate, sunt sigur de chestia asta pt ca am incercat-o in repetate randuri. ce motor avea, 1.4 sau 1.6? Link to comment
iso Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Pe B1 la AMS facuta de nemtzi Loganul nu trece "testul elanului" si se rastoarna la al doilea jalon(la fel ca shi mercedes A klasse , daca va amintiti) "Surprizele" Logan continua ... Link to comment
alx Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 bine ca n-avem elani in ro... Link to comment
iso Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 ... ei cum nu ? sint vreo' 17.000 care au dat si 50mil lei avans - elani adevarati nene . P.S. prea mi'ai ridicat'o la fileu . Link to comment
panzer Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 @alx: Cielo este DOHC 2004. Nu pot compara zgomotul interior ca la mine VDO Dayton-ul face ff multa galagie. MOL98 am sustinut-o si o sustin in continuare. Din motive financiare insa folosesc Petrom. Din cand in cand ii mai bag si de 500k MOL98 sa mai simta si ea putintica cifra octanica in vena. Logan 1.6mpi. E lenesa nene oricum ai pune-o. Sincer, fara sa iti bagatelizez masina, n-am gasit aia 90cp pe care ii da Renault nicaieri. Chiar am glumit cum ca ar fi ponei Si se lasa rau in curbe; daca ai privi-o din spate ai realiza asta mult mai bine. Pe de alta parte imi place ca trage cu a 4a la 50km/h. Cielo sta sa se gandeasca o vesnicie daca ii dai a 4a la 50. Cutia pare mult mai elastica la Logan permitand stiluri mai diferite de condus, vitezele cupland mult mai jos. Link to comment
iso Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 @panzer iti explic eu cum faci Cielo sa mearga intr'a 4 la 50 km/h : - pui bujii super 4 de la Bosh - eventual schimbi fishele cu altele cu rezistenta(ohm) mai mare(cea mai lunga fisha 8-10kohm) Si uite'asa faci motoru' DOHC mai "elastic" , "parol coane" . Link to comment
Mishu Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 Atentie la renouri! http://www.theregister.co.uk/2004/12/17/car_self_destructs/ http://www.theregister.co.uk/2004/10/07/satanic_renault/ S"> Bai, francezii astia au ceva impotriva noastra cu renourile lor, si mai nou cu masinile "bai reno". Eu unul nu o sa ma urc in Logan! Ma inghite cu portbagajul lui incapator! Sau ma arunca pe camp ca pe aia de la Arad! Never! Link to comment
florinbad Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Vedeti si aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...opic=1684&st=60 Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Logan, pericol la accidente Titlul este din EVZ. Printre altele: Cel mai nou produs Dacia are piese aproape la fel de scumpe ca autoturismele din import In tara, vremea s-a stricat. Soselele au devenit alunecoase, astfel ca masinile sint mult mai greu de strunit. In aceste conditii, accidentele usoare (tamponarile) devin din ce in ce mai frecvente, motive de panica si neplaceri pentru automobilisti. In marea familie a soferilor, din aceasta iarna, a intrat un nou segment: cel al proaspetilor posesori de Dacia Logan. Link to comment
panzer Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 (edited) Banuiesc ca deja stiti de RECALL-ul de la Logan, nu? Cica pt cric si rescrierea softului! :"> @iso: thanks a milion coane. Deocamdata nu mai umblu la ea. Garantia bate-o vina. Am sa tin minte insa oferta Si parca ne intelesesem ca flacaul ala de la EZ nu are nici o idee despre ce scrie. Iar stam sa ii admiram aberatiile? > Edited January 17, 2005 by panzer Link to comment
alx Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Asta e scoasa de la zvonacii de pe DaciaClub, nu? Tot ala care zice si de aparitia motorului 1.9dci pe logan... ar fi culmea culmilor, vom fi acoperiti (sau acaparati) de loganuri atunci... Ca eu m-as bucura sa existe vreun call-back daca e vreo pb... dar mi-e teama ca supraestimati fabrica de la mioveni... Link to comment
FLEX Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Culmea e ca acest recall chiar se face si intr-adevar e vorba de rescrierea softului si schimbarea cricului; pina acum au fost chemati in service cei care au luat Logan in septembrie ... Link to comment
Satori Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 dar de ce? ce are cricul si ce are softul? Link to comment
panzer Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 @alx - prietenul meu a primit o scrisoare de la Dacia si azi chiar s-a dus. Intr-adevar si-a luat masina in prima zi. (pe DaciaClub nu mai poti deosebi userii seriosi de papagali decat dacat daca stai toata ziua la ei pe forum) N-au legatura cric-ul cu soft-ul ... decat ca's un pic cam gresite. Oricum trebuie sa salutam schimbarea politicii la Dacia. Primul RECALL din istoria marcii romanesti. Dincolo de probleme io imi permit sa pt corectitudine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now