alx Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 mei... intreaba-l si tu ce i-a facut la soft... la intarit? Link to comment
strumfuadi Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 itzi zic io: au uitat sa scrie shi "cracu' "... Link to comment
SYL Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Oricum trebuie sa salutam schimbarea politicii la Dacia. Primul RECALL din istoria marcii romanesti. Nu e primul recall din istoria Dacia. Eu stiu pe cineva cu papuc diesel care a fot chemat la service pt a schimba un colier la toba de esapament (ceva de genul asta), si treaba asta s-a intamplat in urma cu aproape 2 ani. Link to comment
iuzar Posted January 17, 2005 Author Share Posted January 17, 2005 V-ati uitat la comentariile cititorilor vizavi de articolul ala?: ________________________________________________ Din pacate va lipsesc total cunostintele minime in acest domeniu.Logica de asemenea...Cum se pot compara vehicule cu preturi atat de diferite? De la pret pornesc toate...asigurarea, piesele de schimb, etc. Incercati sa va documentati si sa ganditi inainte de a scrie un articol. Faceti-va meseria bine, ori ganditi-va la altceva... Este o critica constructiva, sper.Toate cele bune! ________________________________________________ Sugerez domenului reporter sa viziteze forumul www.daciaclub.ro unde se discuta despre loga , de ceva vreme... ______________________________________________ articolul asta e facut dupa ureche... eu am un logan preferance asigurarea casco a costat 8.7 mil. cel mai scump casco pt. masina mea era la allianz-tiriac, in jur de 11mil, pana la 16 mai sunt cateva milioane bune. alarma propusa de dacia este intradevar cobra, dar costa 5.5 mil nu 8. oricum nu merita banii, eu mi-am pus o alarma romaneasca alcar de care sunt super multumit, are mult mai multe optiuni si se pare ca e mai buna, m-am documentat serios inainte de a alege. de costul pieselor nu ma pot pronunta pentru ca nu stiu prea multe, oricum nu m-ar mira sa exagerati, asa ca sa fie in ton cu restul articolului. ___________________________________________________ Se pare ca userii daciaclub s-au organizat cum trebuie... Link to comment
FLEX Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 ... domnul de la E.Z.-auto nu e la prima abatere de la cerintele unui jurnalism competent, asa ca ... dar ce e scris ramine ... Link to comment
keluboss Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Din Sursa Oficiala Dacia citata pentru ProSport Se recheama 3 loturi pentru probleme diferite dupa cum urmeaza: inlocuirea cricului- s-a modificat piesa Logan fabricat intre 23 aug - 20 nov Cablajul motorului - defect de poztionare loganuri fabricate intre lansare -15 nov calculatorul de injectie - zgomot in filtru de aer (????)* loturi fabricate intre lansare 14 oct * )"> cred ca remediaza celebrele consumuri de 16, si 18 urban pe care le-am auzit pe la diversi care-si smulg parul ca au ales golan Link to comment
VAXXi Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Ar fi parşiv, dar nu imposibil: să modifice firmwareul ţompului de bord ca să nu mai indice consumul instantaneu, sau din numărul afişat să scadă 10 > doar-doar de i-o mai linişti pe cei care n-au idee despre ce e aia consum instantaneu. Link to comment
keluboss Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 :"> eu ma gindeam la o reglare a calculatorului Link to comment
keluboss Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 (edited) Revin cu Info: pentru Cric sunt rechemate 12600 pentru cablaj 9000 si pentru calculator 3300 drum bun Loganisti si bafta ca aveti nevoie PS MULTAM DE INFO s-a dovedit un pont bun Edited January 17, 2005 by keluboss Link to comment
iso Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 softul , la Logan , se incarca NUMAI cu ajutorul cricului cricul e inter-fatza din dos ... dos-ul ala mare si frumos . Eu am auzit ca la versiunile "superioare"-cele cu RadioCD softul se upgradeaza ca la DVD-DivX -- pui softu' pe CD(merge si cu manele) si apoi in player si gata upgrade-ul . ... i-a chemat pe vreme nasoala ca poate ajung mai putini shi asa mai fac economie . > Link to comment
