brusli Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 bravo lor cu reviziile...sint rezonabile off topic: daca ei schimba uleiul la 15000 si pun ulei dacia 10w40...atunci cred ca o sa maresc si eu intervalul de schimb ulei motor la 25000km Link to comment
Esperatul Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Pai uleiul ala Dacia nu e de fapt Texaco ? Link to comment
alx Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 teoretic. acum se zvoneste ca ar fi elf. eu unul nu am sa risc sa merg 15k cu daciaoil. am sa pun elf 5W40. sau mobil. Link to comment
hellcat Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 uleiul Daciaoil care se schimba la 15.000 km, este 10w 40, este fabricat in Belgia, are un pret care nu trebuie neglijat (peste 200.000 lei/L) si mecanicii il vorbesc de bine. Link to comment
Satori Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 pana la urma ce intra in preturile alea de pachet de tigari ale reviziilor? Link to comment
FLEX Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Mie imi suna a fi doar manopera ... la 800.000ROL numai uleiul, 100.000ROL filtrul ulei, inca 150.000ROL filtrul aer ... n-are cum sa fie 30E (~1.100.000ROL) revizia INCLUZIND CONSUMABILELE. Deacit sa ne dam cu presuspusul, asteptam sa ajunga alx la 15k si ne spune el, sper. (Omul asta merge, nu gluma! 10k in 4 luni ...) Link to comment
alx Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 nu prea... de 2 sapt merg numai cu metroul ca mi-e muult mai simplu decat cu masina... la serviciu cel putin... dar nu era cineva care lucra la un dealer??? sa ne spuna el... sa nu vina de la mine, ca nu ma credeti, tomelor... Link to comment
Satori Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 nu prea... de 2 sapt merg numai cu metroul ca mi-e muult mai simplu decat cu masina... la serviciu cel putin... that makes 2 of us Link to comment
ovi_jer Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 alx@ Ai la bordul loganului vreun martor catalizator sau ceva de genul asta??? pentru ca am vazut ca tot ai dau baietii pe dacia cu martorul asta. Link to comment
alx Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 n-am remarcat nici-unul care sa fie de catalizator... iar un defect: N-ARE BEC DE CATALIZATOR... Link to comment
ovi_jer Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Iti arata la bord si consumul in regim de relanti ?Scade la zero in frina de motor? Link to comment
alx Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 scade la zero in frana de motor si nu indica nimic (liniutze oriz) sub 30km/h inclusiv la ralanti. Am facut eu o masuratoare si cu motorul cald, fara consumatori in afara de radio consuma 0.7-0.8l / h. Link to comment
Satori Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 cum ai facut asta? vreau sa fac si eu! e nevoie de computador? Link to comment
alx Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 pai daca ai computador e usor daca nu e mai greu dar e posibil. eu am cronometrat in cat timp consuma 100 de ml de benzina (din datele pe care mi le spune computadorul). tu poti sa masori scotand turul si returul din rezervor si sa le bagi intr-o sticla de 2 l de plastic plina cu benzina. si apoi cronometrezi in cat tim iti consuma jumate din sticla. Link to comment
ovi_jer Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Chestia cu sticla de plastic e imposbila pompa de benzina find in rezervor. Link to comment
alx Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 da, asa e... pai atunci se da jos rezervorul, se taie cu o cheie de conserve si se aplica 2 furtune pe shtuturile pompei de benzina (cel pt tur si cel pt retur). Link to comment
ovi_jer Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Si uite cum mai apare cate un adevar despre loganul cel ieftin si bun : http://www.prosport.ro/index.php?c=318&a=54392 Link to comment
hitman Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Bine le face! Renoul, in viltoarea euforiei Loganului, credea ca ii pacaleste si pe 'zee germans'! Link to comment
alx Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 pai da mah dar prin siguranta astia se refera la siguranta ACTIVA adique abs si airbaguri. pe care le vor avea si cele mai ieftine versiuni pt occident. acolo nu se poate vinde o masina fara abs si 2 airbaguri. eu am inteles ca un ambiance (5700) + abs + 1 airbag (in dreapta) se va vinde in ghermania cu 7500. Link to comment
arp Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Plus usi ranforsate Plus suspensii noi Plus ... Link to comment
florinbad Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 AutoRoom Dacia Logan se va vinde in Germania, din iunie, cu 7.500 de euro Revista germana Focus anunta, intr-un reportaj despre uzina Dacia de la Pitesti, ca, in Germania, Dacia Logan se va vinde cu 7.500 de euro, dar va avea ABS, airbag pentru sofer, inchidere centralizata si geamuri electrice. "O veste proasta", comenteaza, ironic, revista Focus acest pret, aratand ca, in Europa de Est, Logan va costa doar 5.000 de euro, dar nu va avea ABS, instalatie de climatizare sau radio. "Pur si simplu patru roti, un motor de 1,4 litri cu o putere de 75 CP si un portbagaj de 510 litri. Atat ar trebui sa fie suficient. Basta", se afirma in reportaj. Focus explica pretul redus al acestei masini prin faptul ca, la uzinele Dacia, un muncitor primeste intre 140 si 250 de euro, iar majoritatea operatiunilor sunt executate de muncitori, nu de roboti. Link to comment
ovi_jer Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Se pare ca a a luat sfarsit minciuna oficialilor dacia conform careia in momentul incetarii productiei la solenza va aparea loganul de 5000 euro pentru ca aceasta nu va mai aparea nici macar in vise. Incepe sa nu ne mai surprinda nimic din cele spuse de dacia dupa ce initial au vandut imagini dacia logan cu motoare euro 4 ca apoi in realitate ele sa fie euro 3. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now