ovi_jer Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 IMS frate.Asta e numele adevarat al masinii. Link to comment
NFS Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Pă pariu ca are şi cui de remorcare în spate?!? Link to comment
ovi_jer Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Pe linga carlig cred ca are si barile alea de portbagaj pe plafon. Motorul puternic,caroseria usoara si Cx-ul mic ai face pe proprietari sa puna cat mai multe pe ea ca sa mai scada din demarajul prea puternic.Mai nou am vazut ca se implementeaza TFT-ul in tetiera. Link to comment
Maniaku Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 chiar are barele alea sus sorry ca nu am facut mai multe poze Link to comment
Nicotine Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Am vazut un logan rosu toreador, cred ca era 1.4 mpi, care era aranjat cu bun gust : - jenti aliaj aftermarket cu gumele montana originale - folie semitransparenta pe geamurile din spate - ornament esapament M-am uitat mai atent am vazut ca era un logan deosebit: avea montata instalatie GPL(am vazut capacul de la rezervorul buteliei de GPL scos prin caroserie, de altfel avea si nr. de inmatriculare B-xx-GPL. Oare cat o costa o instalatie de GPL pe Logan, stiind ca pe DSN era posibila montarea de GPL dar la un pret sensibil mai mare decat in cazul Cielo sau Berlina injectie monopunct? Link to comment
alx Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 tot atat. e acelasi motor. in jur de 800 de euroi. Link to comment
ovi_jer Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Uite explicatia cum dacia logan fuge cu 200km/h pe ceas si consuma mai putin decit a declarat fabricantul aici.Treaba buna pentru detinatori cu inregistrarea eronata a kilometrilor:fuge tare si consuma putin. Link to comment
strumfuadi Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 cel cu bullbarul anterior era un amator.. uite aici roman neaos cu pretentii de "gipan".. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Pe langa chestia aia din fata oglinzile laterale schimbate nici nu se mai vad. Tuning, frate! Cum dracu poate sa mearga asa? Link to comment
VAXXi Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Şi ţăran, şi prost, şi periculos pe de-asupra. Ditamai construcţia din "ţavă" pe ce e sudată oare ? la impact, tot ansamblul tip schelet de cort pun pariu că se rupe din cele 2 prinderi de jos, şi ia te uită, şiş-kebab !! > Link to comment
iso Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Logan cu Bullbar ... Atentie !!! BOU la volan . Link to comment
Esperatul Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Parca e masina de vanatoare a lui Funar... Link to comment
Maniaku Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 @strumfuadi da tre' sa recunosc acum ca ala de a venit la mine pe strada cu ala rosu e cam pe jumatate taran fata de asta!!!! unde dumnezeu l-ai gasit??? in alta ordine de idei oglinzile sunt chiar frumoase ma intreb unde le-a pus si daca or' face si electrice??? Astea de la logan sunt cam mari pe lungime si la mine la intrarea in parcare mai dau un "slap the monkey" alora de le e lene sa se dea 20cm mai incolo Link to comment
ZLI Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 avand in vedere ca mai traieste e de remarcat daca va uitati la elementele de rezistenta de la logan o sa vaedeti in mare parte suprafete plane. asta e un semn ca cei care au proiectat caroseria nu au investit prea mult timp (din motive de pret de proiectare) Aceste suprafete plane fac ca forta preluata de elementul respectiv sa scada brusc dupa prima indoitura (in timpul impactului); o a doua posibilitate este sa nu se deformeze deloc. in ambele cazuri, energia absorbita de acel element de caroserie sa fie mica, cea ce duce la daune mai mari in habitaclu unde trebuie sa se consume energia (energia cinetica a autovehiculului). Asa ca logan e varza > nici macar nu mi-e mila, pt ca oricum nu l-am proiectat noi. Oricum am eu vaga impresie ca renault cam triseaza in materie de siguranta. Da` cum a ajuns masina aia in halul ala? Link to comment
alx Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Da` cum a ajuns masina aia in halul ala? D-abia dupa ce aflii raspunsul la intrebarea asta poti sa-ti dai cu parerea. Pana atunci sunt speculatii si "aflari in treaba"... Link to comment
AND Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 A lovit-o un Tico in timp ce dadea in marche arriere ) Link to comment
alx Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 da' ce ba, tico are si asa ceva? puteam sa jur ca intorci capul mai in viteza si se intoarce si el... Link to comment
Gica Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 dar de ce zicea omul ca nu se mai suie in Logan, ca se pare ca la salvat totusi... Link to comment
ZLI Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 (edited) Pana atunci sunt speculatii si "aflari in treaba"... <{POST_SNAPBACK}> lucrez in proiectare in domeniul auto (ing. designer)... si cele mai multe lucrari in ultimul timp sunt pe elemente de caroserie chiar de la Renault. din pacate nu si x90. E mare diferenta intre renault si celalalte mari grupuri de la care am primit lucrari... e prost ca toate informatiile sunt strict confidentiale, fara informatii nu pot sa sustin o teorie.. si atunci spun ca am vaga impresie chiar si atunci cand esti sigur de ceea ce vezi. oricum nu e greu sa faci o masina perfecta... e greu sa o vinzi. imi place ca au inteles anumite principii economice asiatice si nu se duc la vale precum nemtii. Edited April 6, 2005 by ZLI Link to comment
remix Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 da' ce ba, tico are si asa ceva? puteam sa jur ca intorci capul mai in viteza si se intoarce si el... <{POST_SNAPBACK}> Asa tradatorule, tii Tico in profil si faci pe Iuda. Foarte urat. Sa stii ca Tico are tot ce are si Loganul si chiar mai multe chiar daca tu la al tau nu le-ai descoperit. Iti dau un exemplu ca sa intelegi, restul sper sa le descoperi singur: Atmosfera intima ca in Tico nu gasesti in nici un Logan. Link to comment
alx Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 asa e... imi aduc aminte de vremurile "de mult apuse"... dar sa stii ca un anume tip de sex e muult mai placut in logan decat in tico... (nu mai face cucuie don'soara...) o comparatie intre cele 2 e inutila si futila... tico e pt gagici. nu pt berbanti. asta nu inseamna ca ei nu pot sa mearga cu ele (eu am mers 4-5 ani si 90000 de km) dar gata, mi-a ajuns. Stimate domn "zli": ce ai vrut sa zici in postul tau? nu e o critica dar eu efectiv nu am inteles... va pot aduce o mie de poze cu cele mai sigure masini din lume facute praf si, conform teoriei aplicate pe aici in cazul loganului, sunt varza la securitate... Link to comment
remix Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Ma uit pe forum si la o prima privire trebuie sa recunosc faptul ca amaratul asta de Logan, urat/frumos, scump/ieftin, tare/moale cum o fi el a generat cele mai multe vizite dintre toate threadurile. Intrece chiar si threadul de bancuri. Ce pot sa zic la chestia asta, sincere felicitari grupui Renault-Dacia pentru realizarea lor ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now