claz Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 softul , la Logan , se incarca NUMAI cu ajutorul cricului cricul e inter-fatza din dos ... dos-ul ala mare si frumos . Eu am auzit ca la versiunile "superioare"-cele cu RadioCD softul se upgradeaza ca la DVD-DivX -- pui softu' pe CD(merge si cu manele) si apoi in player si gata upgrade-ul . ... i-a chemat pe vreme nasoala ca poate ajung mai putini shi asa mai fac economie . > Hai ca v-ati amuzat destul... back on topic: Upgrade de software se face la driveru' de motor. Se pare ca nu a fost instalat corect, si de asta este asa de zgomotos (motoru')... O fi motorul plug 'n pray, dar tot îi trebuie drivere... Pentru a interoga status-ul driverelor, trebuie sa se tasteze din butonul de avarii: ... _ _ _ ... Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 fftopic: Si cine iti raspunde la SOS? Casetofonul? Link to comment
claz Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 @Zmeu: nu, raspunsul este intr-adevar audio, dar nu de la casetofon... Pai tocmai aici e qestia: driverele upgradeaza si sistemul de 5.1! Adica 5 chiţăie pe scaune si motoru' subwoofereaza de sub capota. Si la derapaje, intra automat sistemul de săraund )"> La testul ... _ _ _ ... mai poate sa raspunda (impertinent) si Vocea Clientului... dar mai rar... Link to comment
strumfuadi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 io credeam ca se face asha: ... _ ... chestia cu updateu' prin cd e bestiala.. mai bine puneau dvd-rom, ca eu zic ca ii trebuie nishte apdeituri de vreo 4G, asha.. shi sa nu stai sa schimbi sidiurile.. Link to comment
expero 16V Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Astazi uzina Dacia-Renault a rechemat la fabrica 12.000 de bucati Logan In sfarsit o veste buna...Poate fac si ei un lucru calumea pana la capat.asta e acceptare tacita a defectelor de fabricatie pt.care lumea a ajuns in spital sau mi se pare mie?? )"> Link to comment
florinbad Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Bey, m-am pipi pe mine de râs: http://www.daciaclub.ro/lofiversion/index.php/t11469.html patratel 6 Jan 2005, 16:09 io nu intzeleg "95.296 de unităţi Dacia au fost vândute în 2004" si dup-aia "Logan [...] în semestrul al doilea al anului 2004, reprezentând 21% din volumul total de vânzări Dacia pe întregul an" ei bine, asta face 75.283,84 bucatzi. Hai sa zicem 75.283. De unde doar "20.274 unităţi comercializate"? Sau: "Cu 80.013 unităţi vândute în România" si "21% din volumul total de vânzări Dacia pe întregul an" face 16.802,73. Dup-aia zice ei asa: "Peste 40.000 de unităţi Logan au fost vândute şi comandate de la lansarea acestui model" unde e restu?! p-orma, zice ei ca uzina produce 300 de d-astea pe zi - calculati de cand s-a lansat si vedeti cate au produs ori am io f'o problema la atatea cifre?! Link to comment
alx Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 pai... nu ai uitat exportu'? nu stiu chiar a fost o zi grea astazi... nu ma pot gandi la cifre... Link to comment
Mishu Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 interesante bug-uri: - cricul care cedeaza si-ti cade masina pe mana - cabluri de la alternator lasate libere care pot face scurt ( era o vreme cind luau foc novele si supernovele intr-o veselie ) - soft prost ca cauzeaza detonari in urma carora iti cade filtrul de aer ?!? Link to comment
danuzz Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Dacia retrage, pentru verificari, peste 15.000 de autoturisme Logan Automobile Dacia a decis sa retraga în reteaua de dealeri, pentru verificari si remedierea unor defectiuni de fabricatie, peste 15.000 de autoturisme Logan, aproximativ doua treimi din totalul vanzarilor de pana acum, masini produse în intervalul 23 august-20 noiembrie 2004. "Operatiunea, începuta în data de 10 ianuarie, va fi finalizata în momentul în care va fi verificat întregul lot, de 15.169 de autoturisme. Este vorba despre posibile defecte ale cricului, defectiuni la unele cablaje ale motorului si probleme cu computerul de bord", a declarat marti directorul de comunicare al companiei, Silviu Sepciu. Decizia a fost luata în urma defectiunilor semnalate, masura fiind luata ca un mijloc de precautie. Compania a trimis scrisori catre toti proprietarii de autoturisme din acest lot pentru a se prezenta la unitatile service din reteaua de dealeri în vederea remedierii acestor defectiuni. Defectiunile cricului se refera la gradul scazut de rigiditate al acestuia în cazul utilizarii repetate. În ceea ce priveste cablajele de la motor, acestea sunt pozitionate astfel încat, în timp, favorizeaza aparitia fenomenului de frictiune, care ar conduce la distrugerea izolatiei acestora. Neajunsurile constatate la computerul de bord se refera la posibila functionare defectuoasa a motorului în cazul demarajului la rece, care determina si producerea zgomotului la nivelul filtrului de aer. Cea mai mare parte a acestor autoturisme au fost vandute pe pia]a romaneasca, însa vor fi retrase si 2.800 de unitati exportate. Sepciu a mai precizat ca nu vor fi sistate comenzile pentru acest model, iar cele deja realizate vor fi onorate. Romania libera. editia de maine, 19 ianuarie Link to comment
iuzar Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 Mediafax Financial news: Dacia retrage, pentru verificări, peste 15.000 de autoturisme Logan Automobile Dacia a decis să retragă în reţeaua de dealeri, pentru verificări şi remedierea unor defecţiuni de fabricaţie, peste 15.000 de autoturisme Logan, aproximativ două treimi din totalul vînzărilor de pînă acum, maşini produse în intervalul 23 august - 20 noiembrie 2004. "Operaţiunea, începută în data de 10 ianuarie, va fi finalizată în momentul în care va fi verificat întregul lot, de 15.169 de autoturisme. Este vorba despre posibile defecte ale cricului, defecţiuni la unele cablaje ale motorului şi probleme cu computerul de bord", a declarat, marţi, agenţiei MEDIAFAX, directorul de comunicare al companiei, Silviu Sepciu. Decizia a fost luată în urma defecţiunilor semnalate, măsura fiind luată ca un mijloc de precauţie. Compania a trimis scrisori către toţi proprietarii de autoturisme din acest lot pentru a se prezenta la unităţile service din reţeaua de dealeri în vederea remedierii acestor defecţiuni. Defecţiunile cricului se referă la gradul scăzut de rigiditate al acestuia în cazul utilizării repetate. În ceea ce priveşte cablajele de la motor, acestea sînt poziţionate astfel încît, în timp, favorizează apariţia fenomenului de fricţiune, care ar conduce la distrugerea izolaţiei acestora. Neajunsurile constatate la computerul de bord se referă la posibila funcţionare defectuasă a motorului în cazul demarajului la rece, care determină şi producerea zgomotului la nivelul filtrului de aer. Cea mai mare parte a acestor autoturisme au fost vîndute pe piaţa românească, însă vor fi retrase şi 2.800 de unităţi exportate. Sepciu a mai precizat că nu vor fi sistate comenzile pentru acest model, iar cele deja realizate vor fi onorate. Automobile Dacia a lansat Logan în luna septembrie a anului trecut, modelul fiind destinat pieţelor în curs de dezvoltare. Ulterior, Renault a decis să înceapă comercializarea şi în Europa Occidentală, de la mijlocul acestui an. Compania a primit aproximativ 40.000 de comenzi, livrările ajungînd la 23.000 de maşini. Link to comment
alx Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 may baieti, acum ca s-a confirma stirea eu zic ca e un lucru bun... parerea mea. dar nu le retrag cum spun toti ci le cheama la service. 1. cricul e o chestie minora, o bucsa de metal in loc de fonta face functionarea acestuia greoaie. 2. cablurile de la alternator sunt prea aproape de caroserie si se pot deteriora. destul de important... 3. soft defectuos care face pb la pornire la rece. eu unul nu-i las sa umble la soft ca a mea merge bine. nu incerca sa repari ceva ce nu e stricat. Link to comment
FLEX Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 alx, e fierul tau, faci ce vrei cu el, dar eu am impresia ca problema de soft nu e legata de pornirea la rece (chit ca pe de ce cei care au facut interventia zic ca asta e diferenta ce o simt ei) ci posibila aparitie a detonatiilor, ceea ce e mult mai grav; iti atrag atentia ca in scrisorica de la Dacia esti avertizat ca daca nu faci interventia ei NU MAI RASPUND IN CONTINUARE de buna functionare a motorului si cum am impresia ca ai CUMPARAT si garantie extinsa mi se pare ca iti place sa arunci banii pe fereastra, lucru care nu iti este in caracter, dupa cum mi-am dat eu seama ... si poate scade si consumul, mai sti? Una peste alta, e foarte bine ca UAP da dovada de responsabilitate in relatia cu clientii si inca o data e relevata importanta forumurilor auto, fara de care acest recall ar fi fost facut pe sub pres, in "buna" traditie ... PS: ai fost de buna voie beta-tester al unui produs nou, nu vad de ce ai refuza corectarea bug-urilor inerente, zau asa .. Link to comment
iso Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 ... si uite'asha peste inca doua luni le cheama pentru "puntea" fatza -- ca'i prea slaba , apoi pentru vopseaua care se cojeshte ... si in sfirshit shi pentru fundu' de vadana sa'l mai ia un pic cu flexu' ... Si astfel Dacia va deveni primul constructor de auto cu garantie pe viatza -- viata cui nu se stie inca , ca a utilizatorului e deocamdata in pericol ... Link to comment
florinbad Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Bey, mie mi-e teama ca în spatele acestor bug-uri minore sa nu se ascunda altceva! De exemplu, probleme la directie... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now